-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з утримання та благоустрою вулично-шляхових мереж (ДК 021:2015 45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки фарбою на вулично-шляховій мережі Дніпровського району м. Києва)
Завершена
2 387 440.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 874.40 UAH
мін. крок: 1% або 23 874.40 UAH
Номер:
b7ad0e2c18c541d69da739aa8c9c7d39
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 17:36 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2024 № 171
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-04-10-010693-a 10.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника б/д та б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.05.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП», ТОВ «ТБД» та ТОВ «СІТІ-А» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення учасників ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» від 14.05.2024 № 68 та ТОВ «ТБД» від 13.06.2024 № 84, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 24.04.2024 № 7307-р/пк-пз та від 06.06.2024 № 9950-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 14.06.2024 № 85, договір від 24.06.2024 № 45/24-т, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 18.07.2024 та від 02.08.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» з остаточною ціновою пропозицією 1 947 824,25 грн, ТОВ «ТБД» з остаточною ціновою пропозицією 2 116 646, 58 грн та ТОВ «СІТІ-А» з остаточною ціною 2 350 146,19 грн.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «СІТІ-А» з остаточною ціновою пропозицією 2 350 146,19 грн.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону №922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей.
Абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей № 1178 передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Однак, в абзаці 8 підпункту 1 Розділу 3 «Відхилення тендерних пропозицій» не враховано зміни, внесені Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 до Особливостей № 1178, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
07.08.2024 17:56 - 22.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2024 17:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку проведеного моніторингу було проведено роз'яснювальну роботу серед уповноважених осіб щодо суворого дотримання законодавства при здійсненні публічних закупівель та недопущення у подальшому зазначених порушень. Заходи застосовані до уповноваженої особи викладені в наказі, що додається.
Дата публікації звіту:
12.08.2024 15:32
Запити/Пояснення
Номер:
d52e5160a5354982bc4cb9de7898750c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2024 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з утримання та благоустрою вулично-шляхових мереж (ДК 021:2015 45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки фарбою на вулично-шляховій мережі Дніпровського району м. Києва)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-010693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
361706a478274bc3b7f9975cc17950c1
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
18.07.2024 13:52
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з утримання та благоустрою вулично-шляхових мереж (ДК 021:2015 45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки фарбою на вулично-шляховій мережі Дніпровського району м. Києва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-010693-a), із наданням інформації та відповідних документів на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
1. Лімітною довідкою про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 20.12.2023 №40 до Підприємства було доведено фінансування за КПКВ: 1917442 на 2024 рік (додається до пояснення). Відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 28.12.2024 затвердженого Департаментом транспортної інфраструктури ВО КМР КМДА (додається до пояснення) зокрема на послуги (крім комунальних) виділено коштів в обсязі 9 984 000,00 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі гривень). Оскільки згідно протокольного доручення, напрацьованого під час виробничої наради з керівництвом Комунальної корпорації «Київавтодор» та шляхово-експлуатаційних підприємств, що входять до її складу 16 січня 2024 року №1 (п.21 – зформувати графіки робіт з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до запланованого фінансування…), факсограми Комунальної корпорації «Київавтодор» від 22.01.2024р. (додається до пояснення) постала необхідність здійснити закупівлю послуг по нанесенню дорожньої розмітки (підприємство не має власних потужностей та техніки для здійснення цього самостійно) було здійснено обстеження вулично-дорожньої шляхової мережі району. На підставі дефектного акту за результатами обстеження (додається до пояснення) був складений розрахунок орієнтовної вартості закупівлі у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 (надається до пояснення). Таким чином, на суму 2 387 440,40 гривень у т.ч. ПДВ було прийнято рішення оголосити закупівлю за зазначеним предметом.
2. Для підтвердження кваліфікаційних, технічних та якісних вимог в тендерній документації зазначалися усі вимоги, для переконання в спроможності учасника-переможця виконати обсяг робіт (надати відповідні послуги), як в типовій документації підприємства та згідно діючого законодавства. Зокрема на вимогу Замовника у первинній редакції техніко-якісних вимог, для підтвердження якості матеріалів та послуг учасник повинен здійснювати додержання вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, які підтверджують якість фарби для нанесення дорожньої розмітки: сертифікат якості продукції заводу-виробника та сертифікат відповідності дійсні на момент розкриття, сертифікат випробування на стійкість (біла та жовта фарба) відповідно ДСТУ EN 1436:2020 «МАТЕРІАЛИ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ. Експлуатаційній властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань» та показники, яких мають відповідати вимогам та показникам п.6.2 розділу 6 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». (Додаток додається до пояснення). Однак, на умови тендерної документації було подано скаргу майбутнім учасником-переможцем (ТОВ «СІТІ-А»), який оскаржував надання документів на якість матеріалів компетентними на то організаціями. Комісія АМКУ прийняла рішення на користь скаржника (додається до пояснення). Тому, замовник був не вправі витребувати відповідні документи для переконання в якості запропонованого матеріалу. Хочемо також зауважити, що замовником був визначений переможцем закупівлі інший учасник, з більш конкурентною ціновою пропозицією та грунтовними документами щодо якості товару. Однак, учасник ТОВ «СІТІ-А» знов поскаржився на результати закупівлі та Комісія АМКУ встала на його бік, чим позбавила можливості замовника отримувати якісні послуги за меншу вартість. У своєму поясненні до АМКУ учасник зазначив факт сумнівної компетенції прийнятого рішення на користь та в інтересах учасника, а не на користь економії бюджетних коштів. Але на це не звертають зараз уваги… (пояснення замовника та рішення АМКУ додається до пояснення).
3. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного реєстру об’єктів державної власності ( далі-Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності, постанов Уряду від 14 квітня 2004 року №467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» ( зі змінами та доповненнями) від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва, не обліковується в даному Реєстрі так як має комунальну форму власності, а не державну , також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відпловідноп.38ч.2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами) в Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами) в Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва відсутній. Порядок проведення процедури закупівлі й планування , розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Слід врахувати , що тендерна документація даної закупівлі розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
PS: за укладеним договором не проведено жодного розрахунку.
Окремими файлами додаються:
1. План асигнувань від 20.12.2023 №40.
2. План використання бюджетних коштів на 2024 рік від 28.12.2024 .
3. Факсограма Комунальної корпорації «Київавтодор» від 22.01.2024р.
4. Дефектний акт.
5. Кошторисний розрахунок.
6. Додаток 2 до тендерної документації (первинна редакція)
7. Рішення АМКУ від 24.04.2024 № 7307
8. Лист-пояснення щодо скарги_2
9. рішення від 06.06.2024 № 9950.
Номер:
42c83187b3d443d8b15761dc6b05a76f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2024 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2024 00:00
Опис:
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «СІТІ -А» вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання атестату на самохідні машини згідно пункту 4 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024 № 3?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «СІТІ -А» вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» до ТД, а саме в частині надання сканованого паспорту або ID –картки з додатками?
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «СІТІ -А» вимогам підпункту 1.4. пункту 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інші умови» до ТД, а саме в частині надання сертифікату якості продукції та сертифікату відповідності , які підтверджують якість фарби для нанесення дорожньої розмітки, дійсних на момент розкриття?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cb2b08e8352145378a684b99e28a0b4d
Назва:
Пояснення 2
Дата опублікування:
02.08.2024 15:54
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг«Код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництвотрубопроводів, лінійзв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничнихдоріг; вирівнюванняповерхонь. Послуги з утримання та благоустрою вулично-шляхових мереж (ДК 021:2015 45233221-4 - Нанесеннядорожньоїрозміткифарбою на вулично-шляховіймережі Дніпровського району м. Києва)» (інформаціюопубліковано в електроннійсистемізакупівель за номером ID: UA-2024-04-10-010693-a), із наданням наступної інформації:
1. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «СІТІ -А» вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання атестату на самохідні машини згідно пункту 4 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024 № 3?, повідомляємо наступне:
П.4 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.04.2024 № 3 містить інформацію про механізм (до того ж ручний), яким демаркується попередньо нанесена розмітка. Він не є самохідною машиною, тому атестату на нього не потрібно надавати згідно із зазначеною вимогою Замовника.
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «СІТІ -А» вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» до ТД, а саме в частині надання сканованого паспорту або ID –картки з додатками?, повідомляємо наступне:
Пропозиція Учасника містить файл: «копія Д.О. паспорту коду.pdf», який містить скановану ID –картку директора підприємства (уповноваженої особи Учасника на підписання договору) з додатками (витягом про місце проживання).
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «СІТІ -А» вимогам підпункту 1.4. пункту 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інші умови» до ТД, а саме в частині надання сертифікату якості продукції та сертифікату відповідності , які підтверджують якість фарби для нанесення дорожньої розмітки, дійсних на момент розкриття?, повідомляємо наступне:
Пропозиція Учасника містить файли:
«Сертифікати якості.pdf», «Сертифікат Сигнаку білий.pdf», «Сертифікат Сигнакул 21-25 жовтий.pdf», «Сертифікат Сигнакул 21-25 червоний.pdf». Це і є сертифікати якості та відповідності (за назвою та змістом). Дати дійсності в них також прописані.