• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції (вікна)

Завершена

475 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
Номер: e0b4eaf56abe4642b43875b6e1ccff77
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-16-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 16.07.2024 14:27 - 07.08.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.07.2024 Одеса № 149 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.07.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 № 149 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 UA-2024-04-11-010535-a 11.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 290-64-10, mokriak.eleonora@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, своєчасності надання відповіді Замовником на звернення учасника процедури закупівлі, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності надання відповіді Замовником на звернення учасника процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру «Одеський» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.04.2024 № 40, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 № 41, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.04.2024, роз’яснення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.04.2024, 18.04.2024, рішення Комісії, як органу оскарження від 06.05.2024 № 7981-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» (далі – ТОВ «Будкомплект»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-В», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-В», виявлених Замовником невідповідностей, звернення учасника процедури закупівлі ТОВ «ГЛОРІЯ-В» до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію щодо відповідності пропозиції ТОВ «Будкомплект» умовам тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.05.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.06.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 23.04.2024 № 47, від 24.04.2024 № 49, від 21.05.2024 № 52, від 27.05.2024 № 56, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.05.2024, договір про закупівлю від 03.06.2024 № 38-Т (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 29.07.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень: 31.07.2024 15:18 - 06.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2024 15:18

Запити/Пояснення