-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Люки каналізаційні важкі ТС250 , люки каналізаційні легкі ЛА15 Н-90 (44423710-1 - Каналізаційні люки)
Завершена
249 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 245.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 245.00 UAH
Період оскарження:
08.03.2024 09:13 - 13.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
fa2fbcef69ca43b0bc977de6eef345e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-000533-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 17-5 ГЛ - щодо відпов. тех. вимогам.pdf 25.03.2024 15:01
- Пр.158 відхилення Каналізац. люки по техніці (1).pdf 25.03.2024 15:01
- 17-1 Порівняльна таблиця.pdf 25.03.2024 15:01
- Скарга до АМКУ 2-22-24 від 25.03.2024 на дії МКП Хмельницьктеплокомуненерго.pdf 25.03.2024 15:01
- 17 Технічна.pdf 25.03.2024 15:01
- Пр.161 про задоволення вимоги.pdf 25.03.2024 15:01
- 17-3 Довідка щодо виробника.pdf 25.03.2024 15:01
- sign.p7s 25.03.2024 15:07
- рішення від 27.03.2024 № 5508.pdf 27.03.2024 16:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2024 № 6151.pdf 08.04.2024 16:46
- рішення від 05.04.2024 № 6151.pdf 10.04.2024 15:50
- Пояснення до скарги люки.docx 29.03.2024 09:16
- Пояснення до скарги люки.pdf 29.03.2024 09:16
- Пр.212 11.04 про виконання рішення АМКУ.pdf 11.04.2024 14:28
- Пр.212 11.04 про виконання рішення АМКУ.pdf 11.04.2024 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2024 15:17
Дата розгляду скарги:
05.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.03.2024 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.04.2024 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тенденої пропозиції ТОВ "Теплоарматура" скасовано
Пункт скарги
Номер:
b026ad9e536d457daec53f9b786d07a8
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції та вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону
Опис заперечення:
СКАРГА
на неправомірне рішення, дії та бездіяльність Замовника
Закупівлю оголошено відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб`єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
ПО СУТІ:
08.03.2024 року Замовником торгів МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" була оголошена процедура за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-03-08-000533-a з предметом: Люки каналізаційні важкі ТС250; Люки каналізаційні легкі ЛА15 Н-90 (44423710-1 Каналізаційні люки), ДК 021:2015:44420000-0- Будівельні товари
15.03.2024 р. ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» подала свою пропозицію для участі в закупівлі UA-2024-03-08-000533-a До даної події була проведена робота по детальному вивченню технічних характеристик товару згідно вимог Замовника.
Участь у Закупівлі прийняли 2 (два) Учасники та відповідно подали свої тендерні пропозиції, а саме:
1) Скаржник: ЄДРПОУ 44721189
2) ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН ЄДРПОУ 42581966
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158 Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих ососбливостей
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції та вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням зважаючи на наступне.
ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» надає у своїй тендерній пропозиції документ № 103-17/т від 13.03.2024 р. в якому враховані вимоги Замовника, а саме:
Замовник вимагає, далі по тексту:
№
з/п Найменування Один виміру Кількість
1. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію. шт 30
2. Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
шт 15
Всього, штук: 45
1. Учасники у складі тендерної пропозиції надають:
Таблицю порівняльних характеристик Товару (предмета закупівлі) (за формою в Таблиці №2), щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару з посиланням на документ, що надається Учасником на підтвердження технічним характеристикам Замовника вказаних в Таблиці №1 Додатку №4 до тендерної документації.
Після форми Порівняльної таблиці є ПРИМІТКА яку вказає Замовник : * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., а саме:
Вимоги Замовника Запропоновано Учасником
№
п/п Найменування товару Технічні характеристики Найменування товару Технічні характеристики Кількість,
штук Опис товару*
1 Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – 3 роки з дня введення виробів в експлуатацію
30 Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 3 роки
2 Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
15 Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 5 років
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» вказує назву свого товару як зазначено у бухгалтерсківй базі підприємства, а також у звязку з тим що Скаржник є імпортером даного товару на територію України, дана назва фігурує у всіх документах бухгалтерського характеру, та поставлена на прибуток на склад ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також в складі пропозиції наявна довідка щодо виробника товару, який вимагав Замовник № 103-17-3/т від 13.03.2024 р. Яка також підтверджує дану назву та про те, що товар пройшов сертифікацію в Україні.
Гарантійним листом № 103-17-5/т від 13.03.2024 р. Скаржник підтверджує, підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником із гарантією надання документів про якість Товару, під час його поставки, що свідчитимуть про відповідність чинним ДСТУ, ТУ виробника, технічним вимогам.
Тобто в даній частині Скаржник виконав вимоги Замовника, та його пропозицію не можна було дискваліфікувати.
20.03.2024 року, Скаржник звернувся з Вимогою до Замовника щодо повторного перегляду пропозиції, та вказав що Люки які пропонує Скаржник є з запірним пристроєм, та з такими самими технічними характеристиками які вимагав Замовник. Також було вказано що, Назва люку: Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п (з/п - це запірний пристрій). Так вказано в базі Скаржника, та така назва буде в документах у разі перемоги пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА». Скорочена назва не є помилкою технічного характеру, та може вважатися формальною помилкою.
22.03.2024 року Уповноважена особа Замовника, прийняло рішення Протокол №161 про повторний розгляд пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також зважаючи на те що у даній закупівлі не визначено переможця, не було надано повідомлення про намір укласти договір іншому учаснику відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» роз’яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівлі, та /або внести зміни в оголошення про проведення спрощеної системи закупівлі, та/або предмета закупівлі повернути учасника ТОВ «ТЕПЛОВРМАТУРА» на кваліфікацію.
Станом на день подання Скарги, у Замовника відсутня можливість самостійно повернути на повторну кваліфікацію Учасника – Скаржника. Згідно до законодавства дане рішення може прийняти тільки АМКУ розглянувши скаргу ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Таким чином, пропозиція Скаржника є неправомірно відхиленою Замовником, оскільки містить всі документи, що вимагаються тендерною документацією процедури закупівлі.
Протоколом №161 від 22.03.2024 року Замовник визначив повернути Скаржника на повторний розгляд.
Для недопущення упередженості та недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що, в свою чергу, призвело до порушення прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю в закупівлі, а також втрати часу та коштів на подання тендерної пропозиції, аналізу ринку товарів, втрати можливості отримання майбутньої вигоди тощо.
Керуючись ексклюзивним правом АМКУ на повернення Скаржника на повторний розгляд.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати: Протокол № 158 від 20.03.2024 року про дискваліфікацію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Та визнати Протокол № 161 від 22.03.2024 року діючим, та повернути на розгляд пропозицію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема положеннями ст. 18 Закону, з урахуванням норм Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.
3. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-08-000533-a в частині неправомірного відхилення пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника (протокол уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158).
5. Дозволити повернути пропозицію Скаржника на повторний розгляд з вступом в дію Протоколу № 161 від 22.03.2024р.
До Скарги додаються:
1. Протокол № 158 від 20.03.2024 р
2. Протокол № 161 від 22.03.2024 р.
3. Технічна № 103-17/т від 13.03.2024 р
4. Порівняльна таблиця № 103-17-1/т від 13.03.2024 р.
5. Довідка щодо виробника № 103-17-3/т від 13.03.2024 р.
6. Гарантійний лист № 103-17-5/т від 13.03.2024 р.
на неправомірне рішення, дії та бездіяльність Замовника
Закупівлю оголошено відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб`єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
ПО СУТІ:
08.03.2024 року Замовником торгів МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" була оголошена процедура за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-03-08-000533-a з предметом: Люки каналізаційні важкі ТС250; Люки каналізаційні легкі ЛА15 Н-90 (44423710-1 Каналізаційні люки), ДК 021:2015:44420000-0- Будівельні товари
15.03.2024 р. ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» подала свою пропозицію для участі в закупівлі UA-2024-03-08-000533-a До даної події була проведена робота по детальному вивченню технічних характеристик товару згідно вимог Замовника.
Участь у Закупівлі прийняли 2 (два) Учасники та відповідно подали свої тендерні пропозиції, а саме:
1) Скаржник: ЄДРПОУ 44721189
2) ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН ЄДРПОУ 42581966
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158 Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих ососбливостей
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції та вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням зважаючи на наступне.
ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» надає у своїй тендерній пропозиції документ № 103-17/т від 13.03.2024 р. в якому враховані вимоги Замовника, а саме:
Замовник вимагає, далі по тексту:
№
з/п Найменування Один виміру Кількість
1. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію. шт 30
2. Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
шт 15
Всього, штук: 45
1. Учасники у складі тендерної пропозиції надають:
Таблицю порівняльних характеристик Товару (предмета закупівлі) (за формою в Таблиці №2), щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару з посиланням на документ, що надається Учасником на підтвердження технічним характеристикам Замовника вказаних в Таблиці №1 Додатку №4 до тендерної документації.
Після форми Порівняльної таблиці є ПРИМІТКА яку вказає Замовник : * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., а саме:
Вимоги Замовника Запропоновано Учасником
№
п/п Найменування товару Технічні характеристики Найменування товару Технічні характеристики Кількість,
штук Опис товару*
1 Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – 3 роки з дня введення виробів в експлуатацію
30 Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 3 роки
2 Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
15 Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 5 років
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» вказує назву свого товару як зазначено у бухгалтерсківй базі підприємства, а також у звязку з тим що Скаржник є імпортером даного товару на територію України, дана назва фігурує у всіх документах бухгалтерського характеру, та поставлена на прибуток на склад ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також в складі пропозиції наявна довідка щодо виробника товару, який вимагав Замовник № 103-17-3/т від 13.03.2024 р. Яка також підтверджує дану назву та про те, що товар пройшов сертифікацію в Україні.
Гарантійним листом № 103-17-5/т від 13.03.2024 р. Скаржник підтверджує, підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником із гарантією надання документів про якість Товару, під час його поставки, що свідчитимуть про відповідність чинним ДСТУ, ТУ виробника, технічним вимогам.
Тобто в даній частині Скаржник виконав вимоги Замовника, та його пропозицію не можна було дискваліфікувати.
20.03.2024 року, Скаржник звернувся з Вимогою до Замовника щодо повторного перегляду пропозиції, та вказав що Люки які пропонує Скаржник є з запірним пристроєм, та з такими самими технічними характеристиками які вимагав Замовник. Також було вказано що, Назва люку: Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п (з/п - це запірний пристрій). Так вказано в базі Скаржника, та така назва буде в документах у разі перемоги пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА». Скорочена назва не є помилкою технічного характеру, та може вважатися формальною помилкою.
22.03.2024 року Уповноважена особа Замовника, прийняло рішення Протокол №161 про повторний розгляд пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також зважаючи на те що у даній закупівлі не визначено переможця, не було надано повідомлення про намір укласти договір іншому учаснику відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» роз’яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівлі, та /або внести зміни в оголошення про проведення спрощеної системи закупівлі, та/або предмета закупівлі повернути учасника ТОВ «ТЕПЛОВРМАТУРА» на кваліфікацію.
Станом на день подання Скарги, у Замовника відсутня можливість самостійно повернути на повторну кваліфікацію Учасника – Скаржника. Згідно до законодавства дане рішення може прийняти тільки АМКУ розглянувши скаргу ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Таким чином, пропозиція Скаржника є неправомірно відхиленою Замовником, оскільки містить всі документи, що вимагаються тендерною документацією процедури закупівлі.
Протоколом №161 від 22.03.2024 року Замовник визначив повернути Скаржника на повторний розгляд.
Для недопущення упередженості та недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що, в свою чергу, призвело до порушення прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю в закупівлі, а також втрати часу та коштів на подання тендерної пропозиції, аналізу ринку товарів, втрати можливості отримання майбутньої вигоди тощо.
Керуючись ексклюзивним правом АМКУ на повернення Скаржника на повторний розгляд.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати: Протокол № 158 від 20.03.2024 року про дискваліфікацію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Та визнати Протокол № 161 від 22.03.2024 року діючим, та повернути на розгляд пропозицію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема положеннями ст. 18 Закону, з урахуванням норм Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.
3. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-08-000533-a в частині неправомірного відхилення пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника (протокол уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158).
5. Дозволити повернути пропозицію Скаржника на повторний розгляд з вступом в дію Протоколу № 161 від 22.03.2024р.
До Скарги додаються:
1. Протокол № 158 від 20.03.2024 р
2. Протокол № 161 від 22.03.2024 р.
3. Технічна № 103-17/т від 13.03.2024 р
4. Порівняльна таблиця № 103-17-1/т від 13.03.2024 р.
5. Довідка щодо виробника № 103-17-3/т від 13.03.2024 р.
6. Гарантійний лист № 103-17-5/т від 13.03.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на неправомірне рішення, дії та бездіяльність Замовника
Закупівлю оголошено відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб`єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
ПО СУТІ:
08.03.2024 року Замовником торгів МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" була оголошена процедура за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-03-08-000533-a з предметом: Люки каналізаційні важкі ТС250; Люки каналізаційні легкі ЛА15 Н-90 (44423710-1 Каналізаційні люки), ДК 021:2015:44420000-0- Будівельні товари
15.03.2024 р. ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» подала свою пропозицію для участі в закупівлі UA-2024-03-08-000533-a До даної події була проведена робота по детальному вивченню технічних характеристик товару згідно вимог Замовника.
Участь у Закупівлі прийняли 2 (два) Учасники та відповідно подали свої тендерні пропозиції, а саме:
1) Скаржник: ЄДРПОУ 44721189
2) ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН ЄДРПОУ 42581966
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158 Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих ососбливостей
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції та вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням зважаючи на наступне.
ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» надає у своїй тендерній пропозиції документ № 103-17/т від 13.03.2024 р. в якому враховані вимоги Замовника, а саме:
Замовник вимагає, далі по тексту:
№
з/п Найменування Один виміру Кількість
1. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію. шт 30
2. Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
шт 15
Всього, штук: 45
1. Учасники у складі тендерної пропозиції надають:
Таблицю порівняльних характеристик Товару (предмета закупівлі) (за формою в Таблиці №2), щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару з посиланням на документ, що надається Учасником на підтвердження технічним характеристикам Замовника вказаних в Таблиці №1 Додатку №4 до тендерної документації.
Після форми Порівняльної таблиці є ПРИМІТКА яку вказає Замовник : * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., а саме:
Вимоги Замовника Запропоновано Учасником
№
п/п Найменування товару Технічні характеристики Найменування товару Технічні характеристики Кількість,
штук Опис товару*
1 Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – 3 роки з дня введення виробів в експлуатацію
30 Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 3 роки
2 Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
15 Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 5 років
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» вказує назву свого товару як зазначено у бухгалтерсківй базі підприємства, а також у звязку з тим що Скаржник є імпортером даного товару на територію України, дана назва фігурує у всіх документах бухгалтерського характеру, та поставлена на прибуток на склад ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також в складі пропозиції наявна довідка щодо виробника товару, який вимагав Замовник № 103-17-3/т від 13.03.2024 р. Яка також підтверджує дану назву та про те, що товар пройшов сертифікацію в Україні.
Гарантійним листом № 103-17-5/т від 13.03.2024 р. Скаржник підтверджує, підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником із гарантією надання документів про якість Товару, під час його поставки, що свідчитимуть про відповідність чинним ДСТУ, ТУ виробника, технічним вимогам.
Тобто в даній частині Скаржник виконав вимоги Замовника, та його пропозицію не можна було дискваліфікувати.
20.03.2024 року, Скаржник звернувся з Вимогою до Замовника щодо повторного перегляду пропозиції, та вказав що Люки які пропонує Скаржник є з запірним пристроєм, та з такими самими технічними характеристиками які вимагав Замовник. Також було вказано що, Назва люку: Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п (з/п - це запірний пристрій). Так вказано в базі Скаржника, та така назва буде в документах у разі перемоги пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА». Скорочена назва не є помилкою технічного характеру, та може вважатися формальною помилкою.
22.03.2024 року Уповноважена особа Замовника, прийняло рішення Протокол №161 про повторний розгляд пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також зважаючи на те що у даній закупівлі не визначено переможця, не було надано повідомлення про намір укласти договір іншому учаснику відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» роз’яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівлі, та /або внести зміни в оголошення про проведення спрощеної системи закупівлі, та/або предмета закупівлі повернути учасника ТОВ «ТЕПЛОВРМАТУРА» на кваліфікацію.
Станом на день подання Скарги, у Замовника відсутня можливість самостійно повернути на повторну кваліфікацію Учасника – Скаржника. Згідно до законодавства дане рішення може прийняти тільки АМКУ розглянувши скаргу ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Таким чином, пропозиція Скаржника є неправомірно відхиленою Замовником, оскільки містить всі документи, що вимагаються тендерною документацією процедури закупівлі.
Протоколом №161 від 22.03.2024 року Замовник визначив повернути Скаржника на повторний розгляд.
Для недопущення упередженості та недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що, в свою чергу, призвело до порушення прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю в закупівлі, а також втрати часу та коштів на подання тендерної пропозиції, аналізу ринку товарів, втрати можливості отримання майбутньої вигоди тощо.
Керуючись ексклюзивним правом АМКУ на повернення Скаржника на повторний розгляд.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати: Протокол № 158 від 20.03.2024 року про дискваліфікацію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Та визнати Протокол № 161 від 22.03.2024 року діючим, та повернути на розгляд пропозицію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема положеннями ст. 18 Закону, з урахуванням норм Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.
3. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-08-000533-a в частині неправомірного відхилення пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника (протокол уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158).
5. Дозволити повернути пропозицію Скаржника на повторний розгляд з вступом в дію Протоколу № 161 від 22.03.2024р.
До Скарги додаються:
1. Протокол № 158 від 20.03.2024 р
2. Протокол № 161 від 22.03.2024 р.
3. Технічна № 103-17/т від 13.03.2024 р
4. Порівняльна таблиця № 103-17-1/т від 13.03.2024 р.
5. Довідка щодо виробника № 103-17-3/т від 13.03.2024 р.
6. Гарантійний лист № 103-17-5/т від 13.03.2024 р.
на неправомірне рішення, дії та бездіяльність Замовника
Закупівлю оголошено відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб`єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
ПО СУТІ:
08.03.2024 року Замовником торгів МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" була оголошена процедура за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-03-08-000533-a з предметом: Люки каналізаційні важкі ТС250; Люки каналізаційні легкі ЛА15 Н-90 (44423710-1 Каналізаційні люки), ДК 021:2015:44420000-0- Будівельні товари
15.03.2024 р. ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» подала свою пропозицію для участі в закупівлі UA-2024-03-08-000533-a До даної події була проведена робота по детальному вивченню технічних характеристик товару згідно вимог Замовника.
Участь у Закупівлі прийняли 2 (два) Учасники та відповідно подали свої тендерні пропозиції, а саме:
1) Скаржник: ЄДРПОУ 44721189
2) ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ІНЖЕНЕРНИХ МАШИН ЄДРПОУ 42581966
Згідно з протоколом уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158 Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих ососбливостей
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції та вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням зважаючи на наступне.
ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» надає у своїй тендерній пропозиції документ № 103-17/т від 13.03.2024 р. в якому враховані вимоги Замовника, а саме:
Замовник вимагає, далі по тексту:
№
з/п Найменування Один виміру Кількість
1. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію. шт 30
2. Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
шт 15
Всього, штук: 45
1. Учасники у складі тендерної пропозиції надають:
Таблицю порівняльних характеристик Товару (предмета закупівлі) (за формою в Таблиці №2), щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару з посиланням на документ, що надається Учасником на підтвердження технічним характеристикам Замовника вказаних в Таблиці №1 Додатку №4 до тендерної документації.
Після форми Порівняльної таблиці є ПРИМІТКА яку вказає Замовник : * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., а саме:
Вимоги Замовника Запропоновано Учасником
№
п/п Найменування товару Технічні характеристики Найменування товару Технічні характеристики Кількість,
штук Опис товару*
1 Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – не менше 3 років з дня введення виробів в експлуатацію.. Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту. Матеріал –чавун високоміцний ВЧ 500-2 ДСТУ 3925-99.
Гарантійний термін експлуатації – 3 роки з дня введення виробів в експлуатацію
30 Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 3 роки
2 Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – не менше 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п Люк каналізаційний легкий Л А 15 Н-90 ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99) та EN124 – 2015 застосовується для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зонах зелених насаджень, парках, пішохідних зонах. Гарантійний термін експлуатації – 5 років з дня введення виробів в експлу-атацію.
15 Люк чавунний тип A15 легкий з мех. обробкою та з/п
ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 (ГОСТ 3634-99)
Країна походження: - Китай
Виробник товару: Beijing Metalco Industry International Co. LTD
Офіційний імпортер, представник на території України: ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Рік випуску: 2023
Гарантійний строк на Товар - 5 років
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» вказує назву свого товару як зазначено у бухгалтерсківй базі підприємства, а також у звязку з тим що Скаржник є імпортером даного товару на територію України, дана назва фігурує у всіх документах бухгалтерського характеру, та поставлена на прибуток на склад ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також в складі пропозиції наявна довідка щодо виробника товару, який вимагав Замовник № 103-17-3/т від 13.03.2024 р. Яка також підтверджує дану назву та про те, що товар пройшов сертифікацію в Україні.
Гарантійним листом № 103-17-5/т від 13.03.2024 р. Скаржник підтверджує, підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником із гарантією надання документів про якість Товару, під час його поставки, що свідчитимуть про відповідність чинним ДСТУ, ТУ виробника, технічним вимогам.
Тобто в даній частині Скаржник виконав вимоги Замовника, та його пропозицію не можна було дискваліфікувати.
20.03.2024 року, Скаржник звернувся з Вимогою до Замовника щодо повторного перегляду пропозиції, та вказав що Люки які пропонує Скаржник є з запірним пристроєм, та з такими самими технічними характеристиками які вимагав Замовник. Також було вказано що, Назва люку: Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п (з/п - це запірний пристрій). Так вказано в базі Скаржника, та така назва буде в документах у разі перемоги пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА». Скорочена назва не є помилкою технічного характеру, та може вважатися формальною помилкою.
22.03.2024 року Уповноважена особа Замовника, прийняло рішення Протокол №161 про повторний розгляд пропозиції ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Також зважаючи на те що у даній закупівлі не визначено переможця, не було надано повідомлення про намір укласти договір іншому учаснику відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» роз’яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівлі, та /або внести зміни в оголошення про проведення спрощеної системи закупівлі, та/або предмета закупівлі повернути учасника ТОВ «ТЕПЛОВРМАТУРА» на кваліфікацію.
Станом на день подання Скарги, у Замовника відсутня можливість самостійно повернути на повторну кваліфікацію Учасника – Скаржника. Згідно до законодавства дане рішення може прийняти тільки АМКУ розглянувши скаргу ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Таким чином, пропозиція Скаржника є неправомірно відхиленою Замовником, оскільки містить всі документи, що вимагаються тендерною документацією процедури закупівлі.
Протоколом №161 від 22.03.2024 року Замовник визначив повернути Скаржника на повторний розгляд.
Для недопущення упередженості та недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що, в свою чергу, призвело до порушення прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю в закупівлі, а також втрати часу та коштів на подання тендерної пропозиції, аналізу ринку товарів, втрати можливості отримання майбутньої вигоди тощо.
Керуючись ексклюзивним правом АМКУ на повернення Скаржника на повторний розгляд.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати: Протокол № 158 від 20.03.2024 року про дискваліфікацію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА».
Та визнати Протокол № 161 від 22.03.2024 року діючим, та повернути на розгляд пропозицію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА»
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема положеннями ст. 18 Закону, з урахуванням норм Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.
3. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-08-000533-a в частині неправомірного відхилення пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника (протокол уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158).
5. Дозволити повернути пропозицію Скаржника на повторний розгляд з вступом в дію Протоколу № 161 від 22.03.2024р.
До Скарги додаються:
1. Протокол № 158 від 20.03.2024 р
2. Протокол № 161 від 22.03.2024 р.
3. Технічна № 103-17/т від 13.03.2024 р
4. Порівняльна таблиця № 103-17-1/т від 13.03.2024 р.
5. Довідка щодо виробника № 103-17-3/т від 13.03.2024 р.
6. Гарантійний лист № 103-17-5/т від 13.03.2024 р.
×
-
Назва доказу:
Протокол № 161 від 22.03.2024
-
Опис доказу:
Замовник прийняв рішення повернути пропозицію ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА" на повторний розгляд на кваліфікацію
-
Повʼязаний документ:
Пр.161 про задоволення вимоги.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист № 103-17-5/т від 13.03.2024
-
Опис доказу:
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., про назву товару який пропонує Скаржник, також виконує вимогу замовника що прописана у Примітках: * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки. Також в складі пропозиції наявна довідка щодо виробника товару, який вимагав Замовник № 103-17-3/т від 13.03.2024 р. Яка також підтверджує дану назву та про те, що товар пройшов сертифікацію в Україні. Гарантійним листом № 103-17-5/т від 13.03.2024 р. Скаржник підтверджує, підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником із гарантією надання документів про якість Товару, під час його поставки, що свідчитимуть про відповідність чинним ДСТУ, ТУ виробника, технічним вимогам.
-
Повʼязаний документ:
17-5 ГЛ - щодо відпов. тех. вимогам.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про виробника товару
-
Опис доказу:
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., про назву товару який пропонує Скаржник, також виконує вимогу замовника що прописана у Примітках: * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки. Також в складі пропозиції наявна довідка щодо виробника товару, який вимагав Замовник № 103-17-3/т від 13.03.2024 р. Яка також підтверджує дану назву та про те, що товар пройшов сертифікацію в Україні.
-
Повʼязаний документ:
17-3 Довідка щодо виробника.pdf
-
-
Назва доказу:
17-1 Порівняльна таблиця № 103-14-1/т від 13.03.2024
-
Опис доказу:
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., про назву товару який пропонує Скаржник, також виконує вимогу замовника що прописана у Примітках: * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки
-
Повʼязаний документ:
17-1 Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна № 103-17/т від 13.03.2024
-
Опис доказу:
Учасник ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» в своїй пропозиції надає Порівняльну таблицю в самому документі №103-17/т від 13.03.2024 року а також дана таблиця підтверджується в окремому документі № 103-17-1/т від 13.03.2024 р., про назву товару який пропонує Скаржник, також виконує вимогу замовника що прописана у Примітках: * учасник зазначає назву Товару, що буде в подальшому зазначена в Договорі поставки
-
Повʼязаний документ:
17 Технічна.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Станом на день подання Скарги, у Замовника відсутня можливість самостійно повернути на повторну кваліфікацію Учасника – Скаржника. Згідно до законодавства дане рішення може прийняти тільки АМКУ розглянувши скаргу ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА». Таким чином, пропозиція Скаржника є неправомірно відхиленою Замовником, оскільки містить всі документи, що вимагаються тендерною документацією процедури закупівлі. Протоколом №161 від 22.03.2024 року Замовник визначив повернути Скаржника на повторний розгляд. Для недопущення упередженості та недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що, в свою чергу, призвело до порушення прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю в закупівлі, а також втрати часу та коштів на подання тендерної пропозиції, аналізу ринку товарів, втрати можливості отримання майбутньої вигоди тощо. Керуючись ексклюзивним правом АМКУ на повернення Скаржника на повторний розгляд. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати: Протокол № 158 від 20.03.2024 року про дискваліфікацію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА». Та визнати Протокол № 161 від 22.03.2024 року діючим, та повернути на розгляд пропозицію ТОВ «ТЕПЛОАРМАТУРА» Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема положеннями ст. 18 Закону, з урахуванням норм Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою. 3. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-08-000533-a в частині неправомірного відхилення пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника (протокол уповноваженої особи від 20.03.2024 року № 158). 5. Дозволити повернути пропозицію Скаржника на повторний розгляд з вступом в дію Протоколу № 161 від 22.03.2024р.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
49cd210b58da42c9b078c153f2aff898
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-000533-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо ще раз уважніше розглянути пропозицію ТОВ "ТЕПЛОАРМАТУРА" надані люки мають замикаючий пристрій про що свідчить пропозиція та всі необхідні документи надані в тендері. В нас є практика звернень в АМКУ, як раз Ваш другий учасник знає про це. Тому якщо не буде переглюду, звернемося до АМКУ щодо незаконного відхилення (дискваліфікації) Учасника Назва люку Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п (з/п - це запірний пристрій) Тому люки повністю відповідають тим, що Ви вимагаєте.
Пов'язані документи:
Учасник
- 17-3 Довідка щодо виробника.pdf 20.03.2024 16:16
- 17-1 Порівняльна таблиця.pdf 20.03.2024 16:16
- Пр.161 про задоволення вимоги.pdf 22.03.2024 14:07
Дата подачі:
20.03.2024 16:16
Вирішення:
Під час розгляду пропозиції учасника встановлено, що учасник запропонував товар який не відповідає Вимогам до предмета закупівлі, а саме у додатку №4 Тендерної документації зазначено: «Люк чавунний каналізаційний важкий типу «Т» С250 із замикаючим пристроєм. Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99)». Учасник повинен надати люки з замикаючим пристроєм, в технічних характеристиках поданих учасником у документі 13.03.2024р. № 103-17-1/т зазначено: «Люк важкий Т (С 250) ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99) та EN124-2015 для застосування для оглядових колодязів інженерних міських комунікацій: теплових, встановлюється в зоні міських автомобільних доріг з інтенсивним рухом важкого вантажного та громадського транспорту», де не зазначено що даний різновид люку містить замикаючий пристрій. У вимозі учасника зазначено що у описі товару : «Люк чавунний тип C250 важкий з мех. обробкою та з/п ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 ( ГОСТ 3634-99)» надано пояснення що з/п скорочена назва замикаючого пристрою, про що не міг знати замовник і це привело до відхилення учасника
Статус вимоги:
Задоволено