• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції (вікна)

Завершена

475 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2024 16:04 - 16.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: 33277c92b3504df486e29728f61e4576
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-11-010535-a.a2
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Рішенням Замовника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" обрано переможцем закупівлі. Разом з тим, тендерна пропозиція учасника не відповідає тендерній документації з огляду на наступне. Тендерною документацією передбачено: "Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: - висновок санітарно – епідеміологічної експертизи: на вікна; на ПВХ профіль; профілі сталеві гнуті". Учасник у довідці з детальним описом товару вказує, що виробником товару є ТОВ "ВТК "Інтерпласт". Разом з тим, учасник надає "Висновок СЕС на вікна ,двері.pdf", де виробник - Завод Стеко. Отже, учасник НЕ НАДАВ висновок СЕС на пропонований товар. Тобто у складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІЙ документ на підтвердження технічних/якісних характеристик предмету закупівлі, що є безумовною підставою для відхилення! Враховуючи наведене, ВИМАГАЄМО відхилити тендерну пропозицію переможця. У разі ігнорування будемо звертатись до АМКУ та ДАСУ із відповідними скаргами!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої ТОВ «Будкомплект» (далі - учасником/переможцем) процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника/переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Аналогічне положення закріплено у частині 15 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Реалізуючи зазначене право, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника/переможця звернувся до виробника у тому числі за інформацією стосовно підтвердження відповідності виробленого товару (вікна), щодо висновку санітарно-епідеміологічної експертизи за посиланням https//interplast.kiev.ua/ua/. Виробник документально підтвердив те, що їхня продукція (вікна) відповідають вищезазначеному висновку. Таким чином, у Замовника була відсутня підстава щодо відхилення тендерної пропозиції учасника/переможця на підставі пункту 42 та частини 15 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що згідно пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зазначається, що: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 17d9aa3630c242bc83f39b59a037dc47
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-11-010535-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2024 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.05.2024 17:56
Дата виконання рішення Замовником: 16.05.2024 11:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7981-р/пк-пз від 06.05.2024, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, замовник скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В" за процедурою закупівлі — "Металопластикові конструкції (вікна)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-11-010535-a.
Автор: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Олена Зайцева +380974410032 gloria_vtender@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 29bef917c13148a7b25fe6e284656377
Заголовок пункту скарги: За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника було дискваліфіковано, відповідно до протокольного рішення № 47 від 23.04.2024р.уповноваженої особи Є. Молчанової. Причини відхилення наступні: Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної пропозиції передбачено, що Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Учасником в електронній системі закупівель через електронний майданчик «zakupivli.pro» були розміщені виключно файли з підписом, тип: Підпис PKCS #7 (.p7s). Зазначені файли не дають можливості розглянути тендерну пропозицію Учасника у зв’язку з технічною неможливістю зчитати з них інформацію. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ГЛОРІЯ-В" не відповідає технічній специфікації, встановленій у Додатку 2 до тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Опис заперечення: Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до умов п. 1 Розділу 3 Тендерної документації: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому. 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Враховуючи наведене, Скаржник завантажив всі документи тендерної пропозиції у вигляді електронних документів з накладенням удосконаленого електронного підпису на кожен документ. Таким чином, всі документи тендерної пропозиції мають формат .p7s, що не суперечить умовам Тендерної документації. Для того, щоб відкрити вказані документи можна, як варіант, зайти на сайт Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та завантажити документ у форматі .p7s.
Натомість, Замовник чомусь вирішив, що Скаржник надав документи тендерної пропозиції у форматі, що не зчитується, та безпідставно відхилив Скаржника.
Отже, тендерну пропозицію Скаржника було неправомірно відхилено. Замовник у такий спосіб порушив принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» могло стати переможцем закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)