• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 508 днів назад

1 074 142.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 370.71 UAH
Номер: 1fec431115714840a2ee5a3f9813bef8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-21-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 21.06.2024 11:42 - 13.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.06.2024 № 37-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 21.06.2024 № 37-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-03-22-007686-a 22.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо виконання рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз встановлено, порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, а саме: невиконання Замовником у встановлений термін рішення органу оскарження, яке не було оскаржене до суду в частині не надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII під час розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства (окрім питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішення колегії АМКУ від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 14.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), надання роз’яснення до процедури, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз та від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 22 березня 2024 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УЖ МЕНЕДЖЕР», (далі – ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР»), тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «Гардубей Галина Іванівна» (далі – ФОП «Гардубей Галина Іванівна»); протоколи уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» від 05.04.2024 та від 29.04.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Гардубей Галина Іванівна» від 30.04.2024; повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2024 року; рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз та від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 25 червня, 05 та 10 липня 2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. В ході проведення моніторингу з питань виконання Замовником рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз та від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз встановлено наступне. Під час проведення процедури закупівлі послуг з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Учасником ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» 09 квітня 2024 року через електронну систему закупівель було подано скаргу до органу оскарження щодо безпідставного відхилення Замовником тендерної пропозиції зазначеного учасника. Згідно рішення від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз, комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в ході розгляду скарги встановила порушення Замовником пункту 43 Особливостей, в частині не надання учаснику можливості виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, відповідно Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР». За результатами розгляду скарги органом оскарження зобов’язано Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УЖ МЕНЕДЖЕР" за процедурою закупівлі — "Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22- 007686-a. Замовником на виконання рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" та за результатами повторного розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника, прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції у зв’язку з поданням недостовірної інформації, яка в свою чергу містить ознаки злочину передбаченого статтею 358 Кримінального кодексу України керуючись п. 42, 44 Особливостей (протокол від 29.04.2024) та прийняв рішення про визначення переможцем тендерну пропозицію ФОП «Гардубей Галина Іванівна», та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір (протокол від 30.04.2024). Разом з тим, в ході проведення моніторингу, згідно наявної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником не виконано рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз в частині не надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, шляхом оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. З огляду на вищевикладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 05 липня 2024 року було направлено запит Замовнику про надання пояснень. З приводу запитуваного Замовником надано пояснення, в якому зазначено наступне: «Антимонопольний комітет своїм рішенням вирішив зобов'язати Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УЖ МЕНЕДЖЕР" за процедурою закупівлі — "Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22-007686-a. Таке рішення замовником було виконано в повному обсязі, про що свідчить статус розгляду даної скарги «Виконано замовником». Проте, пояснення надані Уповноваженою особою Замовника, не обґрунтовують рішення щодо не виконання вимог рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз, в частині не надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII під час розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, за результатами аналізу питання щодо виконання рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, а саме: невиконання у встановлений термін рішення органу оскарження, яке не було оскаржене до суду, в частині не здійснення заходів щодо надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII під час розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Окрім того під час моніторингу встановлено, що станом на 12 липня 2024 року строк дії тендерних пропозицій учасників ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" та ФОП «Гардубей Галина Іванівна» закінчився та згідно абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Період усунення порушень: 12.07.2024 14:28 - 27.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.07.2024 14:28

Запити/Пояснення