-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 351 652.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 760.00 UAH
Номер:
849ccd10f09c486b8edde4d25ca34e2c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 12:04 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 39-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 № 003100-18/6323-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18.06.2024 року № 39-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-03-15-005021-a від 15.03.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» та ТОВ «ДОМПРОМБУД», відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-03-15-005228-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол) від 15.03.2024 зі змінами від 25.03.2024 та 11.04.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.04.2024; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМПРОМБУД» (далі – ТОВ «ДОМПРОМБУД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.04.2024 та 02.05.2024; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 03.04.2024 № 6010-р/пк-пз; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до учасника ТОВ «ДОМПРОМБУД» до 01.05.2024; повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2024; договір підряду від 17.05.2024 № 27; пояснення Замовника разом з документами, надані 28.06.2024 через електронну систему закупівель.
Стосовно тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав, відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.07.2024 10:52 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2024 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
df68bb9a87b44c0987813658d13ce634
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2024 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ««Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-15-005021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (зокрема, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
114f72834b02462296193991c3568d55
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.06.2024 14:33
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16» затверджена наказом УКБ ЖМР від 27.02.2024 № 10 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 46258 від 26.02.2024, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:8943-4758-6869-7722,
- проектна документація: PD01:2554-3595-0142-4121,
- експертний звіт: EX01:1079-6508-0908-7096.
2. Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 19.03.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Лесі Українки, 16»;
- наказ УКБ ЖМР від 27.02.2024 № 10 «Про затвердження проектно-кошторисних документацій».
Номер:
123542df69714566ae5fe70b38de82a9
Назва:
Слава Україні! Разом до Перемоги!
Дата опублікування:
02.07.2024 11:31
Опис:
Слава Україні! Разом до Перемоги!