• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а

Завершена

2 882 339.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 823.39 UAH
Період оскарження: 02.04.2024 14:48 - 07.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення та неправомірне визначення переможця

Номер: 0e539001506b4b75997b57171e926f42
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-02-007763-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення та неправомірне визначення переможця
Скарга:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 квітня 2024 року № 30 тендерну пропозицію ТОВ «ВЛАДОМ» було відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 квітня 2024 року № 32 переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Дата розгляду скарги: 01.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2024 17:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.05.2024 12:23
Дата виконання рішення Замовником: 06.05.2024 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення прийняті під час проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Андрушівського ЗДО «Дзвіночок» за адресою: Житомирської області, Бердичівського району, м. Андрушівка, вул. Корольова,4а, за Код ДК 021:2015: 4526000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Єдиного закупівельного словника скасовано - протокол №34 від 02 травня 2024 р.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ", Владислав Федорчук 380966146207 info.vladom@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 9dc213a8415047c3b27d537cf4341d57
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Владом"
Опис заперечення: 1.1. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки:
1) П.п.9 та 10 Додатку 2 до ТД (Відомість обсягів робіт) передбачено «Улаштування цементної вирівнювальної стяжки» -340м2, товщиною 40 мм. Учасник торгів ТОВ «Владом» при розрахунку договірної ціни порахував «Улаштування цементної вирівнювальної стяжки» -340м2, товщиною 50 мм чим завищив вартість робіт. Згідно наданого Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 учасником у п.14 застосовано замість коефіцієнта к=2, коефіцієнт к=4, який збільшує товщину стяжки на 20 мм, при тому що п.13 (згідно РЕКНр 8) розцінкою КР8-35-1 передбачено улаштування стяжки товщиною 30 мм).
1.2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки:
2) П.п.17 та 24 Додатку 2 до ТД (Відомість обсягів робіт) передбачено «Опорядження стін металосайдингом з утепленням» площами відповідно -3,5м2 та 5м2. Учасник торгів ТОВ «Владом» при розрахунку договірної ціни не врахував улаштування утеплення, чим порушив конструктивні рішення та занижив вартість робіт. Згідно наданого учасником Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 та файлу 95 «imd», термоізоляційні плити не враховані.
1.3. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки:
3) П.36 Додатку 2 до ТД (Відомість обсягів робіт) передбачено «Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа /монтаж конструкцiй, пофарбованих у заводських умовах, або непофарбованих, що поставляються в пакетах/ (в т.ч. слухові вікна)" площею-535м2. Примітка – «/монтаж конструкцiй, пофарбованих у заводських умовах, або непофарбованих, що поставляються в пакетах/» згідно п.1.3.5 технічної частини до РЕКНр розцінки КБ9-42-1 передбачає застосування до трудовитрат коефіцієнта к=1,03. Учасник торгів ТОВ «Владом» при розрахунку договірної ціни не врахував вищевказаний коефіцієнт, чим занижив вартість робіт. Згідно п.66 наданого Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 учасник написав в назві розцінки примітку «/монтаж конструкцiй, пофарбованих у заводських умовах, або непофарбованих, що поставляються в пакетах/» але фактично коефіцієнт к=1,03 не враховано, що випливає із наданого файлу 95 «imd».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.1.Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію та згідно переліку документів — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.

Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічних, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, учасники повинні надати в складі пропозиції, зокрема:
3.1. Підписану форму «Технічна специфікація»;
3.2. Договірну ціну; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; пояснювальну записку; локальні кошториси; відомість ресурсів до локального кошторису; зведена таблиця розрахунку ціни експлуатації будівельних машин і механізмів з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей. Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) з відомістю трудомісткості і заробітної плати. Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК.

Таблицею 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступну відомість обсягів робіт:
№ Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
Будівельні роботи
9 Улаштування цементної вирівнювальної стяжки м2 340
10 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної вирівнювальної стяжки додавати до 40 мм м2 340

В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (файл «95_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.pdf», сторінка 2), в якому зазначено наступні види робіт:

Ч.ч. Обґрунтування (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
13 КР8-35-1 Улаштування цементної вирівнювальної стяжки 100м2 3,4
14 КР8-35-3
к=4 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної вирівнювальної стяжки додавати до 40 мм 100м2 3,4

Звертаємо увагу Комісії, що позиції 13 та 14 найменувань робіт, які зазначені в наданому локальному кошторисі, повністю відповідають позиціям 9 та 10 найменувань робіт Таблиці 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.

Акцентуємо увагу Комісії, що тендерна документація (зокрема технічна специфікація) не містила окремих вимог щодо порядку та умов зазначення/визначення обґрунтування (шифру норми) в локальному кошторисі, в тому числі вимог щодо коефіцієнтів, РЕКНр тощо.

Таким чином, твердження про те, що скаржник при розрахунку договірної ціни порахував «Улаштування цементної вирівнювальної стяжки» -340м2, товщиною 50 мм, чим завищив вартість робіт – не відповідає дійсності.

На думку скаржника, замовник не довів та документально не підтвердив, що скаржник при розрахунку договірної ціни порахував «Улаштування цементної вирівнювальної стяжки» -340м2, товщиною 50 мм, чим завищив вартість робіт
1.2.
Таблицею 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступну відомість обсягів робіт:
№ Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
Будівельні роботи
17 Опорядження стін металосайдингом з утепленням м2 3,5
24 Опорядження стін металосайдингом з утепленням м2 5

В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (файл «95_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.pdf», сторінки 3, 4), в якому зазначено наступні види робіт:

Ч.ч. Обґрунтування (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
29 КБ15-80-2
к=1,15 Опорядження стін металосайдингом з утепленням 100м2 0,035
44 КБ15-80-2
к=1,15 Опорядження стін металосайдингом з утепленням 100м2 0,05

Звертаємо увагу Комісії, що позиції 29 та 44 найменувань робіт, які зазначені в наданому локальному кошторисі, повністю відповідають позиціям 17 та 24 найменувань робіт Таблиці 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.

Таким чином, твердження про те, що скаржник при розрахунку договірної ціни не врахував улаштування утеплення, чим порушив конструктивні рішення та занижив вартість робіт – не відповідає дійсності.

Крім того, звертаємо увагу Комісії, що тендерна документація (зокрема технічна специфікація) не містить окремих вимог щодо зазначення/врахування у локальному кошторисі термоізоляційних плит.

На думку скаржника, замовник не довів та документально не підтвердив, що скаржник при розрахунку договірної ціни не врахував улаштування утеплення, чим порушив конструктивні рішення та занижив вартість робіт.
1.3. Таблицею 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступну відомість обсягів робіт:
№ Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
Будівельні роботи
36 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа /монтаж конструкцiй, пофарбованих у заводських умовах, або непофарбованих, що поставляються в пакетах/ (в т. ч. слухові вікна) м2 535

В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (файл «95_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.pdf», сторінка 5), в якому зазначено наступний вид робіт:

Ч.ч. Обґрунтування (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
66 КБ9-42-1 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа[ /монтаж конструкцiй, пофарбованих у Заводських умовах, або непофарбованих, що поставляються в пакетах/],(в т.ч. слухові вікна) 100м2 5,35

Звертаємо увагу Комісії, що позиція 66 найменувань робіт, яка зазначена в наданому локальному кошторисі, повністю відповідає позиції 36 найменувань робіт Таблиці 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.

Акцентуємо увагу Комісії, що тендерна документація (зокрема технічна специфікація) не містила окремих вимог щодо порядку та умов зазначення/визначення обґрунтування (шифру норми) в локальному кошторисі, в тому числі вимог щодо коефіцієнтів, зокрема к=1,03, а також згідно п.1.3.5 технічної частини до РЕКНр тощо.

Таким чином, твердження про те, що скаржник занижив вартість робіт у зв’язку з тим, що при розрахунку договірної ціни не врахував вищевказаний коефіцієнт к=1,03– не відповідає дійсності.

На думку скаржника, замовник не довів та документально не підтвердив, що скаржник занижив вартість робіт у зв’язку з тим, що при розрахунку договірної ціни не врахував вищевказаний коефіцієнт к=1,03.

Слід зазначити до уваги Комісії, що в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою за всіма трьома пунктами недоліків Замовником не зазначено які вимоги тендерної документації були порушені скаржником під час формування локального кошторису.

Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАДОМ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним, безпідставним та підлягає скасуванню. Вимога: скасувати рішення
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Номер: 9229cfa29fb64f80b598234df77ece1b
Заголовок пункту скарги: Непраомірне визначення переможця
Опис заперечення: 2.1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, також учасник повинен надати сертифікат внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015). Також учасник повинен надати підтвердження проходження щорічного наглядового аудиту (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний наглядовий аудит) у органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) щодо відповідності сертифікованої системи вимогам зазначеного стандарту.
2.2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Учасник повинен надати чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2.1. В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- свідоцтво №ВА-1657/21 від 05.02.2021 р., видано Ковалишиній Наталії Анатоліївні в тому, що вона взяла участь у семінарі-практикумі на тему Внутрішній аудит систем управління у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 “Настанови щодо проведення аудитів систем управління» (ISO 19011:2018, IDT) та «ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO EN 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) з присвоєнням кваліфікації «Внутрішній аудитор системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2019» (файл «23. Свідоцтво.pdf»).

Разом з тим, в складі тендерної пропозиції відсутній саме сертифікат внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015).

З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.

2.2. За таких умов, умови тендерної документації передбачають надання в складі тендерної пропозиції сертифікату на систему менеджменту щодо протидії корупції саме міжнародного стандарту ISO.

В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- сертифікат на систему управління щодо протидії корупції № UA.OD.ABMS.0861-23 від 30.08.2023 року, який посвідчує, що система управління щодо протидії корупції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) (файл «22. Сертифікати + акредитація.pdf», сторінка).

Разом з тим, в складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат Учасника на систему менеджменту щодо протидії корупції саме ISO 37001:2016.

З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)