-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба для дорожньої розмітки, емаль ПФ
Завершена
814 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 071.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 071.30 UAH
Номер:
1bd9135b6c164eef86e65588ea28f5f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 16:59 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.06.2024 № 43-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-07-008919-a 07.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов`язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 06.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міськсвітло» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2024 № 20, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТ – С» (далі – ТОВ «АЛЬТ – С»), роз’яснення від 08.03.2024 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 08.03.2024, роз’яснення від 26.03.2024 на вимоги про усунення порушення від 25.03.2024, протокол уповноваженої особи від 21.03.2024 № 26, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.03.2024, договір про поставку товару від 03.04.2024 № 29 на суму 642 150,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АЛЬТ – С» (далі - Договір), пояснення надані 24.06.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Особливостей Замовник не відхилив учасника-переможця ТОВ «АЛЬТ – С» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Так, в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/або Законом та/або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
Також, в підпункті 3.1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації наведено перелік документів, які надаються переможцем (юридичною особою).
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 21.03.2024.
Однак, учасником ТОВ «АЛЬТ – С» завантажено в електронну систему закупівель документи, надання яких передбачено вимогами підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, 28.03.2024, тобто, у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.
Період усунення порушень:
25.06.2024 14:47 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2024 14:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та для усунення порушень вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовником було опублоковано додаткову угоду №1 до Договору № 29 від 03.04.2024р. (про закупівлю Фарби).Та виконано процедуру завершення договору.
Дата публікації звіту:
01.07.2024 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
9df16b1174e54cbbbddc59bcd4a637c0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Фарба для дорожньої розмітки, емаль ПФ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-07-008919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на то самий строк.
Номер:
f4045cc82dc34992b075496422ac23b6
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу державної аудиторської служби щодо порушень, виявлених у закупівлі UA-2024-03-07-008919-a
Дата опублікування:
24.06.2024 08:56
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Східного офісу державної аудиторської служби
щодо порушень, виявлених у закупівлі UA-2024-03-07-008919-a
Щодо порушення учасником – переможцем ТОВ «АЛЬТ-С» строків завантаження в електронну систему документів, передбачених підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, просимо прийняти до уваги наступне: ТОВ «АЛЬТ-С» (код 34328580) є заводом – виробником лакофарбової продукції, виробничі потужності якого розташовані у м. Харкові, саме у період, коли зазначене підприємство було визнано переможцем торгів і опубліковано рішення про намір підписати з ним договір (оприлюднено 21.03.2024 року), по місту Харкові було завдано масованого ракетного удару (по енергетичній інфраструктурі – протягом 22 березня 2024 року 4:52 - 5:30 у Харківській області було здійснено масований ракетний обстріл об'єктів енергетичної інфраструктури. "Понад 15 ракет С-300/Х-22 через що місто залишилось без світла на понад 10 діб), що призвело до тривалого знеструмлення як виробничих потужностей так і офісного приміщення та відповідно місць проживання співробітників. Про цей факт ТОВ «АЛЬТ-С» повідомив нас спочатку усно, а пізніше після відновлення енергозабезпечення підприємство підтвердив відповідною заявою з посиланням на форс-мажорні обставини. Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо (частина друга ст. 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні").
Ч.2 ст. 218 Господарського кодексу України передбачено, що у разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності.
З огляду на обставини, що склалися та зважаючи на значну економічну вигоду (необхідність, особливо на даний час, економити бюджетні кошти) тендерної пропозиції заводу-виробника ( фарба для розмітки доріг АК-501 по 82,50 грн. за кг та емаль ПФ-115 по 72,00 грн за кг з ПДВ та всіма супутніми витратами), а також зважаючи на умови, визначені у п. 1 розділу 5 тендерної документації - оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Замовником і було прийнято рішення про укладення договору про закупівлю саме з ТОВ «АЛЬТ-С».
2. Щодо визначення якісних показників предмету закупівлі – фарби для дорожньої розмітки:
В пункті 8 розділу 1, пункті 8 розділу 2, пункті 8 розділу 3 Технічної специфікації, визначено технічну характеристику фарби білої акрилової для дорожньої розмітки, фарби чорної акрилової для дорожньої розмітки, фарби жовтої акрилової для дорожньої розмітки, зокрема,: твердість плівки за маятниковим приладом типу ТМЛ, (маятник типу А) відносних одиниць, не менше 0,37 відповідно до ДСТУ ISO 1522. На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТ – С» надано сертифікати якості ТОВ «АЛЬТ – С» на фарбу для розмітки доріг АК – 501 чорну від 12.03.2024 № 26, фарбу для розмітки доріг АК – 5-1 білу від 12.03.20243 № 25, на фарбу для розмітки доріг АК – 501 жовту від 12.03.2024 № 27. Однак, в пункті 8 вищевказаних сертифікатів якості зазначено, що твердість плівки за маятниковим приладом типу ТМЛ, маятник типу А, ум. Од, повинен становити не менше 0,40 згідно з вимогами ТУ У 20.3. 34328580 – 002:2020 СОУ 42.1 – 37641918 – 116:2014, а фактично вищевказаний показник твердості плівки становить 0,37, що є менше ніж 0,40.
У складі тендерної пропозиції учасником – ТОВ «АЛЬТ-С» надано сертифікат відповідності фарби для дорожньої розмітки АК-501 виробництва ТОВ «АЛЬТ-С» СОУ 42.1-37641918-116:2014 (сертифікат № ХА001422 від 22.01.2024 року). п.10.26 СОУ 42.1-37641918 – 116:2014 встановлено - твердість плівки за маятниковим приладом типу ТМЛ,маятник типу А, відносних одиниці,. не менше 0,1. Замовник встановив у Технічній специфікації більш високу вимогу до вказаного показника, грунтуючись на попередньому досвіді використання фарби для дорожньої розмітки та її якості. Допущення учасником ТОВ «АЛЬТ-С» помилки у графі 8 (нормативні вимоги) у своїх сертифікатах жодним чином не чином не могло вплинути на фактичні показники якості фарби – оскільки вони визначені згідно вимог Замовника. ТОВ «АЛЬТ-С» надав також у складі тендерної пропозиції Свідоцтво атестації своєї лабораторії № 01-0069/2023 від 04.08.2023 року, яка і уповноважена здійснювати фактичний аналіз відповідності готової продукції, встановленим стандартам якості, що підтверджено сертифікатами якості у графі – фактичні дані.
Номер:
b29e5777b120401bb1e85fd18f471e60
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Фарба для дорожньої розмітки, емаль ПФ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-07-008919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. З якої причини не відхилено учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТ – С» (далі – ТОВ «АЛЬТ – С»), відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей?
Так, в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
Також, в підпункті 3.1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації наведено перелік документів, які надаються переможцем (юридичною особою).
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 21.03.2024.
Однак, учасником ТОВ «АЛЬТ – С» завантажено в електронну систему закупівель документи, надання яких передбачено вимогами підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, 28.03.2024, тобто, у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим недотримано вимоги пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.
2. В пункті 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців)» додатку 1 до тендерної документації зазначено, що у складі пропозиції учасник повинен надати, зокрема, копію сертифікату відповідності/сертифікату якості/паспорту якості/декларації виробника/протоколи випробувань тощо, що підтверджує якість пропонованого товару.
В додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» наведена технічна специфікація (таблиця 1).
В таблиці 1 наведено вимоги до технічних характеристик, а саме – в розділі 1 – фарби білої акрилової для дорожньої розмітки, в розділі 2 – фарби чорної акрилової для дорожньої розмітки, розділі 3 – фарби жовтої акрилової для дорожньої розмітки.
В пункті 8 розділу 1, пункті 8 розділу 2, пункті 8 розділу 3 Технічної специфікації, визначено технічну характеристику фарби білої акрилової для дорожньої розмітки, фарби чорної акрилової для дорожньої розмітки, фарби жовтої акрилової для дорожньої розмітки, зокрема,: твердість плівки за маятниковим приладом типу ТМЛ, (маятник типу А) відносних одиниць, не менше 0,37 відповідно до ДСТУ ISO 1522.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬТ – С» надано сертифікати якості ТОВ «АЛЬТ – С» на фарбу для розмітки доріг АК – 501 чорну від 12.03.2024 № 26, фарбу для розмітки доріг АК – 5-1 білу від 12.03.20243 № 25, на фарбу для розмітки доріг АК – 501 жовту від 12.03.2024 № 27.
Однак, в пункті 8 вищевказаних сертифікатів якості зазначено, що твердість плівки за маятниковим приладом типу ТМЛ, маятник типу А, ум. Од, повинен становити не менше 0,40 згідно з вимогами ТУ У 20.3. 34328580 – 002:2020 СОУ 42.1 – 37641918 – 116:2014, а фактично вищевказаний показник твердості плівки становить 0,37, що є менше ніж 0,40.
З урахуванням вищевказаного, згідно з даними вищевказаних сертифікатів якості, фарба для розмітки доріг АК – 501 чорна, фарба для розмітки доріг АК – 5-1 біла, фарбу для розмітки доріг АК – 501 жовта не відповідає вимогам ТУ У 20.3. 34328580 – 002:2020 СОУ 42.1 – 37641918 – 116:2014 через те, що фактичний показник твердості плівки (0,37) є меншим, ніж визначено вимогам ТУ У 20.3. 34328580 – 002:2020 СОУ 42.1 – 37641918 – 116:2014 (не менше 0,40).
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬТ – С» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6ea8221c78f34c9a96bd35c27b33652e
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу державної аудиторської служби щодо порушень, виявлених у закупівлі UA-2024-03-07-008919-a
Дата опублікування:
24.06.2024 16:02
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу державної аудиторської служби щодо порушень, виявлених у закупівлі UA-2024-03-07-008919-a щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі були використані ціни власних закупівель з урахуванням коефіцієнту інфляції для прогнозування ціни на 2024 рік.
В 2023 році фарба для дорожньої розмітки АК 501 коштувала – 90,00 грн. з ПДВ відповідно до проведеної закупівлі UA-2023-05-05-003418-a;
З урахуванням прогнозованого індексу інфляції ціна склала 102,00 грн. з ПДВ.
Щодо визначення якісних показників предмету закупівлі – фарби для дорожньої розмітки, повинна відповідати нормам - СОУ 42.1-37641918-116:2014.