-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ноутбуки з програмним забезпеченням
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер:
f1be03e38a114fe2a9c3fd2cae764398
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 16:45 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 № 9-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.04.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-12-009214-a 12.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Щастинська міська військова адміністрація Щастинського району Луганської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 за №2/3, опубліковану 18 березня 2024 року, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «Федосєєв Кирило Леонідович» (далі – ФОП «Федосєєв Кирило Леонідович»); Вимогу про усунення невідповідностей до 02 квітня 2024 року; протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 03.04.2024 № 2/7, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.04.2024, Договір поставки від 16.04.2024 № 1/04/24 на суму 157 180,00 грн, укладений між Замовником та ФОП «Федосєєв Кирило Леонідович» (далі – Договір), пояснення (із долученими документами) Замовника від 19.04.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Під час проведення моніторингу, замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
03.05.2024 11:22 - 09.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2024 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
4a123f2151df4d43873c913cceec782f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2024 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Ноутбуки з програмним забезпеченням» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-12-009214-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1410de5f71fd4a3086b3dd9edd319f56
Назва:
Відповідь на запит від 17.04.2024р. про надання пояснень
Дата опублікування:
19.04.2024 10:48
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень від 17.04.2024р. зазначаю наступне. Якісні та технічні характеристики визначено відповідно до загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема проведено аналіз ринку на ноутбуки та визначено найоптимальніший варіант прийнятний для потреб військової адміністрації.
Кошти на здійснення даної закупівлі були виділені згідно розпоряджень начальника військової адміністрації № 01/33 від 26.02.2024р (на ноутбуки) посилання: https://schastinska-gromada.gov.ua/documents/130342-pro-vnesennia-zmin-do-rozporiadzennia-nacalnika-shhastinskoyi-miskoyi-viiskovoyi administraciyi-shhastinskogo-raionu-lugansko, № 01/36 від 01.03.2024р. (добавлено кошти на програмне забезпечення), посилання: https://schastinska-gromada.gov.ua/documents/130776-pro-vnesennia-zmin-do-rozporiadzennia-nacalnika-shhastinskoyi-miskoyi-viiskovoyi-administraciyi-shhastinskogo-raionu-lugansko.
Очікувана вартість обрахована за результатами аналізу вартості товару на ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, рекламі в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro». Також були проведені усні ринкові консультації із постачальниками відповідної продукції. Для розрахунку очікуваної вартості також використовувались ціни укладених попередньо договорів предметом яких був аналогічний товар. Факт здійснення аналізу цін на товари підтверджується відповідними роздруківками із інтернет-сайтів постачальників, що додаються. Усні консультації із постачальниками та інформація отримана із електронної системи закупівель «Prozorro» не фіксувались.
Основні технічні характеристики та ціна на товар були отримані із моделі ноутбука HP 15-fc0035ua (91L07EA).
Розрахунок очікуваної вартості товару було здійснено методом порівняння ринкових цін.
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://schastinska-gromada.gov.ua/pub-info/132032-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartost.