• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги відмінено

252 232.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.03.2024 10:42 - 27.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скаргп

Номер: 2a7a004647e34313829278c56e3a2e74
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-18-002639-a.c2
Назва: Скаргп
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 82e2a1af2565462ea46cd4199481e385 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-002639-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 18.03.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 04.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 55/1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (протоколом засновників), або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання відповідного документу. Підписантом документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" є в.о. директора фінансовий директор Андреєв В.А. згідно довіреності від 11.09.2023 р. Натомість, відповідно до переліку повноважень за довіреністю від 11.09.2023 р., у фінансового директора Андреєва В.А. – відсутнє повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО", пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-18-002639-a ID у PROZORRO 82e2a1af2565462ea46cd4199481e385 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-002639-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4". 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Дата розгляду скарги: 17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2024 17:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.04.2024 13:21
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: 567578f8e89948029eea0125f39c01f7
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 82e2a1af2565462ea46cd4199481e385 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-002639-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 18.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
04.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 55/1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (протоколом засновників), або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання відповідного документу.
Підписантом документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" є в.о. директора фінансовий директор Андреєв В.А. згідно довіреності від 11.09.2023 р.
Натомість, відповідно до переліку повноважень за довіреністю від 11.09.2023 р., у фінансового директора Андреєва В.А. – відсутнє повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО", пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-18-002639-a ID у PROZORRO 82e2a1af2565462ea46cd4199481e385 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-002639-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 82e2a1af2565462ea46cd4199481e385 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-002639-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 18.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
04.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 55/1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (протоколом засновників), або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника на підписання відповідного документу.
Підписантом документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" є в.о. директора фінансовий директор Андреєв В.А. згідно довіреності від 11.09.2023 р.
Натомість, відповідно до переліку повноважень за довіреністю від 11.09.2023 р., у фінансового директора Андреєва В.А. – відсутнє повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО", пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-18-002639-a ID у PROZORRO 82e2a1af2565462ea46cd4199481e385 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-002639-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: b053cef6bee4416aa30d8d62aa38d984
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-18-002639-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення. 2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. 3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням. 4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами». Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» . З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учаснику. Ми вдячні Вам за звернення. Ми уважно вивчили Вашу вимогу і приймаємо зауваження щодо змісту тендерної документації, зокрема додатку 3. Найближчим часом(після уточненя кодів та видів відходів та операції з ними) нами буде внесено відповідні зміни (уточнення) до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено