-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги з перевезення, відновлення та видалення небезпечних відходів), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Завершена
505 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 525.00 UAH
Номер:
e924411e6d7941b1af2cfdb3f85db16f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 17:06 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 62-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-29-006885-a 29.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 14.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.04.2024 № 84-ВТ, відповіді Замовника від 01.04.2024, 04.04.2024 на роз`яснення до процедури від 29.03.2024, 02.04.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 10.04.2024, вимога про усунення невідповідностей до 11.04.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 11.04.2024 № 89-ВТ про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», скарга до процедури на рішення Замовника від 16.04.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) від 29.04.2024 № 7560-р/пк-пз, коментар Замовника щодо виконання рішення АМКУ та скасування рішення про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем закупівлі від 02.05.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 02.05.2024 № 102-ВТ про відміну торгів з підстав неможливості усунення порушень у сфері публічних закупівель, повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 04.05.2024, скарга на рішення Замовника від 07.05.2024, рішення АМКУ від 20.05.2024 № 8776-р/пк-пз, коментар Замовника щодо виконання рішення АМКУ та скасування рішення про відміну торгів від 14.06.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 14.06.2024 № 108-ВТ про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», протокольне рішення уповноваженої особи від 19.06.2024 № 109-ВТ про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», протокольне рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 110-ВТ про визначення учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2024, договір про надання послуг з збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення від 05.07.2024 № 373 на суму 480 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – Договір), додаткові угоди від 08.07.2024 № 1, від 10.09.2024 № 2 до Договору, пояснення надані Замовником 23.09.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.09.2024 15:38 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2024 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
4b696d215f0948dab2353b4670841bc3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2024 13:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги з перевезення, відновлення та видалення небезпечних відходів), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-29-006885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
63df57df6cba48068f1ee20bbd7859c3
Назва:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
Дата опублікування:
23.09.2024 12:23
Опис:
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме методом порівняння ринкових цін.. На Ваш запит надаємо Вам копії комерційних пропозицій від потенційних учасників, на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі (розрахунок очікуваної вартості додається).
Номер:
9e9b944399d74c85a5d01de4977e6615
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2024 13:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги з перевезення, відновлення та видалення небезпечних відходів), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-29-006885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно із вимог Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам учасник повинен надати, зокрема, копію ліцензії або витягу на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої на учасника або субпідрядника Державною службою України з безпеки на транспорті.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано копію ліцензії або витягу на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої на учасника або субпідрядника Державною службою України з безпеки на транспорті ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c431580346b148f4b76390a7696d918e
Назва:
Щодо ліцензії або витягу на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої на учасника або субпідрядника Державною службою України з безпеки на транспорті
Дата опублікування:
23.09.2024 12:45
Опис:
Надаємо Вам два файли з тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (назва доданих файлів визначена Учасником).