-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Одяг робочий
Завершена
9 583 317.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 95 833.18 UAH
мін. крок: 1% або 95 833.18 UAH
Номер:
c6aa8b7f64e543e7a15e3b6a3654bd32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 13:41 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2024-04-04-008814-a 04.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» та ФОП Матвєєнко О.М., своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.04.2024 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД») та фізичної особи-підприємця Матвєєнко Олени Миколаївни (далі – ФОП Матвєєнко О.М.), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01.05.2024 б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею від 02.05.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.05.2024, договір від 08.05.2024 № 113-Р на суму
9 109 276,00 грн, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) № 7198-р/пк-пз від 23.04.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 16.05.2024 та 27.05.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.06.2024 18:05 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2024 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
65b6c15fba794ba0b5fd92413ec8e8e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2024 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Одяг робочий (ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-008814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
f88e0253d81d4249b5d1c3b3a37486fc
Назва:
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
16.05.2024 11:54
Опис:
1. Надаємо інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, яка знаходиться у вкладеннях
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета:
https://www.izmport.com.ua/2024/04/04/obgruntuvannja-tehnichnih-ta-jakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-263/
3. Повідомляємо, переможець торгів ФОП "МАТВЄЄНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА ", перераховано забезпечення виконання договору, згідно платіжного доручення від 08.05.2024 №90, що додається.
Номер:
d024832d04b3443fba54e722c9d45171
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2024 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Одяг робочий (ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-008814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме.
Яким чином учасником ФОП "Матвєєнко Олена Миколаївна" дотримано вимог пункту 11 додатку 2 до тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують якість товару, а саме Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на нитку кевларову на «Костюм для зварювальника» (Тканина Метал Сплеш ( Metal Splash ) 100% бавовна з вогнезахисним просоченням Pyrovatex + полімерне покриття, щільність 370 г/м2, сатинове переплетення 4/1. Шви виконані кевларовою ниткою) враховуючи, що учасником надано сертифікат про експертизу зразка (Модуль В) та декларацію про відповідність, заявником яких є ТОВ «Маріо».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
5bfe192c6a324428859c2c545d174fbc
Назва:
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України від 24.05.2024
Дата опублікування:
27.05.2024 15:56
Опис:
Учасником ФОП "Матвєєнко Олена Миколаївна" дотримано вимоги пункту 11 додатку 2 до тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують якість товару, а саме Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на нитку кевларову на «Костюм для зварювальника» (Тканина Метал Сплеш ( Metal Splash ) 100% бавовна з вогнезахисним просоченням Pyrovatex + полімерне покриття, щільність 370 г/м2, сатинове переплетення 4/1, шви виконані кевларовою ниткою) шляхом надання сертифіката про експертизу зразка (Модуль В) та декларацію про відповідність від безпосереднього виробника ТОВ «МАРІО».
Звертаємо увагу, що предметом договору є саме постачання Одягу робочого (за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словник 18110000-3 «Формений одяг») у повній відповідності до специфікації (додаток 1 до Договору №113-Р від 08.05.2024).
Також повідомляємо, що окремої вимоги, що постачання «Одягу робочого» повинно бути здійснено лише її виробником тендерною документацією встановлено не було, а отже надання документів, що підтверджують якість товару у складі тендерної пропозиції Учасником від безпосереднього виробника відповідає вимогам тендерної документації.
Також, питання щодо документів, які підтверджують якість товару було досліджено при розгляді скарги товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" від 11 квітня 2024 № UA2024-04-04-008814-a.b1 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №7198-р/пк-пз від 23.04.2024)