• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба для дорожньої розмітки

Фарба для дорожньої розмітки

Завершена

664 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 320.00 UAH
Номер: 0a861d1ecb6844c995820f498f7bdc74
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.05.2024 17:45 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 24 UA-2024-03-22-005094-a 22.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, встановлено порушення вимог пункту 55 Особливостей та частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання Замовником роз’яснень на звернення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання Замовником роз’яснень на звернення, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 22.03.2024 б/н, ТД (зі змінами), відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.03.2024, 27.03.2024, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТ-С» (далі – ТОВ «АЛЬТ-С»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.04.2024 № 13, від 06.05.2024 № 22, від 10.05.2024 № 23 рішення Комісії, як органу оскарження, від 30.04.2024 № 7705-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 10.05.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів від 31.05.2024 № 525/4481 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 07.06.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, встановлено. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ ПАРК» 11.04.2024 подав скаргу до органу оскарження щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі. Вказаний учасник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «АЛЬТ-С», оскільки вважає, що останній не виконав в повному обсязі умови Замовника, які зазначені у додатку № 2, а саме: не надав сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань на фарбу для дорожньої розмітки на червоний та жовтий колір; не надав сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». Комісія, розглянувши вищезазначену скаргу прийняла рішення від 30.04.2024 № 7705-р/пк-пз та встановила: «… Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 "Система управління охороною здоров’я та безпекою праці", виданий на ім’я учасника. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону ...», а також постановила зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «АЛЬТ-С» переможцем за процедурою закупівлі — «Фарба для дорожньої розмітки», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-22-005094-a. При цьому Замовник скасував рішення про визначення переможцем ТОВ «АЛЬТ-С» 06.05.2024 та протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 23 визначив його повторно переможцем, не розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, на виконання рішення Комісії від 30.04.2024 № 7705-р/пк-пз щодо надання учасником сертифікату ДСТУ ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці», виданого на його ім’я. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2024 стосовно невиконання рішення Комісії від 30.04.2024 № 7705-р/пк-пз Замовник 07.06.2024 надав інформацію, що на етапі перекваліфікації були додані усі документи та Замовником була розглянута пропозиція учасника ТОВ «АЛЬТ-С» на відповідність тендерної документації Замовника керуючись принципами публічних закупівель, а також Замовник зазначив, що прийняв рішення на акцептування пропозиції ТОВ «АЛЬТ-С» з найбільш вигідною ціною. Надані пояснення не спростовують факту встановленого порушення, оскільки Замовник на виконання рішення Комісії не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Зважаючи на зазначене, на порушення вимог пункту 55 Особливостей та частини 22 статті 18 Закону Замовником не виконано рішення Комісії від 21.09.2023 № 15140-р/пк-пз, а саме: скасувавши 06.05.2024 рішення про визначення ТОВ «АЛЬТ-С» переможцем процедури закупівлі, Замовник визначив 10.05.2024 його повторно переможцем, не розмістивши в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції вказаного учасника. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «АЛЬТ-С» укладено Договір 31.05.2024, тобто через 21 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.05.2024 № 23). Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. З метою з’ясування питання щодо обґрунтування необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення від 04.06.2024. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовником своєю чергою надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 07.06.2024, яка не містить вищезазначену запитувану інформацію, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 10.06.2024 16:37 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2024 16:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушення, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись висновком Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-22-005094-a від 10.06.202 (4 dd5dd89c402944be9d815087246998de) . Укладенний договір з переможцем закупівлі ТОВ АЛЬТ-С - розірвано! Фінансування за розірваним договором між КП МУЖКГ та ТОВ АЛЬТ -С не здійснювалось!
Дата публікації звіту: 20.06.2024 16:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionFailureDocuments: Так
  • notComplyDecisionACU: Так
Опис: .
Дата публікації: 21.06.2024 13:20

Запити/Пояснення