• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)

Завершена

10 116 036.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 580.19 UAH
Номер: 42f4b5e812264872a0f128a51aedd1ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-06-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 06.05.2024 12:54 - 28.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.05.2024 № 15-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.05.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 06.05.2024 №15-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-08-004957-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23.05.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 06.03.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол № 7-2-2024 від 08.03.2024; пропозицію учасника ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС»; протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.03.2024 № 7-3-2024; повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2024; договір про закупівлю від 26.04.2024 № 124-24 на суму 9 233 565,07 гривень, додаткову угоду від 15.05.2024 № 1; пояснення Замовника від 14.05.2024 та 20.05.2024 надані на запит органу державного фінансового контролю. За результатами моніторингу встановлено наступне. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі - надається згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації); учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами цього Технічного завдання. Відповідно до частини 6 Розділу 3 тендерної документації, Замовник визначив, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Водночас Додаток 3 до тендерної документації містить Форми до Технічного завдання щодо кожної марки автомобіля. Учасником процедури закупівлі ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано лист погодження від 15.03.2024 № 37 щодо погодження з умовами Додатку №3 (файл - Лист погодження тех. завдання.pdf) та заповнені форми до технічного завдання, щодо кожної марки автомобіля, які містять арифметичні помилки при розрахунках вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів (завищення та заниження вартості послуг). Так, при розрахунку вартості послуг на автомобіль Chevrolet Aveo по послузі №58 «Прокачати гальмівну систему» допущено арифметичну помилку, зокрема, при вартості людино години – 550,0 гривень без ПДВ, при кількості обслуговані – 1 та терміну виконання послуги - 0,8 людино години, у тендерній пропозиції учасника вартість послуги визначено 4 400,0 гривень без ПДВ (файл – «Chevrolet Aveo.pdf»)), при тому що фактично вартість вказаної послуги становить 440,0 гривень без ПДВ (550,0 х 1 х 0,8) тобто завищення вартості послуги становить 3 960,0 гривень без ПДВ. Разом з цим, до загальної вартості послуг з ремонту автомобіля Chevrolet Aveo учасник у тендерній пропозиції включив вартість вищевказаної послуги разом з допущеною арифметичною помилкою (№ п/п 7 у файлі «Лист погодження тех. завдання.pdf»). Аналогічні випадки арифметичних помилок, які призвели до завищення загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів та невідповідної вартості одиниці запчастин: Hyundai Accent - послуга № 65 «ШРКШ внутрішній замінити (колеса зняті)» розрахована вартість – 660,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 825,0 гривень без ПДВ (файл – «Hyundai Accent.pdf»); Hyundai Tucson - послуга № 63 «Зняти/установити полувісь» розрахована вартість – 495,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 795,0 гривень без ПДВ (файл – «Hyundai Tucson.pdf»); Mercedes 550 - послуга № 98 «Д/монтаж карти ї дверки» розрахована вартість – 360,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 366,0 гривень без ПДВ (файл – «Mercedes 550.pdf»); Mercedes 550 - запчастина № 62 «Генератор» вказана вартість за одиницю вказана – 100,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції загальна вартість одиниці – 6487,6 гривень без ПДВ (файл – «Mercedes 550.pdf»); Mitsubishi Outlander послуга № 41 «АКПП - демонтаж/монтаж» розрахована вартість – 4 130,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 4 133,0 гривень без ПДВ (файл – «Mitsubishi Outlander.pdf»); Renault Duster - послуга № 31 «Система випуска відпрацьованих газів: перевірити на відсутність пошкоджень, негерметичність і ослаблення кріплення» розрахована вартість – 275,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 440,0 гривень з ПДВ (файл – «Renault Duster.pdf»); Renault Kadjar - послуга № 21 «Перевірка кондиціонера» розрахована вартість – 660,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 825,0 гривень без ПДВ (файл – «Renault Kadjar.pdf»); Renault Kadjar - послуга № 24 «Заправка кондиціонера» розрахована вартість – 660,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 825,0 гривень без ПДВ (файл – «Renault Kadjar.pdf»); Skoda Kodiaq - послуга № 33 «Д/монтаж переднього глушника» розрахована вартість – 385,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 440,0 гривень без ПДВ (файл – «Skoda Kodiaq.pdf»); TOYOTA Highlander - послуга № 17 «Лямбда-зонд демонтаж/монтаж /заміна» розрахована вартість – 885,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 1 062,0 гривень без ПДВ (файл – «TOYOTA Highlander.pdf»); TOYOTA Highlander - послуга № 48 «Заміна кермової тяги» розрахована вартість – 354,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 357,0 гривень без ПДВ (файл – «TOYOTA Highlander.pdf»). Також, при розрахунку вартості послуг на автомобіль Renault Sandero по послузі №11 «Демонтаж/монтаж/заміна водяного насоса» допущено арифметичну помилку, а саме при вартості людино години – 550,0 гривень без ПДВ, при кількості обслуговані – 1 та терміну виконання послуги – 2,5 людино години, у тендерній пропозиції учасника вартість послуги визначено 1 100,0 гривень без ПДВ (файл – «Renault Sandero.pdf»)), при тому що фактично вартість вказаної послуги становить 1 375,0 гривень без ПДВ (550,0 х 1 х 2,5) тобто заниження вартості послуги становить 275,0 гривень без ПДВ. Разом з цим, до загальної вартості послуг з ремонту автомобіля Renault Sandero учасник у тендерній пропозиції включив вартість вищевказаної послуги разом з допущеною арифметичною помилкою (№ п/п 16 у файлі «Лист погодження тех. завдання.pdf»). Аналогічні випадки арифметичних помилок, які призвели до заниження загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів та невідповідної вартості одиниці запчастин: Mercedes 550 - послуга № 2 «Сервіс по заміні гальмівної рідини» розрахована вартість - 864,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 764,0 гривень без ПДВ (файл – «Mercedes 550.pdf»); Mercedes 550 - запчастина № 37 «Трос стояночного гальма» вказана вартість за одиницю вказана – 4 695,83 гривень без ПДВ, запчастини №38 «Супорта переднього гальма» та №39 «Супорт задні гальма» вказана вартість за кожну одиницю – 4 860,66 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції загальна вартість кожної одиниці запчастин – 100,0 гривень без ПДВ (файл – «Mercedes 550.pdf»); Audi A-6 - послуга № 61 «Д/монтаж скоби з направляючими пальцями, задні гальма» розрахована вартість – 252,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 225,0 гривень без ПДВ (файл – «Audi A-6.pdf»); Nissan X-Trail - послуга № 43 «Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)» розрахована вартість – 236,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 220,0 гривень без ПДВ (файл – «Nissan X-Trail.pdf»); Nissan X-Trail - послуга № 44 «Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)» розрахована вартість – 236,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 220,0 гривень без ПДВ (файл – «Nissan X-Trail.pdf»); HYUNDAI H-1 - послуга № 36 «Д/монтаж опори редуктора» розрахована вартість – 1 100,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 110,0 гривень без ПДВ (файл – «Hyundai Н-1.pdf»); Mitsubishi Outlander - послуга № 43 «Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)» розрахована вартість – 236,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 118 гривень без ПДВ (файл – «Mitsubishi Outlander.pdf»); Mitsubishi Outlander - послуга № 44 «Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)» розрахована вартість – 236,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 118 гривень без ПДВ (файл – «Mitsubishi Outlander.pdf»); Renault Duster - послуга № 36 «Д/монтаж опори редуктора» розрахована вартість – 1 540,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 2,8 гривень (файл – «Renault Duster.pdf»); Renault Duster - послуга №42 «Перевірка передня та задня вісь автомобіля (перевірка розвал/сходження)» розрахована вартість – 1 540,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 770,0 гривень (файл – «Renault Duster.pdf»); Renault Duster - послуга №98 «Д/монтаж карти передньої дверки» розрахована вартість – 275,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 220,0 гривень без ПДВ (файл – «Renault Duster.pdf»); Toyota HI ACE - послуги № 41 «КПП - демонтаж/монтаж» та №55 «Заміна гальмівних шлангів передніх» розрахована вартість – 3 540,0 гривень та 590,0 гривень без ПДВ відповідно, у тендерній пропозиції – 3 300,0 гривень та 490,0 гривень без ПДВ відповідно (файл – «Toyota HI ACE.pdf»); TOYOTA Highlander - послуга № 88 «Заміна ременя генератора» розрахована вартість -295,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 95,0 гривень без ПДВ (файл – «TOYOTA Highlander.pdf»); Toyota Land Cruiser - послуга № 57 «Д/монт/заміна троса стояночного гальма заднього» розрахована вартість – 885,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 795,0 гривень без ПДВ (файл – «Toyota Land Cruiser.pdf»); Крім того, моніторингом установлено, що учасником ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС» допущено арифметичні помилки при підсумовуванні загальної вартості послуг по автомобілям Hyundai Santa Fe(бензин) (файл «Hyundai Santa Fe(бензин).pdf») та Hyundai Santa Fe(диз.пал) (файл «Hyundai Santa Fe(диз.пал).pdf»), а саме: по автомобілю Hyundai Santa Fe(бензин) розрахована загальна вартість послуг – 81 700,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 80 710,0 гривень без ПДВ та по автомобілю Hyundai Santa Fe(диз.пал) розрахована загальна вартість послуг – 81 920,0 гривень без ПДВ, у тендерній пропозиції – 81 917,0 гривень без ПДВ. Також, допущені арифметичні помилки при підсумовуванні загальної ціни послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів (відповідно до кількості автомобілів) разом, відповідно до Листа погодження (файл «Лист погодження тех. завдання.pdf»), а саме розрахована загальна ціна, згідно з розрахунками наданими учасником ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС» складає 9 245 562,97 гривень з ПДВ та ціна договору – 9 233 565,07 гривень з ПДВ . Відповідно до наданих пояснень Замовника від 14.05.2024 та 20.05.2024, які отримані на запит Держаудитслужби, Замовником зазначено, що: «Такі дані ніяким чином не впливають на ціну тендерної пропозиції Учасника-Переможця та не суперечать вимогам Замовника.». Проте, до загальної вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів, учасник у тендерній пропозиції включив вартість вищевказаних послуг та запчастин разом з допущеними арифметичними помилками. Загальна сума завищення склала 38 564,19 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник виявивши вищезазначені невідповідності на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме невідповідностей, щодо документів, які були подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. У ході проведення моніторингу Замовником укладено Додаткову угоду від 15.05.2024 №1, відповідно до якої виправлено арифметичні помилки в розрахунках вартості послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів та сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 51 253,26 гривень.
Період усунення порушень: 23.05.2024 15:38 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2024 15:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Аргументовані заперечення на висновок. Висновок буде оскаржено в суді.
Дата публікації: 29.05.2024 12:32

Запити/Пояснення