• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги з перевезення, відновлення та видалення небезпечних відходів), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»

Завершена

505 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 525.00 UAH
Номер: e924411e6d7941b1af2cfdb3f85db16f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 17.09.2024 17:06 - 09.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 62-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 16.09.2024 № 62-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-29-006885-a 29.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 715-93-42, viktoriakalachnuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 14.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.04.2024 № 84-ВТ, відповіді Замовника від 01.04.2024, 04.04.2024 на роз`яснення до процедури від 29.03.2024, 02.04.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»), повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни до 10.04.2024, вимога про усунення невідповідностей до 11.04.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 11.04.2024 № 89-ВТ про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», скарга до процедури на рішення Замовника від 16.04.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) від 29.04.2024 № 7560-р/пк-пз, коментар Замовника щодо виконання рішення АМКУ та скасування рішення про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем закупівлі від 02.05.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 02.05.2024 № 102-ВТ про відміну торгів з підстав неможливості усунення порушень у сфері публічних закупівель, повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 04.05.2024, скарга на рішення Замовника від 07.05.2024, рішення АМКУ від 20.05.2024 № 8776-р/пк-пз, коментар Замовника щодо виконання рішення АМКУ та скасування рішення про відміну торгів від 14.06.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 14.06.2024 № 108-ВТ про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», протокольне рішення уповноваженої особи від 19.06.2024 № 109-ВТ про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», протокольне рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 110-ВТ про визначення учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.06.2024, договір про надання послуг з збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення від 05.07.2024 № 373 на суму 480 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – Договір), додаткові угоди від 08.07.2024 № 1, від 10.09.2024 № 2 до Договору, пояснення надані Замовником 23.09.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 27.09.2024 15:38 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 15:38

Запити/Пояснення