-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Люки каналізаційні важкі ТС250 , люки каналізаційні легкі ЛА15 Н-90 (44423710-1 - Каналізаційні люки)
Завершена
249 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 245.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 245.00 UAH
Номер:
9f708e7dfd3c49eaacaa1f32ef5406cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-16-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2024 00:00
Період моніторингу:
16.05.2024 17:22 - 07.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.05.2024 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
12 UA-2024-03-08-000533-a 08.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.03.2024 № 123, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.03.2024, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру за номерам ID: UA-2024-03-08-000533-a.c1 від 20.03.2024, відповідь Замовника від 22.03.2024, тендерні пропозиції ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА" та ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.03.2024 №158, скаргу до процедури від 25.03.2024 за номером ID: UA-2024-03-08-000533-a.c2, рішення органу оскарження від 05.04.2024 № 6151-р/пк-пз, коментарі замовника щодо усунення порушення, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА", документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА" протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.04.2024 №226, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.04.2024, договір від 24.04.2024 № 288/24 (далі – Договір), пояснення та документи від 22.05.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.06.2024 12:13 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2024 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
64e72bd65cca42418714d0a0d1ee1ef3
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.05.2024 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі люків каналізаційних важких ТС250, люків каналізаційних легких ЛА15 Н-90 (44423710-1 - Каналізаційні люки) за кодом CPV ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-000533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
891c8d18376941c2b1d5a3f59a47db68
Назва:
Пояснення щодо запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
22.05.2024 16:13
Опис:
Пояснення щодо запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, з приводу моніторинга закупівлі відкритих торгів з особливостями: люків каналізаційних важких ТС250, люків каналізаційних легких ЛА15 Н-90 (44423710-1- Каналізаційні люки) за кодом ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-000533-a), щодо отримання поясненнь (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість
Закупівля за предметом закупівлі: Люки каналізаційні важкі ТС250, люки каналізаційні легкі ЛА15 Н-90 (44423710-1 - Каналізаційні люки) за кодом ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари за ID: UA-2024-03-08-000533-a, здійснена Замовником за власні кошти, які надійшли від здійснення господарської діяльності (бюджетні призначення по даній закупівлі відсутні). Очікувану вартість закупівлі визначено шляхом проведення аналізу цін на ринку з урахуванням досвіду власних попередніх закупівель (вартості у попередньо укладених договорах за минулий період), аналізу закупівлі аналогічних товарів на сайті Prozorro.
У відповідності до Наказу від 18.02. 2020 №275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (який є чинним) у п.1. зазначено «Ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер.»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства відповідно до потреб замовника, для забезпечення діяльності комунального підприємства; комплексного обслуговування мережі централізованого теплопостачання з заміною люків оглядових колодязів теплових камер . З метою уникнення доступу сторонніх осіб до теплових камер теплових мереж, усунення люків, які стали непридатні для використання (поламки, крадіжки, тощо), встановлюються люки з замикаючими пристроями (антивандальні), що забезпечує підготовку об’єктів інфраструктури до роботи в осінньо-зимовий період; зменшення теплових втрат в мережах; підвищення надійності системи теплозабезпечення міста в цілому. З цією метою підприємством щорічно, з врахуванням досвіду попередніх періодів, розробляється загальний по підприємству комплекс заходів на ремонтний період, в які входять заходи по ремонту теплових мереж та мереж гарячого водопостачання, що передбачають заміни люків для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах, що забезпечить підготовку об’єктів інфраструктури до роботи в осінньо-зимовий період з урахуванням вимог законодавства.