-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітального ремонту (заміна) двох пасажирських ліфтів вантажопідйомністю 320 кг кожен із номінальною швидкістю 0,71м/с, які знаходяться в гуртожитку № 1 Луцького національно технічного університету на вул. Даньшина 8, в м. Луцьк, Волинської області.
Завершена
4 259 506.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 595.06 UAH
мін. крок: 1% або 42 595.06 UAH
Період оскарження:
07.03.2024 16:59 - 12.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
82eda5dda87c4137908449233cf6e571
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-07-011894-a.a2
Назва:
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол про визначення переможця процедури закупівлі.docx 12.04.2024 21:21
- Додаток 3 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт та витрати).docx 12.04.2024 21:21
- СКАРГА.pdf 12.04.2024 21:21
- СКАРГА.docx 12.04.2024 21:21
- Кошторис.pdf 12.04.2024 21:21
- sign.p7s 12.04.2024 21:23
- рішення від 16.04.2024 № 6740.pdf 16.04.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7240.pdf 24.04.2024 13:07
- рішення від 23.04.2024 № 7240.pdf 26.04.2024 14:53
- Протокол про визначення переможця процедури закупівлі.docx.docx 18.04.2024 13:50
- Пояснення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.docx.docx 18.04.2024 13:50
- Протокол про визначення переможця процедури закупівлі.pdf.pdf 18.04.2024 13:50
- пояснення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ.pdf.pdf 18.04.2024 13:50
- Тендерна документація ліфти.docx.docx 18.04.2024 13:50
- Тендерна документація ліфти.pdf.pdf 18.04.2024 13:50
- Кошторис.pdf.pdf 18.04.2024 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 21:25
Дата розгляду скарги:
23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 17:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.04.2024 14:53
Пункт скарги
Номер:
17873adf678d4a4a901ebb955eda46a6
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірного визначення учасника переможцем
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Порушено вимоги, визначені в Таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт та витрат щодо предмета закупівлі)
1. Порушено вимоги, визначені в Таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт та витрат щодо предмета закупівлі)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання підтверджуючих розрахунків за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні пропозиції, а саме:
- договірна ціна; - локальні кошториси; - заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (але не більше 13 600,00 грн. при середньому розряді 3,8, при виконанні робіт у звичайних умовах в режимі повної зайнятості). Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни. - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; Ціна пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (цитата).
В п. 4 Додатку 3, замовник зазначив:
«З метою спрощення механізму ціноутворення, встановлення прозорості складових вартості капітального ремонту та забезпечення єдиного підходу при визначенні вартості та проведення розрахунків з учасником, з яким буде укладено договір про закупівлю, відповідно розпорядчого рішення Замовника (з урахуванням листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 №7/15-2747) на роботи, які становлять предмет закупівлі, поширюється дія КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»» (цитата).
Переможець подав файл «Кошторис.pdf» (додається) (сторінки 25-27, 28-30), в якому включені Підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. Проте, у цих відомостях були включені витрати на білило густотерте цинкове, вапно гашене, грунтовка глибокого проникнення, дрантя, оліфа комбінована К-2, папір шліфувальний, портландцемент загальнобудівельного призначення бездобавковий, марка 400, розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150, фарба, фарба олійна, шпаклівка Ceresit та шпаклівка клейова, які не входять у перелік ресурсів, передбачений технічним завданням тендеру.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру точно дотримувалися вимог тендерної документації, зокрема щодо надання точної специфікації товарів чи послуг. Включення в кошторис матеріалів, які не передбачені технічним завданням, є порушенням цих вимог і може призвести до відхилення тендерної пропозиції.
Також, відповідно до умов виконання робіт: Будівля, що експлуатується (к=1,2). Ця вимога зазначена замовником в таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації (додається). Разом з тим, згідно з пунктом 1 таблиці Г1 Додатку Г (обов’язковий) ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 “Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи” при виконанні робіт в експлуатованих будівлях та спорудах, звільнених від устаткування та інших предметів, що заважають нормальному виконанню робіт, передбачає застосування коефіцієнта для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом К=1,2.
В файлі «Кошторис.pdf» переможець надав пояснювальну записку до договірної ціни (сторінка 40), з інформації якої видно що переможцем не був застосований коефіцієнт впливу умов виконання робіт (К=1,2), як це вимагалось замовником в технічній специфікації.
Також, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зазначається, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення, замовники повинні особливо ретельно перевіряти відповідність пропозицій учасників встановленим вимогам, щоб забезпечити ефективність та прозорість використання бюджетних коштів.
Отже, враховуючи вищевказане, включення у пропозицію переможця позицій, що не відповідають вимогам технічного завдання та відсутність в розрахунках коефіцієнту впливу умов виконання робіт (К=1,2) є достатньою підставою для відхилення його пропозиції згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
- договірна ціна; - локальні кошториси; - заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (але не більше 13 600,00 грн. при середньому розряді 3,8, при виконанні робіт у звичайних умовах в режимі повної зайнятості). Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни. - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; Ціна пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (цитата).
В п. 4 Додатку 3, замовник зазначив:
«З метою спрощення механізму ціноутворення, встановлення прозорості складових вартості капітального ремонту та забезпечення єдиного підходу при визначенні вартості та проведення розрахунків з учасником, з яким буде укладено договір про закупівлю, відповідно розпорядчого рішення Замовника (з урахуванням листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 №7/15-2747) на роботи, які становлять предмет закупівлі, поширюється дія КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»» (цитата).
Переможець подав файл «Кошторис.pdf» (додається) (сторінки 25-27, 28-30), в якому включені Підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. Проте, у цих відомостях були включені витрати на білило густотерте цинкове, вапно гашене, грунтовка глибокого проникнення, дрантя, оліфа комбінована К-2, папір шліфувальний, портландцемент загальнобудівельного призначення бездобавковий, марка 400, розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150, фарба, фарба олійна, шпаклівка Ceresit та шпаклівка клейова, які не входять у перелік ресурсів, передбачений технічним завданням тендеру.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру точно дотримувалися вимог тендерної документації, зокрема щодо надання точної специфікації товарів чи послуг. Включення в кошторис матеріалів, які не передбачені технічним завданням, є порушенням цих вимог і може призвести до відхилення тендерної пропозиції.
Також, відповідно до умов виконання робіт: Будівля, що експлуатується (к=1,2). Ця вимога зазначена замовником в таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації (додається). Разом з тим, згідно з пунктом 1 таблиці Г1 Додатку Г (обов’язковий) ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 “Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи” при виконанні робіт в експлуатованих будівлях та спорудах, звільнених від устаткування та інших предметів, що заважають нормальному виконанню робіт, передбачає застосування коефіцієнта для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом К=1,2.
В файлі «Кошторис.pdf» переможець надав пояснювальну записку до договірної ціни (сторінка 40), з інформації якої видно що переможцем не був застосований коефіцієнт впливу умов виконання робіт (К=1,2), як це вимагалось замовником в технічній специфікації.
Також, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зазначається, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення, замовники повинні особливо ретельно перевіряти відповідність пропозицій учасників встановленим вимогам, щоб забезпечити ефективність та прозорість використання бюджетних коштів.
Отже, враховуючи вищевказане, включення у пропозицію переможця позицій, що не відповідають вимогам технічного завдання та відсутність в розрахунках коефіцієнту впливу умов виконання робіт (К=1,2) є достатньою підставою для відхилення його пропозиції згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі".
×
-
Назва доказу:
Кошторис учасника - переможця
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує наявність причин для відхилення пропозиції переможця, зокрема: використання витрат (матеріалів) переможцем, які не входять в чіткий сформований перелік робіт, витрат та матеріалів, зазначений в таблиці 3 Додатку 3(Обʼєми робіт) та відсутність застосування в розрахунку переможця коефіцієнту умов впливу виконання робіт, згідно вимог замовника.
-
Повʼязаний документ:
Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до тендерної документації
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує достатні підстави для відхилення пропозиції учасника - переможця
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт та витрати).docx
-
-
Назва доказу:
Протокол № 132 від 09.04.2024
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує порушення щодо неправомірного визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол про визначення переможця процедури закупівлі.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобовʼязати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
69e7a684718d4f93b00018a0a126e3fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-07-011894-a.c1
Назва:
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Постанова 438 КМУ_Технічний регламент.pdf 24.03.2024 17:54
- Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.docx 24.03.2024 17:54
- Аналогічне рішення АМКУ від 13.10.2022 № 6246.pdf 24.03.2024 17:54
- Договірна ціна з розрахунками.pdf 24.03.2024 17:54
- порівняльна таблиця.pdf 24.03.2024 17:54
- Додаток3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx 24.03.2024 17:54
- СКАРГА.pdf 24.03.2024 17:54
- Гарантійний лист щодо проведення випробувань.pdf 24.03.2024 17:54
- Згода з технічним завданням.pdf 24.03.2024 17:54
- Довідка про наявність матеріально-технічної бази № 10 від 14.03.2024.pdf 24.03.2024 17:54
- sign.p7s 24.03.2024 17:56
- рішення від 26.03.2024 № 5381.pdf 26.03.2024 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6075.pdf 05.04.2024 14:23
- рішення від 04.04.2024 № 6075.pdf 09.04.2024 12:07
- Пояснення Комісії Антимонопольному комітету України.pdf 27.03.2024 16:49
- Пояснення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.docx 27.03.2024 16:49
- Протокол УО 109.docx 27.03.2024 16:49
- Протокол УО 109 від 21.03.2024.pdf 27.03.2024 16:49
- Тендерна документація ліфти.docx 27.03.2024 16:49
- Тендерна документація ліфти.pdf 27.03.2024 16:49
- Пояснення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.docx 28.03.2024 09:41
- Пояснення Комісії Антимонопольному комітету України.pdf 28.03.2024 09:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2024 17:58
Дата розгляду скарги:
04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 17:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.04.2024 12:07
Пункт скарги
Номер:
af39f4afc91d4de8a89e46f16f485d9e
Заголовок пункту скарги:
Оскарження дії замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, відповідно до протоколу № 109 від 21.03.2024 року (Далі - Протокол)
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Невідповідність пропозиції учасника - п. 1 Додатку 1 до тендерної документації;
2. Відсутність документів в пропозиції Скаржника, згідно п.п. 10 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації;
3. Відсутність документів в тендерній пропозиції Скаржника, згідно п. 2, 3, 7 Додатку 4 до тендерної документації "ІНША ІНФОРМАЦІЯ (ДЛЯ УЧАСНИКІВ-ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ)"
1. Невідповідність пропозиції учасника - п. 1 Додатку 1 до тендерної документації;
2. Відсутність документів в пропозиції Скаржника, згідно п.п. 10 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації;
3. Відсутність документів в тендерній пропозиції Скаржника, згідно п. 2, 3, 7 Додатку 4 до тендерної документації "ІНША ІНФОРМАЦІЯ (ДЛЯ УЧАСНИКІВ-ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ)"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Скаржник надав в складі своєї пропозиції Довідку про наявність матеріально-технічної бази №10 від 14.03.2024 року (Довідка додається) за формою 1, визначеною замовником, де зазначена наявність орендованого за Договором оренди обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, що підтверджується наданим в складі пропозиції Скаржника – Підсумковою відомістю ресурсів (Договірна ціна з розрахунками - додається).
На думку замовника, в Довідці № 10 від 14.03.2024 року міститься не повна інформація, що не відповідає пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, приладів, пристосувань та засобів захисту й матеріально-технічної бази учасника повинен бути не менший аніж встановлено вимогами ДСТУ 8665:2016 Установки ліфтові. Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій. Відповідно до ДСТУ 8665:2016 Установки ліфтові. Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій, пункт 6 Матеріально-технічна база спеціалізованої організації п.п. 6.1. До матеріально-технічної бази належать: - адміністративні та виробничі приміщення; - електротехнічна лабораторія; - складське приміщення; - автотранспорт; - засоби механізації (ручні чи електричні талі, технологічне устаткування тощо). Тобто учасник у Довідці зазначив менший перелік аніж встановлено вимогами ДСТУ 8665:2016. Також в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології учасника № 10 від 14.03.2024 р., п. 17 зазначив машина шліфувальна електрична (кутова) в кількості 2 штуки, яка орендована відповідно до Договору оренди № б/н від 21.01.2022р. В Додатку 1 Договору оренди № б/н від 21.01.2022р. зазначена машина шліфувальна електрична (кутова) в кількості 1 штуки, що не відповідає зазначеній інформації в Довідці. Хочемо зауважити про те, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
2. Замовник торгів встановив відсутність документів у складі пропозиції Скаржника , а саме:
«В складі пропозиції Учасник надає інформацію щодо проведення атестації робочих місць, пов'язаних з виконанням робіт підвищеної небезпеки, відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабміну України від 01.08.1992 року, а саме:
- Акт та/або наказ, тощо, про затвердження результатів атестації;
- Перелік професій і робочих місць, які підлягають атестації;
- Затверджений перелік робочих місць, працюючих на яких підтверджено право на пільги та компенсації за шкідливі умови праці.» (цитата)
Наголошуємо на тому, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник свідомо порушив права Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність в інформації та/або надати відсутні документи.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
3. Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів, а саме:
«2. У підтвердження відповідності надати креслення пропонованих ліфтів де вказано вертикальний розріз з розмірами шахти, кабіни та дверей, а також горизонтальний розріз шахти ліфта з розмірами де відображено кабіну з внутрішніми розмірами, двері шахти з розмірами та прив'язками, осі кабіни та противаги, тощо, а також візуалізацію пропонованого ліфта з його детальним описом та параметрами.
3. Учасник в складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості парної роботи пропонованих ліфтів (в тому числі надати викопіровки із схем електричних де відображено підключення станцій обох ліфтів, клеми, номери підключень).
7. Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні пропозиції, а також:
- договірна ціна;
- локальні кошториси;
- заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (але не більше 13 600,00 грн. при середньому розряді 3,8, при виконанні робіт у звичайних умовах в режимі повної зайнятості). Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни.
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
Ціна пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».»
Замовник відхилив пропозицію Скаржника, керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, із зазначеною аргументацією в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На думку замовника, скаржник не підпадає під виправлення невідповідностей протягом 24 годин, оскільки не надав інформації, що стосується технічної (а також експлуатаційної) частини, а саме:
1. У підтвердження відповідності надати креслення пропонованих ліфтів де вказано вертикальний розріз з розмірами шахти, кабіни та дверей, а також горизонтальний розріз шахти ліфта з розмірами де відображено кабіну з внутрішніми розмірами, двері шахти з розмірами та прив'язками, осі кабіни та противаги, тощо, а також візуалізацію пропонованого ліфта з його детальним описом та параметрами.
2. Учасник в складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості парної роботи пропонованих ліфтів (в тому числі надати викопіровки із схем електричних де відображено підключення станцій обох ліфтів, клеми, номери підключень).
3. В кошторисних розрахунках учасника не передбачено витрати пов’язані із введенням ліфта в експлуатацію, а тільки надано гарантійний лист, що суттєво впливає на очікувану вартість закупівлі.
По-перше, вимога щодо надання креслень, візуалізації з детальним описом та електричних схем підключень пропонованих ліфтів зазначена в Додатку 4 (ІНША ІНФОРМАЦІЯ), а отже не відноситься до Технічних, якісних та кількісних вимог до виконання робіт та витрат щодо предмета закупівлі, які чітко визначені в Додатку 3 до тендерної документації (Технічна специфікація).
А отже, відповідно до п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості) замовник повинен був надати час для усунення невідповідностей закупівель, а саме 24 години після розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі.
Такою ж позиції стосовно креслень та візуалізації дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних, що викладено в аналогічному рішенні від 13.10.2022 року № 6246-р/пк-пз (додається).
Звертаємо вашу увагу на те, що:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник свідомо порушив права Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність в інформації та/або надати відсутні документи.
Також, хочемо додати наступне:
Скаржник виконав вимогу замовника стосовно надання детального опису пропонованих ліфтів, надавши в складі своєї пропозиції детальний опис та параметри пропонованих ліфтів в Довідці № 19 від 14.03.2024р. (Порівняльна таблиця – додається) та на вимогу замовника надано Лист-згоду № 33 від 14.03.2024 року з Технічним завданням згідно додатку 3 Тендерної документації (додається).
По-друге, стосовно відсутності в договірній ціні Скаржника витрат пов’язаних із введенням ліфта в експлуатацію повідомляємо наступне: 1) Скаржником в своєї пропозиції були надані всі розрахунки до Договірній ціні, які вимагались замовником, а саме: - договірна ціна; - локальні кошториси; - заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (але не більше 13 600,00 грн. при середньому розряді 3,8, при виконанні робіт у звичайних умовах в режимі повної зайнятості). Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни. - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; Вищезазначена інформація підтверджується файлом «Договірна ціна з розрахунками.pdf» (додається).
Хочемо, наголосити проте, що в Об’ємах робіт (Таблиця 3 Додатку 3 до тендерної документації – додається) за предметом закупівлі відсутні роботи (послуги) пов’язані із введенням ліфта в експлуатацію. В Додатку 3 до тендерної документації, замовник зазначив наступне:
- учасник подає пропозицію по виконанню робіт з капітального ремонту з урахуванням вимог технічної специфікації;
- технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт та витрати щодо предмета закупівлі зазначено в Таблиці 3 до технічної специфікації.
Виходячи з вищевикладеного, Скаржник не мав право вносити додаткові витрати, які не зазначені в Таблиці 3. А отже, Скаржник надав Договірну ціну з розрахунками, яка відповідає Технічному завданню замовника, викладеного в Таблиці 3 Додатку 3, згідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Також, замовник визначив повний перелік додаткових (супутніх) послуг, вартість яких включається у вартість робіт та/або матеріальних ресурсів і не підлягає додатковій оплаті. Перелік додаткових (супутніх) послуг:
1) постачання на матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, продукції, конструкцій, обладнання, устаткування), включаючи навантаження, перевезення, розвантаження;
2) перевезення працівників, задіяних у виконанні капітального ремонту;
3) доставка будівельних машин і механізмів, включаючи їх навантаження, перевезення, розвантаження, монтаж, налагодження, технічне обслуговування та демонтаж;
4) охорона будівельного майданчика (фронту робіт, послуг), в тому числі розміщених на ньому матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, продукції, конструкцій, обладнання, устаткування), будівельних машин і механізмів, результатів наданих послуг;
5) контроль якості матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, продукції, конструкцій, обладнання, устаткування), включаючи лабораторний контроль;
6) прибирання приміщень, що підлягали ремонту, звільнення їх від будівельного сміття та відходів;
7) вивезення будівельного сміття та відходів з об’єкта, на якому виконуються роботи;
8) додаткові супутні послуги, надання яких учасник вважає за необхідне забезпечити під час виконання робіт з власної ініціативи (якщо такі будуть визначені ним у тендерній пропозиції).
Додатково хочемо зазначити наступне: згідно Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 р. № 438) визначені обов’язки монтажників, зокрема: « 15. У разі введення ліфта в обіг монтажники повинні забезпечити, щоб він був розроблений, виготовлений, установлений і випробуваний відповідно до суттєвих вимог щодо охорони здоров’я та безпеки. 16. Монтажники повинні підготувати технічну документацію та провести належну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 53 Технічного регламенту, або мати результати оцінки.». Виходячи з викладеного у разі введення ліфта в обіг, згідно постанови КМУ № 438, монтажники зобов’язані провести оцінку відповідності змонтованого ліфта без додаткових витрат зі сторони замовника.
В складі своє пропозиції на вимогу замовника, скаржник надав гарантійний лист № 23 від 14.03.2024 року, яким гарантує про те, що учасник при виконанні договору, забезпечить поставку та монтаж ліфтового обладнання, виконати ремонтні, демонтажні, монтажні, пусконалагоджувальні роботи, будівельно-опоряджувальні роботи, влаштує обрамлення, освітлення по шахті ліфта та машинному приміщенні, електровимірювальні та електровипробувальні роботи, первинний/повний технічний огляд, кінцеву/остаточну перевірку ліфта.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
На думку замовника, в Довідці № 10 від 14.03.2024 року міститься не повна інформація, що не відповідає пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, приладів, пристосувань та засобів захисту й матеріально-технічної бази учасника повинен бути не менший аніж встановлено вимогами ДСТУ 8665:2016 Установки ліфтові. Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій. Відповідно до ДСТУ 8665:2016 Установки ліфтові. Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій, пункт 6 Матеріально-технічна база спеціалізованої організації п.п. 6.1. До матеріально-технічної бази належать: - адміністративні та виробничі приміщення; - електротехнічна лабораторія; - складське приміщення; - автотранспорт; - засоби механізації (ручні чи електричні талі, технологічне устаткування тощо). Тобто учасник у Довідці зазначив менший перелік аніж встановлено вимогами ДСТУ 8665:2016. Також в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології учасника № 10 від 14.03.2024 р., п. 17 зазначив машина шліфувальна електрична (кутова) в кількості 2 штуки, яка орендована відповідно до Договору оренди № б/н від 21.01.2022р. В Додатку 1 Договору оренди № б/н від 21.01.2022р. зазначена машина шліфувальна електрична (кутова) в кількості 1 штуки, що не відповідає зазначеній інформації в Довідці. Хочемо зауважити про те, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
2. Замовник торгів встановив відсутність документів у складі пропозиції Скаржника , а саме:
«В складі пропозиції Учасник надає інформацію щодо проведення атестації робочих місць, пов'язаних з виконанням робіт підвищеної небезпеки, відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабміну України від 01.08.1992 року, а саме:
- Акт та/або наказ, тощо, про затвердження результатів атестації;
- Перелік професій і робочих місць, які підлягають атестації;
- Затверджений перелік робочих місць, працюючих на яких підтверджено право на пільги та компенсації за шкідливі умови праці.» (цитата)
Наголошуємо на тому, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник свідомо порушив права Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність в інформації та/або надати відсутні документи.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
3. Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів, а саме:
«2. У підтвердження відповідності надати креслення пропонованих ліфтів де вказано вертикальний розріз з розмірами шахти, кабіни та дверей, а також горизонтальний розріз шахти ліфта з розмірами де відображено кабіну з внутрішніми розмірами, двері шахти з розмірами та прив'язками, осі кабіни та противаги, тощо, а також візуалізацію пропонованого ліфта з його детальним описом та параметрами.
3. Учасник в складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості парної роботи пропонованих ліфтів (в тому числі надати викопіровки із схем електричних де відображено підключення станцій обох ліфтів, клеми, номери підключень).
7. Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні пропозиції, а також:
- договірна ціна;
- локальні кошториси;
- заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (але не більше 13 600,00 грн. при середньому розряді 3,8, при виконанні робіт у звичайних умовах в режимі повної зайнятості). Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни.
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
Ціна пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».»
Замовник відхилив пропозицію Скаржника, керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, із зазначеною аргументацією в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На думку замовника, скаржник не підпадає під виправлення невідповідностей протягом 24 годин, оскільки не надав інформації, що стосується технічної (а також експлуатаційної) частини, а саме:
1. У підтвердження відповідності надати креслення пропонованих ліфтів де вказано вертикальний розріз з розмірами шахти, кабіни та дверей, а також горизонтальний розріз шахти ліфта з розмірами де відображено кабіну з внутрішніми розмірами, двері шахти з розмірами та прив'язками, осі кабіни та противаги, тощо, а також візуалізацію пропонованого ліфта з його детальним описом та параметрами.
2. Учасник в складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості парної роботи пропонованих ліфтів (в тому числі надати викопіровки із схем електричних де відображено підключення станцій обох ліфтів, клеми, номери підключень).
3. В кошторисних розрахунках учасника не передбачено витрати пов’язані із введенням ліфта в експлуатацію, а тільки надано гарантійний лист, що суттєво впливає на очікувану вартість закупівлі.
По-перше, вимога щодо надання креслень, візуалізації з детальним описом та електричних схем підключень пропонованих ліфтів зазначена в Додатку 4 (ІНША ІНФОРМАЦІЯ), а отже не відноситься до Технічних, якісних та кількісних вимог до виконання робіт та витрат щодо предмета закупівлі, які чітко визначені в Додатку 3 до тендерної документації (Технічна специфікація).
А отже, відповідно до п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості) замовник повинен був надати час для усунення невідповідностей закупівель, а саме 24 години після розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі.
Такою ж позиції стосовно креслень та візуалізації дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних, що викладено в аналогічному рішенні від 13.10.2022 року № 6246-р/пк-пз (додається).
Звертаємо вашу увагу на те, що:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник свідомо порушив права Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність в інформації та/або надати відсутні документи.
Також, хочемо додати наступне:
Скаржник виконав вимогу замовника стосовно надання детального опису пропонованих ліфтів, надавши в складі своєї пропозиції детальний опис та параметри пропонованих ліфтів в Довідці № 19 від 14.03.2024р. (Порівняльна таблиця – додається) та на вимогу замовника надано Лист-згоду № 33 від 14.03.2024 року з Технічним завданням згідно додатку 3 Тендерної документації (додається).
По-друге, стосовно відсутності в договірній ціні Скаржника витрат пов’язаних із введенням ліфта в експлуатацію повідомляємо наступне: 1) Скаржником в своєї пропозиції були надані всі розрахунки до Договірній ціні, які вимагались замовником, а саме: - договірна ціна; - локальні кошториси; - заробітна плата у вартості робіт визначається згідно положень рекомендованих Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (але не більше 13 600,00 грн. при середньому розряді 3,8, при виконанні робіт у звичайних умовах в режимі повної зайнятості). Її розмір повинен бути відображеним у пояснювальній записці до договірної ціни. - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; Вищезазначена інформація підтверджується файлом «Договірна ціна з розрахунками.pdf» (додається).
Хочемо, наголосити проте, що в Об’ємах робіт (Таблиця 3 Додатку 3 до тендерної документації – додається) за предметом закупівлі відсутні роботи (послуги) пов’язані із введенням ліфта в експлуатацію. В Додатку 3 до тендерної документації, замовник зазначив наступне:
- учасник подає пропозицію по виконанню робіт з капітального ремонту з урахуванням вимог технічної специфікації;
- технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт та витрати щодо предмета закупівлі зазначено в Таблиці 3 до технічної специфікації.
Виходячи з вищевикладеного, Скаржник не мав право вносити додаткові витрати, які не зазначені в Таблиці 3. А отже, Скаржник надав Договірну ціну з розрахунками, яка відповідає Технічному завданню замовника, викладеного в Таблиці 3 Додатку 3, згідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Також, замовник визначив повний перелік додаткових (супутніх) послуг, вартість яких включається у вартість робіт та/або матеріальних ресурсів і не підлягає додатковій оплаті. Перелік додаткових (супутніх) послуг:
1) постачання на матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, продукції, конструкцій, обладнання, устаткування), включаючи навантаження, перевезення, розвантаження;
2) перевезення працівників, задіяних у виконанні капітального ремонту;
3) доставка будівельних машин і механізмів, включаючи їх навантаження, перевезення, розвантаження, монтаж, налагодження, технічне обслуговування та демонтаж;
4) охорона будівельного майданчика (фронту робіт, послуг), в тому числі розміщених на ньому матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, продукції, конструкцій, обладнання, устаткування), будівельних машин і механізмів, результатів наданих послуг;
5) контроль якості матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів, продукції, конструкцій, обладнання, устаткування), включаючи лабораторний контроль;
6) прибирання приміщень, що підлягали ремонту, звільнення їх від будівельного сміття та відходів;
7) вивезення будівельного сміття та відходів з об’єкта, на якому виконуються роботи;
8) додаткові супутні послуги, надання яких учасник вважає за необхідне забезпечити під час виконання робіт з власної ініціативи (якщо такі будуть визначені ним у тендерній пропозиції).
Додатково хочемо зазначити наступне: згідно Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 р. № 438) визначені обов’язки монтажників, зокрема: « 15. У разі введення ліфта в обіг монтажники повинні забезпечити, щоб він був розроблений, виготовлений, установлений і випробуваний відповідно до суттєвих вимог щодо охорони здоров’я та безпеки. 16. Монтажники повинні підготувати технічну документацію та провести належну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 53 Технічного регламенту, або мати результати оцінки.». Виходячи з викладеного у разі введення ліфта в обіг, згідно постанови КМУ № 438, монтажники зобов’язані провести оцінку відповідності змонтованого ліфта без додаткових витрат зі сторони замовника.
В складі своє пропозиції на вимогу замовника, скаржник надав гарантійний лист № 23 від 14.03.2024 року, яким гарантує про те, що учасник при виконанні договору, забезпечить поставку та монтаж ліфтового обладнання, виконати ремонтні, демонтажні, монтажні, пусконалагоджувальні роботи, будівельно-опоряджувальні роботи, влаштує обрамлення, освітлення по шахті ліфта та машинному приміщенні, електровимірювальні та електровипробувальні роботи, первинний/повний технічний огляд, кінцеву/остаточну перевірку ліфта.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
-
Опис доказу:
Аналогічне рішення підтверджує позицію стосовно порушень замовником прав скаржника
-
Повʼязаний документ:
Аналогічне рішення АМКУ від 13.10.2022 № 6246.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний регламент
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує обовʼязки монтажника, відповідно до Технічного регламенту, щодо проведення оцінки відповідності обладнання, у разі введення ліфтів в обіг.
-
Повʼязаний документ:
Постанова 438 КМУ_Технічний регламент.pdf
-
-
Назва доказу:
гарантійний лист щодо проведення випробувань
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує гарантовано виконання Скаржником оцінку відповідності змонтованого обладнання, зокрема: електровимірювальні роботи, проведення первинного технічного огляду, кінцевої/остаточної перевірки та інше
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист щодо проведення випробувань.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність матеріально-технічної бази
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує наявність довідки в складі пропозиції та підтверджує порушення замовником прав Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність, відповідно до п. 43 постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність матеріально-технічної бази № 10 від 14.03.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Договірна ціна з розрахунками
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує надання Скаржником усіх розрахунків, відповідно до вимог замовника та підтверджує наявність витрат, визначених Технічною специфікацією/Технічним завданням
-
Повʼязаний документ:
Договірна ціна з розрахунками.pdf
-
-
Назва доказу:
порівняльна таблиця
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує надання Скаржником детального опису пропонованого обладнання та його відповідність
-
Повʼязаний документ:
порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Згода з технічним завданням
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує згоду Скаржника з усіма вимогами технічного завдання, які зазначені в Додатку 3 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Згода з технічним завданням.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3)
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує вичерпний перелік вимог, робіт (послуг) та витрат, визначених замовником до технічної специфікації предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Додаток3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
-
-
Назва доказу:
протокол про відхилення № 109
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує порушення замовником пп. 2 п. 44 Особливостей
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відхилення згідно абз. 2 підп. 2 п. 44 Особливотсей.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобовʼязати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника