-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги зі встановлення електричного обладнання
Завершена
830 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Номер:
700b5065476d45ee845dbe43f8e8119e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-08-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2024 00:00
Період моніторингу:
08.04.2024 17:57 - 30.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Наказ 08.04.2024 № 42
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-03-11-008659-a 11.03.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «КРИВОРІЗЬКА КЛІНІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення підпункту першого пункту 28 Особливостей та пункту 17 Особливостей в частині вказівки щодо урахування положень статті 41 Закону №922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасність надання інформації та документів, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (договір ще не опубліковано, установлені Законом №922 строки ще не пройшли)– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, провести економічні навчання для уповноваженої особи з метою забезпечення недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року. НАКАЗОМ від 19.04.2024 №47 Дніпро Про зупинення моніторингу закупівель відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб'єктом оскарження скарги за номером UA-2024-03-11-008659-a. с2, в електронній системі закупівель було зупинено проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2024-03-11-008659-a (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 18 квітня 2024 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08 квітня 2024 року №42 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження 02 травня 2024.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2024-03-11-011306-a на 2024 рік КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «КРИВОРІЗЬКА КЛІНІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням Провідного фахівця з публічних закупівель ПРОТОКОЛ № 52 від 11.03.2024, тендерні пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ, учасника ТОВ "ПРОМЗБУТ", учасника ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.05.2024, пояснення Замовника, отриманні 17.04.2024 та 10.05.24 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 15.04.2024 та 08.05.2024 відповідно.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження не проводився.
Згідно норм пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що на порушення вимог пункту 28 Особливостей при складанні Тендерної документації Замовником не зазначено про заборону здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у тому числі і у громадян Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих у тому числі і відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків якої є у тому числі і Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства у тому числі і Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів та застереження щодо заборони замовникам здійснювати публічні закупівлі товарів походженням у тому числі з Ісламської Республіки Іран.
Також моніторингом встановлено при складанні Тендерної документації внесення Замовником в пп.4.1 п.4 розділу VI тендерної документації умов, які суперечать нормі п.17 Особливостей в частині вказівки щодо урахування положень статті 41 Закону №922.
Період усунення порушень:
14.05.2024 18:08 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2024 18:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Провідний фахівець з публічних закупівель КНП "ТМО "Криворізька КС" КМР повідомляє Вам, що згідно ідентифікатору моніторингу за номером
UA-M-2024-04-08-000052, мною було детально вивчено висновок про результати моніторингу. В зв'язку з цим, згідно укладеного Договору 285/М від 16.05.2024 р.
я пройду " Повний Загальний курс : "Публічні Закупівлі в Україні" на базі платформи ЗУМ 21 травня та отримаю в підтвердження проходження - Сертифікат. Тому, в підтвердження щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель додається сканована копія укладеного Договору.
Дата публікації звіту:
17.05.2024 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
dd6fee25650a4f948dd76f14e5997317
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.04.2024 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2024 00:00
Опис:
Запит на пояснення надано у файлі
Номер:
070765eda61e4df29bcd05b6fb9ce34b
Назва:
Пояснення на запит UA-M-2024-04-08-000052
Дата опублікування:
17.04.2024 09:38
Опис:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 № 42 в межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-08-000052 по закупівлі: Послуги з встановлення дизель генератора за адресою м. Кривий Ріг пл. Визволення,5 для потреб КНП «ТМО «Криворізька КС» КМР (Wiba Generators, Серія WN, Модель W53BBSTS40, потужністю 32 кВт (40 кВА)) та підключення до системи електропостачання, код ДК021:2015 51110000-6 «Послуги зі встановлення електричного обладнання», (51111200-5 – «Послуги зі встановлення генераторів»), яка опублікована за ідентифікатором закупівлі UA-2024-03-11-008659-a, комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Криворізька клінічна стоматологія» Криворізької міської ради, яка є замовником цієї закупівлі, надає наступні пояснення:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було розраховано згідно наданої проектно-кошторисної документації, яка була проведена в 19.12.2023 році, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-19-013446-a «Розробка проектно-кошторисна документація для встановлення дизель генератора за адресою м. Кривий Ріг, пл. Визволення,5 для Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Криворізька клінічна стоматологія» Криворізької міської ради», де була затверджена загальна вартість витрат у розмірі – 819,270 тис. грн. Під час підготовки тендерної документації у 2024 р. загальна вартість була підвищена до 830,00 тис. грн в зв’язку з урахуванням кроку пониження ціни – 0,5%
2. Чому Замовник Додатком 1 до ТД абз. першим п.1.1 запросив в довідці, яка підтверджує досвід виконання робіт такі параметри у тому числі: «обсяг та період поставки товару, надання послуг чи виконання робіт», а в Формі 1.1 Додатка 1 до ТД не вказав ці параметри, відповідно Учасник не надав запитувану інформацію в своєї пропозиції?
Кваліфікаційні критерії, встановлені в п.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації в цілому – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» , при наданні Учасником копії укладеного Договору, вартість якого повинна бути не менша загальної вартості за предметом закупівлі, Замовник може без проблем перевірити або впевнитися в обсязі та періоді поставки товару, надання послуг чи виконання робіт.
3. Замовник Додатком 1 до ТД надає вимогу: ** Учасник надає інформацію в довільній формі про відсутність підстав відмови у процедурі закупівлі і подальшого відхилення пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» . Чому така вимога надається замовником, якщо дана інформація є у вільному доступі?
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та / або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Тому така вимога застосована Замовником щоб нічого не перешкоджало перевірці документів. Також зазначимо, що відповідно до Тендерної документації п. 1 Розділу 3 - Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
4. Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД передбачено підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії. Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ в своєї пропозиції такого листа-гарантії не надано. Чому не надали вимогу виправити невідповідність відповідно до п.43 Особливостей?
В Додатку 2 та 3 до Тендерної документації, які є невід’ємною частиною тендерної документації, знаходиться вся необхідна інформація для підтвердження відповідності необхідними технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі з якими погодився Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ (ЄДРПОУ 3105617255) скріпивши печаткою та власним підписом, що підтверджує згоду з усіма технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі. Коли Замовник прийняв рішення застосувати 24 години на усунення невідповідностей, на майданчику Play Tender в графі «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:» Замовник написав першу строчку, а потім натиснув клавішу «Enter» щоб перейти на нову строку, а система вивантажила замість переходу на початок сторінки. Нажаль, після натискання клавіши «Enter» - внести зміни чи доповнення не можливо. Тобто дана ситуація обмежила Замовника в вивантажені повної інформації.
5. У файлі «Доповнення до Додатку 1» Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ надано копію аналогічного договору №2 від 18.01.2023, та не надано Додаток №1 до договору, що передбачався п.2 даного договору та яким визначалась сума договору. Чому не надали вимогу виправити невідповідність відповідно до п.43 Особливостей? Два інших наданих аналогічних договорів не відповідають вимогам Замовника: «надати копію договору , але вартість Договору повинна бути не менша загальної вартості за предметом закупівлі.»
Учасником була надана копія договору №2 від 18.01.2023 р. з актом здачі-приймання робіт №0223 від 24.02.2023 р. на загальну вартість - 987 986,35 грн Також, на власний розсуд Учасника, був наданий Лист-відгук за вихідним номером 4/Т від 25.02.2023 р. ТОВ «АКТА-СЕРВІС», що підтверджує виконані роботи якісно та в строки, на загальну вартість – 987 986,35 грн.
6. У файлі «Додаток 1» Форма 3.1 в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання робіт Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ надано інформація в графі «Стаж роботи» не вказано рік чи місяць. Чому не надали вимогу виправити невідповідність відповідно до п.43 Особливостей? Також Замовником була виставлена вимога згідно з п 3.2 Додатка 1: «До довідки Учасник повинен надати завірені із оригіналу кольорові копії діючих кваліфікаційних сертифікатів, та свідоцтво про підвищення кваліфікації за необхідністю». Всупереч вимог замовника учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ у складі пропозиції надано чорно-білі копії та не з оригіналу кваліфікаційних сертифікатів. Окрім того, на співробітника Габрієляна Ашота Михайловича документи не надано. Відповідно до п.43 Особливостей чому не надали вимогу виправити невідповідність?
Дана вимога застосовується для полегшення читабельності та перевірці документів. Адже згідно Тендерної документації Розділу 3 п. 1 пп.12 Опис формальних помилок «12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.». Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ (ЄДРПОУ 3105617255) було надано документи. Через велику завантаженість та чималий обсяг роботи у Замовнка, співробітника Учасника Габрієляна Ашота Михайловича було пропущено при перевірці.
7. У файлі Додаток 4 Форма «Тендерна пропозиція» учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ вказав номер закупівлі № 23474681, а не номер закупівлі UA-2024-03-11-008659-a.? Чому не надали вимогу виправити невідповідність відповідно до п.43 Особливостей?
В тендерній документації п.1. Розділу 3 в блоці «Опис формальних помилок:» зазначено « - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах;», тому Замовником вирішено було прийняти документ, а зазначення помилкового номера закупівлі як формальну помилку, яка не впливає на предмет закупівлі, загальну вартість чи якість.
Номер:
d02970907f8b4aca82dc120f07576c4c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.04.2024 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
Запит на пояснення надано у файлі
Номер:
b0f3debd040444cda48fbf381b9ed8b9
Назва:
Пояснення на запит 2
Дата опублікування:
10.05.2024 14:55
Опис:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 № 42 в межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-08-000052 по закупівлі: Послуги з встановлення дизель генератора за адресою м. Кривий Ріг пл. Визволення,5 для потреб КНП «ТМО «Криворізька КС» КМР (Wiba Generators, Серія WN, Модель W53BBSTS40, потужністю 32 кВт (40 кВА)) та підключення до системи електропостачання, код ДК021:2015 51110000-6 «Послуги зі встановлення електричного обладнання», (51111200-5 – «Послуги зі встановлення генераторів»), яка опублікована за ідентифікатором закупівлі UA-2024-03-11-008659-a, далі по тексту – Послуга, комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Криворізька клінічна стоматологія» Криворізької міської ради, яка є замовником цієї закупівлі, надає наступні пояснення:
1. Прошу пояснити на підставі яких нормативних документів Вами було підвищено очікувану вартість предмета закупівлі та визначено її у сумі 830 000,00 (вісімсот тридцять тисяч) гривень?
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було розраховано згідно наданої орієнтовної проектно-кошторисної документації, яка була проведена в 19.12.2023 році для комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Криворізька клінічна стоматологія» Криворізької міської ради», де була вказана загальна вартість витрат у розмірі – 819,270 тис. грн. При підготовці тендерної документації у 2024 р. Замовником було проаналізовано ринок, щоб визначити очікувану вартість предмета закупівлі, адже інформація про ціну аналогічних послуг міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, як це рекомендується в «Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженою Наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Також, Замовник взяв до уваги розрахунок проектно-кошторисної документації ( сканована копія додається), врахувавуючи індекс інфляції згідно відкритих данних Міністрества Фінансів України офіційного сайту - https://index.minfin.com.ua/ в зв’язку з чим, вартість з 819,270 тис. грн була підвищена до 830,000 тис. грн.
2. Замовником Додатком 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики був розроблен Календарний план розрахунку на місяці з квітня по листопад, але не вказан рік, в якому затверджено зробити розрахунки з постачальником. Відповідно Учасник ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" у файлі «Календарний план .pdf» в документі «Календарний план розрахунку» не вказав рік. Чому в документі «Календарний план розрахунку» не вказан рік , в якому повинні бути зроблені розрахунки з постачальником?
Згідно річного плану закупівель, закупівля вцілому проводиться у 2024 році. Також, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі публічних закупівель строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024.
Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, строк надання послуг та строк оплати.
СТРОК НАДАННЯ ПОСЛУГ – з моменту підписання договору протягом 30-ти календарних днів
СТРОК ОПЛАТИ - після надання послуг протягом 30-ти календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг або згідно затвердженого КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУ РОЗРАХУНКУ.
Крім того, відповідно до пп.6.3. п.6 розділу 3 Тендерної документації Учасник ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, у тому числі заповнений календарний план розрахунку (файл «Довідка про відповідність технічному завданню.pdf», «17 березня 2024 19:4516. Додаток 2 від Учасника (технічна частина).pdf», «Календарний план.pdf.p7s», «Календарний план.pdf» та інформацію від Учасника про згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі (файл «Тендерна пропозиція.pdf»).
3. Проведеним аналізом установлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій згідно з ПРОТОКОЛОМ Провідного фахівця з публічних закупівель №110 від 02.05.2024 переможцем процедури закупівлі визнано ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ". Просимо повідомити назву файлу у тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", у якому знаходяться завірені з оригіналу кольорові копії діючих кваліфікаційних сертифікатів працівника Чернишов А.Г. та свідоцтво про підвищення кваліфікації за необхідністю, подання яких було передбачено вимогами Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовника.
Файл «21.1. Підтвердження кваліфікації.rar» (папка «2. Свідоцтва за професією Чернишов А.Г., Тіунов В.А., Кіцманюк Д.Ю..pdf»), містить кольорову скан-копію Свідоцтва №126-23-02 працівника Чернишов А.Г., який 12 травня 2023 року склав іспит та отримав посвідчення про присвоєння кваліфікації «монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 4 (четвертого) розряду». На цей документ було накладено кваліфікований електронний підпис ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ".
Номер:
2630490434ab4dffb27299b289f47e76
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
19.04.2024 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2024 00:00
Опис:
НАКАЗ
19.04.2024 № 47
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб'єктом оскарження скарги за номером UA-2024-03-11-008659-a.с2, в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2024-03-11-008659-a (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 18 квітня 2024 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08 квітня 2024 року №42 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Номер:
e509f43fe1404f57abf2c9df51f46930
Назва:
Запит на пояснення 2
Дата опублікування:
08.05.2024 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-11-008659-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів із наступних питань:
1. Прошу пояснити на підставі яких нормативних документів Вами було підвищено очікувану вартість предмета закупівлі та визначено її у сумі 830 000,00 (вісімсот тридцять тисяч) гривень?
2. Замовником Додатком 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики був розроблен Календарний план розрахунку на місяці з квітня по листопад, але не вказан рік, в якому затверджено зробити розрахунки з постачальником. Відповідно Учасник ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" у файлі «Календарний план .pdf» в документі «Календарний план розрахунку» не вказав рік. Чому в документі «Календарний план розрахунку» не вказан рік , в якому повинні бути зроблені розрахунки з постачальником?
3. Проведеним аналізом установлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій згідно з ПРОТОКОЛОМ Провідного фахівця з публічних закупівель №110 від 02.05.2024 переможцем процедури закупівлі визнано ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ". Просимо повідомити назву файлу у тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", у якому знаходяться завірені з оригіналу кольорові копії діючих кваліфікаційних сертифікатів працівника Чернишов А.Г. та свідоцтво про підвищення кваліфікації за необхідностю, подання яких було передбачено вимогами Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовника.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
77ffa19a64f24ccbbcfcb49de306a997
Назва:
Пояснення на запит 2
Дата опублікування:
10.05.2024 15:30
Опис:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 № 42 в межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-08-000052 по закупівлі: Послуги з встановлення дизель генератора за адресою м. Кривий Ріг пл. Визволення,5 для потреб КНП «ТМО «Криворізька КС» КМР (Wiba Generators, Серія WN, Модель W53BBSTS40, потужністю 32 кВт (40 кВА)) та підключення до системи електропостачання, код ДК021:2015 51110000-6 «Послуги зі встановлення електричного обладнання», (51111200-5 – «Послуги зі встановлення генераторів»), яка опублікована за ідентифікатором закупівлі UA-2024-03-11-008659-a, далі по тексту – Послуга, комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Криворізька клінічна стоматологія» Криворізької міської ради, яка є замовником цієї закупівлі, надає наступні пояснення:
1. Прошу пояснити на підставі яких нормативних документів Вами було підвищено очікувану вартість предмета закупівлі та визначено її у сумі 830 000,00 (вісімсот тридцять тисяч) гривень?
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було розраховано згідно наданої орієнтовної проектно-кошторисної документації, яка була проведена в 19.12.2023 році для комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Криворізька клінічна стоматологія» Криворізької міської ради», де була вказана загальна вартість витрат у розмірі – 819,270 тис. грн. При підготовці тендерної документації у 2024 р. Замовником було проаналізовано ринок, щоб визначити очікувану вартість предмета закупівлі, адже інформація про ціну аналогічних послуг міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, як це рекомендується в «Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженою Наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Також, Замовник взяв до уваги розрахунок проектно-кошторисної документації ( сканована копія додається), врахувавуючи індекс інфляції згідно відкритих данних Міністрества Фінансів України офіційного сайту - https://index.minfin.com.ua/ в зв’язку з чим, вартість з 819,270 тис. грн була підвищена до 830,000 тис. грн.
2. Замовником Додатком 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики був розроблен Календарний план розрахунку на місяці з квітня по листопад, але не вказан рік, в якому затверджено зробити розрахунки з постачальником. Відповідно Учасник ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" у файлі «Календарний план .pdf» в документі «Календарний план розрахунку» не вказав рік. Чому в документі «Календарний план розрахунку» не вказан рік , в якому повинні бути зроблені розрахунки з постачальником?
Згідно річного плану закупівель, закупівля вцілому проводиться у 2024 році. Також, відповідно до інформації розміщеної в електронній системі публічних закупівель строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024.
Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, строк надання послуг та строк оплати.
СТРОК НАДАННЯ ПОСЛУГ – з моменту підписання договору протягом 30-ти календарних днів
СТРОК ОПЛАТИ - після надання послуг протягом 30-ти календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг або згідно затвердженого КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУ РОЗРАХУНКУ.
Крім того, відповідно до пп.6.3. п.6 розділу 3 Тендерної документації Учасник ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, у тому числі заповнений календарний план розрахунку (файл «Довідка про відповідність технічному завданню.pdf», «17 березня 2024 19:4516. Додаток 2 від Учасника (технічна частина).pdf», «Календарний план.pdf.p7s», «Календарний план.pdf» та інформацію від Учасника про згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі (файл «Тендерна пропозиція.pdf»).
3. Проведеним аналізом установлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій згідно з ПРОТОКОЛОМ Провідного фахівця з публічних закупівель №110 від 02.05.2024 переможцем процедури закупівлі визнано ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ". Просимо повідомити назву файлу у тендерній пропозиції учасника – переможця ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", у якому знаходяться завірені з оригіналу кольорові копії діючих кваліфікаційних сертифікатів працівника Чернишов А.Г. та свідоцтво про підвищення кваліфікації за необхідністю, подання яких було передбачено вимогами Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовника.
Файл «21.1. Підтвердження кваліфікації.rar» (папка «2. Свідоцтва за професією Чернишов А.Г., Тіунов В.А., Кіцманюк Д.Ю..pdf»), містить кольорову скан-копію Свідоцтва №126-23-02 працівника Чернишов А.Г., який 12 травня 2023 року склав іспит та отримав посвідчення про присвоєння кваліфікації «монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 4 (четвертого) розряду». На цей документ було накладено кваліфікований електронний підпис ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ".