-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 508 днів назад
1 074 142.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 370.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 370.71 UAH
Номер:
1fec431115714840a2ee5a3f9813bef8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 11:42 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.06.2024 № 37-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 21.06.2024 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-22-007686-a 22.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо виконання рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз встановлено, порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, а саме: невиконання Замовником у встановлений термін рішення органу оскарження, яке не було оскаржене до суду в частині не надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII під час розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства (окрім питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішення колегії АМКУ від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 14.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), надання роз’яснення до процедури, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз та від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 22 березня 2024 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УЖ МЕНЕДЖЕР», (далі – ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР»), тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «Гардубей Галина Іванівна» (далі – ФОП «Гардубей Галина Іванівна»); протоколи уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» від 05.04.2024 та від 29.04.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Гардубей Галина Іванівна» від 30.04.2024; повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2024 року; рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз та від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 25 червня, 05 та 10 липня 2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
В ході проведення моніторингу з питань виконання Замовником рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз та від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз встановлено наступне.
Під час проведення процедури закупівлі послуг з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Учасником ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» 09 квітня 2024 року через електронну систему закупівель було подано скаргу до органу оскарження щодо безпідставного відхилення Замовником тендерної пропозиції зазначеного учасника.
Згідно рішення від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз, комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в ході розгляду скарги встановила порушення Замовником пункту 43 Особливостей, в частині не надання учаснику можливості виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, відповідно Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР». За результатами розгляду скарги органом оскарження зобов’язано Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УЖ МЕНЕДЖЕР" за процедурою закупівлі — "Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22- 007686-a.
Замовником на виконання рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" та за результатами повторного розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника, прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції у зв’язку з поданням недостовірної інформації, яка в свою чергу містить ознаки злочину передбаченого статтею 358 Кримінального кодексу України керуючись п. 42, 44 Особливостей (протокол від 29.04.2024) та прийняв рішення про визначення переможцем тендерну пропозицію ФОП «Гардубей Галина Іванівна», та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір (протокол від 30.04.2024).
Разом з тим, в ході проведення моніторингу, згідно наявної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником не виконано рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз в частині не надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, шляхом оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
З огляду на вищевикладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 05 липня 2024 року було направлено запит Замовнику про надання пояснень.
З приводу запитуваного Замовником надано пояснення, в якому зазначено наступне: «Антимонопольний комітет своїм рішенням вирішив зобов'язати Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УЖ МЕНЕДЖЕР" за процедурою закупівлі — "Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22-007686-a. Таке рішення замовником було виконано в повному обсязі, про що свідчить статус розгляду даної скарги «Виконано замовником».
Проте, пояснення надані Уповноваженою особою Замовника, не обґрунтовують рішення щодо не виконання вимог рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз, в частині не надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII під час розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Таким чином, за результатами аналізу питання щодо виконання рішення органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, а саме: невиконання у встановлений термін рішення органу оскарження, яке не було оскаржене до суду, в частині не здійснення заходів щодо надання учаснику ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII під час розгляду тендерної пропозиції зазначеного учасника.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Окрім того під час моніторингу встановлено, що станом на 12 липня 2024 року строк дії тендерних пропозицій учасників ТОВ "УЖ МЕНЕДЖЕР" та ФОП «Гардубей Галина Іванівна» закінчився та згідно абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Період усунення порушень:
12.07.2024 14:28 - 27.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2024 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
f78b04b8a38e4dedb02b57a8ca79496f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 13:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-007686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Чому Відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (надалі – Замовник) не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз (далі – Рішення колегії АМКУ)?
У разі оскарження вказаного Рішення колегії АМКУ в окружному адміністративному суді надати документи, що підтверджують таке оскарження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5d26e8f7c9554c8094c3cc0c6bb32db1
Назва:
В рамках проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-22-007686-a
Дата опублікування:
25.06.2024 11:59
Опис:
В межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-007686-a) відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначення його очікуваної вартості здійснювалося в порядку та у спосіб, що передбачені нормами діючого на час оголошення закупівлі законодавства (в тому числі Настановою з визначення вартості будівництва, Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів») на підставі кошторисного розрахунку виготовленого кваліфікованим та сертифікованим проектантом шляхом опублікування на офіційній сторінці Холмківської сільської ради ознайомитись з яким можна за наступним посиланнням: https://rada.info/upload/users_files/22096259/cd5603ce1168d69042bdc4c6aa759b01.pdf
Щодо рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз, то таке відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району вважає надуманим, незаконним не обґрунтованим, прийнятим без належних на те правових підстав, а тому підлягає скасуванню. Тому відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району був змушений звернутися до Київського окружного адміністративного суду з позовною заявою про визнання протиправним та скасування рішення КомісіЇ Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.05.2024 року №8677-р/пк-пз.
У разі виникнення у органу державного фінансового контролю необхідності в отриманні додаткової інформації пояснень чи документів відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району надасть такі в найкоротший термін.
Номер:
7c61b44f8c6d4b35886b048e2318d92c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.07.2024 13:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-007686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Чому Відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (надалі – Замовник) не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз (далі – Рішення колегії АМКУ), в частині ненадання учаснику ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
У разі оскарження вказаного Рішення колегії АМКУ в окружному адміністративному суді надати документи, що підтверджують таке оскарження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
57aec21a5aa0469f852df11a3cafc8c3
Назва:
В рамках проведення процедури моніторингу UA-M-2024-06-21-000065
Дата опублікування:
05.07.2024 14:55
Опис:
Як зазначалося раніше рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 16.05.2024 № 8677-р/пк-пз, відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району вважає надуманим, незаконним не обґрунтованим, прийнятим без належних на те правових підстав, а тому підлягає скасуванню. Тому відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району був змушений звернутися до Київського окружного адміністративного суду з позовною заявою про визнання пр №8677-р/пк-пз.
У звязку із отриманням попереднього запиту від органу державного фінансового контролю та відсутності організаційно-правових, процесуальних документів у встановлені чинним законодавством терміни відділ звернувся до Київського окружного адміністративного суду з листом від 26.06.2024 року №02-27/73 з проханням вжиття всіх необхідних заходів щодо реєстрації та руху позовної заяви. Проте станом на сьогоднішній день всупереч нормам та термінам встановленим Кодексом адміністративного судочинства України судом не прийнято жодного процесуального рішення щодо зазначеної позовної заяви окрім реєстрації (справа №320//30518/24) та призначення складу суду (відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 28.06.2024 року справа скерована судді Київського окружного адміністративного суду Донець В.А.. Канселярія суду в телефонному режимі повідомила відділ, що дана обставина викликана великою навантаженістю суду та рекомендувала очікувати відповідного процесуального рішення. У разі отримання відділом будь-якого процесуального документа по справі №320//30518/24 відділ поінформує орган державногофінансового контролю у найкоротший термін.
Номер:
405085af9ef648e9bb16c99a137ce191
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.07.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-007686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Чому Відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (надалі – Замовник) не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 22.04.2024 № 7077-р/пк-пз (далі – Рішення колегії АМКУ), в частині ненадання учаснику ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
У разі оскарження вказаного Рішення колегії АМКУ в окружному адміністративному суді надати документи, що підтверджують таке оскарження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3fe6c8dc47184871a8d119ac0e7ce7d7
Назва:
В рамках проведення процедури моніторингу
Дата опублікування:
10.07.2024 11:23
Опис:
Антимонопольний комітет своїм рішенням вирішив зобов'язати Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УЖ МЕНЕДЖЕР" запроцедурою закупівлі — "Послуги з прибирання територій населених пунктів в межах Холмківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області (за кодом CPV за ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22-007686-a. Таке рішення замовником було виконано в повному обсязі, про що свідчить статус розгляду даної скарги «Виконано замовником».
Номер:
ded61148d94c434784fd26d0c0c105c8
Назва:
По висновку від 12.07.2024
Дата опублікування:
22.07.2024 13:59
Опис:
Просимо надати роз’яснення, яким чином замовник має виконати вимогу, викладену у висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-22-007686-a від 12.07.2024 року яка полягає у відміні процедури закупівлі, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, якщо відповідно до пункту 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення, щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.