-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котли твердопаливні із трубним сталевим теплообмінником)
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
620 668.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 206.68 UAH
мін. крок: 1% або 6 206.68 UAH
Номер:
622a3335181d4daf8a623d6be1af6b2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 13:04 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2024 № 35-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.05.2024 № 35-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-18-012066-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанова № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 38-ВТО, тендерні пропозиції учасників: фізичної особи – підприємця Іщенка Вадима Анатолійовича (далі – ФОП Іщенко В.А.), фізичної особи – підприємця Рудника Володимира Костянтиновича, рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 11.04.2024 № 6491-р/пк-пз та від 06.05.20243 № 7978-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2023 № 51-ВТО, від 22.04.2024 № 65-ВТО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.04.2024, договір про закупівлю від 16.05.2024 № 356-24, укладений між Замовником та ФОП Іщенко В.А. на суму 402 586,64 грн, пояснення надані 22.05.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.05.2024 16:31 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2024 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
dfa01a48821b4bff92c4d9c3ef4082c7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.05.2024 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Котли твердопаливні із трубним сталевим теплообмінником)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-18-012066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
562f07e3787d4d1cb439ede4ba2db8ee
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.05.2024 17:18
Опис:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області в межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронні системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-18-012066-a) надає наступні пояснення.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами) (далі - Наказ).
Згідно зазначеного вище Наказу, для аналізу ринку необхідних товарів Замовник використав загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі в мережі Інтернет на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції.
З метою формування об’єктивної цінової політики згідно вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, УЛМТЗ ГУНП в Кіровоградській області проведено аналіз цінових пропозицій від постачальників/ виробників, які пропонують придбати котли твердопаливні з орієнтовною вартістю, що зазначено на сайтах https://ua.marten.ltd, https://burzhuika.com.ua, https://www.ssv.in.ua (скріншоти додаються).
У зв’язку з запланованими ремонтами системи опалення відділу поліції №1 (м. Знам’янка) за адресою: вул. Київська, 25, м. Знам’янка в Кіровоградській області та відділу поліції №1 (м.Долинська) КРУП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Нова, 42, м. Долинська, Кіровоградська область, для безперервного обігріву в опалювальні сезони та з метою раціонального використання функціональних можливостей котлів і системи в цілому, виникла необхідність у закупівлі 4 (чотирьох) котлів твердопаливних із трубним сталевим теплообмінником (рапорт додається).
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», уповноваженою особою 22.03.2024 №635/31-2023 направлено лист до сектору комунікації ГУНП в Кіровоградській області з інформацією про здійснення закупівлі котлів твердопаливних із трубним сталевим теплообмінником, код ДК 021: 2015: 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, з метою подальшого висвітлення протягом 5 робочих днів на офіційному веб-сайті. Вказану інформацію стосовно проведення закупівлі було оприлюднено на офіційному сайті замовника 22 березня поточного року (https://kg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/informatsiia-pro-zdiisnennia-zakupivli-kotliv-tverdopalyvnykh-iz-trubnym-stalevym-teploobminnykom) скріншоти додаються.
Враховуючи вищевикладене, було сформовано потребу, визначено очікувану вартість та оголошено закупівлю котлів твердопаливних із трубним сталевим теплообмінником, код ДК 021: 2015: 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі.