-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Причепи, напівпричепи та пересувні контейнер (напівпричеп трал НПВМ 66/4 (або еквівалент))
Завершена
15 965 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 159 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 159 650.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2024 14:33 - 20.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо визначення переможця
Номер:
1edba81f10f846bca9af8a214a083039
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-15-008345-a.c1
Назва:
Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» було проведено відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015:34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, ідетифікатор закупівлі - UA-2024-03-15-008345-a.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" - 10 949 994 грн з ПДВ
2. ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" - 13 356 000 грн з ПДВ.
3. ТОВ "ВІТАЛ ГРУП ЛТД"– 14 999 999 грн з ПДВ.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, 10 квітня 2024 року Замовник прийняв рішення про визнання переможцем у процедурі закупівлі № - UA-2024-03-15-008345-a учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" та розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС".
Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умов закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведено у Додатку 2.
Відповідно до ДОДАТКУ № 2 тендерної документації замовником встановлено слідуючі технічні вимоги до предмету закупівлі:
• Ширина – не менше 3300 мм;
• Довжина робочої платформи – не менше 12400 мм;
• висота робочої платформи – не більше 950 мм;
• висота під сідло тягача – не менше 1500 мм;
Відповідно до п. 1 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Учасник повинен надати наступні документи:
-. Інструкція (паспорт) транспортного засобу заводу виробника.
Пунктом 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації учасник має надати у складі пропозиції інформацію про маркування, протоколи випробувань сертифікати, або інші документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШЕН» в складі тендерної документації надано паспорт на Напівпричіп РА-trailer 50-4 та настанову з експлуатації на Напівпричіп РА-trailer 50-4 видані виробником запропонованого товару, в яких зазначені технічні характеристики запропонованого товару, що не відповідають вимогам замовника, а зокрема:
• Ширина –3300±5 мм
• Довжина робочої платформи – 12400±50 мм
• висота робочої платформи – 950±50 мм
• висота зчіпного пристрою – 1500±50 мм.
Зазначені характеристики не є чіткими та можуть бути меншими (ширина, довжина робочої платформи, висота під сідло тягача) або більшими (робоча платформа), в зв’язку з цим неможливо встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника.
Також для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам замовника, ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШЕН» в складі тендерної пропозиції надано зразок сервісної книжки. Так на останній сторінці сервісної книжки зазначено завод виробник транспортних засобів – ВАРЗ. Однак у формі «Тендерна пропозиція» та в довідці з описом предмета закупівлі виробником зазначеного товару вказано ТОВ «Науково-виробниче підприємство «АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД ПАТРОН АВТО».
В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШЕН» не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШЕН» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Виходячи з викладеного вважаємо дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вважаємо протокольне рішення Замовника № 40 від 29.05.2023 року таким, що не відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та умовам Тендерної документації.
На підставі викладеного вимагаємо скасувати рішення уповноваженої Замовника про визнання ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШЕН» переможцем в закупівлі код ДК 021:2015:34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, ідетифікатор закупівлі - UA-2024-03-15-008345-a, від 10.04.2024 року як таке що не відповідає законодавству, а пропозицію ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШЕН» дискваліфікувати.
В разі відмови в задоволені вимоги будемо вимушені звернутися зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 11.04.2024 15:34
Дата подачі:
11.04.2024 15:34
Вирішення:
Шановний Учаснику, проаналізувавши ваше звернення повідомляємо про наступне:
Відповідно до абзацу другого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З огляду наведеної норми законодавства, учасник має можливість звернутися до замовника після розгляду пропозицій з вимогою щодо надання інформації про причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації у випадку, якщо мав місце бути факт відхилення його тендерної пропозиції за результатом кваліфікації.
Оскільки подане звернення за змістом не відповідає умовам пункту 46 Особливостей, замовником відхилено вашу вимогу як не дійсну.
Статус вимоги:
Не задоволено