• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза (хлорид заліза (ІІ) рідкий)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

42 168 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 421 680.00 UAH
Номер: 7b5f55315c894edea06093e08ca79446
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-26-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.08.2024 19:45 - 17.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2024 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-04-04-009178-a 04.04.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ», ТОВ «ГІДРОХІМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.06.2024 (із змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕГЛО-СТАЛ» (далі – ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (далі – ТОВ «ГІДРОХІМ»), протокол уповноваженої особи від 04.07.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2024 № 6862-р/пк-пз, від 07.05.2024 № 8138-р/пк-пз, від 06.06.2024 № 9946-р/пк-пз, від 22.07.2024 № 12501-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.08.2024 № 1170/24/16-24 на суму 24 799 968,00 грн., пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.08.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом встановлено, на розгляд комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ГІДРОХІМ» від 08.04.2024 № UA-2024-04-04-009178-a.b2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 17.04.2024 № 6862-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір, договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (24310000-0) згідно класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015 та відноситься саме до категорії «Хлориди» у розумінні коду класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015: 24312120-1 Хлориди», а також, що вимога тендерної документації в частині надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного водопостачання суперечить положенням чинного законодавства. Рішенням від 17.04.2024 № 6862-р/пк-пз комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза (хлорид заліза (ІІ) рідкий)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-04-009178-a. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 24.04.2024 внесено зміни до тендерної документації. На розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ГІДРОХІМ» від 26.04.2024 № UA-2024-04-04-009178-a.b3 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 07.05.2024 № 8138-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір, договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (24310000-0) згідно класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015 та відноситься саме до категорії «Хлориди» у розумінні коду класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015: 24312120-1 Хлориди», а також, що вимога тендерної документації в частині надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного водопостачання суперечить положенням чинного законодавства. Рішенням від 07.05.2024 № 8138-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза (хлорид заліза (ІІ) рідкий)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-04-009178-a. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 16.05.2024 внесено зміни до тендерної документації. 17.05.2024 на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «ГІДРОХІМ» UA-2024-04-04-009178-a.c4 щодо невиконання рішення органу оскарження та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте відповідне рішення від 06.06.2024 № 9946-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (24310000-0) згідно класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015 та відноситься саме до категорії «Хлориди» у розумінні коду класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015: 24312120-1 Хлориди» або предметом якого є реагент саме для очистки води господарсько-питного водопостачання, який відноситься до категорії неорганічних сполук за класами неорганічних речовин — оксиди, кислоти, основи і солі, а також, що вимога Документації в частині надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного водопостачання суперечить положенням чинного законодавства. Таким чином, моніторингом встановлено невиконання рішень Комісії від 17.04.2024 № 6862-р/пк-пз та від 07.05.2024 № 8138-р/пк-пз. Рішенням від 06.06.2024 № 9946-р/пк-пз Комісія зобов'язала внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза (хлорид заліза (ІІ) рідкий)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-04-009178-a. За таких умов, Замовником не виконано рішення Комісії від 17.04.2024 № 6862-р/пк-пз та від 07.05.2024 №8138-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішень Комісії від 17.04.2024 № 6862-р/пк-пз та від 07.05.2024 № 8138-р/пк-пз до суду. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав Рішення колегії АМКУ від 17.04.2024 № 6862-р/пк-пз та від 07.05.2024 № 8138-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 12.09.2024 11:27 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2024 11:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» 25.09.2024 подано позовну заяву про оскарження висновку Державної аудиторської служби України до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 26.09.2024 15:16
Дата відкриття провадження: 06.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/44962/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Замовник), керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовані заперечення до висновку від 12.09.2024 за результатами моніторингу № UA-M-2024-08-26-000077 закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, 24312122-5 Хлорид заліза (хлорид заліза (ІІ) рідкий), оголошення № UA-2024-04-04-009178-a.
Дата публікації звіту: 19.09.2024 17:10

Запити/Пояснення