-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітального ремонту (заміна) двох пасажирських ліфтів вантажопідйомністю 320 кг кожен із номінальною швидкістю 0,71м/с, які знаходяться в гуртожитку № 1 Луцького національно технічного університету на вул. Даньшина 8, в м. Луцьк, Волинської області.
Завершена
4 259 506.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 595.06 UAH
мін. крок: 1% або 42 595.06 UAH
Номер:
bb6229be639943c5bee9779f9d278ef9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
03.10.2024 12:02 - 25.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-07-011894-a від 07.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та додаткових угод до нього; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Луцького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2024 № 87 (далі – тендерна документація); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 № 6075-р/пк-пз та від 23.04.2024 № 7240-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.04.2024 № 132, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2024; договір підряду від 02.05.2024 № 112-ЗУ на суму 4 227 679,20 грн, укладений з ТОВ АРМ-ЕКО (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 27.08.2024 №1, від 08.10.2024 № 2; пояснення Замовника від 05.10.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.10.2024.
Моніторинг здійснюється в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
15.10.2024 16:00 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.10.2024 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
851d18fdebae44519777309cd2558a9a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2024 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по капітальному ремонту (заміна) двох пасажирських ліфтів вантажопідйомністю 320 кг кожен із номінальною швидкістю 0,71м/с, які знаходяться в гуртожитку № 1 Луцького національно технічного університету на вул. Даньшина 8, в м. Луцьк, Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-011894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
31c6a8be95984b219b57e989270c09c2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.10.2024 10:57
Опис:
У відповідь на Запит щодо пояснення процедури публічної закупівлі робіт по капітальному
ремонту (заміна) двох пасажирських ліфтів важкопідйомністю 320 кг кожен із номінальною
швидкістю 0,71 м/с, які знаходяться в гуртожитку №1 Луцького національного технічного
університету на вул. Даньшина 8, в м. Луцьк, Волинської області (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-011894-a) надаємо наступне
пояснення:
- Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на основі проектно-
кошторисної документації,
- https://lntu.edu.ua/uk/pro_nas/ofitsiyna-informatsiya/tender посилання, на якому
розміщено інформацію щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно
до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року
№710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)