• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги зі встановлення електричного обладнання

Завершена

830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Номер: 700b5065476d45ee845dbe43f8e8119e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-08-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2024 17:57 - 30.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Наказ 08.04.2024 № 42 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 № 42 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-03-11-008659-a 11.03.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «КРИВОРІЗЬКА КЛІНІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, o.v.kolosova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення підпункту першого пункту 28 Особливостей та пункту 17 Особливостей в частині вказівки щодо урахування положень статті 41 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій, своєчасність надання інформації та документів, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (договір ще не опубліковано, установлені Законом №922 строки ще не пройшли)– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, провести економічні навчання для уповноваженої особи з метою забезпечення недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року. НАКАЗОМ від 19.04.2024 №47 Дніпро Про зупинення моніторингу закупівель відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб'єктом оскарження скарги за номером UA-2024-03-11-008659-a. с2, в електронній системі закупівель було зупинено проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2024-03-11-008659-a (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 18 квітня 2024 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08 квітня 2024 року №42 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження 02 травня 2024. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2024-03-11-011306-a на 2024 рік КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «КРИВОРІЗЬКА КЛІНІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням Провідного фахівця з публічних закупівель ПРОТОКОЛ № 52 від 11.03.2024, тендерні пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЄДОВИЧ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ, учасника ТОВ "ПРОМЗБУТ", учасника ФОП "КІЦМАНЮК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.05.2024, пояснення Замовника, отриманні 17.04.2024 та 10.05.24 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 15.04.2024 та 08.05.2024 відповідно. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження не проводився. Згідно норм пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що на порушення вимог пункту 28 Особливостей при складанні Тендерної документації Замовником не зазначено про заборону здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у тому числі і у громадян Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих у тому числі і відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків якої є у тому числі і Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства у тому числі і Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів та застереження щодо заборони замовникам здійснювати публічні закупівлі товарів походженням у тому числі з Ісламської Республіки Іран. Також моніторингом встановлено при складанні Тендерної документації внесення Замовником в пп.4.1 п.4 розділу VI тендерної документації умов, які суперечать нормі п.17 Особливостей в частині вказівки щодо урахування положень статті 41 Закону №922.
Період усунення порушень: 14.05.2024 18:08 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2024 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Провідний фахівець з публічних закупівель КНП "ТМО "Криворізька КС" КМР повідомляє Вам, що згідно ідентифікатору моніторингу за номером UA-M-2024-04-08-000052, мною було детально вивчено висновок про результати моніторингу. В зв'язку з цим, згідно укладеного Договору 285/М від 16.05.2024 р. я пройду " Повний Загальний курс : "Публічні Закупівлі в Україні" на базі платформи ЗУМ 21 травня та отримаю в підтвердження проходження - Сертифікат. Тому, в підтвердження щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель додається сканована копія укладеного Договору.
Дата публікації звіту: 17.05.2024 14:28

Запити/Пояснення