-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ворота та комплектуючі до воріт
Завершена
1 620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 100.00 UAH
Номер:
25182878ef36434eb7d5ba2177fee177
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 12:48 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 44-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 20.05.2024 № 44-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-27-000356-a, 27.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 3, 28, абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Товариства та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішення Комісії АМКУ; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.03.2024 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації; звернення за роз’яснень щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Сідлецького Андрія Валерійовича; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Поліщука Максима Миколайовича; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФУТУРА ГЕЙТ» (далі – Товариство); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі Товариством протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7334 -р/пк-пз від 24.04.2024; пояснення Замовника, отримане 24.05.2024 в електронній системі закупівель; протокольні рішення уповноваженої особи від 10.04.2024, від 11.04.2024, від 12.04.2024; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 02.05.2024 № 144; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду № 1 від 30.05.2024; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.04.2024, складена не у відповідності із вимогами Закону та Особливостей. Зокрема, пункт 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинності 13.02.2024.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Вичерпний перелік істотних умов договору про закупівлю затверджено пунктом 19 Особливостей. При цьому зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися у випадках та порядку, що були передбачені проектом договору та договором про закупівлю з урахуванням Особливостей.
Однак, розділ 11 «Інші умови» проєкту Договору (Додаток 3 до тендерної документації) не містить порядку змін істотних умов договору. Тобто, Замовник розробив та затвердив проєкт Договору (Додаток 3 до тендерної документації) без врахування чинних норм пункту 19 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію Товариства не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Таблицю «Б». На підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Б», учасник повинен надати копії трудових книжок/наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності)/цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю/інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.
Товариство у тендерній пропозиції надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 23 від 01.04.2024 (далі – Довідка № 23), у якій не заповнена графа «Стаж роботи за спеціальністю». В пункті 13 Довідки № 23 зазначено про постійного працівника Романюк Ілону Василівну, посада – диспетчер. Однак, у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин між Товариством та Романюк Ілоною Василівною (трудова книжка/наказ про призначення на посаду диспетчером, наказ про сумісництво (за наявності)/цивільно-правова угода/інший документ, передбачений законодавством).
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції Товариства документів, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість Товариству усунути такі невідповідності.
Крім того встановлено, що Товариство у своїй тендерній пропозиції надало файл «1. Тендерна пропозиція.pdf» та файл «17. Таблиця відповідності.pdf», які відрізняються один від одного щодо товарів, які придбаваються. На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, щодо виправлення форми тендерної пропозиції, подання якої вимагалося тендерною документацією, та не надав можливість Товариству усунути невідповідності.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 02.05.2024 № 144 (далі – Договір № 144) укладений не у відповідності до вимог тендерної документації. Специфікація до Договору № 144, укладеного між Замовником та Товариством, не містить воріт промислових секційних 3 шт в комплекті (вікна 9 шт, привід ланцюговий 3 шт) розміром 3350 мм х 3800 мм, придбання яких передбачено тендерною документацією (пункт 2 розділу 5 «Черкаська область, м. Чигирин, вул. Козацька, 37» Додатку № 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації).
Згідно з абзацом четвертим пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Оскільки Договір № 144 не містить товар, який визначений тендерною документацією, на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Договір № 144 укладений не у відповідності до вимог тендерної документації.
Період усунення порушень:
06.06.2024 15:58 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2024 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Між ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ» та 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області укладений договір про закупівлю від 02.05.2024 №144.
В зв’язку з організаційно-штатними змінами, що відбуваються в Головному управлінні ДСНС України в Черкаській області, з 01.06.2024 фінансові кошти та зобов’язання 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області переходять до Головного управління ДСНС України в Черкаській області.
Враховуючи вищевикладене, між ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ», 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області та Головним управлінням ДСНС України в Черкаській області підписані додаткові угоди № 1 та № 2 до договору про закупівлю від 02.05.2024 №144.
Для усунення виявленого порушення за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та висновку від 06.06.2024, ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ», 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області та ГУ ДСНС України у Черкаській області 17.06.2024 підписано додаткову угоду на розірвання договору про закупівлю від 02.05.2024 № 144.
Дата публікації звіту:
18.06.2024 08:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
18.06.2024 09:43
Запити/Пояснення
Номер:
72ed44bebf444c15b09c17f9d39b291c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2024 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-27-000356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
3) чому додаток 3 до тендерної документації «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» не містить порядку змін істотних умов договору про закупівлю?
4) чому тендерна документація не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, згідно з внесеними змінами постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178»?
5) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ», що у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з Романюк Ілоною Василівною (трудова книжка/наказ про призначення на посаду/цивільно-правова угода/інший документ передбачений законодавством?
6) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ», що у складі тендерної пропозиції відсутня довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка передбачена вимогою розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (Таблиця «А»)?
7) з яких підстав укладено договір від 02.05.2024 № 144 з ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ» (далі – Договір), умови якого не відповідають вимогам тендерної документації? Зокрема, Договором придбавається товар позиція 9 (Ворота промислові секційні, комплекти – 3, розмір 4200 х 4100), тоді як вимогою Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачене придбання (Ворота промислові секційні, комплекти – 3, розмір 3350 х 3800). Товар зазначений в п. 2 р. V Додатку 2 до тендерної документації відсутній в Договорі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4990f2e3232c4d6588a1abee77fecd98
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
24.05.2024 19:08
Опис:
1.Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів ГУ ДСНС України у Черкаській області.
Посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація:
https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obruntuvannya-zakupivel-3-dprz
2. Вартість предмету закупівлі «Ворота та комплектуючі до воріт, згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби» була визначена шляхом направлення 3 (трьох) письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам воріт та комплектуючих до воріт (пункт 1 розділу III Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»). Комерційні пропозиції постачальників додаються.
3.Відповідно до пункту 4.2 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 16) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень ч.6 ст.41 Закону.
Крім того, відповідно до примітки до додатку 3 до договору: зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.
4. Відповідно до пункту 4 Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
5. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасником надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно форми Таблиця «Б».
Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Б» учасник повинен надати копії:
• трудових книжок; або
• наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); або
• цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або
• інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.
Варто зазначити, що Замовник вимагає від Учасника інформацію про працівників відповідної кваліфікації, що будуть задіяні учасником під час процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю.
В тендерній пропозиції ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ» міститься документ «25.Праціники», в п.13 якого зазначено диспетчера Романюк Ілону Василівну.
Враховуючи вищевикладене, оскільки посада/спеціальність диспетчера не відноситься до працівників відповідної кваліфікації, що будуть задіяні учасником під час процедури закупівлі, Замовником було прийнято рішення акцептувати тендерну пропозицію ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ».
6.В тендерній пропозиції ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ» міститься документ «20.Довідка МТБ», тому є в наявності довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка передбачена вимогою розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (Таблиця «А»).
7. Замовником направлено поштою лист від 24.05.2024 №68-3-601/68-3 про розірвання договору. Скан-копія листа та фіскального чека додаються.
Додатки:
1. Комерційні пропозиції ТОВ «МАРКЕТ ВОРІТ».
2. Комерційні пропозиції ФОП Глазунов С.В.
3. Комерційні пропозиції ФОП Сідлецький А.В.
4. Комерційні пропозиції ТО «ФУТУРА ГЕЙТ ЧЕРКАСИ».
5. Лист від 24.05.2024 №68-3-601/68-3 про розірвання договору
Номер:
9db64e8c299a40c9baa1413dc0029e53
Назва:
Виконання висновку
Дата опублікування:
13.06.2024 16:20
Опис:
Між ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ» та 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області укладений договір про закупівлю від 02.05.2024 №144.
В зв’язку з організаційно-штатними змінами, що відбуваються в Головному управлінні ДСНС України в Черкаській області, з 01.06.2024 фінансові кошти та зобов’язання 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області переходять до Головного управління ДСНС України в Черкаській області.
Враховуючи вищевикладене, між ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ», 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області та Головним управлінням ДСНС України в Черкаській області підписані додаткові угоди № 1 та № 2 до договору про закупівлю від 02.05.2024 №144.
Для усунення виявленого порушення за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та висновку від 06.06.2024, ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ» та 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області підписано додаткову угоду на розірвання договору про закупівлю від 02.05.2024 № 144.
Станом на 13.06.2024 додаткова угода на розірвання договору про закупівлю від 02.05.2024 № 144 знаходиться на розгляді в Головному управлінні ДСНС України в Черкаській області.
Після підписання та реєстрації в Головному управлінні ДСНС України в Черкаській області додаткова угода на розірвання договору про закупівлю від 02.05.2024 № 144 буде оприлюднена в системі Прозорро.