• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

39830000-9 «Продукція для чищення»

Набір побутової хімії (миючі засоби) ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 39831000-6 «Засоби для прання і миття»

Завершена

1 225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 125.00 UAH
Номер: 03034e140e0645bba4dbb15e25612f58
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-08-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 08.07.2024 16:46 - 30.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2024 Одеса № 145 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.07.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.07.2024 № 145 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 2 UA-2024-03-26-006065-a 26.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.03.2024 № 47, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 16.04.2024 № 51, від 19.04.2024 № 53 та від 26.04.2024 № 56, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.04.2024 та 18.04.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.04.2024 та 19.04.2024, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.05.2024 № 60, від 29.05.2024 № 68 та від 21.06.2024 № 80, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 10.04.2024 № 6439-р/пк-пз та від 17.04.2024 № 10409-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.06.2024, договір про закупівлю від 28.06.2024 № 34, пояснення та документи Замовника, отримані 17.07.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у підпункті 11 пункту 5 Розділу ІІ «Порядок внесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» ТД неправильно зазначив підставу для відмови в участі у відкритих торгах, передбачену підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, в частині встановлення такої підстави без зазначення обмежень, що суперечить нормам підпункту 11 пункту 47 Особливостей, яким передбачено таку підставу крім випадку, коли активи особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нових редакцій ТД 16.04.2024, 19.04.2024 та 26.04.2024, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремих документах переліки змін, що вносяться до ТД, чим не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.07.2024 щодо не оприлюднення разом із змінами до тендерної документації в окремих документах переліки змін, що вносяться до тендерної документації, Замовник 17.07.2024 надав пояснення в якому зазначив, що зміни не розміщено з технічних причин. Отже, на порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремих документах переліки змін, що вносяться до тендерної документації.
Період усунення порушень: 18.07.2024 15:37 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2024 15:37

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0160/2024/пр
Дата відкриття провадження: 09.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Південного офісу Державної аудиторської служби України № 145 від 08.07.2024 року (моніторинг UA-M-2024-07-08-000059), з метою усунення вказаних недоліків та недопущення встановлених порушень у подальшому НАКАЗУЮ: 1.Здійснити аналіз порушень виявлених в ході проведення моніторингу закупівель. 2. При здійснення закупівель суворо дотримуватись умов діючого законодавства в частині публічних закупівель за бюджетні кошти. 3. За результатами моніторингу закупівель, проведеного органом державного фінансовогоконтролю притягнути до відповідальності уповноважену особу комунальної установи Діану Оляненко, шляхом винесення зауваження без занесення до особистої справи. 4. При проведенні преміювання працівників комунальної установи зменшити розмір відсотку премії на 10% Оляненко Діані Сергіївні. 3.Контроль виконання цього наказу залишаю за собою.
Дата публікації звіту: 19.07.2024 14:41

Запити/Пояснення