• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 464 дні назад

110 324 156.54 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 103 241.57 UAH
Номер: 5007b2143ee147e8882a790ea0c309bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-26-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.08.2024 19:18 - 17.09.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2024 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-04-09-007612-a 09.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 19.04.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/564/1) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/564/2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/564/4, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 28.05.2024 № 9352-р/пк-пз та від 25.06.2024 № 11051-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.09.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами статті 8 Закону, 28.08.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів щодо виконання рішення Комісії АМКУ від 25.06.2024 № №11051-р/пк-пз. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 02.09.2024 надав пояснення, зокрема про те, що «Замовником до Київського окружного адміністративного суду 24.07.2024 року направлено позовну заяву № 01/01/20-536 щодо визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.06.2024 року № 11051-р/пк-пз. Також, 24.07.2024 року копію даної позовної заяви завантажено до переліку документів поданих Замовником щодо скарги UA-2024-04-09-007612-a.b3. За результатами розгляду позовної заяви Київський окружний адміністративний суд 08.08.2024 року ухвалив рішення про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі № 320/36911/24 без проведення судового засідання». Зазначене підтверджується інформацією, розміщеною в Єдиному державному реєстрі судових рішень (рішення у справі № 320/36911/24 на час проведення моніторингу судом не прийнято).
Період усунення порушень: 10.09.2024 15:11 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2024 15:11

Запити/Пояснення