• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)

Завершена

10 116 036.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 580.19 UAH
Період оскарження: 08.03.2024 13:02 - 15.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо кваліфікаційний критеріїв

Номер: 1ee101a793f24da882d010381f6ec8fd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-004957-a.b2
Назва: Щодо кваліфікаційний критеріїв
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією, опублікованою в системі Prozorro Вами порушено норми статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них й добросовісної конкуренції серед учасників. Дискримінація та обмеження добросовісної конкуренції вбачається в наступних вимогах тендерної документації: 1) Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Розміщення СТО на відстані в 3 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду).» Дана вимога обмежує коло потенційних учасників – СТО в м. Києві й призводить до підписання договорів з заздалегідь відомим колом Учасників, внаслідок чого за результатами торгів останніх трьох років ЄДИНИМИ Учасниками й відповідно Переможцями є ТОВ «Тайр Ленд» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС", з чого вбачається недобросовісна конкуренція й заздалегідь вирішене питання з потенційним підрядником, що є порушенням норм Закону України "Про захист економічної конкуренції Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції: 1. У зв’язку з тим, що автомобілі Замовника в основному проходять планове технічне обслуговування та непередбачувані ремонтні роботи, з метою заощадження коштів на утримання Замовника місцезнаходження СТО Учасника повинно знаходитися на правому березі м. Києва на відстані не більше 15 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду). 2) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: Наявність в штаті 21 працівника (- слюсар по ремонту авто – не менше 10 осіб; автоелектрик – не менше 3 осіб; фахівець з продажу запасних частин – не менше 3 осіб; малярно-рехтувальна дільниця – не менше 3 осіб; майстри виробничих дільниць – не менше 2 осіб). При цьому, в тому ж Додатку 1 Замовник вимагає лише 10 підйомників СТО з огляду на одночасне обслуговування не менш 10 автомобілів Замовника. За технічними можливостями, за наявності на СТО 10 автопідйомників не має потреби в наявності виробничого персоналу (слюсарів, електриків, мулярів тощо) в кількості 21 особи. Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Про те, дана вимога повинна бути аргументована й наявність в потенційних Учасників даного кваліфікаційного критерію повинна забезпечувати спроможність виконання предмету закупівлі Замовника. Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 2 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції: Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (у кількості не менше десяти спеціалістів), які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно з формою наведеної Таблиці 2. 3) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Сума наданих послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозицій має становити не менше 50% від загальної вартості цього договору. Аналогічний договір повинен бути укладений за період 2023 року. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає: копію аналогічного договору, акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором.» Дана вимога є порушенням норм пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: - Даною вимогою обмежується сума договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ. - Даною вимогою обмежується рік укладення та виконання аналогічного договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому що тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ СТРОКІВ ДІЇ/ВИКОНАННЯ тощо. Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 3 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції: «Учасник закупівлі має надати довідку згідно з Таблицею 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору на надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів. Аналогічним договором вважається виконаний або частково виконаний договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає: - копію аналогічного договору, - акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором або акти наданих послуг (не менше одного), що підтверджують виконання такого договору. З огляду на вищевикладене, закликаємо привести Тендерну документацію у відповідності до норм статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, внести зміни, що вимагаються та сприяти добросовісній та чесній конкуренції з надання послуг. В разі залишення тендерної документації без змін та, внаслідок цього, визнання Переможцем знов одних й тих самих підрядників, залишаємо за собою право на звернення до сервісів Dozorro, органів Моніторингу ДАСУ, інших контролюючих та перевіряючих органів відповідно до їх компетенції, щодо правильності й законності дій, вчинених по даній закупівлі, а також засобів масової інформації, антикорупційних органів для отримання громадської оцінки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник! 1. Згідно з частиною 1 Додатку 3 тендерної документації, метою заощадження коштів на утримання Замовника місцезнаходження СТО Учасника не повинно перевищувати відстань в 3 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі. Наше підприємство, на жаль, має негативний досвід позаминулих років, коли місцезнаходження СТО переможця перевищувало відстань в 3 км від місця знаходження Замовника. В умовах ускладненого дорожнього трафіку по місту Києву та області, шлях до СТО зазвичай займає великий проміжок часу (іноді більше години), що призводить до значних витрат палива, робочого часу співробітників підприємства, підвищеної амортизації машин та механізмів, тощо. Крім того, у зазначеному Замовником радіусі розміщуються понад 10 станцій технічного обслуговування автомобілів, що більш ніж достатньо для створення належних умов добросовісної конкуренції. Отже, зазначена вимога обумовлена виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), згідно з якими закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. 2. Відповідно до частини 2 Додатку 3 тендерної документації Учасник надає інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надаючи оцінку та складаючи зазначену вимогу потенційний учасник не враховує той факт що СТО - переможець буде займатися не лише обслуговуванням/ремонтом виключно автомобілів які належать Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, а також автотранспортом інших фізичних та юридичних осіб. Враховуючи значний автопарк Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, а також той факт що ми є організацією критичної інфраструктури у якої існує постійна необхідність обстеження та експлуатаційного нагляду технічного стану об’єктів критичної інфраструктури, які розміщуються в тому числі у віддалених, важкодоступних місцях, серед іншого з відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації, у Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області немає можливості тижнями очікувати черги для проведення регламентних та непередбачуваних робіт. 3. Відповідно до п.31 та п. 32 ст. 1 Закону : - тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до абз. 2 п.п. 1 п. 3 Додатку № 1 Замовником «Сума наданих послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозицій має становити не менше 50% від загальної вартості цього договору.» Учасники процедури закупівлі мають можливість надати один або декілька аналогічних договорів, але виконання їх повинно бути не менше 50% від суми аналогічного (их) договору (ів). Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, які допомагають йому пересвідчитися, що учасники мають спроможність належно надати конкретні послуги у потрібному замовникові обсязі. Встановлення такого кваліфікаційного критерію визначається статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Також, наголошуємо на тому, що очікувана вартість закупівлі складає понад 10 млн. грн. при цьому Замовником не вимагається забеспечення тендерної пропозиції. Отже, для гарантії спроможності надати послуги у повному обсязі учасниками процедури закупівлі Замовником встановлені відповідні кваліфікаційні крітерії. Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: b4204884261645238a1605890496d395
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-004957-a.b1
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією, опублікованою в системі Prozorro Вами порушено норми статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них й добросовісної конкуренції серед учасників. Дискримінація та обмеження добросовісної конкуренції вбачається в наступних вимогах тендерної документації: 1) Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Розміщення СТО на відстані в 3 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду).» Дана вимога обмежує коло потенційних учасників – СТО в м. Києві й призводить до підписання договорів з заздалегідь відомим колом Учасників, внаслідок чого за результатами торгів останніх трьох років ЄДИНИМИ Учасниками й відповідно Переможцями є ТОВ «Тайр Ленд» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС", з чого вбачається недобросовісна конкуренція й заздалегідь вирішене питання з потенційним підрядником, що є порушенням норм Закону України "Про захист економічної конкуренції Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції: 1. У зв’язку з тим, що автомобілі Замовника в основному проходять планове технічне обслуговування та непередбачувані ремонтні роботи, з метою заощадження коштів на утримання Замовника місцезнаходження СТО Учасника повинно знаходитися на правому березі м. Києва на відстані не більше 15 км від місця знаходження Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) з відліком відстані від адреси Замовника (вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151) по існуючій вулично-шляховій мережі, (надати довідку, складену в довільній формі, із планом-схемою проїзду). 2) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: Наявність в штаті 21 працівника (- слюсар по ремонту авто – не менше 10 осіб; автоелектрик – не менше 3 осіб; фахівець з продажу запасних частин – не менше 3 осіб; малярно-рехтувальна дільниця – не менше 3 осіб; майстри виробничих дільниць – не менше 2 осіб). При цьому, в тому ж Додатку 1 Замовник вимагає лише 10 підйомників СТО з огляду на одночасне обслуговування не менш 10 автомобілів Замовника. За технічними можливостями, за наявності на СТО 10 автопідйомників не має потреби в наявності виробничого персоналу (слюсарів, електриків, мулярів тощо) в кількості 21 особи. Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Про те, дана вимога повинна бути аргументована й наявність в потенційних Учасників даного кваліфікаційного критерію повинна забезпечувати спроможність виконання предмету закупівлі Замовника. Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 2 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції: Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (у кількості не менше десяти спеціалістів), які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно з формою наведеної Таблиці 2. 3) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації окрім іншого вимагається: «Сума наданих послуг за наданим аналогічним договором на дату подання пропозицій має становити не менше 50% від загальної вартості цього договору. Аналогічний договір повинен бути укладений за період 2023 року. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає: копію аналогічного договору, акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором.» Дана вимога є порушенням норм пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних причин: - Даною вимогою обмежується сума договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ВАРТІСНИХ ПОКАЗНИКІВ. - Даною вимогою обмежується рік укладення та виконання аналогічного договору, який Замовник вбачає за аналогічний, при тому що тому, що аналогічним предмету закупівлі є та може бути ЛИШЕ договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання БЕЗ ОБМЕЖЕННЯ СТРОКІВ ДІЇ/ВИКОНАННЯ тощо. Виходячи з викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу пункту 3 Додатку 1 тендерної документації в наступній редакції: «Учасник закупівлі має надати довідку згідно з Таблицею 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору на надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів. Аналогічним договором вважається виконаний або частково виконаний договір за Національним класифікатором “Єдиний закупівельний словник” код ДК 021:2015 – 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає: - копію аналогічного договору, - акт звірки взаємних розрахунків за наданим аналогічним договором або акти наданих послуг (не менше одного), що підтверджують виконання такого договору. З огляду на вищевикладене, закликаємо привести Тендерну документацію у відповідності до норм статті 5 Закону України « Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, внести зміни, що вимагаються та сприяти добросовісній та чесній конкуренції з надання послуг. В разі залишення тендерної документації без змін та, внаслідок цього, визнання Переможцем знов одних й тих самих підрядників, залишаємо за собою право на звернення до сервісів Dozorro, органів Моніторингу ДАСУ, інших контролюючих та перевіряючих органів відповідно до їх компетенції, щодо правильності й законності дій, вчинених по даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилкова при створенні
Дата скасування: 12.03.2024 16:05