-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові конструкції (вікна)
Завершена
475 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
Номер:
e0b4eaf56abe4642b43875b6e1ccff77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 14:27 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2024 Одеса № 149
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2024 № 149
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2024-04-11-010535-a 11.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, своєчасності надання відповіді Замовником на звернення учасника процедури закупівлі, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності надання відповіді Замовником на звернення учасника процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру «Одеський» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.04.2024 № 40, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 № 41, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.04.2024, роз’яснення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.04.2024, 18.04.2024, рішення Комісії, як органу оскарження від 06.05.2024 № 7981-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» (далі – ТОВ «Будкомплект»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-В», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-В», виявлених Замовником невідповідностей, звернення учасника процедури закупівлі ТОВ «ГЛОРІЯ-В» до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію щодо відповідності пропозиції ТОВ «Будкомплект» умовам тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.05.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.06.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 23.04.2024 № 47, від 24.04.2024 № 49, від 21.05.2024 № 52, від 27.05.2024 № 56, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.05.2024, договір про закупівлю від 03.06.2024 № 38-Т (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 29.07.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень:
31.07.2024 15:18 - 06.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2024 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
909f181290fd44619881a14d45fd8f75
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.07.2024 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8c617427182d44508b645692609ca2f5
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
29.07.2024 14:37
Опис:
Для задоволення потреби у металопластикових конструкціях (вікнах) у 2024 році Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro закупівлю «Металопластикові конструкції (вікна)» за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44220000-8: Столярні вироби (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-010535-a) за процедурою відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до річного плану закупівель. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Зокрема, у річному плані зазначається розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено виходячи з обсягів потреби у зазначених товарах та з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, використовуючи метод порівняння ринкових цін (за основу взято найменшу цінову пропозицію) (комерційні пропозиції додаються).
Очікувана вартість визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін (за основу взято найменшу цінову пропозицію)
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
В очікувану вартість предмета закупівлі (у тому числі в розрахунку вартості за одиницю товару) включено послуги доставки та монтажу.
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі очікуваної вартості предмета закупівлі та складає 475 000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у Тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У Відповіді №232/2016 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо технічних умов тендерної документації та їх ініціювання, внесення змін, зазначається, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до наказу МРЦ «Одеський» від 03.07.2023 № 17 «Про затвердження Порядку ведення публічних закупівель та договірної роботи у Медичному реабілітаційному центрі «Одеський»» (зі змінами) ініціатор надає уповноваженій особі з питань закупівель свої пропозиції у вигляді належно оформленої службової записки. До службової записки про включення до Річного плану закупівель товарів, робіт та послуг ініціатор також додає належно оформлені та підписані технічні вимоги до предмета закупівлі за формою, згідно Додатку 2 до цього Порядку.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель включені Уповноваженою особою до тендерної документації на підставі Службової записки ініціатора.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Замовником підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті за посиланням https://mrcodeskyi.dsns.gov.ua/upload/2/0/9/5/9/9/7/obgruntuvannia-vikna-214.pdf.