-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
З метою здійснення дій, спрямованих на запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, здійснення централізованих заходів із придбання для територіальних громад області самоскидів об'ємом кузова не менше 20 м3 для збору, транспортування побутових відходів, відходів, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, будівельних матеріалів (34142300-7 Вантажні автомобілі-самоскиди)
Придбання самоскидів для забезпечення екологічно безпечного збирання та транспортування побутових відходів, відходів від руйнувань, будівельних матеріалів в Дружківській, Костянтинівській, Краматорській, Святогірській, Лиманській, Слов'янській, Миколаївській міських, Андріївській, Іллінівській сільських, Новодонецькій, Олександрівській, Черкаській селищних ТГ Краматорського району Донецької області, Білозерській, Добропільській, Мирноградській, Новогродівській, Покровській, Селидівській міських, Криворізькій, Шахівській сільських, Гродівській, Удачненській селищних ТГ Покровського району Донецької області, Великоновосілківській ТГ Волноваського району Донецької області, 25 одиниць
Завершена
143 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 4 312 500.00 UAH
мін. крок: 3% або 4 312 500.00 UAH
Номер:
d731c41b7616484daa75df26e222132d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 13:51 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-03-08-006608-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2024 № 13, вимоги про усунення порушень від 12.03.2024, 26.03.2024 та відповіді Замовника від 15.03.2024, 29.03.2024 відповідно, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи від 25.03.2024 № 17 та від 26.03.2024 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2024, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 02.04.2024 № 7 на суму 143 749 950,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 02.05.2024 № 1, пояснення Замовника, надані 29.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
08.05.2024 16:48 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
7411d10ad8bb4cf0927584b231562b1b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «З метою здійснення дій, спрямованих на запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, здійснення централізованих заходів із придбання для територіальних громад області самоскидів об'ємом кузова не менше 20 м3 для збору, транспортування побутових відходів, відходів, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, будівельних матеріалів (34142300-7 Вантажні автомобілі-самоскиди» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-006608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 2 розділу 3 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
64573a7c949a4f86863d77479dd0b761
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
29.04.2024 10:54
Опис:
Розглянувши Ваш запит від 25.04.2024 року про надання пояснень, департамент екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації надає інформацію про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеною ії очікуваної вартості у додатках.
Посилання на сторінку вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/departament-ekologiyi-ta-prirodnih-resursiv.
На виконання умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надав забезпечення виконання договору (додається).