-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Пально-мастильні матеріали (талони), а саме: бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 згідно з ДСТУ 7687:2015; дизельне паливо ДП-Євро5-В0 згідно з ДСТУ 7688:2015 по талонам або скретч карткам за ДК 021:2015: 09130000-9 Єдиного закупівельного словника
Завершена
3 579 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 794.20 UAH
мін. крок: 1% або 35 794.20 UAH
Номер:
3aaff15026b8434c8d5c97264be2f9bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 17:12 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 45-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.06.2024 № 45-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 8 UA-2024-04-16-008525-a 16.04.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» та ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасність надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 16.04.2024 зі змінами, затвердженими від 03.05.2024 (далі – Тендерна документація); рішення Комісії АМКУ від Рішення від 30.04.2024 № 7698-р/пк-пз; звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КВОРУМ-НАФТА» (далі – ТОВ «КВОРУМ-НАФТА»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КВОРУМ-НАФТА»; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.05.2024 та від 13.05.2024; інформація про відхилення тендерної пропозиції, оприлюднена 13.05.2024 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 23.05.2024 № 8525-а; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 28 Особливостей та пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник в Тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, далі – ЕЗС), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель.
З метою реалізації положень пункту 14 Порядку № 1080 адміністратор електронної системи закупівель в оголошенні про проведення відкритих торгів визначив електронне поле «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-16-008525-a Замовник в електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі розмістив наступну інформацію: «ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти».
Відповідно до ЕЗС назвам номенклатурних позицій «Бензин А-95 Євро5 Е5,талони (згідно з ДСТУ 7687:2015)» найбільше відповідає код «ДК 021:2015:09132000-3 — Бензин», а назві номенклатурної позиції «Дизельне паливо Євро5 В0, талони (згідно ДСТУ 7688:2015)» — код «ДК 021:2015:09134200-9 – Дизельне паливо».
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-04-16-008525-a не зазначив коди товарів згідно з ЄЗС, які найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
19.06.2024 17:33 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо вжиття заходів
За результатами розгляду та аналізу змісту Висновку про результати моніторингу процедури ID UA-2024-04-16-008525-a від 19.06.2024 (далі за текстом – Висновок), я, уповноважена особа, вважаю за доцільне надати наступні пояснення та інформацію, щодо виявлених порушень зазначених у Висновку:
- У своїй роботі при визначенні предмету закупівлі у процедурі закупівлі ID UA-2024-04-16-008525-a окрім норм пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) враховані також норми пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), де зазначено : « 3.Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.».
- На виконання вимог пункту 28 Особливостей та пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у всіх редакціях Тендерної документації процедури закупівлі ID UA-2024-04-16-008525-a на стр. 12 пункті 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Розділ V. Подання та розкриття тендерної пропозиції зазначено: « кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до електронної системи.». В електронній системі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-16-008525-a у розділі ДАТА ТА СТРОКИ в абзаці третьому визначено: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.05.2024 09:00
Також додатково повідомляю, що протягом всієї своєї діяльності, я, як уповноважена особа, регулярно та постійно підвищую свою кваліфікацію та на даний час є слухачем курсу «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на освітньому сайті https://prometheus.org.ua/ за посиланням https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PPTP101+2023_T1/52970f8a12bb40948ef1c80acf635248/.
Підсумовуючи вищенаведене, зобов’язуюсь здійснити всі вичерпні заходи, щодо недопущення у подальшій роботі порушень зазначених у Висновку
Дата публікації звіту:
20.06.2024 11:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
22.07.2024 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
d401b7bf0486488e936643017a75db90
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
10.06.2024 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-16-008525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
041059d89ad54115b755e3481b7dbc78
Назва:
Щодо надання інфортації та документів
Дата опублікування:
11.06.2024 10:00
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень (інформації та документів) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони), а саме: бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 згідно з ДСТУ 7687:2015; дизельне паливо ДП-Євро5-В0 згідно з ДСТУ 7688:2015 по талонам або скретч карткам за ДК 021:2015: 09130000-9 Єдиного закупівельного словника ID UA-2024-04-16-008525-a від 10.06.2024 17:48 інформуємо:
• По першому питанню:
Мною, уповноваженою особою підприємства, планування та проведення закупівель здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахування постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, як це визначено Законом України «Про публічні закупівлі», а також належного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Додатково, за розпорядженням Миколаївського міського голови № 62р від 27.03.2024 з метою здійснення підвищення виконавської дисципліни, економічного та раціонального витрачання коштів Миколаївської територіальної громади, оптимізації закупівельної діяльності та уніфікації процесу оформлення заявок на потребу у закупівлях комунальних підприємств, усі заплановані закупівлі та проекти договорів до них погоджуються з департаментом внутрішнього контролю, нагляду та протидії корупції ММР.
Надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість у кількості 10 документів у складі за архівованого документу.
• По другому питанню:
З причини відсутності власного вебсайту та офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті засновника, а саме на веб-сайті Миколаївської міської ради у розділі комунальні підприємства за посиланням https://mkrada.gov.ua/content/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-ochikuvanoi-vartosti-ta-predmeta-zakupivli.html .