-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Причепи, напівпричепи та пересувні контейнер (напівпричеп трал НПВМ 66/4 (або еквівалент))
Завершена
15 965 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 159 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 159 650.00 UAH
Номер:
6d01245d3a8549f0bf4fe660210d6001
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2024 00:00
Період моніторингу:
24.04.2024 16:06 - 16.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2024 № 96
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-15-008345-a 15.03.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено недотримання вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 19 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування додаткової угоди № 1 та приведення договірних відносин між сторонами у первісний стан, а разі неможливості – припинити зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275) (в редакції станом на дату проведення закупівлі), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2024 № 159 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» (далі – Переможець), протокол про продовження розгляду тендерної пропозиції від 01.04.2024 № 200, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024, державний контракт (договір) від 19.04.2024 № 208/24, додаткову угоду від 19.04.2024 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.04.2024 та від 14.05.2024 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції наступник учасників: ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» з ціновою пропозицією 10 949 994,00 гривень з ПДВ, ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» з ціновою пропозицією 13 356 000,00 гривень з ПДВ та ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» з ціновою пропозицією 14 999 999,00 гривень з ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» з остаточною ціновою пропозицією 10 949 994,00 гривень.
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів, зокрема, у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178) (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834).
Згідно норм пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей № 1178 передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Однак, в пункті 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано зміни, внесені до норм підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178, що набрали чинності на момент оголошення закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII.
Моніторингом встановлено, що Замовником у Додатку № 2 (Асортимент, технічні, якісні та кількісні характеристики товару) до ТД встановлено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник обов’язково оприлюднює в складі своєї тендерної пропозиції, що вимагаються для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам зазначеним у Додатку №2 до тендерної документації.
Так, додатком № 2 до ТД передбачено закупівлю товару - Напівпричеп трал НПВМ66/4 (або еквівалент) у кількості 3 (трьох) штук із визначеними Замовником технічними, якісними та кількісними характеристиками товару, зокрема, довжина гузнека – не менше 4200 мм та шини GT (або аналог) 235/75 R17,5 (17шт).
За результатами моніторингу установлено, що ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» у складі своєї тендерній пропозиції, на виконання вимог Додатку № 2 до ТД, надано довідку від 20.03.2024 №07/03 з описом предмета закупівлі, що буде постачати учасник (файл «7. Довідка з описом предмета закупівлі»), паспорт транспортного засобу заводу виробника (файл «9. Паспорт PA-trailer 50-4.pdf»), довідку від 20.03.2024 №05/03 про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам (файл «5. Відповідність Додатку 2.pdf») та додаток № 2 від 20.03.2024 №06/03 «Асортимент, технічні, якісні та кількісні характеристики товару які наведені в таблиці» (технічна специфікація) (файл «6.Додаток 2.pdf»), згідно яких, учасник підтверджує відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених Замовником у Додатку № 2 до ТД та відповідно до яких до постачання пропонується Напівпричіп PA-trailer 50-4, марка «PATRON AUTO», із наступними технічними характеристиками, зокрема, розмір шин, мм (дюйми) (17 шт) GT 235/75 R17,5 (шини GT 235/75 R17,5 (17 шт.)) та довжина гузнека – 4 200 мм.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, за результатами проведеної закупівлі, між ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» та Замовником укладено та оприлюднено державний контракт (договір) від 19.04.2024 № 208/24 (далі – Договір) на постачання Напівпричепу PA-trailer 50-4, марки «PATRON AUTO» в кількості 3 (трьох) штук.
Крім того, моніторингом установлено, що, разом з Договором, Замовником також оприлюднено додаткову угоду від 19.04.2024 №1 до Договору, згідно із якою, Сторони дійшли взаємної згоди доповнити Договір додатком № 2 «Технічні характеристики».
Підставою для укладення додаткової угоди від 19.04.2024 №1 та внесення до Договору Замовник вказав підпункт 3 пункту 19 Особливостей, а саме покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Відповідно до Додатку № 2 «Технічні характеристики» додаткової угоди від 19.04.2024 №1 до Договору, зазначено наступні технічні характеристики Напівпричепу PA-trailer 50-4, марки «PATRON AUTO», зокрема
довжина гузнека – 4 280 мм,
шини безкамерні: кількість: (16+1 од), розміри: GT 235/70 R17,5.
Водночас зазначені зміни до технічний характеристик Напівпричіпа PA-trailer 50-4, марки «PATRON AUTO» не свідчать про покращення його якості. Окрім додаткової угоди від 19.04.2024 №1 до Договору Замовник не оприлюднив жодної документально підтвердної інформації щодо необхідності внесення таких змін, та їх вплив на якість предмета закупівлі.
З огляду на викладене Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 19 Особливостей № 1178 уклав додаткову угоду від 19.04.2024 №1 та вніс зміни до технічних характеристик предмета закупівлі Договору, без наявності на те відповідних умов та документальних підстав.
Період усунення порушень:
17.05.2024 16:31 - 01.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2024 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі – Замовник) розглянуто висновок, дата публікації: 17 травня 2024 року, за результатами моніторингу UA-M-2024-04-24-000005 закупівлі за предметом код напівпричепа трал НПВМ 66/4 (або еквівалент) код ДК 021:2015: 34220000-5- Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, оголошення № UA-2024-03-15-008345-a (Висновок).
За результатами опрацювання повідомляємо, що Замовник на виконання вимог пункту 28 Особливостей № 1178 зобов’язується в подальшому привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства та не допускати подібних порушень.
В частині вимоги приведення договірних відносин між сторонами у первісний стан, Замовником проведені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування Додаткової угоди № 1. (Додаткова угода від 23.05.2024 №2 до державного контракту (договору) від 19.04.2024 № 208/24 оприлюднена в електронній системі закупівель.)
Дата публікації звіту:
24.05.2024 12:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionChanges: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.05.2024 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
73cab2cdb5814d859c5e4c21683c0a45
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
25.04.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товар, а саме причепи, напівпричепи та пересувні контейнер (напівпричеп трал НПВМ 66/4 (або еквівалент)) за ДК 021:2015: 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-008345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e0afe41ed4b1435095e78219f17cbc8c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.04.2024 16:58
Опис:
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2023 року № 30 створено як юридичну особу публічного права міжрегіональний територіальний орган Національної поліції – Департамент поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі – ДПОП «ОШБ НПУ «Лють», Замовник).
В умовах дії воєнного стану в Україні, з метою матеріально-технічного забезпечення органів, підрозділів, полків ДПОП «ОШБ НПУ «Лють», як складової сектору безпеки і оборони держави, існує необхідність здійснення закупівель значної номенклатури та обсягів товарів, робіт і послуг. Метою ДПОП «ОШБ НПУ «Лють» є забезпечення швидкого та ефективного виконання поліцією завдань та повноважень, спрямованих на зміцнення національної безпеки України, у тому числі шляхом виконання спеціальних (бойових) завдань, участі в проведенні розвідувальних заходів, заходів з виявлення та знищення вибухонебезпечних предметів на звільнених територіях, пошук та знешкодження диверсійно-розвідувальних груп, незаконних збройних формувань на території України та безпосередньо в зонах бойових дій, що передбачено Положенням про ДПОП «ОШБ НПУ «Лють».
По суті порушених питань у запиті повідомляємо наступне:
1. Розмір витрат та визначення його очікуваної вартості по даній закупівлі здійснювались відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін – на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформацію з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Так, Замовником отримано три комерційні пропозиції, а саме від ТОВ «КОММАШ ГРУП», ТОВ «ПАРТЕК УКРАЇНА» та ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» на підставі яких визначено очікувану вартість одиниці товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з урахуванням видатків передбачених на здійснення закупівлі (комерційні пропозиції на 3 аркушах додаються в електронному виді у кількості одного файлу «комерційні пропозиції».
Технічні характеристики напівпричепа трала НПВМ 66/4 (або еквівалент) визначалися працівниками відділу транспортного забезпечення ДПОП «ОШБ НПУ «Лють»,
(доповідна записка на 6 аркушах про необхідність закупівлі напівпричепа-трала НПВМ 66/4 додається в електронному виді у кількості одного файлу «доповідна записка на закупівлю»).
2. Питання розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі є складовою інформаційної безпеки, якої, в тому числі, дотримуються і центральні органи виконавчої влади, що підпорядковуються Кабінету Міністрів України. Згідно з додатком 2 до наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 03.03.2022 № 73 заборонено розголошення інформації, яка може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. У свою чергу, на виконання листа Голови Національної поліції України генерала поліції першого рангу Ігоря Клименка від 01.07.2022 № 4554/01/31-2022 «Про обмеження поширення інформації щодо стану матеріально-технічного забезпечення» під час дії правового режиму воєнного стану державними установами що належать до сфери управління Національної поліції України вживаються заходи щодо обмеження інформації, що містить відомості про номенклатуру (асортимент) товарів, робіт чи послуг, які постачаються/плануються до постачання установам Національної поліції, обсяги, технічні характеристики (специфікації) таких товарів, робіт чи послуг і т.д. Водночас зазначаємо, що в постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, з приводу порушеного питання викладено рекомендації, а не імперативні норми.
Також повідомляємо, що з метою забезпечення ефективного здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення, наказом Національної поліції України від 17 березня 2023 року № 199 «Про здійснення оборонних закупівель» уповноважено ДПОП «ОШБ НПУ «Лють» на здійснення закупівель і укладання державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення та інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки на період дії правового режиму воєнного стану. У зв’язку з чим дана закупівля проводилася на підставі пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 з урахуванням у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
З метою дотримання вимог чинного законодавства України, для аналізу та оцінки закупівлі що здійснюється ДПОП «ОШБ НПУ «Лють» запитувана інформація надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro».
Номер:
93bc1b298a364dcf91533eb6daa10eea
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.05.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Відповідно до вимог Додатку 2 до ТД, Замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі - Напівпричеп трал НПВМ66/4 (або еквівалент), згідно яких:
- ширина – не менше 3300 мм;
- довжина робочої платформи – не менше 12400 мм;
- висота робочої платформи – не більше 950 мм;
- висота під сідло тягача – не менше 1500 мм.
Поруч з тим, Замовником у Додатку 2 до ТД встановлено вимогу щодо надання інструкції (паспорту) транспортного засобу заводу виробника. Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам запропонованого товару ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» в складі тендерної пропозиції надано паспорт на напівпричіп PA-trailer 50-4 (файл «9. Паспорт PA-trailer 50-4.pdf») виданий виробником запропонованого товару, з наступними технічними характеристиками:
- ширина – 3300±5 мм;
- довжина робочої платформи – 12400±50 мм;
- висота вантажної площадки – 950±50 мм;
- висота зчіпного пристрою – 1500±50 мм.
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» вимогам Додатку 2 до ТД, оскільки зазначені характеристики у паспорті на напівпричіп PA-trailer 50-4 не є чітко визначеними.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
012835ec488340dca0c31a4d378de442
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.05.2024 09:55
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що Департамент поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі по тексту – Замовник або Департамент) здійснює діяльність виключно на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, Замовник неупереджено, всебічно і ґрунтовно досліджує інформацію та вивчає документи, оприлюднені учасниками в порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), далі – Особливості.
На підтвердження відповідності технічних вимог запропонованого товару до вимог передбачених Замовником Додатку № 2 до тендерної документації, Учасник ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» (далі по тексту -
ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» або Учасник-переможець) у складі тендерної пропозиції, окрім паспорту файл «9. PA-trailer 50-4», надав наступні документи:
1. Файл «7. Довідка з описом предмета закупівлі Вих. №07/03 від 20.03.2024» в якій Учасником-переможцем підтверджено відповідність запропонованого Товару напівпричіп PA-trailer 50-4 технічним вимогам Замовника, а саме:
• Вантажопідйомність – 50 000 кг
• Повна маса – 66 000 кг
• Власна маса – 16 000 кг
• Ширина – 3 300 мм
• Довжина робочої платформи – 12 400 мм
• довжина гузнека – 4 200 мм
• висота робочої платформи – 950 мм
• висота під сідло тягача – 1 500 мм
• міжосьова відстань 1а-2а-3я осі - 1 350 мм
• допустиме максимальне навантаження на зчіпний пристрій – 26 000 кг
• Робоча платформа з високоміцної конструкційної сталі S355 та S 690 QL з металевим настилом товщиною 8 мм
• Настил гузнека метал товщиною 5 мм, гузнек з бортами та ящиками, з тентовим накриттям
• Механічні опори BPW
• Електрична лебідка (з використанням полістпасу) здатністю завантажити колісну техніку власною масою до 18 000 кг
• Пневмосистема WABCO з ABS/EBS
• Осі BPW кількість 3 шт. стаціонарні вантажопідйомністю 10 т R17.5 з барабанними гальмами та 4а вісь інерційно підрульна.
• Шини GT 235/75 R17,5 (17 шт.)
• Такелажні петлі для закріплення вантажу
• Такелажні ремінці 4 шт.
• Комплект такелажних ланцюгів з речетами 8 шт.
• Апарелі з пружинним привидом
• Противідкотні упори 2 шт.
• Мигалка 1 шт.
• Дорожній конус 8 шт.
• Кронштейн під запаску
• Запаска 1шт
• Світлотехніка виробництва ERMAX, живлення 24В
• Колір зелений RAL 6003
2. Файл «6. Додаток 2 Вих. №06/03 від 20.03.2024» в якій Учасником-переможцем підтверджено відповідність запропонованого Товару напівпричіп PA-trailer 50-4 технічним вимогам Замовника, а саме:
• Вантажопідйомність – не менше 50000 кг
• Повна маса – не менше 66000 кг
• Власна маса – не менше 11000 кг
• Ширина – не менше 3300 мм
• Довжина робочої платформи – не менше 12400 мм
• довжина гузнека – не менше 4200 мм
• висота робочої платформи – не більше 950 мм
• висота під сідло тягача – не менше 1500 мм
• міжосьова відстань 1а-2а-3я осі – не менше 1310 мм
• допустиме максимальне навантаження на зчіпний пристрій – не менше 26000
• Робоча платформа з високоміцної конструкційної сталі S355 та S 690 QL з металевим настилом товщиною не менше 8 мм
• Настил гузнека метал товщиною не менше 5мм, гузнек з бортами та ящиками, з тентовим накриттям
• Механічні опори SAF або аналог
• Електрична лебідка (з використанням полістпасу) здатністю завантажити колісну техніку власною масою до 18 000 кг
• Пневмосистема WABCO з ABS/EBS
• Осі BPW або аналог кількість 3шт. стаціонарні вантажопідйомністю не менше 9 т R17.5 з барабанними гальмами та 4а вісь інерційно підрульна.
• Шини GT (або аналог) 235/75 R17,5 (17шт)
• Такелажні петлі для закріплення вантажу
• Такелажні ремінці 4 шт
• Комплект такелажних ланцюгів з речетами 8 шт
• Апарелі з пружинним привидом
• Противідкотні упори 2 шт
• Мигалка 1 шт
• Дорожній конус 8 шт
• Кронштейн під запаску
• Запаска 1шт
• Світлотехніка виробництва WAS або аналог, живлення 24В
• Колір зелений RAL 6003
2. Файл «5. Відповідність додатку 2 Вих. № 05/03 від 20.03.2024» в якому ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Тим самим, у Замовника відсутні законні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС», визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.