• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ліжка металеві двоярусні

Торги відмінено

318 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 590.00 UAH
Номер: 7c19e4dbc8eb4f159aa47ffb4b56baed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-06-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.08.2024 12:45 - 28.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.08.2024 № 54-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.08.2024 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-04-09-012124-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації установлено порушення вимог пункту 3 Наказу № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСО ГРУП» установлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону та абзацу 7 пункту 37 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо виконання рішення комісії АМКУ установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 67 Особливостей. З результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання строку розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – комісія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Звягельського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 11.04.2024 № 15, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ» та ТОВ «ЕНСО ГРУП», рішення комісії АМКУ від 25.04.2024 № 7376-р/пк-пз та від 06.05.2024 № 8018-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 18.04.2024 № 18 та від 20.05.2024 № 22, інформація про відміну процедури закупівлі від 22.08.2024. Відповідно до пункту 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Наказ № 1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з вимогами пункту 3 Наказу № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостям та тендерної документації), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Вернигори Тетяни Леонідівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Наказу № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, у пункті 5 розділу ІІІ та пункті 3 розділу V тендерної документації Замовника передбачено підстави для відмови в участі у відкритих торгах та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника процедури закупівлі в редакції частин 1 та 2 статті 17 Закону, а не пункту 47 Особливостей. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 17.04.2024 до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції від 6-ти учасників: ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ», ТОВ «ЕНСО ГРУП», ТОВ «АРМАТО», ТОВ «IP COM», ФОП ВОЛКОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, ФОП НІКОЛАЄНКО КРІСТІНА ВАДИМІВНА. Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.04.2024 № 18 визнано переможцем тендерну пропозицію подану ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ». Проте, в ході розгляду комісією АМКУ скарги, яку подано ТОВ «ЕНСО ГРУП», прийнято рішення щодо скасування рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі подану пропозицію ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ». На виконання вказаного рішення комісії АМКУ протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.05.2024 № 22 відхилено тендерну пропозицію ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ» від участі у процедурі закупівлі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель 21.05.2024). В свою чергу, Замовником прийнято до розгляду наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, а саме, тендерну пропозицію подану учасником ТОВ «ЕНСО ГРУП». Разом з тим, відповідно до абзацу 3 пункту 67 Особливостей передбачено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Відтак, усунення порушення щодо не відхилення тендерної пропозиції поданої учасником ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ», про яке зазначено у рішенні комісії АМКУ від 06.05.2024 № 8018-р/пк-пз, здійснено Замовником 20.05.2024. Проте, на порушення вимог передбачених нормами абзацу 3 пункту 67 Особливостей, Замовником в електронній системі закупівель повідомлено комісію АМКУ про усунення порушень, зазначених у скарзі, пізніше ніж протягом одного робочого дня з моменту усунення такого порушення (повідомлення комісії АМКУ відбулося 22.08.2024). За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСО ГРУП» установлено наступне. Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей визначено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи зазначене вище, моніторингом встановлено, що відповідно до даних електронної системи закупівель, Замовником 21.05.2024 розпочато розгляд тендерної пропозиції поданої учасником ТОВ «ЕНСО ГРУП». Однак, Замовником протягом 20 робочих днів не розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ЕНСО ГРУП», чим не дотримано вимоги частини 10 статті 29 Закону та абзацу 7 пунктом 37 Особливостей. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 06.08.2024, через електронну систему закупівель не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо виявлених в ході проведення моніторингу порушень законодавства у сфері закупівель. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В той же час, відповідно до інформації оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, 22.08.2024 відмінено зазначену вище процедуру закупівель.
Період усунення порушень: 27.08.2024 17:54 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2024 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: відмінено закупівлю
Дата публікації звіту: 28.08.2024 10:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: Порушення уснуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 28.08.2024 10:36

Запити/Пояснення