-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук Acer Extensa з адаптованим програмним забезпеченням Windows 10 та Office 2019
Завершена
610 756.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 107.56 UAH
мін. крок: 1% або 6 107.56 UAH
Номер:
e747cf7d71d042b181519ba1c802d7fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-24-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.05.2024 00:00
Період моніторингу:
24.05.2024 19:24 - 15.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2024 № 85
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.05.2024 № 85
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2024-03-15-007603-a 15.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Федосєєв Кирило Леонідович; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Федосєєв Кирило Леонідович; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Українського державного університету залізничного транспорту, на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 15.03.2024 року № 15/03, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.03.2024 року, тендерну пропозицію ФОП Федосєєв Кирило Леонідович, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2024 № 6352-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2024 протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 17.04.2024 №17/04 повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 18.04.2024 року, Договір про закупівлю від 26.04.2024 року № 26/04 (далі – Договір), на загальну суму 379 975,00 гривень без ПДВ, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.05.2024 року (далі – Пояснення).
Моніторингом дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено наступне.
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01116472/profile), замовник є розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня з метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710 від 27.05.2024 р. з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У своїй відповіді від 29.05.2024р. замовник надав посилання на сторінку Українського державного Університету залізничного транспорту веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://kart.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/ua-2024-03-15-007603-a.pdf.
Однак при переході, за наданим Замовником посиланням на сторінку веб-сайту:chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://kart.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/ua-2024-03-15-007603-a.pdf., відкривається інформація про те що сторінка заблокована, що свідчить про неоприлюднення Замовником вимог згідно Постанови № 710.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ №710 внаслідок не забезпечення оприлюднення відповідного обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
12.06.2024 19:53 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 19:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.06.2024 року надаємо підтверження, щодо притягнення відповідальних осіб за вчинені порушення.
Дата публікації звіту:
17.06.2024 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
aa39a257ace64b71a571b11498ecdf78
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2024 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-15-007603-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a0c85819046f469d84b1379dd897a923
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
29.05.2024 14:19
Опис:
У відповідь на Ваш запит, повідомляю:
1) Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно Закону України про «Публічні закупівлі» та Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом УкрДУЗТ від 12.10.2020 № 126, методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, моніторингом цін на відповідний товар, яка міститься у відкритих джерелах, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, також відповідно до відповіді Торгівельно-промислової палати щодо вартості одиниці товару (цінові пропозиції додаються). Очікувана вартість визначено виходячи з середньої ціни на ринку, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін були розраховані за такою формулою:
Цод = (Ц1 + Ц2+Ц3 ):К
де:
Цод – очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Ц2, Ц3 - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов ;
К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Цод = (16572,5 + 20333,33 + 19887,00 + 23360,00 + 21640,00)/ 5 = 20358,566 без ПДВ
Сума договору складає: 25 Х 20358,566 = 508964,15 грн. без ПДВ
Сума договору з ПДВ складає: 508964,15 Х 1,2 = 610756,98 грн.
2) Посилання на сторінку Українського державного Університету залізничного транспорту веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://kart.edu.ua/wp-content/uploads/2024/05/ua-2024-03-15-007603-a.pdf