-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги з перевезення, відновлення та видалення небезпечних відходів), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Завершена
505 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 525.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2024 15:07 - 03.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
433c0c7c5a844886b733975dd92abd65
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-29-006885-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-03-29-006885-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до ТД_утилізація_Нова редакція.doc 16.04.2024 13:35
- Додаток 3 до тендерної документації (проект договору).docx 16.04.2024 13:35
- Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf 16.04.2024 13:35
- Скарга.pdf 16.04.2024 13:35
- Рішення 89_про визначення переможця та намір укласти договір.docx 16.04.2024 13:35
- Скарга текст.docx 16.04.2024 13:35
- Скарга.pdf.p7s 16.04.2024 13:36
- ТД_ утилізація_Нова редакція.docx 16.04.2024 13:36
- sign.p7s 16.04.2024 13:41
- рішення від 18.04.2024 № 6936.pdf 18.04.2024 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7560.pdf 30.04.2024 14:39
- рішення від 29.04.2024 № 7560.pdf 01.05.2024 15:33
- Рішення 89_про визначення переможця та намір укласти договір.docx 22.04.2024 17:01
- ТД_ утилізація_Нова редакція.docx 22.04.2024 17:01
- Рішення 83_Затвердження ТД.docx 22.04.2024 17:01
- Перелік змін до ТД_утилізація.doc 22.04.2024 17:01
- Додаток 2 до ТД_утилізація.doc 22.04.2024 17:01
- Рішення 88_вимога на усунення невідповідностей.docx 22.04.2024 17:01
- ТД_ утилізація.docx 22.04.2024 17:01
- Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 22.04.2024 17:01
- Відповідь на рішення АМКУ 6936.docx 22.04.2024 17:01
- Звернення щодо внесення змін до ТД.pdf 22.04.2024 17:01
- Додаток 2 до ТД_утилізація_Нова редакція.doc 22.04.2024 17:01
- Рішення 84_зміни до ТД.docx 22.04.2024 17:01
- На рішення АМКУ 6936_відповідь.pdf 22.04.2024 17:01
- пропозиція Олестас еко.pdf 22.04.2024 17:01
- Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf 22.04.2024 17:03
- Супровідний лист_Олестас ЕКо.pdf 22.04.2024 17:05
- Рішення 101_про скасування рішення 89.docx 02.05.2024 11:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 13:43
Дата розгляду скарги:
29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2024 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2024 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 7560-р/пк-пз від 29.04.2024 року замовником скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем закупівлі — "Послуги у сфері поводження з медичними відходами (послуги з збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7f93d0350f7740fc84e7ba5c47e5a7cf
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
29.03.2024 року Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги з перевезення, відновлення та видалення небезпечних відходів), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»» з очікуваною вартістю 505 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 3 учасника: ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
10.04.2024 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностой в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
11.04.2024 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 89-ВТ від «11» квітня 2024 року про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
У Процедурі закупівлі взяло участь 3 учасника: ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
10.04.2024 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностой в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
11.04.2024 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 89-ВТ від «11» квітня 2024 року про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Опис доказу:
2. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 89-ВТ від «11» квітня 2024 року про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
-
Повʼязаний документ:
Рішення 89_про визначення переможця та намір укласти договір.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Без відповіді
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця
Номер:
cbb6d17f7c6342379fa73973f01c38fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-29-006885-a.b1
Назва:
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ, НАДАТИ КОПІЇ НАСТУПНИХ ДОКУМЕНТІВ):
- Копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», з операціями з відновлення та видалення відходів які є предметом закупівлі: R1, D10 та D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
- Дозвіл Держпраці на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
У складі пропозиції Переможця відсутні зазначені документи.
Вимагаємо відхилення пропозиції Переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2024 15:30
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2530d5c251b049548877f9f79c1497d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-29-006885-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі за № UA-2024-03-29-006885-a
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 107_про скасування рішення 102.docx 14.06.2024 15:22
- Рішення 102_відміна торгів.docx 14.05.2024 16:13
- Відповідь на рішення АМКУ (1).docx 14.05.2024 16:13
- Відповідь 1062.pdf 14.05.2024 16:13
- 2024-05-14.png 14.05.2024 16:13
- Рішення від 20.05.2024 №8776.pdf 23.05.2024 14:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2024 №8776.pdf 21.05.2024 14:16
- Рішення від 09.05.2024 №8251.pdf 09.05.2024 17:32
- Скарга текст.docx 07.05.2024 10:11
- Скарга.pdf 07.05.2024 10:11
- Рішення 102_відміна торгів.docx 07.05.2024 10:11
- sign.p7s 07.05.2024 10:12
- Скарга.pdf.p7s 07.05.2024 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 13:07
Дата розгляду скарги:
20.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2024 14:07
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2024 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальним підприємством «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради скасовано рішення щодо відміни Процедури закупівлі оформлене ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 102-ВТ м. Олександрія «02» травня 2024 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
761ac3042b214ffe8038f133109bfd89
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
29.03.2024 року Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги з перевезення, відновлення та видалення небезпечних відходів), згідно ДК 021:2015 – 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»» з очікуваною вартістю 505 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 3 учасника: ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
10.04.2024 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностой в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
11.04.2024 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 89-ВТ від «11» квітня 2024 року про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погодився з рішенням Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та звернувся до Органу оскарження зі скаргою за № UA-2024-03-29-006885-a.a2.
29.04.2024 року Комісією було прийнято рішення № 7560-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги Скаржника за № UA-2024-03-29-006885-a.a2, Комісія постановила зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" переможцем Процедури закупівлі.
Замовник виконав рішення Комісії та оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 101-ВТ м. Олександрія «02» травня 2024 року.
Однак також 02.05.2024 року, Замовник відмінив Процедуру закупівлі та в електронній системі закупівель зазначив відповідні пояснення: «під час проведення відкритих торгів в Електронній системі 11.04.2024 року було оприлюднено вимогу на рішення замовника щодо визначення переможця. Замовником, протягом строку визначеного пунктом 54 Особливостей, з технічних причин не було оприлюднено відповідь на зазначене звернення. Відповідно до пункту п.п. 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких пор».
Також Замовником до відміни Процедури закупівлі було завантажено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 102-ВТ м. Олександрія «02» травня 2024 року (далі-Протокол), в якому зазначено що: «Під час проведення відкритих торгів в Електронній системі 11.04.2024 року було оприлюднено вимогу на рішення замовника щодо визначення переможця. Замовником, протягом строку визначеного пунктом 54 Особливостей, з технічних причин не було оприлюднено відповідь на зазначене звернення. Відповідно до пункту п.п. 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження.
У Процедурі закупівлі взяло участь 3 учасника: ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник).
10.04.2024 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностой в пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
11.04.2024 року Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 89-ВТ від «11» квітня 2024 року про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погодився з рішенням Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та звернувся до Органу оскарження зі скаргою за № UA-2024-03-29-006885-a.a2.
29.04.2024 року Комісією було прийнято рішення № 7560-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги Скаржника за № UA-2024-03-29-006885-a.a2, Комісія постановила зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" переможцем Процедури закупівлі.
Замовник виконав рішення Комісії та оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 101-ВТ м. Олександрія «02» травня 2024 року.
Однак також 02.05.2024 року, Замовник відмінив Процедуру закупівлі та в електронній системі закупівель зазначив відповідні пояснення: «під час проведення відкритих торгів в Електронній системі 11.04.2024 року було оприлюднено вимогу на рішення замовника щодо визначення переможця. Замовником, протягом строку визначеного пунктом 54 Особливостей, з технічних причин не було оприлюднено відповідь на зазначене звернення. Відповідно до пункту п.п. 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких пор».
Також Замовником до відміни Процедури закупівлі було завантажено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 102-ВТ м. Олександрія «02» травня 2024 року (далі-Протокол), в якому зазначено що: «Під час проведення відкритих торгів в Електронній системі 11.04.2024 року було оприлюднено вимогу на рішення замовника щодо визначення переможця. Замовником, протягом строку визначеного пунктом 54 Особливостей, з технічних причин не було оприлюднено відповідь на зазначене звернення. Відповідно до пункту п.п. 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Згідно п.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
В той час, відповідно до ч.4 ст.7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що Замовник може встановлювати та класифікувати окремі порушення, які ним же самим були допущені.
Разом з тим, Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що причиною та аргументами відміни процедур закупівель можуть бути «технічні причини», які виникли у Замовника.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що Замовник відмінивши Процедуру закупівлі порушив вимоги ст.5 Закону, а саме допущені порушення принципів закупівель таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи, що Скаржник подав свою пропозицію та приймає участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в цій Скарзі, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема уповноваженими суб’єктами порушень за Процедурою закупівлі встановлено не було. Наголошуємо, що жодним із органів контролю регламентованих зокрема ч.4 ст.7 Закону: не виявлено порушень при проведені вказаних торгів.
Також, Закон та Особливості не місять вимог, що Замовник може відміняти процедуру закупівлі на підставі допущених ним же самим порушень.
В той час, відповідно до ч.4 ст.7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що Замовник може встановлювати та класифікувати окремі порушення, які ним же самим були допущені.
Разом з тим, Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що причиною та аргументами відміни процедур закупівель можуть бути «технічні причини», які виникли у Замовника.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що Замовник відмінивши Процедуру закупівлі порушив вимоги ст.5 Закону, а саме допущені порушення принципів закупівель таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи, що Скаржник подав свою пропозицію та приймає участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в цій Скарзі, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема уповноваженими суб’єктами порушень за Процедурою закупівлі встановлено не було. Наголошуємо, що жодним із органів контролю регламентованих зокрема ч.4 ст.7 Закону: не виявлено порушень при проведені вказаних торгів.
Також, Закон та Особливості не місять вимог, що Замовник може відміняти процедуру закупівлі на підставі допущених ним же самим порушень.
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Опис доказу:
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 102-ВТ м. Олександрія «02» травня 2024 року.
-
Повʼязаний документ:
Рішення 102_відміна торгів.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради скасувати рішення щодо відміни Процедури закупівлі оформлене ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ (ПРОТОКОЛ) № 102-ВТ м. Олександрія «02» травня 2024 року.