-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті)
Завершена
73 853 481.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 738 534.82 UAH
мін. крок: 1% або 738 534.82 UAH
Номер:
20d50b964ac44a11b4ac8cb013114e2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 13:21 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-03-13-006793-a 13.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2024 № 9188-р/пк-пз або документально підтвердити судове оскарження вищезазначених рішень замовником до суду та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2024 № 9188-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), пояснення та документи Замовника надані 20.05.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
В рішенні Комісії АМКУ від 27.05.2024 № 9188-р/пк-пз зазначено: «Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей».
Згідно із нормами частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
(стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення).
Період усунення порушень:
06.06.2024 17:57 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2024 17:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником ПАТ «Укрнафта» опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2024-03-13-006793-a, проведеного на підставі наказу Державної аудиторської служби України від 10.05.2024 №92 за предметом закупівлі 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті) та на підставі абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
12.06.2024 11:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто.
Дата публікації:
18.06.2024 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
47136378741440a89196a06d8a04bd65
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2024 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі труб сталевих в асортименті (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-13-006793-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
de950284609842339abe556a91c9af68
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2024 20:17
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті)».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинен забезпечити виробничі та технологічні процеси Товариства, з урахуванням діючого на сьогоднішній день стандарту, а саме ДСТУ 8938:2019 (або еквівалент).
Довготривалий досвід застосування трубної продукції згідно ДСТУ 8938-2019 на об’єктах Товариства свідчить про те, що вимоги вищезгаданого нормативного документу відповідають умовам експлуатації промислових нафтопроводів.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням стандартів для вказаної продукції. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті)».
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується Наказом №535 від 02.11.2023р. «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта». Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
За результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги Замовник визначає очікувану вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією (яка відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та ціна якої є найнижчою). Таким чином було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (Аналітична записка по формуванню ОВ додається).
Номер:
dfb7f4b159fe46f1bf2b4227c51a7952
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
17.05.2024 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.05.2024 № 101
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-03-13-006793-a.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-03-13-006793-a, прийняте наказом Держаудитслужби
від 10 травня 2024 року № 92 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель». Вважати його таким, що зупинено, з 17 травня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Станіслав ПАТЮК