-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба фасадна
Завершена
1 408 877.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 044.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 044.39 UAH
Номер:
f97c7ec5c28045f4a8b73140569612ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 14:10 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2024 № 28-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 27.08.2024.
в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
27.08.2024 №28-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-10-009617-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.09.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; стан виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 25.04.2024 №04/354; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІСАН» від 13.06.2024 №06/590; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Левицька Олена Петрівна від 14.06.2024 №06/599; пропозицію учасника ФОП Ткач Володимир Миколайович; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Ткач Володимир Миколайович від 17.06.2024 №06/604; повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2024; договір про закупівлю від 26.06.2024 №115 на суму 1 408 740,00 гривень; додаткова угода від 26.06.2024 №1; відповіді Замовника на запити від 03.09.2024 та 09.09.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://drive.google.com/file/d/1a2NlL859uL5VtBI2hyOyA60FXxmRISVy/view.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.09.2024 17:11 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2024 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
ccc498ae677b47ec8d8a2f857ac5ba75
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2024 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу фарби фасадної ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-04-10-009617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
559bc40149ff49198d2d21a2807fab96
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
03.09.2024 17:23
Опис:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Фарби» код 44810000-1 ДК 021:2015 (фарба фасадна), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-10-009617-a повідомляємо наступне:
1. На підставі службової записки СЛ-80 від 21.03.2024 року від спеціалістів адміністративно-господарчого відділу про необхідність у забезпеченні закладів та установ управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації фарбою з метою підготовки до нового 2024-2025 навчального року виникла необхідність у придбанні цього товару.
Розрахунок потреби на придбання фарб передбачено кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, а також сформовано на підставі потреб закладів освіти щодо об’єктивно необхідних обсягів фарби для проведення поточних ремонтів господарським способом в закладах та установах освіти для створення комфортних умов перебування здобувачів освіти і працівників під час навчального процесу.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб закладів освіти і відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та вимогам чинних стандартів якості до предмету закупівлі.
При підготовці технічних вимог тендерної документації Замовник керувався статтею 22 та статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик, що визначені в технічній специфікації, у тому їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товару містять опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва, як визначено частиною першою статті 23 Закону. При цьому при посиланні на конкретну торгову марку (виробника або ТУ) в документації містяться вираз «або еквівалент».
Технічну специфікацію Додатку 2 розроблено на підставі п. 33 статті 1 Закону, а саме: технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Отже, Замовником було визначено необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником здійснено аналіз цін відповідно до пункту 1 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, аналогічний предмету закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 28.03.2024 рік.
За результатами проведеного моніторингу до розрахунку вартості предмету закупівлі взято середню ціну на товар, аналогічний предмету закупівлі, що міститься в мережі Інтернет, а саме: 1 329,13 грн за відро 14 кг.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1a2NlL859uL5VtBI2hyOyA60FXxmRISVy/view
Додатки:
- моніторинг цін в мережі Інтернет станом на 28.03.2024 рік.
Номер:
d7b7d7a57e404953b4beec068e395900
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2024 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу фарби фасадної ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-04-10-009617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1.Поясніть чому Вами вчасно не надано відповіді на звернення (запитання до процедури щодо умов проєкту договору та запитання до процедури щодо Технічних характеристик), які надійшли 12 та 20 квітня 2024 року відповідно.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a3fb21f6c1a1453ca3466011306b2ddb
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2024 11:14
Опис:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Фарби» код 44810000-1 ДК 021:2015 (фарба фасадна), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-10-009617-a повідомляємо наступне:
12 квітня 2024 року по закупівлі UA-2024-04-10-009617-a було опубліковано шість питань. Звертаємо увагу що 12 квітня 2024 року – це п’ятниця, отже відповідно 13 та 14 квітня це субота та неділя – вихідні дні. Фізично уповноважена особа мала б надати відповідь до 15 квітня, тобто на підготовку та надання відповіді на шість питань уповноважена особа мала фактично лише один день. Це дуже малий строк для детального аналізу поставлених запитань та надання на них повноцінної коректної відповіді. Аналогічна ситуація і по питанню від 20 квітня, що припадає на суботу – вихідний день. Окрім того процедура на той час вже була заблокована на підставі скарг учасників до Антимонопольного комітету України.
14 квітня 2024 року ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:43890998 подало до антимонопольного комітету скаргу на умови закупівлі. Дана процедура була заблокована до моменту розгляду скарги Антимонопольним комітетом України. Після цього ще була скарга ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2926503568.
Згідно п. 54 Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Постанова) передбачається, що у разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів.
Враховуючи вищенаведену норму законодавства, а також зважаючи на те, що закупівля була заблокована до 30 квітня (процедура розблокувалась для подальшого проведення через значний проміжок часу після надання відповіді на запитання), то жодних порушень прав потенційних учасників чи їх дискримінації не відбулося, адже управління освіти вживало всіх можливих заходів в рамках чинного законодавства для найшвидшого проведення Закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства.
Просимо прийняти наші запевнення в тому, що подібні випадки не повторяться, і ми й надалі будемо дотримуватися всіх норм і термінів, визначених законодавством.