-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації)» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)
Завершена
3 086 735.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 433.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 433.68 UAH
Період оскарження:
13.03.2024 09:17 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Номер:
5e7281a3252041ec87662717c079c6a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-000707-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧ МАРГАРИТА ВІТАЛІЇВНА (надалі-Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" переможцем процедури закупівлі з огляду на те, що прийняте Замовником рішення є необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель (що є підставою для подання скарги), а також права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню з огляду на нижченаведене.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 17.04.2024 18:28
- Скарга (ворд) 17.04.2024 18:28
- 1.Протокол (рішення Замовника) 17.04.2024 18:28
- 2. Календарний графік виконання робіт 17.04.2024 18:28
- 6. Розшифровка файлу IMD 17.04.2024 18:28
- 3. Календарний графік виправлений 17.04.2024 18:28
- 5. Гончарівськ подача (кошторис) 17.04.2024 18:28
- 4. ISO 19011 17.04.2024 18:28
- sign.p7s 17.04.2024 18:48
- Додаткові пояснення (ворд) 24.04.2024 17:33
- Додаткові пояснення (pdf) 24.04.2024 17:33
- sign.p7s 24.04.2024 17:40
- Рішення від 19.04.2024 № 7006.pdf 19.04.2024 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7568.pdf 30.04.2024 13:04
- Рішення від 29.04.2024 № 7568.pdf 01.05.2024 11:24
- Пояснення по суті скарги.docx 23.04.2024 13:29
- Пояснення по суті скарги.pdf 23.04.2024 13:29
- Додаток 10.pdf 23.04.2024 13:30
- Додаток 9.pdf 23.04.2024 13:30
- Додаток 8.pdf 23.04.2024 13:30
- Додаток 7.pdf 23.04.2024 13:31
- Додаток 6.pdf 23.04.2024 13:31
- Додаток 5.pdf 23.04.2024 13:31
- Додаток 4.pdf 23.04.2024 13:32
- Додаток 3.pdf 23.04.2024 13:32
- Додаток 2.pdf 23.04.2024 13:33
- Додаток 1.pdf 23.04.2024 13:33
- протокол про скасування рішення.pdf 17.05.2024 09:39
- протокол про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ ІНЕКС РЕАЛ.pdf 17.05.2024 09:39
- рішення про переможця.pdf 17.05.2024 09:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2024 18:56
Дата розгляду скарги:
29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.04.2024 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2024 11:24
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2024 09:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7568-р/пк-пз від 29.04.2024 року Замовник Протоколом №78 від 13.05.2024 скасував рішення уповноваженої особи (протокол №59 від 12 квітня 2024 року) про визначення ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" переможцем процедури закупівлі відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 66 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації)» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-000707-a. Таким чином, було проведено повторну оцінку Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ". Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7568-р/пк-пз від 29.04.2024 наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ". Таким чином, Замовник рішенням від 14.05.2024 року №81 відповідно до пункту 43 Особливостей, розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відтак Замовник Рішенням від 17.05.2024 №82 визнав ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-000707-a та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Пункт скарги
Номер:
cafe0923c7fb4604a2612996eb6889ba
Заголовок пункту скарги:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧ МАРГАРИТА ВІТАЛІЇВНА (надалі-Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" переможцем процедури закупівлі з огляду на те, що прийняте Замовником рішення є необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель (що є підставою для подання скарги), а також права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню.
Опис заперечення:
Наявні численні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ", всупереч яким Замовником було прийняте рішення про визнання його переможцем процедури закупівлі і тим самим було порушено моє право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
(Кваліфікація) ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ"
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до приміток до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагаються документи, які повинні мати строк дії та бути дійсними протягом строку дії тендерної пропозиції учасника, у тому числі сертифікат внутрішнього аудитора, виданий уповноваженою організацією (який є органом сертифікації) згідно з вимогами ISO 19011:2018 та вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 9001:2015, чи більш нових версій стандартів.
Для підтвердження відповідності цій вимозі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було надано файл «ISO аудит.pdf», який всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації про строк його дії та не підтверджує дійсність такого документу протягом строку дії тендерної пропозиції учасника.
У своїх кошторисних розрахунках, всупереч вимогам технічного завдання (пп.1.1 п.1 Додатку 2 до тендерної документації), учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не враховано та не передбачено використання автомобілю-самоскиду. До того ж, зазначений учасником екскаватор не відповідає вимогам тендерної документації та технічного завдання, оскільки ані в кошторисі, ані в будь-яких інших документах не підтверджена затребувана Замовником місткість ковша екскаватора-0,25м3. Відтак, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі та підлягала відхиленню.
Згідно вимог тендерної документації, зокрема п.2.13 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника учасники мають в обов’язковому порядку надати файл формату IMD (або ж аналогічний), при розкритті в АВК-5 якого Замовник може перевірити (у тому числі) й розрахунки учасників.
У складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" надано файл «441.imd» (у архівному файлі «Гончарівськ подача.zip»). При розкритті вищевказаного файлу в АВК-5 встановлено, що кошторисні розрахунки, завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідають інформації, яка міститься в наданому у складі тендерної пропозиції файлі «441.imd»
10.04.2024р. о 15:39 Замовником через електронний майданчик було розміщено вимогу про усунення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" порушення, відповідно до якого, Замовник просить надати Календарний графік виконання робіт (складений згідно таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2). Важливо зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було надано файл «Календарний графік виконання робіт.pdf», складений за формою таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2, в якому не були враховані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що встановлені Замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Так, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, «Розділ 1. Покрівля» та «Розділ 2. Водовідведення» містять набагато більший перелік найменувань робіт, об’єм робіт та позначень одиниць виміру. У розміщеній вимозі Замовником було зроблено акцент саме на надання Календарного графіку, складеного відповідно до таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2, хоча форма подання Календарного графіку й так була дотримана. На виконання опублікованої Замовником вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було надано файл «1. Календарний графік виправлений.pdf» із виправленим змістом– переможцем було додані види та кількість робіт з відповідними позначеннями одиниць виміру, з огляду на встановлені Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, на виконання вимоги Замовника ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було внесено зміни до технічної частини тендерної пропозиції, адже календарний графік безпосередньо відноситься до документів, які підтверджують відповідність учасника та наданих ним документів технічним вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Тому, тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, підлягає відхиленню, про що Замовником зазначено й у тендерній документації (п.3 Розділу 5 тендерної документації). Відтак, Замовник не мав підстав для висування вимоги щодо виправлення складеного з порушенням вимог тендерної документації календарного графіку виконання робіт, який був наданий ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у складі тендерної пропозиції.
Додатково звертаю увагу, що виправлений календарний графік виконання робіт (файл «1. Календарний графік виправлений.pdf») також не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Так, наприклад кількісний показник виду роботи «Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах» визначений Додатком 3 до тендерної документації у розмірі – 641,9 м2, в той час як ТОВ"ІНЕКС РЕАЛ" зазначає – 614,90 м2.
Окрім цього, технічне завдання, викладене Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, містить вимогу щодо улаштування покрівель із металопрофілю, у той час як переможець зазначає у календарному графіку виконання робіт (файл «1. Календарний графік виправлений.pdf») улаштування покрівель із металочерепиці.
Для підтвердження відповідності цій вимозі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було надано файл «ISO аудит.pdf», який всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації про строк його дії та не підтверджує дійсність такого документу протягом строку дії тендерної пропозиції учасника.
×
-
Назва доказу:
4. ISO 19011
-
Опис доказу:
Сертифікат внутрішнього аудитора, який всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації про строк його дії та не підтверджує дійсність такого документу протягом строку дії тендерної пропозиції учасника.
-
Повʼязаний документ:
4. ISO 19011
У своїх кошторисних розрахунках, всупереч вимогам технічного завдання (пп.1.1 п.1 Додатку 2 до тендерної документації), учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не враховано та не передбачено використання автомобілю-самоскиду. До того ж, зазначений учасником екскаватор не відповідає вимогам тендерної документації та технічного завдання, оскільки ані в кошторисі, ані в будь-яких інших документах не підтверджена затребувана Замовником місткість ковша екскаватора-0,25м3. Відтак, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі та підлягала відхиленню.
×
-
Назва доказу:
5. Гончарівськ подача (кошторис)
-
Опис доказу:
Кошторисні розрахунки
-
Повʼязаний документ:
5. Гончарівськ подача (кошторис)
Згідно вимог тендерної документації, зокрема п.2.13 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника учасники мають в обов’язковому порядку надати файл формату IMD (або ж аналогічний), при розкритті в АВК-5 якого Замовник може перевірити (у тому числі) й розрахунки учасників.
У складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" надано файл «441.imd» (у архівному файлі «Гончарівськ подача.zip»). При розкритті вищевказаного файлу в АВК-5 встановлено, що кошторисні розрахунки, завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідають інформації, яка міститься в наданому у складі тендерної пропозиції файлі «441.imd»
×
-
Назва доказу:
6. Розшифровка файлу IMD
-
Опис доказу:
Розшифрований файл IMD, який містить інші кошторисні розрахунки, аніж надано ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у складі тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
6. Розшифровка файлу IMD
10.04.2024р. о 15:39 Замовником через електронний майданчик було розміщено вимогу про усунення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" порушення, відповідно до якого, Замовник просить надати Календарний графік виконання робіт (складений згідно таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2). Важливо зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було надано файл «Календарний графік виконання робіт.pdf», складений за формою таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2, в якому не були враховані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що встановлені Замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Так, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, «Розділ 1. Покрівля» та «Розділ 2. Водовідведення» містять набагато більший перелік найменувань робіт, об’єм робіт та позначень одиниць виміру. У розміщеній вимозі Замовником було зроблено акцент саме на надання Календарного графіку, складеного відповідно до таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2, хоча форма подання Календарного графіку й так була дотримана. На виконання опублікованої Замовником вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було надано файл «1. Календарний графік виправлений.pdf» із виправленим змістом– переможцем було додані види та кількість робіт з відповідними позначеннями одиниць виміру, з огляду на встановлені Замовником технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, на виконання вимоги Замовника ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було внесено зміни до технічної частини тендерної пропозиції, адже календарний графік безпосередньо відноситься до документів, які підтверджують відповідність учасника та наданих ним документів технічним вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Тому, тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, підлягає відхиленню, про що Замовником зазначено й у тендерній документації (п.3 Розділу 5 тендерної документації). Відтак, Замовник не мав підстав для висування вимоги щодо виправлення складеного з порушенням вимог тендерної документації календарного графіку виконання робіт, який був наданий ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у складі тендерної пропозиції.
Додатково звертаю увагу, що виправлений календарний графік виконання робіт (файл «1. Календарний графік виправлений.pdf») також не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Так, наприклад кількісний показник виду роботи «Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах» визначений Додатком 3 до тендерної документації у розмірі – 641,9 м2, в той час як ТОВ"ІНЕКС РЕАЛ" зазначає – 614,90 м2.
Окрім цього, технічне завдання, викладене Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, містить вимогу щодо улаштування покрівель із металопрофілю, у той час як переможець зазначає у календарному графіку виконання робіт (файл «1. Календарний графік виправлений.pdf») улаштування покрівель із металочерепиці.
×
-
Назва доказу:
3. Календарний графік виправлений
-
Опис доказу:
Календарний графік виконання робіт, виправлений та наданий ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» на виконання вимоги Замовника
-
Повʼязаний документ:
3. Календарний графік виправлений
-
-
Назва доказу:
2. Календарний графік виконання робіт
-
Опис доказу:
Календарний графік виконання робіт, наданий ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» під час подання тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
2. Календарний графік виконання робіт
-
-
Назва доказу:
1.Протокол (рішення Замовника)
-
Опис доказу:
Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо учасника ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»
-
Повʼязаний документ:
1.Протокол (рішення Замовника)
-
-
Назва доказу:
Скарга (ворд)
-
Опис доказу:
Скарга ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГОРБАЧ МАРГАРИТИ ВІТАЛІЇВНИ у форматі ворд
-
Повʼязаний документ:
Скарга (ворд)
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
Скарга ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГОРБАЧ МАРГАРИТИ ВІТАЛІЇВНИ
-
Повʼязаний документ:
Скарга
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти Скаргу до розгляду; Встановити наявність порушень в порядку проведення Замовником процедури закупівлі (ідентифікатор- - UA-2024-03-13-000707-a); Зобов’язати замовника скасувати рішення, згідно якого учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" було визначено переможцем процедури закупівлі із ідентифікатором - UA-2024-03-13-000707-a та було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга
Номер:
def04fb7a44245b098f17087731badcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-000707-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
№ 01 від 17.03.2024 р.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОНЧАРІВСЬКЕ" ГОНЧАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Адреса: 15558, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський район, селище міського типу Гончарівське, ВУЛИЦЯ ТАНКІСТІВ, будинок 11А
Код ЄДРПОУ: 34832019
Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ"
код ЄДРПОУ: 41310760
Адреса: 15815, Україна, Чернігівська область, село Старик, вул. Придніпровська, буд. 36
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-13-000707-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
13.03.2024 р. Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-03-13-000707-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Першопочатковий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 21.03.2024 р включно. 13.03.2024 року було внесено зміни, при цьому кінцевий строк подання тендерних пропозицій не був змінений.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" (далі - Скаржник), виявили в ній вимогу, яка не відповідає чинному законодавству, обмежє конкуренцію, та не надає нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: інформація про відсутність негативного досвіду з даним Замовником. Надати довідку довільної форми видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.
Відповідно до п.47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до п.1 розділу додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу. Іншого механізму комунікації на стадії подання тендерних пропозицій між замовником та потенційним учасником торгів не передбачено.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки у довільній формі, що видана Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть отримати таку довідку.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку, тобто ще до проведення подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після отримання такої довідки, яка видана Замовником на ім’я учасника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, вимога про надання довідки довільної форми, що видана Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником розрахована на учасників торгів, що вже отримали вказану довідку або можуть отримати вказану довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 6305-р/пк-пз від 10.05.2023 року.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія тендерної документації на 57 арк.
2. Копія ЗУ «Про публічні закупівлі» на 85 арк.
3. Копія Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року на 55 арк.
З повагою, Генеральний директор Гаман Людмила Володимирівна
Пов'язані документи:
Учасник
- зу.pdf 17.03.2024 11:01
- постанова.pdf 17.03.2024 11:01
- скарга ред 2.pdf 17.03.2024 11:01
- скарга ред 2.docx 17.03.2024 11:01
- Тендерна документація.pdf 17.03.2024 11:01
- sign.p7s 17.03.2024 11:05
- рішення від 19.03.2024 № 4912.pdf 19.03.2024 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 № 5672.pdf 29.03.2024 13:28
- рішення від 28.03.2024 № 5672.pdf 02.04.2024 15:34
- Протокол №50.pdf 21.03.2024 16:05
- Перелік змін.pdf 21.03.2024 16:05
- Тендерна документація нова редакція.pdf 21.03.2024 16:06
- Пояснення по суті скарги.pdf 21.03.2024 16:06
- Пояснення по суті скарги.docx 21.03.2024 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2024 13:29
Дата розгляду скарги:
28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 18:10
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.04.2024 15:35
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.04.2024 15:35
Пункт скарги
Номер:
2517c828d9c248de84012f55a86e2484
Заголовок пункту скарги:
вимога про надання довідки про відсутність негативного досвіду від замовника
Опис заперечення:
Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: інформація про відсутність негативного досвіду з даним Замовником. Надати довідку довільної форми видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: інформація про відсутність негативного досвіду з даним Замовником. Надати довідку довільної форми видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: інформація про відсутність негативного досвіду з даним Замовником. Надати довідку довільної форми видану Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником.
Відповідно до п.47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до п.1 розділу додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу. Іншого механізму комунікації на стадії подання тендерних пропозицій між замовником та потенційним учасником торгів не передбачено.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки у довільній формі, що видана Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть отримати таку довідку.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку, тобто ще до проведення подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після отримання такої довідки, яка видана Замовником на ім’я учасника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, вимога про надання довідки довільної форми, що видана Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником розрахована на учасників торгів, що вже отримали вказану довідку або можуть отримати вказану довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 6305-р/пк-пз від 10.05.2023 року.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до п.47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до п.1 розділу додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу. Іншого механізму комунікації на стадії подання тендерних пропозицій між замовником та потенційним учасником торгів не передбачено.
Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником довідки у довільній формі, що видана Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть отримати таку довідку.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати таку довідку, тобто ще до проведення подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після отримання такої довідки, яка видана Замовником на ім’я учасника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, вимога про надання довідки довільної форми, що видана Замовником, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником розрахована на учасників торгів, що вже отримали вказану довідку або можуть отримати вказану довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 6305-р/пк-пз від 10.05.2023 року.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
копія тендерної документації
-
Опис доказу:
копія тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.pdf
-
-
Назва доказу:
постанова №1178
-
Опис доказу:
постанова №1178
-
Повʼязаний документ:
постанова.pdf
-
-
Назва доказу:
зу "про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
зу "про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
зу.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.