-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)»
Завершена
17 819 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 89 098.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 89 098.05 UAH
Номер:
306a7100783f478dbe0051f37a9a344b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 12:14 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-04-15-009414-a 15.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» (окрім питань, які були предметом розгляду комісії АМКУ) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «СУЗІР'Я» ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 № 10-18/02, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СТАРСЕРВІС»), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.06.2024 № 10034-р/пк-пз (далі - комісія АМКУ), пояснення та документи Замовника надані 28.06.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.07.2024 11:29 - 18.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2024 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
4cc0d625dd504567aec4ebe18aa0f6ef
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2024 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту їдальні Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-009414-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
cb3cdf86ada04988beec2215a94d351e
Назва:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-15-009414-a ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
28.06.2024 13:51
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 21 червня 2024 року UA-M-2024-06-21-000042) процедури закупівлі: Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Код ДК 021:2015: 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)» з очікуваною вартістю 17 819 610,0 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-15-009414-a, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої кошторисної документації, на котру отримано Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Капітальний ремонт їдальні Вишгородського ліцею «Сузір’я» Вишгородської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 15. Коригування». Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза», експертний звіт № 230725-03/В від 28.07.2023, в якому зокрема зазначено, що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені Робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 17 819 610,0 грн з ПДВ.