-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Акумулятор DJI Mavic 3
Торги не відбулися
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
65976d817ca941939e0d29dbcd0b6cbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 17:21 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2024 № 92-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.11.2024 № 92-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-04-12-009124-a, 12.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання Замовником рішень Органe оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення переможця процедури ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-АГРО» та, відповідно, відмінити процедуру закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання Замовником рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП Виконавчий комітет Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − замовник) UA-P-2024-04-12-010912-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 12.04.2023 № 42; запитання до процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.04.2024 та 16.04.2024; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16.04.2024; скарга до процедури UA-2024-04-12-009124-a.b1 від 14.05.2024 від ФОП «Щур Володимир Васильович»; рішення Органу оскарження від 24.05.2024 № 9138-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-АГРО»; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.06.2024 № 76; повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2024; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 13.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника http://hp-rada.gov.ua/.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Відомості веб-порталу Уповноважного органу з питань закупівель свідчать, що замовником оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи від 24.06.2024 № 76, в якому зазначено про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-АГРО» переможцем процедури закупівлі. Однак на дату проведення моніторингу будь-які відомості/інформація, щодо укладання договору чи відміни процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутні.
В ході моніторингу Органом державного фінансового контролю 31.10.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 04.11.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що між Замовником –та ТОВ М-АГРО договір про закупівлю НЕ УКЛАДЕНО (переможець - ТОВ М-АГРО не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6, і 12 пункту 47 Особливостей, а також відмовився від підписання договору (в усній формі).
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що будь-яких рішень, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ М-АГРО не приймались.
З урахуванням викладеного, замовником на порушення абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, про що і зазначено у відповіді замовника.
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-04-12-009124-a участь у процедурі закупівлі приймали 2 учасники:
- тендерна пропозиція учасника ФОП «Щур Володимир Васильович», яка була відхилена замовником;
- тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-АГРО», який відмовився від підписання договору, про що зазначалося вище.
Таким чином, інша тендерна пропозиція для розгляду відсутня.
Відповідно до пункту 49 Постанови № 1178 у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом.
Отже, у разі відхилення всіх тендерних пропозицій відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень:
21.11.2024 16:28 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо Закупівлі органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-11-11-000039, за результатом якого 21.11.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-12-009124-a (далі – Висновок).
Висновком органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, необхідно:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи щодо організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель від 24.06.2024 № 76.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей та пункту 6 розділу 5 тендерної документації на Закупівлю з підстави:
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
3. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Інформація оприлюднена в електронній системі закупівель. Виявлені порушення усунено.
Дата публікації звіту:
27.11.2024 11:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
10.12.2024 10:39
Запити/Пояснення
Номер:
7f32834b2cd14ef29428a67467a9ccef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2024 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-12-009124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що 24.06.2024 замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «М-АГРО», якого згідно з протокольним рішенням від 24.06.2024 № 76 визнано переможцем. Однак на дату проведення моніторингу будь-які відомості/інформація, щодо укладання договору чи відміни процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутні. Поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
04e4583d8feb491ba8ee4f2a7831cf0a
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
13.11.2024 16:14
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Закупівля здійснювалась на підставі звернення військової частини **** Міністерства оборони України та Указу Президента України від 11 лютого 2016 року № 44/2016 «Про шефську допомогу військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України» (зі змінами), в межах виконання Програми протистояння реальним та потенційним загрозам на 2024 рік, затвердженої рішенням сорокової (позачергова) сесії Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області восьмого скликання від 09.01.2024 по КПКВ – 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони».
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості товару визначені (зазначені) відповідно до запиту від військової частини.
Очікувана вартість обрахована на підставі комерційних пропозицій і визначена в межах запланованого розміру бюджетного призначення на 2024 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено відповідно до постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» на власному вед – сайті http://hp-rada.gov.ua/.
Між Замовником – виконавчим комітетом Горішноплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області та ТОВ М-АГРО договір про закупівлю НЕ УКЛАДЕНО (переможець - ТОВ М-АГРО не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6, і 12 пункту 47 Особливостей, а також відмовився від підписання договору (в усній формі).