-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 464 дні назад
110 324 156.54
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 103 241.57 UAH
мін. крок: 1% або 1 103 241.57 UAH
Період оскарження:
09.04.2024 14:20 - 23.04.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 11.06.2024р. про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем
Номер:
d01d488c00504420a0c3bf7348b42713
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-007612-a.b3
Назва:
Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 11.06.2024р. про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця АМКУ (2).pdf 15.06.2024 16:31
- рішення від 28.05.2024 №9352.pdf 15.06.2024 16:31
- Скарга на переможця АМКУ (2).pdf.asice.zip 15.06.2024 16:31
- Протокольне рішення №010113101902-01-015644 від 11.06.2024.pdf 15.06.2024 16:31
- sign.p7s 15.06.2024 16:32
- рішення від 18.06.2024 № 10492.pdf 18.06.2024 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2024 № 11051.pdf 26.06.2024 14:48
- Рішення від 25.06.2024 №11051.pdf 28.06.2024 13:20
- Відповідь на Скаргу АМКУ Тракорні тягачі.docx 20.06.2024 19:32
- Відповідь на Скаргу АМКУ Тракорні тягачі.pdf 20.06.2024 19:32
- Позовна заява від 24.07.2024 про скасування рішення АМКУ.pdf 24.07.2024 18:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.06.2024 17:04
Дата розгляду скарги:
25.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2024 15:52
Дата прийняття рішення по скарзі:
28.06.2024 13:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6c46e6f01ffe44338fd539bbe4590f45
Заголовок пункту скарги:
Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей та не виконав рішення Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз, а тому рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі повинно бути скасоване.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
1. 08.05.2024 товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС" подало скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). 28.05.2024 Комісія за результатами розгляду зазначеної скарги зобов’язала замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Констракшн Машинері" переможцем за процедурою закупівлі — "34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-007612-a.
Крім того, у зазначеному рішенні Комісія зазначила, зокрема –
«Разом з тим, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products, відсутня інформація щодо трактора JCB 8330 FASTRAC, виробник - JCB Landpower Limited, LakesideWorks, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи вищезазначене, у складі Пропозиції Переможця відсутня довідка в довільній формі з підтвердженням, що ступінь локалізації саме запропонованого товару не є меншим ніж 20 відсотків, а також, що саме запропонований товар включений до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Таким чином, рішенням Комісії було чітко встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей, адже не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Констракшн Машинері" зі підстав, що визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме - Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації.
Наголошуємо, що така невідповідність не може бути усунена в порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.
Однак, 07.06.2024 ПАТ "УКPНAФТА" (Замовник), ігноруючи рішення Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз, оприлюднило повідомлення про усунення невідповідностей щодо зазначеного вище учасника, де, зокрема, зазначило і невідповідність описану вище.
Також, продовжуючи порушення вимог Закону та Особливостей,
ПАТ "УКPНAФТА"(Замовник) 11.06.2024 було прийняте незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі всупереч рішенню Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз.
Таким чином, Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей та не виконав рішення Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз, а тому рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі повинно бути скасоване.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
Також наголошуємо, що відповідно до статті 16414 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення передбачено - Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Хочемо ще раз наголосити у чому саме полягало порушення.
Відповідно до пункту 2.2.5. додатку 2 передбачено необхідність надання гарантійного листа (в довільній формі), яким учасник підтверджує, що ступінь локалізації запропонованого товару, не є меншим ніж 20 відсотків, а також підтверджує включення такого товару до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону (інформація про включення такого товару до Переліку не зазначається у разі відсутності Переліку в загальному доступі). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», про що учасником надається лист-пояснення в довільній формі.Запропонований учасником товар має бути внесеним до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації. У разі, якщо на момент подання пропозиції запропонований учасником товар не внесений до вказаного переліку на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник закупівлі надає в складі пропозицій калькуляцію, яка підтверджує, що ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, визначений самостійно виробником товару, дорівнює чи перевищує 20 відсотків
Переможцем у складі тендерної закупівлі надано технічну специфікацію (файл «03. Технічна специфікація.pdf»), відповідно до якої виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Також у складі тендерної пропозиції Переможця надано гарантійний лист щодо ступеня локалізації від 26.04.2024 № CML16-26/04/2024R, в якому зазначено наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» підтверджує, що під час подання пропозиції враховує норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо локалізації виробництва, та гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, перевищує 20 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку, а саме: -найменування товару: Трактор JCB 8330 FASTRAC номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель: 766ceb9c055d44ee94e160a041073987 - назва виробника: «JCB Landpower Limited» Великобританія, комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна); -ступінь локалізації : 20.02% Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з переліком товару: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?text=%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82% D0%BE%D1%80+JCB+8330+FASTRAC&local_share=15»
За посиланням, яке зазначене у листі, можна отримати наступну інформацію:
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва" (далі – Порядок): 1. Цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. 4. Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), НА ПІДСТАВІ ПОДАНОЇ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ ЗАЯВКИ ПРО ВКЛЮЧЕННЯ ТОВАРУ ДО ПЕРЕЛІКУ (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України.
Таким чином, відповідно до Порядку заявку на внесення інформації щодо підтвердження ступеню локалізації повинен подати виробник товару.
Відповідно до інформації з підтвердження ступеню локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу виробником є ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", що суперечить інформації поданій учасником у складі тендерної пропозиції де зазначено, що виробником є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи викладене, заявку було подано саме Переможцем, а не виробником товару, що суперечить Порядку.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
Не відхиливши пропозицію ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" та визначивши його переможцем, Замовник порушив вимоги п.44 Особливостей, а також законні права та інтереси Скаржника.
Рішення Замовника, від 11.06.2024, в частині визначення переможцем
ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції
ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення
ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем процедури закупівлі.
Окремо повідомляємо, що обгрунтуванням порушених прав є також і наявність порушень у складі тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Альбіон" та
ПП "АГРОПРОММОНТАЖ".
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем процедури закупівлі.
Крім того, у зазначеному рішенні Комісія зазначила, зокрема –
«Разом з тим, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products, відсутня інформація щодо трактора JCB 8330 FASTRAC, виробник - JCB Landpower Limited, LakesideWorks, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи вищезазначене, у складі Пропозиції Переможця відсутня довідка в довільній формі з підтвердженням, що ступінь локалізації саме запропонованого товару не є меншим ніж 20 відсотків, а також, що саме запропонований товар включений до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Таким чином, рішенням Комісії було чітко встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей, адже не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Констракшн Машинері" зі підстав, що визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме - Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації.
Наголошуємо, що така невідповідність не може бути усунена в порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.
Однак, 07.06.2024 ПАТ "УКPНAФТА" (Замовник), ігноруючи рішення Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз, оприлюднило повідомлення про усунення невідповідностей щодо зазначеного вище учасника, де, зокрема, зазначило і невідповідність описану вище.
Також, продовжуючи порушення вимог Закону та Особливостей,
ПАТ "УКPНAФТА"(Замовник) 11.06.2024 було прийняте незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі всупереч рішенню Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз.
Таким чином, Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей та не виконав рішення Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз, а тому рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі повинно бути скасоване.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
Також наголошуємо, що відповідно до статті 16414 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення передбачено - Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Хочемо ще раз наголосити у чому саме полягало порушення.
Відповідно до пункту 2.2.5. додатку 2 передбачено необхідність надання гарантійного листа (в довільній формі), яким учасник підтверджує, що ступінь локалізації запропонованого товару, не є меншим ніж 20 відсотків, а також підтверджує включення такого товару до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону (інформація про включення такого товару до Переліку не зазначається у разі відсутності Переліку в загальному доступі). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», про що учасником надається лист-пояснення в довільній формі.Запропонований учасником товар має бути внесеним до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації. У разі, якщо на момент подання пропозиції запропонований учасником товар не внесений до вказаного переліку на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник закупівлі надає в складі пропозицій калькуляцію, яка підтверджує, що ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, визначений самостійно виробником товару, дорівнює чи перевищує 20 відсотків
Переможцем у складі тендерної закупівлі надано технічну специфікацію (файл «03. Технічна специфікація.pdf»), відповідно до якої виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Також у складі тендерної пропозиції Переможця надано гарантійний лист щодо ступеня локалізації від 26.04.2024 № CML16-26/04/2024R, в якому зазначено наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» підтверджує, що під час подання пропозиції враховує норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо локалізації виробництва, та гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, перевищує 20 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку, а саме: -найменування товару: Трактор JCB 8330 FASTRAC номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель: 766ceb9c055d44ee94e160a041073987 - назва виробника: «JCB Landpower Limited» Великобританія, комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна); -ступінь локалізації : 20.02% Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з переліком товару: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?text=%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82% D0%BE%D1%80+JCB+8330+FASTRAC&local_share=15»
За посиланням, яке зазначене у листі, можна отримати наступну інформацію:
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва" (далі – Порядок): 1. Цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. 4. Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), НА ПІДСТАВІ ПОДАНОЇ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ ЗАЯВКИ ПРО ВКЛЮЧЕННЯ ТОВАРУ ДО ПЕРЕЛІКУ (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України.
Таким чином, відповідно до Порядку заявку на внесення інформації щодо підтвердження ступеню локалізації повинен подати виробник товару.
Відповідно до інформації з підтвердження ступеню локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу виробником є ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", що суперечить інформації поданій учасником у складі тендерної пропозиції де зазначено, що виробником є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи викладене, заявку було подано саме Переможцем, а не виробником товару, що суперечить Порядку.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
Не відхиливши пропозицію ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" та визначивши його переможцем, Замовник порушив вимоги п.44 Особливостей, а також законні права та інтереси Скаржника.
Рішення Замовника, від 11.06.2024, в частині визначення переможцем
ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції
ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення
ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем процедури закупівлі.
Окремо повідомляємо, що обгрунтуванням порушених прав є також і наявність порушень у складі тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Альбіон" та
ПП "АГРОПРОММОНТАЖ".
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.05.2024 №9352.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення №01/01/13/10/19/02-01-01/564/4 від 11.06.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення №010113101902-01-015644 від 11.06.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 11.06.2024р. про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2024-04-09-007612-a.
Вимога
Є відповідь
Скасування незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі
Номер:
6e2c6f7773024b6ca642fb62ae6fb29e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-007612-a.c2
Назва:
Скасування незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі
Вимога:
08.05.2024 товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС" подало скаргу до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). 28.05.2024 Комісія за результатами розгляду зазначеної скарги зобов’язала замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Констракшн Машинері" переможцем за процедурою закупівлі — "34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-007612-a.
Крім того, у зазначеному рішенні Комісія зазначила, зокрема:
«Разом з тим, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products, відсутня інформація щодо трактора JCB 8330 FASTRAC, виробник - JCB Landpower Limited, LakesideWorks, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи вищезазначене, у складі Пропозиції Переможця відсутня довідка в довільній формі з підтвердженням, що ступінь локалізації саме запропонованого товару не є меншим ніж 20 відсотків, а також, що саме запропонований товар включений до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей».
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, рішенням Комісії було чітко встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей, адже не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Констракшн Машинері" зі підстав, що визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме - Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації.
Наголошуємо, що така невідповідність не може бути усунена в порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.
Однак, 07.06.2024 ПАТ "УКPНAФТА", ігноруючи рішення Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз, оприлюднило повідомлення про усунення невідповідностей щодо зазначеного вище учасника, де, зокрема, зазначило і невідповідність описану вище.
Також, продовжуючи порушення вимог Закону та Особливостей,
ПАТ "УКPНAФТА" 11.06.2024 було прийняте незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі всупереч рішенню Комісії від 28.05.2024 №9352-р/пк-пз.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати незаконне рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
Також наголошуємо, що відповідно до статті 16414 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення передбачено адміністративну відповідальність за невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом та тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Звертаємо вашу увагу на те, що у випадку ігнорування цієї вимоги ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Комісії, Державної аудиторської служби та до правоохоронних органів для притягнення уповноваженої особи ПАТ "УКPНAФТА" до відповідальності, передбаченої чинним законодавством.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf.asice.zip 12.06.2024 16:08
Дата подачі:
12.06.2024 16:08
Вирішення:
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯМ № 9352-р/пк-пз від 28.05.2024 року постановила Зобов'язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Констракшн Машинері" переможцем за процедурою закупівлі — "34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Колісні трактори)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-09-007612-a.
07.06.2024 року рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано. Рішення Замовника, оформлене Протоколом 01/01/13/10/19/02-01-01/564/2 від 03.05.2024 року, щодо визначення переможцем за процедурою закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» (Код ЄДРПОУ: 32828388) та намір укласти з ним договір – скасоване.
Таким чином, Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 9352-р/пк-пз від 28.05.2024 року щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Констракшн Машинері" переможцем за процедурою закупівлі, а саме скасовано рішення Замовника, оформлене Протоколом 01/01/13/10/19/02-01-01/564/2 від 03.05.2024 року. Пропозицію учасника повернуто на кваліфікацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
bf771b44c7624e0eb9675d209ec58f70
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-09-007612-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця.pdf 08.05.2024 17:31
- Лист.pdf 08.05.2024 17:31
- Сертифікат.pdf 08.05.2024 17:31
- Технічна специфікація.pdf 08.05.2024 17:31
- 16-26-04-2024R.pdf 08.05.2024 17:31
- Рішення від 17.04.2023 № 4844.pdf 08.05.2024 17:31
- sign.p7s 08.05.2024 17:39
- Специфікація.pdf 08.05.2024 18:07
- рішення від 10.05.2024 №8333.pdf 10.05.2024 19:09
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.05.2024 802.pdf 21.05.2024 17:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 №9352.pdf 29.05.2024 13:29
- рішення від 28.05.2024 №9352.pdf 31.05.2024 07:51
- Відповідь на Скаргу АМКУ Тракорні тягачі.docx 14.05.2024 20:18
- Відповідь на Скаргу АМКУ Тракорні тягачі.pdf 14.05.2024 20:18
- Лист Мінекономіки.pdf 14.05.2024 20:18
- Лист ТОВ СМАРТЕНДЕР.pdf 14.05.2024 20:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2024 17:51
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.05.2024 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.05.2024 07:51
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2024 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано. Рішення Замовника, оформлене Протоколом 01/01/13/10/19/02-01-01-/564/2 від 03.05.2024, щодо визначення переможцем за процедурою закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» (Код ЄДРПОУ: 32828388) та намір укласти з ним договір - скасоване. Пропозицію учасника повернуто на кваліфікацію..
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0f24100d54a6444c850810bb954d9205
Заголовок пункту скарги:
Визначення Замовником Переможця пропозиції оформленої Протоколом №01/01/13/10/19/02-01-01-/564/2 від 03.05.2024 р.
Опис заперечення:
Рішення Замовника, оформлене Протоколом №01/01/13/10/19/02-01-01-/564/2 від 03.05.2024 р., про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем закупівлі є протиправним і незаконним, ухваленим із порушенням вимог Тендерної документації, положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.2.5. додатку 2 передбачено необхідність надання гарантійного листа (в довільній формі), яким учасник підтверджує, що ступінь локалізації запропонованого товару, не є меншим ніж 20 відсотків, а також підтверджує включення такого товару до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону (інформація про включення такого товару до Переліку не зазначається у разі відсутності Переліку в загальному доступі). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», про що учасником надається лист-пояснення в довільній формі.Запропонований учасником товар має бути внесеним до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації. У разі, якщо на момент подання пропозиції запропонований учасником товар не внесений до вказаного переліку на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник закупівлі надає в складі пропозицій калькуляцію, яка підтверджує, що ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, визначений самостійно виробником товару, дорівнює чи перевищує 20 відсотків
Переможцем у складі тендерної закупівлі надано технічну специфікацію (файл «03. Технічна специфікація.pdf»), відповідно до якої виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Також у складі тендерної пропозиції Переможця надано гарантійний лист щодо ступеня локалізації від 26.04.2024 № CML16-26/04/2024R, в якому зазначено наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» підтверджує, що під час подання пропозиції враховує норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо локалізації виробництва, та гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, перевищує 20 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку, а саме: -найменування товару: Трактор JCB 8330 FASTRAC номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель: 766ceb9c055d44ee94e160a041073987 - назва виробника: «JCB Landpower Limited» Великобританія, комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна); -ступінь локалізації : 20.02% Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з переліком товару: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?text=%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82% D0%BE%D1%80+JCB+8330+FASTRAC&local_share=15»
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва" (далі – Порядок): 1. Цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. 4. Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), НА ПІДСТАВІ ПОДАНОЇ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ ЗАЯВКИ ПРО ВКЛЮЧЕННЯ ТОВАРУ ДО ПЕРЕЛІКУ (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України.
Таким чином, відповідно до Порядку заявку на внесення інформації щодо підтвердження ступеню локалізації повинен подати виробник товару.
Відповідно до інформації з підтвердження ступеню локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу виробником є ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", що суперечить інформації поданій учасником у складі тендерної пропозиції де зазначено, що виробником є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи викладене, заявку було подано саме Переможцем, а не виробником товару, що суперечить Порядку.
Відповідно до інформації з підтвердження ступеню локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу виробником є ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", що суперечить інформації поданій учасником у складі тендерної пропозиції де зазначено, що виробником є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи викладене, заявку було подано саме Переможцем, а не виробником товару, що суперечить Порядку.
Наголошуємо, що аналогічної думки притримується і орган оскарження у своєму рішенні № 4844 -р/пк-пз від 17.04.2023 (UA-2023-02-23-008279-a).
Відповідно до пункту 2.1.2. додатку 2 передбачено необхідність надання - скановані копії сторінок керівництва з експлуатації або паспорту або брошуру* або іншого документу на предмет закупівлі у сканованому вигляді, які містять основні технічні характеристики на запропонований Товар (*під брошурою замовник має на увазі друковану продукцію з рекламною поліграфією та відповідним дизайном, яка являє собою листи, на сторінках якої розміщена текстова інформація про технічні і якісні характеристики предмету закупівлі з відповідним графічним зображенням таких характеристик).
Додатком 3 до тд передбачено, зокрема, розділ ІІ. «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» та передбачено, зокрема, наступні технічні параметри предмету закупівлі:
- Двигун внутрішнього згоряння:
Тип: Дизельний двигун з турбонагнітачем з проміжним охолодженням;
- Гідравлічна система, тип, не нижче: Насос зі змінною продуктивністю;
- Кількість пар виходів гідравлічної системи зовнішнього обладнання, не менше: 4 пари електроклапанів;
- Тип валу відбору потужності (ВВП), не нижче - Електрогідравлічний з доступним автоматичним управлінням;
- Єврофаркоп, не нижче- Буксируваний гак з повзунком з автоматичним поворотним з’єднанням (штир 38 мм);
- Сидіння оператора з інерційним ременем;
- Ящик для зберігання інструменту;
- Інструмент ручний (комплект спеціальних, рожкових або рожково-накидних ключів).
Учасник надав у складі тендерної пропозиції Специфікацію (файл «04. Брошура JCB Fastrac.pdf»), в якій відсутнє підтвердження, ЗОКРЕМА, наступних параметрів предмету закупівлі:
- Двигун внутрішнього згоряння:
Тип: Дизельний двигун;
- Гідравлічна система, тип, не нижче: Насос зі змінною продуктивністю;
- Кількість пар виходів гідравлічної системи зовнішнього обладнання, не менше: 4 пари електроклапанів;
- Категорія задньої навіски, не менше: Трьохточкова навіска кат. II/III, зі швидко знімними ланками
- Тип валу відбору потужності (ВВП), не нижче - Електрогідравлічний з доступним автоматичним управлінням;
- Єврофаркоп, не нижче - Буксируваний гак з повзунком з автоматичним поворотним з’єднанням (штир 38 мм);
- Сидіння оператора з інерційним ременем;
- Ящик для зберігання інструменту;
- Інструмент ручний (комплект спеціальних, рожкових або рожково-накидних ключів).
Також повідомляємо, що окрім зазначених вище параметрів предмету закупівлі не підтверджені також і інші параметри запропонованого учасником предмету закупівлі, які зазначені ним у документі «технічна специфікація» (файл «03. Технічна специфікація.pdf»).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо вашу увагу на те, що зазначене порушення, допущене ТОВ "Констракшн Машинері" не може бути усунуте згідно з пунктом 43 Особливостей.
Таким чином, Замовник неправомірно визначивши переможцем ТОВ "Констракшн Машинері" порушив порядок проведення процедури закупівлі, а тому таке рішення підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2.2.4. додатку 2 передбачено Залежно від статусу Учасника даної закупівлі надати документ(и) на вимогу одного з підпунктів:
У разі, якщо Учасник є виробником запропонованого на дану закупівлю товару:
- лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару;
У разі, якщо Учасник є представником виробника на території України або організацією, яка має повноваження від виробника щодо реалізації його товару на території України:
- копію документа, щодо підтвердження повноважень від виробника (одним з наступних документів від виробника: довіреність, дилерська угода, дистриб’юторський договір, лист про представництво тощо);
У разі, якщо Учасник є Постачальником запропонованого на дану закупівлю товару:
- копію документа щодо підтвердження повноважень від виробника товару, запропонованого на дану закупівлю товару або представника виробника/організації, яка має повноваження щодо реалізації товару виробника щодо можливості постачання запропонованого товару.
Для підтвердження статусу представника/організації, яка має повноваження щодо реалізації товару виробника в Україні додатково необхідно надати документи, що засвідчують співпрацю з виробником (документи юридичної приналежності, що засвідчують зв’язок, копію довіреності від виробника або дилерської угоди, або дистриб’юторського договору тощо).
- лист від виробника товару, або його представника, або організації, яка має повноваження щодо реалізації товару виробника, щодо підтвердження можливості виробництва товару, який пропонується до постачання.
Відповідно до форми «Тендерна пропозиція», наданої ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" у складі тендерної пропозиції, виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works. Також Переможцем у складі тендерної закупівлі надано технічну специфікацію (файл «03. Технічна специфікація.pdf»), відповідно до якої виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав:
- лист від JCB Sales Limited,
- сертифікат дилера виданий від JCB Sales Limited;
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ щодо підтвердження повноважень саме від виробника JCB Landpower Limited, Lakeside Works, що не відповідає умовам тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який би підтверджував відносини між JCB Landpower Limited, Lakeside Works та JCB Sales Limited.
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник не оприлюднював щодо ТОВ "Констракшн Машинері" повідомлення про усунення зазначеної вище невідповідності.
Таким чином, Замовник неправомірно визначивши переможцем ТОВ "Констракшн Машинері" порушив порядок проведення процедури закупівлі, а тому таке рішення підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
Переможцем у складі тендерної закупівлі надано технічну специфікацію (файл «03. Технічна специфікація.pdf»), відповідно до якої виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Також у складі тендерної пропозиції Переможця надано гарантійний лист щодо ступеня локалізації від 26.04.2024 № CML16-26/04/2024R, в якому зазначено наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» підтверджує, що під час подання пропозиції враховує норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо локалізації виробництва, та гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, перевищує 20 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку, а саме: -найменування товару: Трактор JCB 8330 FASTRAC номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель: 766ceb9c055d44ee94e160a041073987 - назва виробника: «JCB Landpower Limited» Великобританія, комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна); -ступінь локалізації : 20.02% Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з переліком товару: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?text=%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82% D0%BE%D1%80+JCB+8330+FASTRAC&local_share=15»
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва" (далі – Порядок): 1. Цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. 4. Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), НА ПІДСТАВІ ПОДАНОЇ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ ЗАЯВКИ ПРО ВКЛЮЧЕННЯ ТОВАРУ ДО ПЕРЕЛІКУ (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України.
Таким чином, відповідно до Порядку заявку на внесення інформації щодо підтвердження ступеню локалізації повинен подати виробник товару.
Відповідно до інформації з підтвердження ступеню локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу виробником є ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", що суперечить інформації поданій учасником у складі тендерної пропозиції де зазначено, що виробником є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи викладене, заявку було подано саме Переможцем, а не виробником товару, що суперечить Порядку.
Відповідно до інформації з підтвердження ступеню локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу виробником є ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", що суперечить інформації поданій учасником у складі тендерної пропозиції де зазначено, що виробником є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Враховуючи викладене, заявку було подано саме Переможцем, а не виробником товару, що суперечить Порядку.
Наголошуємо, що аналогічної думки притримується і орган оскарження у своєму рішенні № 4844 -р/пк-пз від 17.04.2023 (UA-2023-02-23-008279-a).
×
-
Назва доказу:
Рішення № 4844 -р/пк-пз від 17.04.2023
-
Опис доказу:
Підтвердження ступеню локалізації
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 17.04.2023 № 4844.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист щодо ступеня локалізації від 26.04.2024 № CML16-26/04/2024R
-
Опис доказу:
Підтвердження ступеню локалізації за посиланням на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу виробником є ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ", що суперечить інформації поданій учасником у складі тендерної пропозиції де зазначено, що виробником є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
-
Повʼязаний документ:
16-26-04-2024R.pdf
Відповідно до пункту 2.1.2. додатку 2 передбачено необхідність надання - скановані копії сторінок керівництва з експлуатації або паспорту або брошуру* або іншого документу на предмет закупівлі у сканованому вигляді, які містять основні технічні характеристики на запропонований Товар (*під брошурою замовник має на увазі друковану продукцію з рекламною поліграфією та відповідним дизайном, яка являє собою листи, на сторінках якої розміщена текстова інформація про технічні і якісні характеристики предмету закупівлі з відповідним графічним зображенням таких характеристик).
Додатком 3 до тд передбачено, зокрема, розділ ІІ. «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» та передбачено, зокрема, наступні технічні параметри предмету закупівлі:
- Двигун внутрішнього згоряння:
Тип: Дизельний двигун з турбонагнітачем з проміжним охолодженням;
- Гідравлічна система, тип, не нижче: Насос зі змінною продуктивністю;
- Кількість пар виходів гідравлічної системи зовнішнього обладнання, не менше: 4 пари електроклапанів;
- Тип валу відбору потужності (ВВП), не нижче - Електрогідравлічний з доступним автоматичним управлінням;
- Єврофаркоп, не нижче- Буксируваний гак з повзунком з автоматичним поворотним з’єднанням (штир 38 мм);
- Сидіння оператора з інерційним ременем;
- Ящик для зберігання інструменту;
- Інструмент ручний (комплект спеціальних, рожкових або рожково-накидних ключів).
Учасник надав у складі тендерної пропозиції Специфікацію (файл «04. Брошура JCB Fastrac.pdf»), в якій відсутнє підтвердження, ЗОКРЕМА, наступних параметрів предмету закупівлі:
- Двигун внутрішнього згоряння:
Тип: Дизельний двигун;
- Гідравлічна система, тип, не нижче: Насос зі змінною продуктивністю;
- Кількість пар виходів гідравлічної системи зовнішнього обладнання, не менше: 4 пари електроклапанів;
- Категорія задньої навіски, не менше: Трьохточкова навіска кат. II/III, зі швидко знімними ланками
- Тип валу відбору потужності (ВВП), не нижче - Електрогідравлічний з доступним автоматичним управлінням;
- Єврофаркоп, не нижче - Буксируваний гак з повзунком з автоматичним поворотним з’єднанням (штир 38 мм);
- Сидіння оператора з інерційним ременем;
- Ящик для зберігання інструменту;
- Інструмент ручний (комплект спеціальних, рожкових або рожково-накидних ключів).
Також повідомляємо, що окрім зазначених вище параметрів предмету закупівлі не підтверджені також і інші параметри запропонованого учасником предмету закупівлі, які зазначені ним у документі «технічна специфікація» (файл «03. Технічна специфікація.pdf»).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо вашу увагу на те, що зазначене порушення, допущене ТОВ "Констракшн Машинері" не може бути усунуте згідно з пунктом 43 Особливостей.
Таким чином, Замовник неправомірно визначивши переможцем ТОВ "Констракшн Машинері" порушив порядок проведення процедури закупівлі, а тому таке рішення підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Технічна специфікація
-
Опис доказу:
Тендерна пропозиція ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація.pdf
Відповідно до пункту 2.2.4. додатку 2 передбачено Залежно від статусу Учасника даної закупівлі надати документ(и) на вимогу одного з підпунктів:
У разі, якщо Учасник є виробником запропонованого на дану закупівлю товару:
- лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару;
У разі, якщо Учасник є представником виробника на території України або організацією, яка має повноваження від виробника щодо реалізації його товару на території України:
- копію документа, щодо підтвердження повноважень від виробника (одним з наступних документів від виробника: довіреність, дилерська угода, дистриб’юторський договір, лист про представництво тощо);
У разі, якщо Учасник є Постачальником запропонованого на дану закупівлю товару:
- копію документа щодо підтвердження повноважень від виробника товару, запропонованого на дану закупівлю товару або представника виробника/організації, яка має повноваження щодо реалізації товару виробника щодо можливості постачання запропонованого товару.
Для підтвердження статусу представника/організації, яка має повноваження щодо реалізації товару виробника в Україні додатково необхідно надати документи, що засвідчують співпрацю з виробником (документи юридичної приналежності, що засвідчують зв’язок, копію довіреності від виробника або дилерської угоди, або дистриб’юторського договору тощо).
- лист від виробника товару, або його представника, або організації, яка має повноваження щодо реалізації товару виробника, щодо підтвердження можливості виробництва товару, який пропонується до постачання.
Відповідно до форми «Тендерна пропозиція», наданої ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" у складі тендерної пропозиції, виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works. Також Переможцем у складі тендерної закупівлі надано технічну специфікацію (файл «03. Технічна специфікація.pdf»), відповідно до якої виробником запропонованого товару є JCB Landpower Limited, Lakeside Works, Rocester, Uttoxeter, ST145JP, Велика Британія.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав:
- лист від JCB Sales Limited,
- сертифікат дилера виданий від JCB Sales Limited;
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ щодо підтвердження повноважень саме від виробника JCB Landpower Limited, Lakeside Works, що не відповідає умовам тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який би підтверджував відносини між JCB Landpower Limited, Lakeside Works та JCB Sales Limited.
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник не оприлюднював щодо ТОВ "Констракшн Машинері" повідомлення про усунення зазначеної вище невідповідності.
Таким чином, Замовник неправомірно визначивши переможцем ТОВ "Констракшн Машинері" порушив порядок проведення процедури закупівлі, а тому таке рішення підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "Констракшн Машинері" переможцем процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Лист від JCB Sales Limited
-
Опис доказу:
Відсутність документу щодо підтвердження повноважень саме від виробника JCB Landpower Limited, Lakeside Works.
-
Повʼязаний документ:
Лист.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат дилера виданий від JCB Sales Limited
-
Опис доказу:
Відсутність документу щодо підтвердження повноважень саме від виробника JCB Landpower Limited, Lakeside Works.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 03.05.2024р. про визначення ТОВ "КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ" переможцем (Протокол №01/01/13/10/19/02-01-01-/564/2 від 03.05.2024 р.)