-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
10 289 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 892.40 UAH
мін. крок: 1% або 102 892.40 UAH
Номер:
ff3b5d9e6c2f4623abe45a3d409cca04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 14:36 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2024-04-02-010855-a 02.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Максима Буд» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЕС-ГРУПП» та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) привести у відповідність державний контракт (договір) від 21.06.2024 № 531 вимогам пункту 18 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – Замовник) від 02.04.2024 № 205 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЕС-ГРУПП» (далі – ТОВ «АЕС-ГРУПП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Максима Буд» (далі – ТОВ «Максима Буд»), вимога про усунення невідповідностей до 17.04.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 17.04.2024 № 247, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 19.04.2024 № 260, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.05.2024 № 8225-р/пк-пз, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 22.05.2024 № 324, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 10.06.2024 № 359, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 10.06.2024 № 360, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 12.06.2024 № 371, вимога про усунення невідповідностей до 12.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2024, державний контракт (договір) від 21.06.2024 № 531 (далі – Договір) на суму 10 112 022,18 грн, додаткова угода від 01.10.2024 № 1 до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 31.10.2024, 04.11.2024 та 06.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Однак Замовник у підпункті 11) пункту 5 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації установив вимогу, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», чим не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей.
Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити (IBAN), статусу платника податку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «Максима Буд» у складі тендерної пропозиції завантажив форму «Відомості про учасника» від 05.04.2024 № 097, в якій відсутня інформація щодо статусу платника податку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Максима Буд» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Також за результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію та окремим файлом проект договору «Державний контракт (договір)», в якому наявний пункт 1 «Предмет Договору», пункт 2 «Використання Ресурсів», пункт 5 «Фінансування робіт», пункт 8 «Організація виконання Робіт», пункт 9 «Залучення субпідрядних (третіх осіб) або робочої сили, пункт 10 «Права та обов’язки Сторін», пункт 11 «Порядок здачі і прийняття Робіт», пункт 13 «Відповідальність Сторін», пункт 16 «Внесення змін у Договір та його розірвання», 18 «Інші умови Договору», пункт 19 «Строк дії Договору», пункт 20 «Антикорупційні застереження».
Слід зазначити, що у підпункті 8 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Водночас нормами пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Замовник в електронній системі закупівель 24 червня 2024 року оприлюднив укладений з переможцем Договір, в якому пункт 1 Предмет Договору», пункт 2 «Використання Ресурсів», пункт 5 «Фінансування робіт», пункт 8 «Організація виконання Робіт», пункт 9 «Залучення субпідрядних (третіх осіб) або робочої сили, пункт 10 «Права та обов’язки Сторін», пункт 11 «Порядок здачі і прийняття Робіт», пункт 13 «Відповідальність Сторін», пункт 16 «Внесення змін у Договір та його розірвання», 18 «Інші умови Договору», пункт 19 «Строк дії Договору», пункт 20 «Антикорупційні застереження» частково змінені, а частина підпунктів виключена, що у свою чергу не відповідає проекту договору та є порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
З приводу встановлених розбіжностей Замовник 06 листопада 2024 року через електронну систему закупівель надав пояснення, зокрема «Зміни носять технічний характер і необхідні для уточнення деяких положень, що не впливає на загальний хід виконання договору чи права і обов’язки сторін».
Період усунення порушень:
19.11.2024 16:07 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду та опрацювання висновку Державної аудиторської службою України (далі – Держаудитслужба) щодо проведеного моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі), з метою його виконання, та на виконання вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про вжиття Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» заходів щодо усунення встановлених порушень направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення керівником установи відповідної роз’яснювальної роботи, плануванням проведення додаткових економічних навчань, а також приведенням державного контракту (договір) від 21.06.2024 № 531 у відповідність вимогам пункту 18 Особливостей, шляхом укладення додаткової угоди від 21.11.2024 № 2 до державного контракту (договору) від 21.06.2024 № 531 (додається).
Дата публікації звіту:
22.11.2024 09:16
Запити/Пояснення
Номер:
34364b00123c47d19a86b16c5d3ef9f0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.10.2024 № 1 до Державного контракту (договору) від 21.06.2024
№ 531.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
80ba1d45de3d4f14aa5ddc41cd533b65
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
31.10.2024 15:46
Опис:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 29.10.2024, надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно питань, зазначених у запиті.
По питанню першому:
Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснювався замовником з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації та отриманого Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом: «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А». Для визначення орієнтовної вартості будівельно-монтажних робіт по об'єкту зі зведеного кошторисного розрахунку було виключено вартість за наступними позиціями:
Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги, а саме: кошти на утримання служби замовника, кошти на здійснення технічного нагляду, кошти на проведення процедури закупівлі;
Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд, а саме: вартість технічного обстеження, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення авторського нагляду.
Підтверджуючу інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, експертний звіт, витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації до проєктної документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість додаємо.
По другому питанню:
Замовник, у зв’язку з відсутністю власного вебсайту, з метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами), розміщує інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному вебсайті Міністерства внутрішніх справ України (суб’єкта управління). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a), розміщено за посиланням https://mvs.gov.ua/publicni-zakupivli/informaciia-zgidno-z-vimogami-postanovi-kmu-vid-11102016-710-ua-2024-04-02-010855-a. Також, додаємо листи що підтверджують розміщення такого обґрунтування на офіційному вебсайті Міністерства внутрішніх справ України (суб’єкта управління).
По третьому питанню:
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, дана процедура закупівлі здійснюється у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Істотні умови державного контракту (договору), укладеного відповідно до абзацу першого пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 Особливостей.
Відповідно до пункту 19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
При цьому, нормами Особливостей не визначається, якими саме документами мають підтверджуватися об’єктивні обставини, що спричинили необхідність продовження терміну виконання зобов’язань за договором та або строк його дії. Тому замовником, виходячи із сутності обставин, що виникли, самостійно визначається форма такого підтвердження. Офіційні листи підрядної організації ТОВ «МАКСИМА БУД» від 26.09.2024 № 237 та від 30.09.2024 № 239, є документами, що містять об'єктивні обставини, які підтверджують виникнення необхідності для укладання додаткової угоди від 01.10.2024 № 1 до Державного контракту (договору) від 21.06.2024 № 531. Такі листи (документальне підтвердження) додаються.
Номер:
1c87391fff344ac083de2868fe0f7894
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином переможцем ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги
п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів, які надаються переможцем (юридичною особою).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
27ad21c166de494898ed1c3e3591800c
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
04.11.2024 12:12
Опис:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 01.11.2024, стосовно питань, зазначених у запиті повідомляємо, що ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, шляхом надання необхідних документів (документи додаються) у складі пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Номер:
e34ca89814ef43b8942553bdddbe31ce
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином переможцем ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги
п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів, які надаються переможцем (юридичною особою).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e233163d6f449308a4f5914739713e3
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
04.11.2024 12:15
Опис:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 01.11.2024, стосовно питань, зазначених у запиті повідомляємо, що ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, шляхом надання необхідних документів (документи додаються) у складі пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Номер:
faba9335b7c14ad8b0d0434e8b14eff3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином переможцем ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги
п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів, які надаються переможцем (юридичною особою).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b532f0f46bc04281800c6f8b86905417
Назва:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 01.11.2024, стосовно питань, зазначених у запиті повідомляємо, що ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, шляхом надання необхідних документів (документи додаються) у складі пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Дата опублікування:
04.11.2024 12:16
Опис:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 01.11.2024, стосовно питань, зазначених у запиті повідомляємо, що ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, шляхом надання необхідних документів (документи додаються) у складі пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Номер:
91621589ef0a4d299c35dbdf5ed4f559
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином переможцем ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги
п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів, які надаються переможцем (юридичною особою).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
18b282d4b443419c927bc3f1eb247c01
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
04.11.2024 12:25
Опис:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 01.11.2024, стосовно питань, зазначених у запиті повідомляємо, що ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, шляхом надання необхідних документів (документи додаються) у складі пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Номер:
7652b2d986e142728bbf17f0e7072bdf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином переможцем ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги
п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, в частині надання документів, які надаються переможцем (юридичною особою).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
39b3001568954649a094a00b4782be9e
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України надаємо пояснення (інформацію та документи) стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
04.11.2024 12:29
Опис:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 01.11.2024, стосовно питань, зазначених у запиті повідомляємо, що ТОВ «Максима Буд» дотримано вимоги п. 2.1 розділу 2 додатку № 3 до тендерної документації, шляхом надання необхідних документів (документи додаються) у складі пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Номер:
de72642515cb4b43b94dc609f7e60ba3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2024 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо підстав внесення змін до Державного контракту (договору) від 21.06.2024 № 531 до розділів 1, 2, 5, 8, 9, 10, 11, 13, 16, 18, 19, 20 відповідно до проекту договору про закупівлю, який викладено в Додатку 4 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d17e2d3cb6ff47b1b26f70e9b95d6e9e
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України надаємо пояснення стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
06.11.2024 09:17
Опис:
У межах проведення моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі) та на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – замовник) запиту Державної аудиторської служби України від 01.11.2024, стосовно питань, зазначених у запиті повідомляємо, що всі зміни, які були внесені до проєкту договору відділом юридичного супроводу та договірної роботи ДУ «ЦОП МВС України», не є істотними та не змінюють предмету, строку виконання чи цілей договору в розумінні ст. 638 та глави 61 Цивільного кодексу України. Вони відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Зміни носять технічний характер і необхідні для уточнення деяких положень, що не впливає на загальний хід виконання договору чи права і обов’язки сторін.
Рішення щодо внесення змін до умов договору прийняте з огляду на такі ключові фактори:
1. Регулювання законодавством: частина вилучених пунктів регулюється існуючими законодавчими нормами, що забезпечує їх виконання без необхідності включення до тексту договору. Це дозволяє уникнути дублювання інформації та спрощує документообіг.
2. Дотримання принципу рівноправності учасників: вилучення частини положень договору спрямоване на забезпечення рівних умов для всіх учасників договору та збалансоване співвідношення прав та обов'язків сторін, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі. Внесені зміни сприяють зниженню ризику виникнення ситуацій, де окремі вимоги могли б створити непропорційні обов’язки або надмірне навантаження на одну зі сторін.
3. Удосконалення договору за відсутності надання неправомірних
переваг певним учасникам: Це рішення ухвалено для підвищення ефективності та оптимізації умов співпраці, що є взаємовигідним для всіх сторін та спрямоване на забезпечення чесної конкуренції, прозорості процедури і рівності умов для всіх учасників. Звертаємо увагу, що всі учасники закупівлі мають рівний доступ до інформації про закупівлю, яка є відкритою та прозорою. Окрім цього, жодним з учасників закупівлі не оскаржено дії замовника щодо корегування певних умов договору з підстав порушення принципу недискримінації, що свідчить про визнання умов остаточного проєкту договору недискримінаційними. Таким чином, внесені зміни сприяють прозорому та справедливому виконанню договору, полегшуючи адміністрування проєкту, забезпечуючи відповідність умов вимогам чинного законодавства.