-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 464 дні назад
110 324 156.54
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 103 241.57 UAH
мін. крок: 1% або 1 103 241.57 UAH
Номер:
5007b2143ee147e8882a790ea0c309bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 19:18 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-09-007612-a 09.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 19.04.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/564/1) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/564/2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/564/4, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 28.05.2024 № 9352-р/пк-пз та від 25.06.2024 № 11051-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.09.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами статті 8 Закону, 28.08.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів щодо виконання рішення Комісії АМКУ від 25.06.2024 № №11051-р/пк-пз.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 02.09.2024 надав пояснення, зокрема про те, що «Замовником до Київського окружного адміністративного суду 24.07.2024 року направлено позовну заяву № 01/01/20-536 щодо визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.06.2024 року № 11051-р/пк-пз. Також, 24.07.2024 року копію даної позовної заяви завантажено до переліку документів поданих Замовником щодо скарги UA-2024-04-09-007612-a.b3. За результатами розгляду позовної заяви Київський окружний адміністративний суд 08.08.2024 року ухвалив рішення про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі № 320/36911/24 без проведення судового засідання».
Зазначене підтверджується інформацією, розміщеною в Єдиному державному реєстрі судових рішень (рішення у справі № 320/36911/24 на час проведення моніторингу судом не прийнято).
Період усунення порушень:
10.09.2024 15:11 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2024 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
abd58862189a41dcbbbde04ec27bfa71
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.08.2024 12:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-09-007612-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.06.2024 № №11051-р/пк-пз про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
70d60b4ef3a942faa3f7a2bacb15ce4e
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
02.09.2024 18:15
Опис:
По питанню першому:
З метою безперебійного виконання необхідних виробничих задач, оновленні та заміни застарілої, у тому числі радянської техніки, яка наявна у Замовника та постійно виходить з ладу та потребує проведення ремонтних робіт та закупівлі дороговартісних запасних частин, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2024-04-09-007612-a).
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником самостійно визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та сформовано відповідну технічну специфікацію.
Щодо характеристик, які встановлені в Додатку 3 до тендерної документації:
Розробка нових родовищ та інтенсивний розвиток нафтогазовидобутку в регіонах України, де локально розташовані об'єкти видобутку, а саме: Львівська, Івано-Франківська, Чернігівська, Полтавська та Сумська області, вимагає ефективних транспортних послуг по перевезенню необхідного обладнання та матеріально-технічних ресурсів між підрозділами Товариства, як на короткі, так і на довгі відстані.
Технічними спеціалістами ПАТ «УКРНАФТА», які відповідають за подальше використання предмету закупівлі, було визначено технічні, якісні та кількісні характеристики тракторних тягачів з урахуванням відповідних технічних та експлуатаційних характеристик, необхідних для забезпечення виробничих процесів Товариства.
Вимоги до предмету закупівлі враховують необхідність його подальшої експлуатації під час виконання виробничих завдань на об’єктах нафто- та газовидобутку, у тому числі в процесі розробки нових родовищ, для виконання транспортних робіт по буксируванню рухомого спецобладнання (компресори, зварювальні агрегати тощо), вахтових і інструментальних вагончиків, для перевезення матеріалів, габаритного та негабаритного великовагового обладнання причепами-ваговозами, а також для обробітку ґрунту навісними сільськогосподарськими знаряддями при рекультивації територій, розчистки доріг та територій в зимовий період.
При визначенні очікуваної вартості Замовник керувався:
- Наказом від 02.11.2023 № 535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта»;
- Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема: моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 22979935) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін, були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від семи потенційних постачальників та визначена очікувана вартість опираючись на пропозиції, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, базовим умовам оплати, умовам та термінам постачання, згідно вимог Замовника.
Додається:
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості;
Пропозиція CLAAS UKRAINE LLC;
Пропозиція ПП «Агропроммонтаж»;
Пропозиція ТОВ «АГРІСТАР»;
Пропозиція ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ»;
Пропозиція ТОВ «Констракшн Машинері»;
Пропозиція ТОВ «ТАЙТЕН МАШИНЕРІ Україна»;
Пропозиція ТОВ «СПЕКТР-АГРО»;
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства, є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
По питанню другому:
Відповідно до ч.23 ст.18 Закону Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Повне рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.06.2024 року № 11051-р/пк-пз в електронній системі закупівель було оприлюднено 28.06.2024 року отже, таке рішення могло бути оскаржене у строк до 28.07.2024 року.
Замовником, до Київського окружного адміністративного суду, 24.07.2024 року направлено позовну заяву № 01/01/20-536 щодо визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.06.2024 року № 11051-р/пк-пз.
Також, 24.07.2024 року копію даної позовної заяви завантажено до переліку документів поданих Замовником щодо скарги UA-2024-04-09-007612-a.b3.
За результатами розгляду позовної заяви Київський окружний адміністративний суд 08 серпня 2024 року ухвалив рішення про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі № 320/36911/24 без проведення судового засідання.
Додається:
Позовна заява № 01/01/20-536 від 24.07.2024 року.
Ухвала від 08 серпня 2024 року про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі № 320/36911/24 без проведення судового засідання.