-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті)
Завершена
73 853 481.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 738 534.82 UAH
мін. крок: 1% або 738 534.82 UAH
Період оскарження:
13.03.2024 13:48 - 10.04.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей
Номер:
ce297ee618574f5d973b81d434697d20
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-006793-a.c2
Назва:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості)
на рішення замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- № 0497 Скарга_на_визначення_переможця_UA-2024-03-13-006793-а.docx.asice 21.06.2024 16:21
- № 0497 Скарга_на_визначення_переможця_UA-2024-03-13-006793-а_Validation_Report.pdf 21.06.2024 16:21
- ДОВІРЕНІСТЬ №54 НІКО на ІУ укр.pdf 21.06.2024 16:21
- № 0497 Скарга_на_визначення_переможця_UA-2024-03-13-006793-а_скан.pdf 21.06.2024 16:21
- Лист ІУ №838_19.06.2024 Щодо відсутності взаємовідносин.pdf 21.06.2024 16:21
- НАКАЗ №352_13.11.2019_d490085-20191113.pdf 21.06.2024 16:21
- ЛИСТ НДТІ Щодо чинності ДСТУ і ГОСТ на труби.pdf 21.06.2024 16:21
- Рішення від 29.08.2023 №13665.pdf 21.06.2024 16:21
- № 0497 Скарга_на_визначення_переможця_UA-2024-03-13-006793-а.docx 21.06.2024 16:21
- sign.p7s 21.06.2024 16:22
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект.doc 01.07.2024 15:16
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект_СКАН.pdf 01.07.2024 15:16
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект_Validation_Report.pdf 01.07.2024 15:16
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект.doc.asice 01.07.2024 15:16
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект_СКАН.pdf 02.07.2024 16:18
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект.doc 02.07.2024 16:18
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект_Validation_Report.pdf 02.07.2024 16:18
- Довіреність Коломієць №0107_24 Трубоізолкомплект.doc.asice 02.07.2024 16:18
- рішення від 26.06.2024 № 11098.pdf 26.06.2024 16:48
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.07.2024 № 1062.pdf 03.07.2024 18:25
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2024 № 1116.pdf 11.07.2024 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2024 № 12081.pdf 15.07.2024 17:59
- рішення від 12.07.2024 № 12081.pdf 17.07.2024 13:42
- Пояснення по суті скарги №2 по закупівлі UA-2024-03-13-006793-a.pdf 28.06.2024 09:40
- Пояснення по суті скарги №2 по закупівлі UA-2024-03-13-006793-a.docx 28.06.2024 09:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 11:20
Дата розгляду скарги:
03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.06.2024 16:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.07.2024 13:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
da6d0bd092d544e7850b325cbe3ac985
Заголовок пункту скарги:
Тендерна пропозиція ТОВ «МІК» містить невідповідності тендерній документації Замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 2.4. Додатку 2 до Тендерної документації учасники надають у складі тендерної пропозиції скан-копія(-ї) документу, виданого виробником: зразок(-ки) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості на трубну ізоляцію. Документ може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) ізольованої труби предмету закупівлі.
На виконання вказаних вимог ТОВ «МІК» у складі тендерної документації надає сертифікат ТОВ «Руставі Стіл» на трубу за ГОСТ 8731-74 та ГОСТ 8732-78. Однак вказані ГОСТ вже не діють на території України.
Вказані ГОСТ фактично є регуляторними актом вже неіснуючої держави і суперечить нововведенням, запровадженим у сфері технічного регулювання України та зобов’язанням України щодо реформування сфери технічної стандартизації передбаченими Угодою СОТ та Угодою про асоціацію із ЄС.
Відповідно до листа ДП «Науково – дослідного та конструкторсько - технологічного інституту трубної промисловості імені Я.Ю.Осади (ДП «НДТІ) вих. № 15/18 від 18.01.2021 року було повідомлено, що згідно з наказом ДП «УкрНДНЦ» № 352 від 13.11.2019 з 01.01.2021 року набули чинності національні стандарти на труби та вказані ГОСТ 8731-74 та ГОСТ 8732-78 діяли лише до 01.07.2022 року, тож як вже було зазначено вище, строк дії ГОСТ, на які посилається у своїй документації Учасник, вже сплинув.
Вже протягом тривалого часу державні органи рекомендують використовувати альтернативу. Технічним комітетом стандартизації «Труби сталеві та балони» (ТК 8) було розроблено нові стандарти та на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 13.11.2019 № 352 прийнято та надано чинності новий альтернативний стандарт ДСТУ 8938:2019 з 01.01.2021 року.
Вищенаведене свідчить, що учасник не підтвердив та не гарантував необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що виставлялися Замовником. Таким чином, запропонована Учасником продукція не відповідає вимогам ТД Замовника, тобто така тендерна пропозиція мала б бути відхилена Замовником, однак в супереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не було цього зроблено.
2. Відповідно до п. 7 Технічної документації Замовника вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 Труби сталеві безшовні гарячедеформовані з термообробкою повинні відповідати ДСТУ 8938:2019 (або еквівалент). Як вбачається з технічної специфікації Учасника він пропонує продукцію саме за ДСТУ 8938:2019. Однак чомусь у складі тендерної документації надає сертифікат якості ТОВ «Руставі Стіл» на трубу за ГОСТ 8731-74 та ГОСТ 8732-78. Таким чином, фактично у поданих документах є розбіжності. Ці обставини на думку скаржника є достатніми для відхилення пропозиції.
Серед поданих ТОВ «МІК» документів, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, надано сертифікат виробника ТОВ «Руставі Стіл», який є партнером учасника. Звертаємо увагу, що ТОВ «Руставі Стіл» не виготовляє труби згідно з ДСТУ 8938:2019.
Це означає, що Учасник не підтвердив, що виробник може виготовити продукцію, яка буде відповідати якісним та технічним вимогам Замовника. Відповідно до документів наданих Учасником виробник виготовлює продукцію за ГОСТ 8731-74 та 8732-78, а не за ДСТУ 8938:2019, як того вимагають технічні вимоги Замовника встановлені у тендерній документації до предмету закупівлі. Також відсутня будь- яка нормативно – технічна документація, котра дозволяла б замінити ДСТУ 8938:2019 на ГОСТ 8732-78 або 8731-74, як і відсутній аналог (еквівалент).
Враховуючи вищевказані порушення, Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та\або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей.
На виконання вказаних вимог ТОВ «МІК» у складі тендерної документації надає сертифікат ТОВ «Руставі Стіл» на трубу за ГОСТ 8731-74 та ГОСТ 8732-78. Однак вказані ГОСТ вже не діють на території України.
Вказані ГОСТ фактично є регуляторними актом вже неіснуючої держави і суперечить нововведенням, запровадженим у сфері технічного регулювання України та зобов’язанням України щодо реформування сфери технічної стандартизації передбаченими Угодою СОТ та Угодою про асоціацію із ЄС.
Відповідно до листа ДП «Науково – дослідного та конструкторсько - технологічного інституту трубної промисловості імені Я.Ю.Осади (ДП «НДТІ) вих. № 15/18 від 18.01.2021 року було повідомлено, що згідно з наказом ДП «УкрНДНЦ» № 352 від 13.11.2019 з 01.01.2021 року набули чинності національні стандарти на труби та вказані ГОСТ 8731-74 та ГОСТ 8732-78 діяли лише до 01.07.2022 року, тож як вже було зазначено вище, строк дії ГОСТ, на які посилається у своїй документації Учасник, вже сплинув.
Вже протягом тривалого часу державні органи рекомендують використовувати альтернативу. Технічним комітетом стандартизації «Труби сталеві та балони» (ТК 8) було розроблено нові стандарти та на підставі наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 13.11.2019 № 352 прийнято та надано чинності новий альтернативний стандарт ДСТУ 8938:2019 з 01.01.2021 року.
Вищенаведене свідчить, що учасник не підтвердив та не гарантував необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що виставлялися Замовником. Таким чином, запропонована Учасником продукція не відповідає вимогам ТД Замовника, тобто така тендерна пропозиція мала б бути відхилена Замовником, однак в супереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не було цього зроблено.
2. Відповідно до п. 7 Технічної документації Замовника вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 Труби сталеві безшовні гарячедеформовані з термообробкою повинні відповідати ДСТУ 8938:2019 (або еквівалент). Як вбачається з технічної специфікації Учасника він пропонує продукцію саме за ДСТУ 8938:2019. Однак чомусь у складі тендерної документації надає сертифікат якості ТОВ «Руставі Стіл» на трубу за ГОСТ 8731-74 та ГОСТ 8732-78. Таким чином, фактично у поданих документах є розбіжності. Ці обставини на думку скаржника є достатніми для відхилення пропозиції.
Серед поданих ТОВ «МІК» документів, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, надано сертифікат виробника ТОВ «Руставі Стіл», який є партнером учасника. Звертаємо увагу, що ТОВ «Руставі Стіл» не виготовляє труби згідно з ДСТУ 8938:2019.
Це означає, що Учасник не підтвердив, що виробник може виготовити продукцію, яка буде відповідати якісним та технічним вимогам Замовника. Відповідно до документів наданих Учасником виробник виготовлює продукцію за ГОСТ 8731-74 та 8732-78, а не за ДСТУ 8938:2019, як того вимагають технічні вимоги Замовника встановлені у тендерній документації до предмету закупівлі. Також відсутня будь- яка нормативно – технічна документація, котра дозволяла б замінити ДСТУ 8938:2019 на ГОСТ 8732-78 або 8731-74, як і відсутній аналог (еквівалент).
Враховуючи вищевказані порушення, Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей оскільки не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та\або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей.
×
-
Назва доказу:
НАКАЗ №352_13.11.2019_d490085-20191113
-
Повʼязаний документ:
НАКАЗ №352_13.11.2019_d490085-20191113.pdf
-
-
Назва доказу:
ЛИСТ НДТІ Щодо чинності ДСТУ і ГОСТ на труби
-
Повʼязаний документ:
ЛИСТ НДТІ Щодо чинності ДСТУ і ГОСТ на труби.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Встановити порушення в процедурі публічних закупівель з ідентифікатором UA-2024-03-13-006793-а, яка здійснювалась ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "УКPНAФТА" (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) в частині прийняття неправомірного рішення стосовно визначення переможцем таких закупівель, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК»; 2. Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) скасувати рішення, прийняте за результатами закупівлі з ідентифікатором UA-2024-03-13-006793-а та яке викладене в протокольному рішенні уповноваженої особи № 01/01/13/10-01/01-155-АГ/7 від 19.06.2024 року, а саме щодо визначення переможцем вказаної закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3450d3d879ec4beda7c22b850a7d96cf
Заголовок пункту скарги:
Надання Переможцем інформації, що не відповідає діїсності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У документах наданих Учасником є документи від ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ». По- перше не відомо, на підставі чого Учасник використовує документи вказаної компанії, оскільки ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ» жодних ділових відносин з Учасником не має. ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ» уповноважило ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» представляти інтереси, що підтверджується довіреністю номер 54 від 25.12.2023 року.
ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» діючи в інтересах ТОВ «ІНЕТЕРПАЙП НІКО ТЬЮб» підтвердила листом вих № 838 від 19.06.2024 року, що компанія не є діловим партнером Учасника, жодних документів на підтвердження ділових відносин не надавало. Надання документів від імені компанії не може бути розцінено як гарантування виконання ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» обовʼязків по поставці трубної продукції, вказаних у наданих Учасником документах. ТОВ "МІК" не має повноважень використовувати торгову марку компанії ІНТЕРПАЙП , логотипи або інші матеріали, що стосуються продукції виготовляємої підприємством. Фактично Учасник ввів в оману Замовника, надавши документи, що не відповідають дійсності. Під обманом розуміється умисне введення в оману сторони праововідносин щодо обставин, які мають істотне значення. Тобто при обмані завжди наявний умисел з боку однієї сторони правовідносин, а тому друга сторона цих правовідносин, знаючи про наявність чи відсутність тих чи інших обставин не вступила б у правовідносини, невигідні для неї.
Частиною 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ організацій відповідно до їх компетенції».
Вважаємо, що своїм рішенням та діями Замовник порушив один з основних принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі. Документи надані учасниками для участі у процедурі закупівлі повинні ретельно перевірятись, що в даному випадку не було зроблено. Окрім вказаного, рішення Замовника суперечить положенням ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також положенням його власної тендерної документації.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
В даному випадку в діях Замовника вбачається заінтересованість, оскільки він не звернув увагу на вказані вище порушення та не відхилив пропозицію учасника.
Крім того, вважаємо, що фактично дії вказаного учасника процедури закупівлі це порушення норм не тільки Особливостей, але також ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Стаття 151 передбачає, що поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання.
Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які:містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору.
Також подібна ситуація ставить під сумнів репутацію самого Замовника та прозорість проведеної процедури закупівлі на предмет узгодженості дій між замовником та переможцем, що є порушенням ЗУ «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» діючи в інтересах ТОВ «ІНЕТЕРПАЙП НІКО ТЬЮб» підтвердила листом вих № 838 від 19.06.2024 року, що компанія не є діловим партнером Учасника, жодних документів на підтвердження ділових відносин не надавало. Надання документів від імені компанії не може бути розцінено як гарантування виконання ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» обовʼязків по поставці трубної продукції, вказаних у наданих Учасником документах. ТОВ "МІК" не має повноважень використовувати торгову марку компанії ІНТЕРПАЙП , логотипи або інші матеріали, що стосуються продукції виготовляємої підприємством. Фактично Учасник ввів в оману Замовника, надавши документи, що не відповідають дійсності. Під обманом розуміється умисне введення в оману сторони праововідносин щодо обставин, які мають істотне значення. Тобто при обмані завжди наявний умисел з боку однієї сторони правовідносин, а тому друга сторона цих правовідносин, знаючи про наявність чи відсутність тих чи інших обставин не вступила б у правовідносини, невигідні для неї.
Частиною 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ організацій відповідно до їх компетенції».
Вважаємо, що своїм рішенням та діями Замовник порушив один з основних принципів здійснення закупівель, встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі. Документи надані учасниками для участі у процедурі закупівлі повинні ретельно перевірятись, що в даному випадку не було зроблено. Окрім вказаного, рішення Замовника суперечить положенням ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також положенням його власної тендерної документації.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
В даному випадку в діях Замовника вбачається заінтересованість, оскільки він не звернув увагу на вказані вище порушення та не відхилив пропозицію учасника.
Крім того, вважаємо, що фактично дії вказаного учасника процедури закупівлі це порушення норм не тільки Особливостей, але також ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Стаття 151 передбачає, що поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання.
Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які:містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору.
Також подібна ситуація ставить під сумнів репутацію самого Замовника та прозорість проведеної процедури закупівлі на предмет узгодженості дій між замовником та переможцем, що є порушенням ЗУ «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
×
-
Назва доказу:
ДОВІРЕНІСТЬ №54 НІКО на ІУ укр
-
Повʼязаний документ:
ДОВІРЕНІСТЬ №54 НІКО на ІУ укр.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист ІУ №838_19.06.2024 Щодо відсутності взаємовідносин
-
Повʼязаний документ:
Лист ІУ №838_19.06.2024 Щодо відсутності взаємовідносин.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Встановити порушення в процедурі публічних закупівель з ідентифікатором UA-2024-03-13-006793-а, яка здійснювалась ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "УКPНAФТА" (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) в частині прийняття неправомірного рішення стосовно визначення переможцем таких закупівель, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК»; 2. Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) скасувати рішення, прийняте за результатами закупівлі з ідентифікатором UA-2024-03-13-006793-а та яке викладене в протокольному рішенні уповноваженої особи № 01/01/13/10-01/01-155-АГ/7 від 19.06.2024 року, а саме щодо визначення переможцем вказаної закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
cbee36097e9243cd8b0075e67360b6a9
Заголовок пункту скарги:
Надання Переможцем документів, що не відповідають умовам ТД Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.2.3 п. 2 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції мають надати скан-копію(ї) зразка (ів) паспорту (ів) та/або сертифікату(ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. На виконання вказаної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано зразки сертифікатів якості виробника ТОВ «Руставі Стіл». Слід вказати, що вимогами ТД встановлено надання зразка саме паспорту, в той час як сертифікат має бути наданий на раніше виготовлену партію продукції. Надані Учасником сертифікати є зразками документу, що не відповідає вимогам ТД та не містять відомостей про дату раніше виготовленої партії продукції запропонованого виробника, номер такої партії, а отже і достовірних даних про таке виготовлення.
Аналогічне рішення щодо надання зразку сертифікату дійшов АМК України у своєму рішенні. Практика розгляду та винесення відповідних рішень АМКУ при аналогічних порушеннях: рішення АМКУ №13665-р/пк-пз від 29.08.2023 у процедурі закупівлі № UA-2023-07-28-005834-a.
Відповідно до вказаного рішення колегія АМКУ дійшла висновку: «У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- документ "Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі", в якому зазначено найменування товару та технічні характеристики запропонованого учасником товару - Труба електрозварна сталева 530х10 ДСТУ 9219:2023 К42 (8 Технічна пропозиція.pdf);
- сертифікат якості від 04.08.2023 №267 згідно ДСТУ EN 10204:2017-3.1 (67_040823_ДСТУ 9219_ 530х10_К42_ ст20_ ЗРАЗОК_ pdf), в якому зазначено:
Виробник: ТОВ "ЗСП"
Контракт №: ЗРАЗОК
Найменування продукції: Труба тип 3– 530х10 клас міцності К42, не експандовані.
Стандарт: ДСТУ 9219:2023.
Марка сталі: 20
Клас міцності: К42
Номер партії: №2212531.32
Номер плавки: №213593
Дімерт, мм: 530
Товщина, мм: 10
Довжина, м: 12,000
Маса, т: 83 Тиск: 83 кгс/см² Час вит., с: 20
Разом з тим у складі Пропозиції Переможця відсутній саме сертифікат якості на запропонований товар. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
Скаржник, будучи учасником процедури публічних закупівель, внаслідок протиправного рішення Замовника, позбавлений права бути визначеним переможцем таких закупівель, а також як результат - отримання прибутку. Водночас, з іншого боку – Замовник всупереч принципам, нормам законодавства України, які регламентують порядок проведення публічних закупівель, вчинив порушення, що є недопустимим.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Аналогічне рішення щодо надання зразку сертифікату дійшов АМК України у своєму рішенні. Практика розгляду та винесення відповідних рішень АМКУ при аналогічних порушеннях: рішення АМКУ №13665-р/пк-пз від 29.08.2023 у процедурі закупівлі № UA-2023-07-28-005834-a.
Відповідно до вказаного рішення колегія АМКУ дійшла висновку: «У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- документ "Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі", в якому зазначено найменування товару та технічні характеристики запропонованого учасником товару - Труба електрозварна сталева 530х10 ДСТУ 9219:2023 К42 (8 Технічна пропозиція.pdf);
- сертифікат якості від 04.08.2023 №267 згідно ДСТУ EN 10204:2017-3.1 (67_040823_ДСТУ 9219_ 530х10_К42_ ст20_ ЗРАЗОК_ pdf), в якому зазначено:
Виробник: ТОВ "ЗСП"
Контракт №: ЗРАЗОК
Найменування продукції: Труба тип 3– 530х10 клас міцності К42, не експандовані.
Стандарт: ДСТУ 9219:2023.
Марка сталі: 20
Клас міцності: К42
Номер партії: №2212531.32
Номер плавки: №213593
Дімерт, мм: 530
Товщина, мм: 10
Довжина, м: 12,000
Маса, т: 83 Тиск: 83 кгс/см² Час вит., с: 20
Разом з тим у складі Пропозиції Переможця відсутній саме сертифікат якості на запропонований товар. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей».
Скаржник, будучи учасником процедури публічних закупівель, внаслідок протиправного рішення Замовника, позбавлений права бути визначеним переможцем таких закупівель, а також як результат - отримання прибутку. Водночас, з іншого боку – Замовник всупереч принципам, нормам законодавства України, які регламентують порядок проведення публічних закупівель, вчинив порушення, що є недопустимим.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 29.08.2023 №13665
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 29.08.2023 №13665.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Встановити порушення в процедурі публічних закупівель з ідентифікатором UA-2024-03-13-006793-а, яка здійснювалась ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "УКPНAФТА" (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) в частині прийняття неправомірного рішення стосовно визначення переможцем таких закупівель, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК»; 2. Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (ідентифікаційний код юридичної особи 00135390) скасувати рішення, прийняте за результатами закупівлі з ідентифікатором UA-2024-03-13-006793-а та яке викладене в протокольному рішенні уповноваженої особи № 01/01/13/10-01/01-155-АГ/7 від 19.06.2024 року, а саме щодо визначення переможцем вказаної закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК"
Номер:
a2dabded2d0f42b0a5e61e408de21876
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-006793-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_МІК_UA-2024-03-13-006793-a.pdf 14.05.2024 11:46
- Скарга_МІК_UA-2024-03-13-006793-a.docx 14.05.2024 11:46
- sign.p7s 14.05.2024 11:52
- рішення від 16.05.2024 № 8652.pdf 16.05.2024 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2024 № 9188.pdf 28.05.2024 12:52
- рішення від 27.05.2024 № 9188.pdf 30.05.2024 16:38
- Пояснення по суті скарги по закупівлі UA-2024-03-13-006793-a.docx 20.05.2024 21:05
- Пояснення по суті скарги по закупівлі UA-2024-03-13-006793-a.pdf 20.05.2024 21:05
- Рішення №13665 від 29.08.2023р..pdf 20.05.2024 21:05
- 155_5_виконання рішення АМКУ.pdf 17.06.2024 13:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 12:13
Дата розгляду скарги:
27.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2024 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2024 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2024 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. На виконання рішення Органу оскарження №9188 -р/пк-пз від 27.05.2024р. скасувати протокольне рішення №01/01/13/10-01/01-155-АГ/4 від 09.05.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» за процедурою закупівлі – «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті)».
2. Оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель про скасування протокольного рішення №01/01/13/10-01/01-155-АГ/4 від 09.05.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» за процедурою закупівлі – «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті)» у вигляді протокольного рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
16d0fd1529cd41fc912ae0ef2f79d85b
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК" з наступної підстави:
1. Відповідно до пункту 1 протоколу №01/01/13/10-01/01-155-АГ/4 від 9 травня 2024 року: Відповідно до вимог пп. 2.3. п.2 Розділу І Додатку 2 до ТД учасники в складі тендерної пропозиції мають надати скан-копію(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виоготовлену партію продукції запропонованого виробника.
На виконання зазначеної вимоги Учасником в складу тендерної пропозиції надано зразки сертифікатів якості виробника ТОВ «Руставі Стіл». Слід зазначити, що вимогами ТД встановлено надання зразка саме паспорту, в той час як сертифікат може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції.
Надані Учасником сертифікати є зразками документу, що не відповідає вимогам ТД, та не містять відомостей про дату раніше виготовленої партії продукції запропонованого виробника, номер такої партії, а отже, і достовірних даних про таке виготовлення.
Скаржник не погоджується із такими висновками Замовника та вважає за необхідне зазначити наступне:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
1) Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам згідно з Розділом І-ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додадтку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
- Сертифікати якості від виробника ТОВ «Руставі Стіл» № 1-11 (файл - Ізоляція_Руставі_ ЗРАЗОК_Якість).
Вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника, оскільки:
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
Тобто, замовником у тендерній документації передбачено можливість надання скан – копій зразків як паспорту(-ів), так і зразків сертифікатів якості труб на раніше виготовлену партію.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог, щодо оформлення зразку(-ів) сертифікату(-ів) якості на раніше виготовлену партію продукції. Як наприклад зазначення номеру партії, або дати виготовлення, тощо. Тобто не зрозуміло на якій підставі Замовник дійшов висновку про те, що надані у складі тендерної пропозиції копії зразка (-ів) сертифікату(-ів) якості труб видані не на раніше виготовлену продукцію.
Отже, замовником не доведено, що надані у складі тендерної пропозиції скаржника сертифікати якості від ТОВ «Руставі Стіл» є такими, що видані не на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника.
Разом з тим, вищезазначені сертифікати якості містять інформацію про такі вимірювання як: фактична вага, хімічний склад, випробування на сплющування, гідровипробування, тощо. Тобто, не виготовши продукцію – об’єкт вимірювання, виконати вищезазначені вимірювання неможливо, що вказує що сертифікат якості виданий на минулу партію продукції.
Зважаючи на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, зокрема у цій частині.
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
1) Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам згідно з Розділом І-ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додадтку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
1) Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам згідно з Розділом І-ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додадтку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
1) Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам згідно з Розділом І-ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додадтку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
- Сертифікати якості від виробника ТОВ «Руставі Стіл» № 1-11 (файл - Ізоляція_Руставі_ ЗРАЗОК_Якість).
Вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника, оскільки:
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
Тобто, замовником у тендерній документації передбачено можливість надання скан – копій зразків як паспорту(-ів), так і зразків сертифікатів якості труб на раніше виготовлену партію.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог, щодо оформлення зразку(-ів) сертифікату(-ів) якості на раніше виготовлену партію продукції. Як наприклад зазначення номеру партії, або дати виготовлення, тощо. Тобто не зрозуміло на якій підставі Замовник дійшов висновку про те, що надані у складі тендерної пропозиції копії зразка (-ів) сертифікату(-ів) якості труб видані не на раніше виготовлену продукцію.
Отже, замовником не доведено, що надані у складі тендерної пропозиції скаржника сертифікати якості від ТОВ «Руставі Стіл» є такими, що видані не на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника.
Разом з тим, вищезазначені сертифікати якості містять інформацію про такі вимірювання як: фактична вага, хімічний склад, випробування на сплющування, гідровипробування, тощо. Тобто, не виготовши продукцію – об’єкт вимірювання, виконати вищезазначені вимірювання неможливо, що вказує що сертифікат якості виданий на минулу партію продукції.
Зважаючи на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, зокрема у цій частині.
1) Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам згідно з Розділом І-ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додадтку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
- Сертифікати якості від виробника ТОВ «Руставі Стіл» № 1-11 (файл - Ізоляція_Руставі_ ЗРАЗОК_Якість).
Вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника, оскільки:
Відповідно до пп. 2.3. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, 2.3. Скан-копія(-ї) зразка(-ів) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості труб на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) не ізольованої труби предмету закупівлі.
Тобто, замовником у тендерній документації передбачено можливість надання скан – копій зразків як паспорту(-ів), так і зразків сертифікатів якості труб на раніше виготовлену партію.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог, щодо оформлення зразку(-ів) сертифікату(-ів) якості на раніше виготовлену партію продукції. Як наприклад зазначення номеру партії, або дати виготовлення, тощо. Тобто не зрозуміло на якій підставі Замовник дійшов висновку про те, що надані у складі тендерної пропозиції копії зразка (-ів) сертифікату(-ів) якості труб видані не на раніше виготовлену продукцію.
Отже, замовником не доведено, що надані у складі тендерної пропозиції скаржника сертифікати якості від ТОВ «Руставі Стіл» є такими, що видані не на раніше виготовлену партію продукції запропонованого виробника.
Разом з тим, вищезазначені сертифікати якості містять інформацію про такі вимірювання як: фактична вага, хімічний склад, випробування на сплющування, гідровипробування, тощо. Тобто, не виготовши продукцію – об’єкт вимірювання, виконати вищезазначені вимірювання неможливо, що вказує що сертифікат якості виданий на минулу партію продукції.
Зважаючи на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, зокрема у цій частині.
×
-
Назва доказу:
Скарга_МІК_UA-2024-03-13-006793-a
-
Опис доказу:
Скарга містить посилання на документи, які надані Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
Скарга_МІК_UA-2024-03-13-006793-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Публічним акціонерним товариством «УКРНАФТА» під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті) код за ДК 021:2015: 44160000-9», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-13-006793-a. 3. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» у закупівлі по предмету «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті) код за ДК 021:2015: 44160000-9», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-13-006793-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e079e6a30ca64cfba33781df967ddb34
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК" з наступної підстави:
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
1) Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам згідно з Розділом І-ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 2.4. пункту 2 Додадтку 2 до тендерної документації, 2.4. Скан-копія(-ї) документу, виданого виробником: зразок(-ки) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості на трубну ізоляцію. Документ може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) ізольованої труби предмету закупівлі.
1) Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам згідно з Розділом І-ІІ Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пп. 2.4. пункту 2 Додадтку 2 до тендерної документації, 2.4. Скан-копія(-ї) документу, виданого виробником: зразок(-ки) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості на трубну ізоляцію. Документ може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) ізольованої труби предмету закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
- Сертифікати якості від ТОВ «Центр Трубоізоляція» (файли - Ізоляція_Інтерпайп_ ЗРАЗОК_Якість; Ізоляція_Руставі_ ЗРАЗОК_Якість).
Вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника, оскільки:
Відповідно до пп. 2.4. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника вимогам Замовника - 2.4. Скан-копія(-ї) документу, виданого виробником: зразок(-ки) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості на трубну ізоляцію. Документ може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) ізольованої труби предмету закупівлі.
По-перше, замовник у тендерній документації передбачив можливість надання скан – копій документів виданих виробником, а саме копій зразків як паспорту(-ів), так і зразків сертифікатів якості на трубну ізоляцію.
По-друге, наявне формулювання: «Документ може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції», не зобов’язує учасника обов’язково надавати документи на раніше виготовлену партію продукції, а лише надає право надати документ на раніше виготовлену партію продукції.
Також звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог, щодо оформлення зразку(-ів) сертифікату(-ів) якості на раніше виготовлену партію продукції. Як наприклад зазначення на зразках номеру партії або дати виготовлення тощо.
Замовник у Протоколі №01/01/13/10-01/01-155-АГ/4 від 09 травня 2024 року вказує зокрема, що «надані учасником сертифікати є зразками документу, що не відповідає вимогам ТД, та не містять відомостей про дату раніше виготовленої партії продукції запропонованого виробника, номер такої партії, а отже, і достовірних даних про таке виготовлення». Наголошуємо, що умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог до сертифікату якості на трубну ізоляцію та/або до його зразків, у тому числі необхідності зазначення у таких сертифікатах (та/або зразках) відомостей про дату раніше виготовленої партії продукції запропонованого виробника, номер такої партії тощо.
Разом з тим, не зрозуміло за якими ознаками замовник дійшов до висновку, що надані в складі тендерної пропозиції скаржника сертифікати якості на трубну ізоляцію, виробника ТОВ «Центр Трубоізоляція» є зразками документів, або є такими що не виготовлені на минулі партії продукції. Навіть в логіці замовника, зазначені сертифікати містять як дати, так і номери партій.
Разом з тим, вищезазначені сертифікати якості містять інформацію про такі вимірювання як: Попередній підігрів при струменевим очищення, випробування на міцність до відшаровування, адгезія зовнішнього покриття до сталі, температура скловання, тощо. Тобто, не виготовши продукцію – об’єкт вимірювання, виконати вищезазначені вимірювання неможливо, що свідчить про те, що сертифікат якості виданий на минулу партію продукції.
Отже, повідомляємо, що надані у складі тендерної пропозиції сертифікати якості від виробника ТОВ «Центр Трубоізоляція», є такими що повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, зокрема у цій частині.
- Сертифікати якості від ТОВ «Центр Трубоізоляція» (файли - Ізоляція_Інтерпайп_ ЗРАЗОК_Якість; Ізоляція_Руставі_ ЗРАЗОК_Якість).
Вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника, оскільки:
Відповідно до пп. 2.4. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника вимогам Замовника - 2.4. Скан-копія(-ї) документу, виданого виробником: зразок(-ки) паспорту(-ів) та/або сертифікату(-ів) якості на трубну ізоляцію. Документ може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції. Документ(-и) надається(-ються) на будь-яку номенклатурну позицію(-ї) ізольованої труби предмету закупівлі.
По-перше, замовник у тендерній документації передбачив можливість надання скан – копій документів виданих виробником, а саме копій зразків як паспорту(-ів), так і зразків сертифікатів якості на трубну ізоляцію.
По-друге, наявне формулювання: «Документ може бути наданий на раніше виготовлену партію продукції», не зобов’язує учасника обов’язково надавати документи на раніше виготовлену партію продукції, а лише надає право надати документ на раніше виготовлену партію продукції.
Також звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог, щодо оформлення зразку(-ів) сертифікату(-ів) якості на раніше виготовлену партію продукції. Як наприклад зазначення на зразках номеру партії або дати виготовлення тощо.
Замовник у Протоколі №01/01/13/10-01/01-155-АГ/4 від 09 травня 2024 року вказує зокрема, що «надані учасником сертифікати є зразками документу, що не відповідає вимогам ТД, та не містять відомостей про дату раніше виготовленої партії продукції запропонованого виробника, номер такої партії, а отже, і достовірних даних про таке виготовлення». Наголошуємо, що умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог до сертифікату якості на трубну ізоляцію та/або до його зразків, у тому числі необхідності зазначення у таких сертифікатах (та/або зразках) відомостей про дату раніше виготовленої партії продукції запропонованого виробника, номер такої партії тощо.
Разом з тим, не зрозуміло за якими ознаками замовник дійшов до висновку, що надані в складі тендерної пропозиції скаржника сертифікати якості на трубну ізоляцію, виробника ТОВ «Центр Трубоізоляція» є зразками документів, або є такими що не виготовлені на минулі партії продукції. Навіть в логіці замовника, зазначені сертифікати містять як дати, так і номери партій.
Разом з тим, вищезазначені сертифікати якості містять інформацію про такі вимірювання як: Попередній підігрів при струменевим очищення, випробування на міцність до відшаровування, адгезія зовнішнього покриття до сталі, температура скловання, тощо. Тобто, не виготовши продукцію – об’єкт вимірювання, виконати вищезазначені вимірювання неможливо, що свідчить про те, що сертифікат якості виданий на минулу партію продукції.
Отже, повідомляємо, що надані у складі тендерної пропозиції сертифікати якості від виробника ТОВ «Центр Трубоізоляція», є такими що повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, зокрема у цій частині.
×
-
Назва доказу:
Скарга_МІК_UA-2024-03-13-006793-a
-
Опис доказу:
Скарга містить посилання на документи, які надані Скаржником у складі його тендерної пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
Скарга_МІК_UA-2024-03-13-006793-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Публічним акціонерним товариством «УКРНАФТА» під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті) код за ДК 021:2015: 44160000-9», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-13-006793-a. 3. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» у закупівлі по предмету «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труба сталева в асортименті) код за ДК 021:2015: 44160000-9», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-13-006793-a.