-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації)» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)
Завершена
3 086 735.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 433.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 433.68 UAH
Номер:
5de127e03c0342ba8bb3a50aa1eaae92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2024 00:00
Період моніторингу:
28.05.2024 16:43 - 19.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2024 № 34-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-03-13-000707-a 13.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу шостого пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Гончарівське» Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 50 (далі – тендерна документація), зі змінами, скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ») до комісії АМКУ від 17.03.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a1, рішення комісії АМКУ від 28.03.2024 № 5672-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», повідомлення про вимогу про усунення невідповідностей до 15:38 год. 11.04.2024, протокол уповноваженої особи від 12.04.2024 № 59 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», скарга ФОП Горбач М.В. до комісії АМКУ від 17.04.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a2, рішення комісії АМКУ від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз, повідомлення про вимогу про усунення невідповідностей до 14:11 год. 15.05.2024, протокол уповноваженої особи від 17.05.2024 № 82 про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.05.2024, договір від 28.05.2024 № 28/05, укладений Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.05.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.06.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 12.04.2024 розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2024 № 59).
При цьому, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2024 № 59: «за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» було виявлено невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Рішенням уповноваженої особи від 10 квітня 2024 року № 57 вирішено розмістити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей», а також, прийнято рішення про визнання ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем процедури закупівлі.
У подальшому, учасником процедури закупівлі ФОП Горбач М.В. подано скаргу до комісії АМКУ від 17.04.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a2, відповідно до якої тендерна пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем (на виконання комісії АМКУ) та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення до 14:11 год. 15.05.2024 невідповідностей, про які зазначено у скарзі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у тендерній пропозиції та/ або подання яких вимагалось тендерною документацією (а саме, відсутність у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують місткість ковша екскаватора 0,25 м3 та відсутність інформації про строк дії поданих учасником сертифікатів, як це передбачено додатком 2 до тендерної документації), встановлено скаржником-учасником ФОП Горбач М.В. При цьому, невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, про які зазначено у скарзі ФОП Горбач М.В., Замовник не виявив.
За результатами розгляду скарги ФОП Горбач М.В. комісії АМКУ рішенням від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз її задоволено частково та встановлено порушення пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону в частині не виявлення Замовником вказаних вище невідповідностей, а також зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2024-03-13-000707-a, яке Замовник виконав 13.05.2024 року.
При цьому, комісія АМКУ своїм рішенням від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз не зобов’язувала Замовника до вчинення ним дій, зокрема виявлення невідповідностей в інформації та/ або документах, які фактично були виявлені скаржником ФОП Горбач М.В., та їх виправлення.
Однак, Замовник, без наявних на те підстав, в порушення пункту 43 Особливостей (яким визначено розміщення повідомлення про усунення не відповідності якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією) розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, встановлених скаржником-учасником ФОП Горбач М.В. відповідно до його скарги від 17.04.2024 № UA-2024-03-13-000707-a.a2.
ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» на виконання зазначеної вимоги усунув зазначену в скарзі ФОП Горбач М.В. та підтверджену органом оскарження невідповідність (в частині відсутності у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують місткість ковша екскаватора 0,25 м3 та відсутності інформації про строк дії поданих учасником сертифікатів, як це передбачено додатком 2 до тендерної документації) шляхом розміщення в електронній системі закупівель необхідних документів.
В той же час Замовником вдруге визнано ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем торгів та укладено з ним Договір.
Відповідно до вимог абзацу шостого пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями.
Отже, на порушення вимог пункту 43 та абзацу шостого пункту 49 Особливостей Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, які ним не встановлено, та не розглянув після виконання рішення комісії АМКУ від 29.04.2024 № 7568-р/пк-пз наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки визначені цими особливостями.
Період усунення порушень:
20.06.2024 14:20 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2024 14:20
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-03-13-000707-a оскаржено у судовому порядку відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку подана 25.06.2024 через електронний кабінет Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (Скріншот додається) та направлена відповідачу.
Станом на 27.06.2024 року статус заяви «Доставлено» до суду.
Дата публікації:
27.06.2024 21:10
Дата відкриття провадження:
02.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
620/9293/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
e3cf53ac48434529b19c8230321e0328
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2024 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації)» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)», очікуваною вартістю 3 086 735,84 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-13-000707-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 13.03.2024 о 09:17 год у порівнянні з версіями тендерної документації, оприлюдненими 13.03.2024 о 09:26 год. та о 09:20, та у разі внесення змін, з яких причин при внесенні змін до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
3. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» більше ніж один раз, а саме 11.04.2024 та 15.05.2024, при тому, що у рішенні органу оскарження відсутня така вимога до Замовника та зазначено про неправомірність звернення до ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» з вимогою щодо усунення невідповідностей 11.04.2024 на підставі вимог пункту 43 Особливостей (а отже пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не відповідала вимогам Замовника та підлягала відхиленню)?
Крім того, враховуючи повторне неправомірне надання Замовником 24 годин після рішення органу оскарження, відповідно до якого Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем за процедурою закупівлі, Замовником не виконано по суті рішення органу оскарження, у зв’язку з чим, просимо надати відповідні пояснення.
Також, просимо повідомити про фактичний стан виконання договору, укладеного між Замовником та ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» за результатами даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) ((з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2242aad5dcbc49d1bdb0b5fac262b141
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
17.06.2024 13:44
Опис:
1. Замовником було здійснено закупівлю з розробки проектно-кошторисної документації та проведення експертизи кошторисної частини проектної документації по об'єкту: " Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) (Закупівля: UA-2023-12-13-002177-a). Технічні та якісні характеристики відповідають проектному рішенню розробленому ФОП "СОЛОШЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ".
Очікувана вартість робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації)» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи») визначена відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої ФОП "СОЛОШЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ" та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації)». Експертиза проведена експертною організацією ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» (додається). При визначенні очікуваної вартості було використано зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва (додається), згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3386,286 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 2498,84 тис. грн.; інші витрати – 887,446 тис.грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з урахуванням ПДВ (вартість проектних робіт без ПДВ) та суми за 125,58 м2 металопрофілю, який поставляється Замовником.
2. При оприлюдненні оголошення предмета закупівлі Тендерну документацію було завантажено 13.03.2024 о 09:17 год, 13.03.2024 о 09:20 та 13.03.2024 о 09:26 год., що пов’язано з нестабільною роботою Інтернету, (перші два файли не одразу відобразились при оприлюдненні).
3. Пункт 43 Особливостей встановлює заборону замовнику розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, однак ця заборона НЕ СТОСУЄТЬСЯ ВИПАДКІВ, ПОВ'ЯЗАНИХ З ВИКОНАННЯМ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ. Зі змісту пункту 43 Особливостей чітко зрозуміло, що на виконання рішення органу оскарження замовник МОЖЕ надати можливість повторно виправити невідповідність згідно з пунктом 47 Особливостей та розглянути їх у відповідності до частини дев’ятої статті 25 Закону.
Відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024 (далі – Рішення органу оскарження № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024) Комісією встановлено наявність невідповідності в документах Пропозиції учасника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", а саме:
- «…Надані документи в складі Пропозиції не підтверджують місткість ковша екскаватора 0,25 м3, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей…»
- «…У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - СЕРТИФІКАТ Внутрішнього аудитора, отримав: Євтушенко Юрій Вікторович виданий на підставі проходження навчання по програмі "Внутрішній аудит систем менеджменту" згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) та вимог ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), склав іспит і може виконувати функції внутрішнього аудитора дата проведення: 17-19.01.2022 (файл "ISO аудит.pdf"); - СЕРТИФІКАТ Внутрішнього аудитора, отримав: Євтушенко Юрій Вікторович виданий на підставі проходження навчання по програмі "Внутрішній аудит систем менеджменту" згідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), склав іспит і може виконувати функції внутрішнього аудитора дата проведення: 27.12-30.12.2021 (файл "ISO аудит.pdf").
Зазначені вище сертифікати не містять інформації про строк дії, що не відповідає вимогам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей…»
Орган оскарження у своєму рішенні щодо цих невідповідностей зазначає: «Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та НЕ НАДАВШИ УЧАСНИКУ МОЖЛИВІСТЬ ВИПРАВИТИ НАВЕДЕНІ ВИЩЕ НЕВІДПОВІДНОСТІ, ПОРУШИВ ВИМОГИ ПУНКТУ 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.»
Оскільки у мотивувальній частині Рішення органу оскарження № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024 містилася вказівка, що Замовник не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, з метою недопущення порушень норм чинного законодавства Замовником було прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах щодо тих невідповідностей, що були зазначені у мотивувальній частині рішення Органу оскарження.
Щодо вказівки органу державного фінансового контролю, що орган оскарження зазначає про неправомірність звернення до ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» з вимогою щодо усунення невідповідностей 11.04.2024 на підставі вимог пункту 43 Особливостей (а отже пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не відповідала вимогам Замовника та підлягала відхиленю), слід зазначити, що така примітка у рішенні органу оскарження наявна, однак орган оскарження в цілому вказав на те, що замовником неправильно було встановлено наявність невідповідностей у тих документах, щодо виправлення яких було розміщене повідомлення.
Так, Рішенням органу оскарження № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024 у ході розгляду питань скарги скаржника в частині невідповідності календарного графіка вимогам тендерної документації органом оскарження було встановлено, що «календарний графік виконання робіт від 21 березня 2023 № 3, складений у відповідності до вимог Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині» та «Переможцем 11.04.2024 завантажено, зокрема: - "1. Календарний графік виправлений.pdf". Враховуючи наведене, зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій. Враховуючи наведене, наданий у складі Пропозиції календарний графік виконання робіт від 21 березня 2023 № 3, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Тобто орган оскарження встановив, що У ЦІЙ ЧАСТИНІ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ НЕ БУЛО.
Також Рішенням органу оскарження № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024 у ході розгляду питань скарги скаржника в частині невідповідності електронного файлу договірної ціни IMD вимогам технічної специфікації органом оскарження було встановлено наступне:
«Документацією передбачено можливість прикріплення файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5, також слід зазначити, що Документація не містить відомості ресурсів.
Скаржник не зазначає, в чому саме полягає невідповідність наданих Переможцем документів вимогам технічної специфікації.
Враховуючи наведене, у тому числі, вищезазначені документи, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».
Тобто оскарження встановив, що і в частині файлу кошторису орган НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ НЕ БУЛО.
Щодо зазначення органом державного фінансового контролю, що «Замовником не виконано по суті рішення органу оскарження», то такі висновки є хибними та неправомірними. Замовником на виконання резолютивної частини Рішення органу оскарження № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024 було скасовано рішення №59 від 12 квітня 2024 року, згідно з яким учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було визначено переможцем процедури закупівлі. Після публікації цього рішення електронна система закупівель автоматично повертає учасників на повторну кваліфікацію. Враховуючи наведені вище пояснення щодо можливості повторного надання 24 години на усунення невідповідностей та зважаючи на те, що органом оскарження було зазначено невідповідності, які замовником не були зазначені при первинному розгляді пропозиції учасника ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», з метою дотримання чинного законодавства та діючого порядку проведення публічних закупівель, зокрема вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, та на виконання рішення органу оскарження Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах ЩОДО ТИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, ЩО БУЛИ ЗАЗНАЧЕНІ У МОТИВУВАЛЬНІЙ ЧАСТИНІ РІШЕННЯ ОРГАНУ ОСКАРЖЕННЯ.
За таких умов вважаємо рішення замовника повторно надати 24 години на виправлення невідповідностей, зазначених у мотивувальній частині Рішення органу оскарження № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024 таким, що відповідає чинному законодавству, а висновки органу фінансового контролю про неправомірність дій Замовника неправомірними.
Що стосується інформації про фактичний стан виконання договору, укладеного між Замовником та ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» за результатами даної закупівлі, станом на 14.06.2024 року будь-які роботи по об’єкту не розпочаті. Замовником ведеться претензійна робота щодо невиконання договірних зобов’язань.