• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Ноутбуки з програмним забезпеченням

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2024 14:57 - 20.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена

так звані листи - обмеження конкуреції та створення умов для так званих потенційних учасників, які звертаються з внесенням про зміни

Номер: a2980b518d374ce69e48d929470e7f67
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-009214-a.c3
Назва: так звані листи - обмеження конкуреції та створення умов для так званих потенційних учасників, які звертаються з внесенням про зміни
Вимога:
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Замовником враховано та проаналізовано усі звернення, зокрема і ваше щодо даної процедури закупівлі. Жодним чином не намагаємось звузити потенційне коло учасників, а навпаки зацікавлені у проведенні конкурентноспроможної закупівлі . Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

так звані листи

Номер: c943fe09fb81492395f2d61b61a4f1db
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-009214-a.c2
Назва: так звані листи
Вимога:
Публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 зазначеного закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимогі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня. Просимо ознайомитися з практикою Замовників, яким цей учасник пише роками, спамить в системі при цьому участь не приймає. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a UA-2023-01-04-005484-a UA-2022-11-10-005801-a UA-2023-06-07-003151-a UA-2023-06-09-000629-a UA-2023-07-05-007196-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-004087-a Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69 також просимо врахувати, що в Україні не діє прецедентне право, надані учасником посилання на рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 та АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 – не мають жодного відношення до діючий закупівлі та надані з метою маніпулювання. Тож просимо це врахувати та не порушувати Закону вносячи не законні вимоги до тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, Ваша вимога врахована. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Коригування вимоги до листа авторизації.

Номер: c7b4968b524b4c3eb91fbfd4ef433467
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-009214-a.c1
Назва: Коригування вимоги до листа авторизації.
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник. Просимо скоригувати Вашу вимогу у додатку №2 - на надання листа авторизації саме від виробника (цитуємо вимогу): "У разі, якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника на ноутбуки що пропонується учасником, із зазначенням найменуванням замовника, номера оголошення в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій." На вимогу у наступній редакції: Для підтвердження легального походження (легального ввезення в Україну) запропонованого товару, Учасник повинен надати Лист від виробника ТА\АБО його офіційного представництва на території України, наданий Учаснику закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» Дана вимога на відміну від встановленої вимоги Замовником не є дискримінаційною, так як є альтернатива - отримати лист у представництві виробнка. Дякуємо за Увагу та розуміння! З Повагою потенційний учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Дякуємо вам за коректну вимогу. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено