• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації)» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)

Завершена

3 086 735.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 433.68 UAH
Номер: 5de127e03c0342ba8bb3a50aa1eaae92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 28.05.2024 16:43 - 19.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.05.2024 № 34-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-03-13-000707-a 13.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу шостого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Гончарівське» Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 50 (далі – тендерна документація), зі змінами, скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ») до комісії АМКУ від 17.03.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a1, рішення комісії АМКУ від 28.03.2024 № 5672-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», повідомлення про вимогу про усунення невідповідностей до 15:38 год. 11.04.2024, протокол уповноваженої особи від 12.04.2024 № 59 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», скарга ФОП Горбач М.В. до комісії АМКУ від 17.04.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a2, рішення комісії АМКУ від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз, повідомлення про вимогу про усунення невідповідностей до 14:11 год. 15.05.2024, протокол уповноваженої особи від 17.05.2024 № 82 про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.05.2024, договір від 28.05.2024 № 28/05, укладений Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.05.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.06.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 12.04.2024 розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2024 № 59). При цьому, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2024 № 59: «за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» було виявлено невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Рішенням уповноваженої особи від 10 квітня 2024 року № 57 вирішено розмістити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей», а також, прийнято рішення про визнання ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем процедури закупівлі. У подальшому, учасником процедури закупівлі ФОП Горбач М.В. подано скаргу до комісії АМКУ від 17.04.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a2, відповідно до якої тендерна пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем (на виконання комісії АМКУ) та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення до 14:11 год. 15.05.2024 невідповідностей, про які зазначено у скарзі. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у тендерній пропозиції та/ або подання яких вимагалось тендерною документацією (а саме, відсутність у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують місткість ковша екскаватора 0,25 м3 та відсутність інформації про строк дії поданих учасником сертифікатів, як це передбачено додатком 2 до тендерної документації), встановлено скаржником-учасником ФОП Горбач М.В. При цьому, невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, про які зазначено у скарзі ФОП Горбач М.В., Замовник не виявив. За результатами розгляду скарги ФОП Горбач М.В. комісії АМКУ рішенням від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз її задоволено частково та встановлено порушення пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону в частині не виявлення Замовником вказаних вище невідповідностей, а також зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2024-03-13-000707-a, яке Замовник виконав 13.05.2024 року. При цьому, комісія АМКУ своїм рішенням від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/ або документах, які фактично були виявлені скаржником ФОП Горбач М.В., та їх виправлення. Однак, Замовник, без наявних на те підстав, в порушення пункту 43 Особливостей (яким визначено розміщення повідомлення про усунення не відповідності якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, встановлених скаржником-учасником ФОП Горбач М.В. відповідно до його скарги від 17.04.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a2. ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» на виконання зазначеної вимоги усунув зазначену в скарзі ФОП Горбач М.В. та підтверджену органом оскарження невідповідність (в частині відсутності у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують місткість ковша екскаватора 0,25 м3 та відсутності інформації про строк дії поданих учасником сертифікатів, як це передбачено додатком 2 до тендерної документації) шляхом розміщення в електронній системі закупівель необхідних документів. В той же час Замовником вдруге визнано ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем торгів та укладено з ним Договір. Відповідно до вимог абзацу шостого пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями. Отже, на порушення вимог пункту 43 та абзацу шостого пункту 49 Особливостей Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, які ним не встановлено, та не розглянув після виконання рішення комісії АМКУ від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки визначені цими особливостями.
Період усунення порушень: 20.06.2024 14:20 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 14:20

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-03-13-000707-a оскаржено у судовому порядку відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку подана 25.06.2024 через електронний кабінет Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (Скріншот додається) та направлена відповідачу. Станом на 27.06.2024 року статус заяви «Доставлено» до суду.
Дата публікації: 27.06.2024 21:10
Дата відкриття провадження: 02.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 620/9293/24

Запити/Пояснення