• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

10 289 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 892.40 UAH
Номер: ff3b5d9e6c2f4623abe45a3d409cca04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2024 14:36 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2024-04-02-010855-a 02.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Максима Буд» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЕС-ГРУПП» та ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) привести у відповідність державний контракт (договір) від 21.06.2024 № 531 вимогам пункту 18 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі – Замовник) від 02.04.2024 № 205 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЕС-ГРУПП» (далі – ТОВ «АЕС-ГРУПП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Максима Буд» (далі – ТОВ «Максима Буд»), вимога про усунення невідповідностей до 17.04.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 17.04.2024 № 247, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 19.04.2024 № 260, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.05.2024 № 8225-р/пк-пз, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 22.05.2024 № 324, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 10.06.2024 № 359, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 10.06.2024 № 360, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 12.06.2024 № 371, вимога про усунення невідповідностей до 12.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2024, державний контракт (договір) від 21.06.2024 № 531 (далі – Договір) на суму 10 112 022,18 грн, додаткова угода від 01.10.2024 № 1 до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 31.10.2024, 04.11.2024 та 06.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Однак Замовник у підпункті 11) пункту 5 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації установив вимогу, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», чим не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити (IBAN), статусу платника податку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «Максима Буд» у складі тендерної пропозиції завантажив форму «Відомості про учасника» від 05.04.2024 № 097, в якій відсутня інформація щодо статусу платника податку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Максима Буд» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію та окремим файлом проект договору «Державний контракт (договір)», в якому наявний пункт 1 «Предмет Договору», пункт 2 «Використання Ресурсів», пункт 5 «Фінансування робіт», пункт 8 «Організація виконання Робіт», пункт 9 «Залучення субпідрядних (третіх осіб) або робочої сили, пункт 10 «Права та обов’язки Сторін», пункт 11 «Порядок здачі і прийняття Робіт», пункт 13 «Відповідальність Сторін», пункт 16 «Внесення змін у Договір та його розірвання», 18 «Інші умови Договору», пункт 19 «Строк дії Договору», пункт 20 «Антикорупційні застереження». Слід зазначити, що у підпункті 8 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Водночас нормами пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Замовник в електронній системі закупівель 24 червня 2024 року оприлюднив укладений з переможцем Договір, в якому пункт 1 Предмет Договору», пункт 2 «Використання Ресурсів», пункт 5 «Фінансування робіт», пункт 8 «Організація виконання Робіт», пункт 9 «Залучення субпідрядних (третіх осіб) або робочої сили, пункт 10 «Права та обов’язки Сторін», пункт 11 «Порядок здачі і прийняття Робіт», пункт 13 «Відповідальність Сторін», пункт 16 «Внесення змін у Договір та його розірвання», 18 «Інші умови Договору», пункт 19 «Строк дії Договору», пункт 20 «Антикорупційні застереження» частково змінені, а частина підпунктів виключена, що у свою чергу не відповідає проекту договору та є порушенням вимог пункту 18 Особливостей. З приводу встановлених розбіжностей Замовник 06 листопада 2024 року через електронну систему закупівель надав пояснення, зокрема «Зміни носять технічний характер і необхідні для уточнення деяких положень, що не впливає на загальний хід виконання договору чи права і обов’язки сторін».
Період усунення порушень: 19.11.2024 16:07 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2024 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду та опрацювання висновку Державної аудиторської службою України (далі – Держаудитслужба) щодо проведеного моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення для пристосування як захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Київ, вул. Молдовська, 5-А (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2024-04-02-010855-a) (далі – процедура закупівлі), з метою його виконання, та на виконання вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про вжиття Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» заходів щодо усунення встановлених порушень направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення керівником установи відповідної роз’яснювальної роботи, плануванням проведення додаткових економічних навчань, а також приведенням державного контракту (договір) від 21.06.2024 № 531 у відповідність вимогам пункту 18 Особливостей, шляхом укладення додаткової угоди від 21.11.2024 № 2 до державного контракту (договору) від 21.06.2024 № 531 (додається).
Дата публікації звіту: 22.11.2024 09:16

Запити/Пояснення