• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.

Торги не відбулися

1 628 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 140.00 UAH
Номер: 9ab507eb48504c10a48f22b1706ece95
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-30-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.10.2024 12:42 - 21.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.10.2024 № 289 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2024-03-13-005106-a 13.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз, від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз та 20.06.2024 № 10733-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз, від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз, від 20.06.2024 № 10733-р/пк-пз, від 24.07.2024 № 12702-р/пк-пз та від 27.08.2024 № 14409-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.03.2024 № 71 (далі – ТД), рішення Комісія АМКУ від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз, від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз, від 20.06.2024 № 10733-р/пк-пз, від 24.07.2024 № 12702-р/пк-пз та від 27.08.2024 № 14409-р/пк-пз, коментарі замовника щодо усунення порушень на підставі рішення Комісії АМКУ від б/д, від 28.05.2024, від 10.07.2024 від 06.08.2024 та від 27.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПОЖДУМА», ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» та ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ», вимоги про усунення невідповідностей тендерних пропозицій ТОВ «ПОЖДУМА» та ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖДУМА» від 28.03.2024 № 90, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ПОЖДУМА» від 03.04.2024 № 101, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2024 № 106 ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2024 № 2-Д ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2024 № 3-Д ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 12.07.2024 № 227 ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» від 03.10.2024 № 110, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» від 10.10.2024 № 118, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» від 30.10.2024 № 343, пояснення та документи Замовника від 05.11.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ПОЖДУМА» з остаточною ціною пропозиції 840 499,40 гривень, ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» з остаточною ціною пропозиції 882 400,00 гривень та ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» з остаточною ціною пропозиції 1 624 276,98 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що рішенням Комісії АМКУ від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз, (далі – Рішення № 6982-р/пк-пз), постановила: «Зобов'язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ СТРОЙ» переможцем за процедурою закупівлі — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-005106-a.». Однак, Замовником, згідно з інформацією оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу було оприлюднено коментар: «Виконано рішення АМКУ № 6982-р/пк-пз від 18.04.2024 року щодо зобов'язання Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ СТРОЙ» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-005106-a.». Поруч з тим, Замовником 24.04.2024 було розміщено вимогу про усунення невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ». Так, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД учасник процедури закупівлі, повинен надати, документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» з урахуванням змін та доповнень, а саме: - локальний кошторис по кожному об’єкту; - зведений кошторисний розрахунок; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; - технічні вимоги. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» не надано договірну ціну щодо предмета закупівлі з капітального ремонту по об’єкту: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб», чим порушено вимоги пункту 1 Додатку № 3 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» в частині технічних вимог до предмета закупівлі, відповідно до якої зазначено, зокрема, наступне: «…надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни..». Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 установлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, нормою пункту 43 Особливостей № 1178 прямо заборонено застосовування «механізму 24 годин» до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника, та, при цьому, дозволено застосування такого механізму до наданих учасником документів, які містять помилки/ невідповідності. Зважаючи на викладене, Замовником, оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей щодо документів (інформації) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Поруч з тим, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» (далі- Скаржник) на розгляд Комісії АМКУ подано скаргу від 30 квітня 2024 № UA-2024-03-13-005106-a.a2 невиконання Замовником рішення Комісії від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз в частині відхилення Пропозиції ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Разом з тим, встановлено, що Комісія АМКУ рішенням від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз (далі – Рішення № 8345-р/пк-пз), постановила: «Зобов'язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ СТРОЙ» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб»,оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-005106-a.». Замовником, згідно з інформацією оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу було оприлюднено коментар: «Уповноважена особа вирішила: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ СТРОЙ» переможцем процедури закупівлі – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. 2. Повернути на оцінку тендерних пропозицій учасника ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ», код ЄДРПОУ/ІПН: 41112700.». Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 та в порушення Рішення Комісії АМКУ від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз щодо пропозиції Переможця розміщено вимогу про усунення невідповідностей та в порушення Рішення Комісії АМКУ від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз Замовником не відхилено ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ». Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» (далі- Скаржник) на розгляд Комісії АМКУ подано скаргу від від 07 червня 2024 № UA-2024-03-13-005106-a.c3 невиконання Замовником рішення Комісії від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз та від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз в частині не відхилення Пропозиції Переможця на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Разом з тим, встановлено, що Комісія АМКУ рішенням від 20.06.2024 № 10733-р/пк-пз (далі – Рішення № 10733-р/пк-пз), постановила: «Зобов'язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ СТРОЙ» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код ДК 021:2015: 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-005106-a». Замовником, згідно з інформацією оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу було оприлюднено коментар: «Протоколом від 10.07.2024р. №226 виконано рішення АМК України № 10733-р/пк-пз від 20.06.2024 року щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКІНГ СТРОЙ» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з ремонту і технічного обслуговування та спостерігання за вимірювальними, випробувальними, контрольними приладами систем протипожежного захисту в закладах освіти Шевченківського р-ну м. Києва, код 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.». Також, було розглянуто пропозицію учасника та протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.07.2024 № 227 повторно визнано ТОВ «ВІКІНГ СТРОЙ» Переможцем за процедурою закупівлі. Згідно з частиною двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Станом на дату 20.11.2024 відсутня інформація про оскарження Замовником рішення Комісії АМКУ від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз, від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз та від 20.06.2024 № 10733-р/пк-пз до суду. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 18.04.2024 № 6982-р/пк-пз, від 10.05.2024 № 8345-р/пк-пз та від 20.06.2024 № 10733-р/пк-пз, чим порушено частину двадцять другу статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 25.11.2024 15:10 - 10.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2024 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь у вкладеному файлі
Дата публікації звіту: 02.12.2024 13:58

Запити/Пояснення