• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба фасадна

Завершена

1 408 877.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 044.39 UAH
Номер: f97c7ec5c28045f4a8b73140569612ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 27.08.2024 14:10 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.08.2024 № 28-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 27.08.2024. в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 27.08.2024 №28-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-10-009617-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.09.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; стан виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 25.04.2024 №04/354; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІСАН» від 13.06.2024 №06/590; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Левицька Олена Петрівна від 14.06.2024 №06/599; пропозицію учасника ФОП Ткач Володимир Миколайович; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Ткач Володимир Миколайович від 17.06.2024 №06/604; повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2024; договір про закупівлю від 26.06.2024 №115 на суму 1 408 740,00 гривень; додаткова угода від 26.06.2024 №1; відповіді Замовника на запити від 03.09.2024 та 09.09.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://drive.google.com/file/d/1a2NlL859uL5VtBI2hyOyA60FXxmRISVy/view. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 10.09.2024 17:11 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2024 17:11

Запити/Пояснення