-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а
Завершена
2 882 339.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 823.39 UAH
мін. крок: 1% або 28 823.39 UAH
Номер:
bc86708fd40447cfaf6403998715725b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 12:41 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.07.2024 № 43-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 09 липня 2024 року № 43-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-04-02-007763-a від 02.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЛАДОМ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує:
усунути виявлені порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 шляхом розірвання договору від 16.05.2024 № 41 укладеного із ТОВ «ВЛАДОМ», в порядку, визначеному статтею 188 Господарського Кодексу України;
усунути порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 шляхом оприлюднення на власному вебсайті (доступному до перегляду) або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо),
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Андрушівського закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» Андрушівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-04-01-011403-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол) від 01.04.2024 № 27; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.04.2024; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛАДОМ» (далі – ТОВ «ВЛАДОМ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.04.2024 № 30, від 15.04.2024 № 32 та від 06.05.2024 № 35; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 01.05.2024 № 7780-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2024; договір від 16.05.2024 № 41; пояснення Замовника разом з документами, надані 16.07.2024 та 19.07.2024 через електронну систему закупівель.
Стосовно тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав, відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг не здійснювався.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/20408528/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів міського бюджету.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області 11.07.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість (далі – Обґрунтування), та посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено таке Обґрунтування, та яке буде доступне для перегляду.
На зазначений запит Замовник 16.07.2024 надав Пояснення у завантаженому документі «відповідь аудиту.pdf», в якому зазначив: «Інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті закладу за посиланням: https://sites.google.eom/d/HJCrWwhDmoqIGVYN_h0KbQpYfwm_TKpYy/p/lzLaYGtlG3q7Rn9Gc_VFy3INCuFKIP3Td/edit.»
Проте, вказаний Замовником у Поясненні вебсайт недоступний для перегляду.
Окремо слід зазначити, що проведеним аналізом інформації, оприлюдненої на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів Андрушівської міської ради (ЄДРПОУ 24706710) за посиланням https://andrushivka.info/, наявність розміщення даних щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а» не виявлено.
Таким чином, на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено, що Замовник у річному плані закупівель на 2024 рік (UA-P-2024-04-01-011403-a) не зазначив інформації про код економічної класифікації видатків бюджету, в той час, як джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, чим порушив вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону, де зазначено чіткий перелік інформації, яка повинна міститися в річному плані, в тому числі, код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
У поясненні Замовник зазначив, що «в змінах до річного плану закупівель за предметом «Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а» здійснюється за КЕКВ 3132, що було відображено у відповідному полі плану закупівель на електронному майданчику, можливо стався збій та дана інформація не відображається.»
Проте, Замовником не завантажено жодних документів до пояснення та саме пояснення не спростовує факт вчинення порушення, оскільки в електронній системі закупівель у річному плані закупівель код економічної класифікації видатків не відображений.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЛАДОМ» встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник повинен надати документи, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше у разі їх надання учасником мають бути засвідчені нотаріально.
Учасник ТОВ «ВЛАДОМ» у складі своєї пропозиції надав Договір оренди нежитлового приміщення від 15.02.2022 № 00565 (далі – Договір № 00565), який діє до 31.12.2025, проте не є нотаріально посвідченим, в той час як відповідно до статті 793 Цивільного Кодексу України договір найму будинку або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
На запит Управління Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11.07.2024 Замовником на дане питання Пояснень не було надано.
Крім того, відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників:
скан-копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Так, учасник ТОВ «ВЛАДОМ» у складі своєї пропозиції надав довідку від 08.04.2024 вих. № 2024/10 (файл «18. Довідка працівники.pdf»), в якій зазначив про наявність трьох інженерно-технічних працівників та п’ять працівників робітничих професій.
Проте, в підтвердження наявності трудових відносин не надав наказів про прийняття на роботу директора – Федорчука Владислава Олександровича, головного інженера – Вовкотруба Сергія Олеговича та муляра – Погребняка Ігора Сергійовича, а також не надав скан-копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу на всіх працівників, зазначених у довідці, чим не дотримав вимог підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
З приводу встановленого порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЛАДОМ» умовам тендерної документації Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень з питання причин невідхилення даного учасника.
У відповідь Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив пояснення наступного змісту: «Стосовно запиту по відповіді на питання 6 запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11.07.2024 р. повідомляємо, що закупівля за предметом «Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель 02.04.2024 р. за номером ID: UA-2024-04-02-007763-a) оголошена вдруге, перша закупівля за цим самим предметом була оголошена 20.02.2024 р. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-007520-a) та відмінена за результатом проведеного моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Таким чином вище зазначені закупівлі станом на даний час тривають п’ять місяців зі скаргами учасників, перевірками Держаудитслужби та розглядом Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Оголошена вартість закупівлі 2 882339,60 грн., за результатами проведеного аукціону – 2 247000,00 грн., що на 635339,60 грн. менше від проектно-кошторисної документації та дає змогу економити державні кошти.
Тому за результатом проведеної закупівлі визнано переможцем ТОВ «Владом» з найнижчою ціновою пропозицією, яка задовольняє Замовника.»
Проте, пояснення Замовника не спростовує факт вчинення порушення, оскільки учасник ТОВ «ВЛАДОМ» не виконав умови тендерної документації в частині підтвердження наявності трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, чим не дотримав вимог підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, Замовник в порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив учасника ТОВ «ВЛАДОМ» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЛАДОМ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
24.07.2024 10:14 - 08.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2024 10:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
29.07.2024 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
14304f075e6d41d393df29595f58d575
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-007763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
4. Чому Вами у річному плані не зазначено код згідно з КЕКВ, якщо джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет?
5. Поясніть розбіжність у сумі виду забезпечення тендерної пропозиції між Оголошенням про проведення процедури закупівлі та пунктом 2 розділу 3 тендерної документації в сумі 14000,00 та 14400,00 відповідно.
6. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЛАДОМ», якщо ним не надано низку документів, а саме:
- відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Учасник ТОВ «ВЛАДОМ» у складі своєї пропозиції надав Договір оренди нежитлового приміщення від 15.02.2022 № 00565, який діє до 31.12.2025, проте він не є нотаріально посвідченим.
- згідно підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься у довідці, необхідно у складі тендерної пропозиції надати: скан -копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
Учасник ТОВ «ВЛАДОМ» у складі своєї пропозиції надав довідку від 08.04.2024 Вих.№ 2024/10, в якій зазначив трьох інженерно-технічних працівників та п’ять працівників робітничих професій. Проте, в підтвердження наявності трудових відносин не надав наказів про прийняття на роботу директора – Федорчука Владислава Олександровича, головного інженера – Вовкотруба Сергія Олеговича та муляра – Погребняка Ігора Сергійовича, а також не надав скан-копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу на всіх працівників, зазначених у довідці.
Поясніть, яким чином учасник ТОВ «ВЛАДОМ» виконав вимоги підпунктів 1.1.2 пункту 1 та підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації або вкажіть файли, в яких зазначена дана інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7bc498d6e8c049709cb36eddfa299d2c
Назва:
Відповідь моніторинг
Дата опублікування:
16.07.2024 14:26
Номер:
66f0a7fa3d35479c9cd6ba786abb7da8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2024 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-007763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даного питання:
1. У зв’язку із тим, що Вами 16.07.2024 не надано по суті відповідь на питання 6 запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11.07.2024, просимо повторно надати відповідь.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЛАДОМ», якщо ним не надано низку документів, а саме:
- відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Учасник ТОВ «ВЛАДОМ» у складі своєї пропозиції надав Договір оренди нежитлового приміщення від 15.02.2022 № 00565, який діє до 31.12.2025, проте він не є нотаріально посвідченим.
- згідно підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься у довідці, необхідно у складі тендерної пропозиції надати: скан -копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або скан -копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
Учасник ТОВ «ВЛАДОМ» у складі своєї пропозиції надав довідку від 08.04.2024 Вих.№ 2024/10, в якій зазначив трьох інженерно-технічних працівників та п’ять працівників робітничих професій. Проте, в підтвердження наявності трудових відносин не надав наказів про прийняття на роботу директора – Федорчука Владислава Олександровича, головного інженера – Вовкотруба Сергія Олеговича та муляра – Погребняка Ігора Сергійовича, а також не надав скан-копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу на всіх працівників, зазначених у довідці.
Поясніть, яким чином учасник ТОВ «ВЛАДОМ» виконав вимоги підпунктів 1.1.2 пункту 1 та підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації або вкажіть файли, в яких зазначена дана інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1025ecf24cc04386992bcb2d4d7e37c2
Назва:
поясненя
Дата опублікування:
19.07.2024 16:55
Опис:
Стосовно запиту по відповіді на питання 6 запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11.07.2024 р. повідомляємо, що закупівля за предметом «Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель 02.04.2024 р. за номером ID: UA-2024-04-02-007763-a) оголошена вдруге, перша закупівля за цим самим предметом була оголошена 20.02.2024 р. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-007520-a) та відмінена за результатом проведеного моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Таким чином вище зазначені закупівлі станом на даний час тривають п’ять місяців зі скаргами учасників, перевірками Держаудитслужби та розглядом Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Оголошена вартість закупівлі 2 882339,60 грн., за результатами проведеного аукціону – 2 247000,00 грн., що на 635339,60 грн. менше від проектно-кошторисної документації та дає змогу економити державні кошти.
Тому за результатом проведеної закупівлі визнано переможцем ТОВ «Владом» з найнижчою ціновою пропозицією, яка задовольняє Замовника.
Станом на 19.07.2024 р. роботи виконані якісно та в повному обсязі, претензій до Підрядника з боку Замовника немає.