-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання I групи
Завершена
1 104 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 520.00 UAH
Номер:
100fc4ef94994526813bd9214ac3d706
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2024 00:00
Період моніторингу:
16.05.2024 17:12 - 07.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.05.2024 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
22 UA-2024-04-02-009069-a 02.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства "Деражнянська міська багатопрофільна лікарня" Деражнянської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2024 № 02/04-1, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 03.04.2024, відповіді Замовника на звернення від 05.04.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.04.2024, тендерні пропозиції Філія "Хмельницьке лісомисливське господарство" державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України", фізичної особи-підприємця Юрчишин Сергій Анатолійович, скаргу до процедури від 28.04.2024 за номером ID: UA-2024-04-02-009069-a.c1, рішення органу оскарження від 08.05.2024 № № 8174-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення, протокольне рішення (протокол) уповноваженою особою Замовника від 18.04.2024 № 18-04/1, протокольне рішення (протокол) уповноваженою особою Замовника від 15.05.2024 № 15-05/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.05.2024, договір постачання від 29.05.2024 № 100 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 22.05.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.06.2024 12:15 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2024 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
5af0782647bf47ec803d40cb16a980e3
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.05.2024 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмет закупівлі – за кодом CPV за ДК 021:2015: 03410000-7: Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-009069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8d5fb45777cd4a38a8b2f1bc954e33aa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.05.2024 16:38
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради на запит від 20.05.2024 згідно вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення. Так, 02.02.2024 Замовником було оголошено процедуру закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання I групи. Очікувана вартість закупівлі склала 1`104`000.00 Гривня (з ПДВ).
І. а) Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі Деревина дров’яна непромислового використання I групи сформований згідно наявної потреби та з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі
б) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:При здійсненні закупівлі по предмету 03410000-7 - Деревина Уповноваженою особою до процесу організації і проведення закупівель було залучено інших працівників, які володіють відповідними компетенціями, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» КНП Деражнянська МБЛ» (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації, у тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro".
- Рекреаційний центр "Берег надії" UA-2024-03-18-002425-a
- Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області UA-2024-02-15-001550-a
- КНП "Деражнянський центр первинної медико-санітарної допомоги" Деражнянської міської ради Хмельницької області UA-2023-05-18-004888-a
За результатами вказаних дій Замовником було сформовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби з урахуванням вимог ТУ У 16.1 - 00994207-005:2018
ІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що вказаний пункт є необов’язковим до виконання для органів місцевого самоврядування, а носить рекомендаційний характер. Так, підпункт 1 пункту 4 Постанови 11 жовтня 2016 року № 710 рекомендує з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А так, як КНП «Деражнянська МБЛ» є комунальним некомерційним підприємством засновником якого є Деражнянська міська рада тому розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов`язковим.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».