• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітального ремонту (заміна) двох пасажирських ліфтів вантажопідйомністю 320 кг кожен із номінальною швидкістю 0,71м/с, які знаходяться в гуртожитку № 1 Луцького національно технічного університету на вул. Даньшина 8, в м. Луцьк, Волинської області.

Завершена

4 259 506.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 595.06 UAH
Номер: bb6229be639943c5bee9779f9d278ef9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 03.10.2024 12:02 - 25.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2024 № 47-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.10.2024 № 47-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-07-011894-a від 07.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та додаткових угод до нього; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Луцького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2024 № 87 (далі – тендерна документація); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 № 6075-р/пк-пз та від 23.04.2024 № 7240-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.04.2024 № 132, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2024; договір підряду від 02.05.2024 № 112-ЗУ на суму 4 227 679,20 грн, укладений з ТОВ АРМ-ЕКО (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 27.08.2024 №1, від 08.10.2024 № 2; пояснення Замовника від 05.10.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.10.2024. Моніторинг здійснюється в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень: 15.10.2024 16:00 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.10.2024 16:00

Запити/Пояснення