-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Торги відмінено
252 232.00
UAH з ПДВ
Номер:
6749714996a24e6cb43d053b1e14bfcb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-08-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2024 00:00
Період моніторингу:
08.04.2024 16:35 - 30.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2024 № 25-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.04.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-03-18-002639-a 18.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 37 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема, шляхом здійснення заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 50 Особливостей.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 4» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 55 зі змінами, затвердженими протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.03.2024 № 55/1; звернення учасника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «А-ЕНЕРГО»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2024 № 55\1; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 17.04.2024 № 6888-р/пк-пз; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Відповідно до пункту 37 Особливостей станом на дату проведення торгів, за обґрунтованим рішенням замовника відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону.
При цьому, оголошення про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, повинно містити обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відкриті торги з особливостями за номером ID: UA-2024-03-18-002639-a відбулися без проведення електронного аукціону.
Разом з цим, на порушення вимог пункту 37 Особливостей Замовник щодо процедури закупівлі UA-2024-03-18-002639-a не розмістив інформацію щодо обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
23.04.2024 16:25 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2024 16:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно результатів моніторингу, що було проведено щодо закупівлі, було встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі.
З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-18-002639-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
30.04.2024 10:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.05.2024 10:43
Запити/Пояснення
Номер:
c60a2a80e5f9463a847ce1561dec810a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.04.2024 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2ce9da780212483691030ebc6ca9cb0d
Назва:
ВІдповідь на Запит замовнику на пояснення Дата: 2024-04-08 16:40:58
Дата опублікування:
11.04.2024 16:07
Опис:
На вашу вимогу надаю 1) документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість(моніторінг, погодження, рішення).
2) посилання на сайт КНП ММР "Міська лікарня №4" : http://lik4.mk.ua/ та сторінку з публічною інформацією http://lik4.mk.ua/http-lik4-mk-ua-wp-content-uploads-2019-04-%d1%96%d0%bd%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%be-%d0%bd%d0%b0%d0%b4%d0%b6%d0%be%d0%b4%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b1/
Номер:
7f267291061d4ac192fa085e51d84a6c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.04.2024 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів, за обґрунтованим рішенням замовника відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону. При цьому, оголошення про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, повинно містити обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відкриті торги з особливостями за номером ID: UA-2024-03-18-002639-a відбулися без проведення електронного аукціону.
Враховуючи вищезазначене, пропоную надати рішення Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №4» щодо проведення відкритих торгів UA-2024-03-18-002639-a без застосування електронного аукціону, та пояснити причини відсутності відповідного обґрунтування в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
85321c4cbac24f6db3f1f2bd97a8e221
Назва:
Відповідь на Запит замовнику на пояснення Дата: 2024-04-08 16:42:56
Дата опублікування:
11.04.2024 16:38
Опис:
В ході планування та прийняття рішення щодо проведення закупівлі за предметом ДК 021:2015:90250000-8 Послуги у сферіповодження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, уповноважена особа здійснила процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями ( з аукціоном). Оголошення про проведення процедури було оприлюднено 18.03.2024 року, термін подання пропозицій ( з урахуванням внесення змін до тендерної документації) встановлено до 30.03.2024 12:00.
Проведення замовником відкритих торгів з особливостями без застосування електронного аукціону та відповідні рішення уповноваженої особи та обґрунтування передбачені пунктом 37 Особливостей. Оскільки від публікації плану до проведення самої процедури закупівлі в форматі відкритих торгів з особливостями ( за замовчуванням – з аукціоном) уповноважена особа не мала необхідності в обґрунтуваннях проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону ( за п. 37 Особливостей), такі обґрунтування не готувалися та не оприлюднювалися.
У понеділок 01.04.2024р. після спливу термінів на подання тендерних пропозиції електронна система автоматично визначила ймовірного переможця торгів без проведення електронного аукціону. Уповноваженою особою було встановлено, що в роботі майданчика «Держзакупівлі.онлайн» 18.03.2024 року стався технічний збій, тому відкриті торги з особливостями відбулись без застосування електронного аукціону. Факт збою підтверджений листом Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН" від 28.03.2024 року № 280324-8. Також про факт технічного збою свідчать наступні закупівлі : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-000744-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-000882-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-004648-a. Всі перелічені закупівлі були оголошені 18.03.2024 року як відкриті торги з особливостями ( з аукціоном).
01.04.2024р. уповноваженою особою здійснено телефонний дзвінок на гарячу лінію майданчика «Держзакупівлі.онлайн» з метою підтвердження або спростування встановленого факту збою в роботі майданчика. Представником майданчика в телефонному режимі підтверджено уповноваженій особі факт збою при проведені зазначеної закупівлі.
Важливість здійснення закупівлі за предметом ДК 021:2015:90250000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами очевидна для замовників закладів охорони здоров’я. Медичні відходи є відходами з особливим режимом поводження та вимагають спеціальних заходів з вивезення та утилізації.
В той же час, вичерпний перелік підстав відміни відкритих торгів визначений пунктом 50 Особливостей, а саме:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Оскільки уповноважені особи замовників технічно не можуть впливати на діяльність електронного майданчику, а чинним законодавством не передбачено обов’язку замовника відміняти торги через технічні збої електронної системи, з огляду на умови тендерної документації закупівлі UA-2024-03-18-002639-a, якими передбачено, що переможця торгів визначає електронна система, уповноваженою особою КНП ММР «Міська лікарня №4» було прийняте рішення про можливість кваліфікації та визначення переможця по даній закупівлі.
Відміна тендеру з підстав , передбачених пп.2 п. 50 Особливостей, можлива за умови, що порушення законодавства встановлено та не може бути усунено чи виправлено. Поняття «порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути» нормативно не регламентовано – немає визначення таких «порушень», немає встановленого переліку чи критеріїв відбору. Одночасно, неправомірною відміною тендеру за пп.2 п 50 Особливостей замовник ризикує отримати скаргу ( оскарження), яка буде задоволена відповідним органом.
Враховуючи вище викладене, уповноваженою особою не може бути надано рішення Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №4» щодо проведення відкритих торгів UA-2024-03-18-002639-a без застосування електронного аукціону, оскільки таке рішення не приймалося, а обгрунтування такого способу проведення торгів не готувалося.
Номер:
3c320d2eed8b4904a060033c30ba6027
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
12.04.2024 11:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.04.2024 № 26-З
Миколаїв
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-03-18-002639-a.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-18-002639-a, прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.03.2024 № 20-З «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 12.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ