• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекс робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Волинської та Рівненської областей (Поліський лісовий офіс)

Комплекс робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Волинської та Рівненської областей (Поліський лісовий офіс) (ДК 021:2015: 71251000-2 Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва)

Завершена

11 279 712.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 000.00 UAH
Номер: 57f40ad61a5e41beba8dac94fc2cc1d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2024 11:17 - 26.06.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-04-09-006929-a 09.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНОМАП» та ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.04.2024 № 207, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМАП» (далі – ТОВ «ТЕХНОМАП») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (далі – ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»), вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ТЕХНОМАП» до 26.04.2024 та до учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» до 08.05.2024, обґрунтування аномально низької ціни учасника ТОВ «ТЕХНОМАП» до 20.04.2024 та до учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» до 05.05.2024, протоколи уповноваженої особи Замовника від 25.04.2024 № 271 та від 07.05.2024 № 295 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій, протоколи уповноваженої особи Замовника від 30.04.2024 № 286 та від 09.05.2024 № 304, повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2024, договір від 17.05.2024 № 17-1/05.2024-з на суму 2 996 352,70 грн у т. ч. ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 10.06.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 21.06.2024 15:25 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2024 15:25

Запити/Пояснення