• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Причепи, напівпричепи та пересувні контейнер (напівпричеп трал НПВМ 66/4 (або еквівалент))

Завершена

15 965 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 159 650.00 UAH
Номер: 6d01245d3a8549f0bf4fe660210d6001
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.04.2024 16:06 - 16.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2024 № 96 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-03-15-008345-a 15.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено недотримання вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 19 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування додаткової угоди № 1 та приведення договірних відносин між сторонами у первісний стан, а разі неможливості – припинити зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275) (в редакції станом на дату проведення закупівлі), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2024 № 159 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» (далі – Переможець), протокол про продовження розгляду тендерної пропозиції від 01.04.2024 № 200, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024, державний контракт (договір) від 19.04.2024 № 208/24, додаткову угоду від 19.04.2024 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.04.2024 та від 14.05.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції наступник учасників: ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» з ціновою пропозицією 10 949 994,00 гривень з ПДВ, ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» з ціновою пропозицією 13 356 000,00 гривень з ПДВ та ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» з ціновою пропозицією 14 999 999,00 гривень з ПДВ. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» з остаточною ціновою пропозицією 10 949 994,00 гривень. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів, зокрема, у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178) (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834). Згідно норм пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей № 1178 передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Однак, в пункті 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано зміни, внесені до норм підпункту 11 пункту 47 Особливостей № 1178, що набрали чинності на момент оголошення закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 28 Особливостей № 1178. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII. Моніторингом встановлено, що Замовником у Додатку № 2 (Асортимент, технічні, якісні та кількісні характеристики товару) до ТД встановлено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник обов’язково оприлюднює в складі своєї тендерної пропозиції, що вимагаються для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам зазначеним у Додатку №2 до тендерної документації. Так, додатком № 2 до ТД передбачено закупівлю товару - Напівпричеп трал НПВМ66/4 (або еквівалент) у кількості 3 (трьох) штук із визначеними Замовником технічними, якісними та кількісними характеристиками товару, зокрема, довжина гузнека – не менше 4200 мм та шини GT (або аналог) 235/75 R17,5 (17шт). За результатами моніторингу установлено, що ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» у складі своєї тендерній пропозиції, на виконання вимог Додатку № 2 до ТД, надано довідку від 20.03.2024 №07/03 з описом предмета закупівлі, що буде постачати учасник (файл «7. Довідка з описом предмета закупівлі»), паспорт транспортного засобу заводу виробника (файл «9. Паспорт PA-trailer 50-4.pdf»), довідку від 20.03.2024 №05/03 про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам (файл «5. Відповідність Додатку 2.pdf») та додаток № 2 від 20.03.2024 №06/03 «Асортимент, технічні, якісні та кількісні характеристики товару які наведені в таблиці» (технічна специфікація) (файл «6.Додаток 2.pdf»), згідно яких, учасник підтверджує відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених Замовником у Додатку № 2 до ТД та відповідно до яких до постачання пропонується Напівпричіп PA-trailer 50-4, марка «PATRON AUTO», із наступними технічними характеристиками, зокрема, розмір шин, мм (дюйми) (17 шт) GT 235/75 R17,5 (шини GT 235/75 R17,5 (17 шт.)) та довжина гузнека – 4 200 мм. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Так, за результатами проведеної закупівлі, між ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС» та Замовником укладено та оприлюднено державний контракт (договір) від 19.04.2024 № 208/24 (далі – Договір) на постачання Напівпричепу PA-trailer 50-4, марки «PATRON AUTO» в кількості 3 (трьох) штук. Крім того, моніторингом установлено, що, разом з Договором, Замовником також оприлюднено додаткову угоду від 19.04.2024 №1 до Договору, згідно із якою, Сторони дійшли взаємної згоди доповнити Договір додатком № 2 «Технічні характеристики». Підставою для укладення додаткової угоди від 19.04.2024 №1 та внесення до Договору Замовник вказав підпункт 3 пункту 19 Особливостей, а саме покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відповідно до Додатку № 2 «Технічні характеристики» додаткової угоди від 19.04.2024 №1 до Договору, зазначено наступні технічні характеристики Напівпричепу PA-trailer 50-4, марки «PATRON AUTO», зокрема довжина гузнека – 4 280 мм, шини безкамерні: кількість: (16+1 од), розміри: GT 235/70 R17,5. Водночас зазначені зміни до технічний характеристик Напівпричіпа PA-trailer 50-4, марки «PATRON AUTO» не свідчать про покращення його якості. Окрім додаткової угоди від 19.04.2024 №1 до Договору Замовник не оприлюднив жодної документально підтвердної інформації щодо необхідності внесення таких змін, та їх вплив на якість предмета закупівлі. З огляду на викладене Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 19 Особливостей № 1178 уклав додаткову угоду від 19.04.2024 №1 та вніс зміни до технічних характеристик предмета закупівлі Договору, без наявності на те відповідних умов та документальних підстав.
Період усунення порушень: 17.05.2024 16:31 - 01.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2024 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі – Замовник) розглянуто висновок, дата публікації: 17 травня 2024 року, за результатами моніторингу UA-M-2024-04-24-000005 закупівлі за предметом код напівпричепа трал НПВМ 66/4 (або еквівалент) код ДК 021:2015: 34220000-5- Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, оголошення № UA-2024-03-15-008345-a (Висновок). За результатами опрацювання повідомляємо, що Замовник на виконання вимог пункту 28 Особливостей № 1178 зобов’язується в подальшому привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства та не допускати подібних порушень. В частині вимоги приведення договірних відносин між сторонами у первісний стан, Замовником проведені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування Додаткової угоди № 1. (Додаткова угода від 23.05.2024 №2 до державного контракту (договору) від 19.04.2024 № 208/24 оприлюднена в електронній системі закупівель.)
Дата публікації звіту: 24.05.2024 12:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionChanges: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.05.2024 14:12

Запити/Пояснення