-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сантехнічні матеріали
Завершена
142 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 429.75 UAH
мін. крок: 1% або 1 429.75 UAH
Номер:
38d71371b3844082b3a610628ac1d2a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-16-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2024 00:00
Період моніторингу:
16.05.2024 17:14 - 07.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.05.2024 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2024-03-06-005595-a 06.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей щодо розміщення інформації про публічні закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2024 №б/н, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 15.03.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2024 №192, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Хомюк Ольги Леонідівни, вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 №201, скаргу
товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" від 24 березня 2024№ UA-2024-03-06-005595-a.b1, рішення органу оскарження
від 03.04.2024 №6011-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2024 №264, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.04.2024, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 23.04.2024 №240-24 (далі – договір), пояснення від 21.05.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 24 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
44167300-1 - Коліна, трійники та арматура до труб;
44163000-0 - Труби та арматура
Період усунення порушень:
03.06.2024 16:06 - 18.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2024 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості*) та встановленого зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо наступне, щодо забезпечення виконання зобов’язання про усунення виявлених порушень, а саме:
1) проведено роз’яснювальну роботу із провідним фахівцем відділу публічних закупівель, Яною Балицькою, стосовно конкретного факту виявленого порушення;
2) з метою врахування виявлених порушень, дотримання уповноваженими особами підрозділу вимог п. 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та п. 24 Особливостей та недопущення порушень законодавства у сфері закупівель в подальшому – до правової підготовки включено позапланове додаткове заняття із персоналом.
В рамках плану роботи відділу публічних закупівель на червень 2024 року та проведення правової підготовки, особовому складу, який призначено уповноваженими особами (відповідно до наказу ректора НАДПСУ від 07.02.2023 року № 132-АГ) доведено та встановлено наступне:
- викладено обставин Закупівлі та перебігу Моніторингу для врахування в службовій діяльності;
- нагадано про їх обов’язки, передбачені посадовими інструкціями та Положенням про Уповноважених осіб (затвердженим наказом ректора НАДПСУ від 07.06.2021 року № 166);
- повторно доведено положення п. 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та п. 24 Особливостей;
- здійснено нагадування про положення п.п. 4.3.3, 4.4 та 4.7 Порядку організації та здійснення закупівель, процедур закупівель товарів, робіт та послуг та про Засади діяльності робочої групи для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (затверджених наказом ректора НАДПСУ від 29.12.2023
№ 1680-АГ (зі змінами).
Дата публікації звіту:
05.06.2024 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
8ef207e6e73549108aa8ca93be5d803e
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
20.05.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-005595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують поставку товару відповідно у мов договору від 23.04.2024 року №240-24 та його плату (за явності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b673ac2e048b4c4e8f6649964cb01283
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 20.05.2024
Дата опублікування:
21.05.2024 16:57
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 16.05.2024 року №37-з, розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2024-03-06-005595-a за предметом «Сантехнічні матеріали» за кодом ДК 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 44167100-9 «Муфти»; 44167110-2 «Фланці»; 44163100-1 «Труби»; 44163230-1 «З’єднувачі труб»; 44167300-1 «Коліна, трійники та арматура до труб»; 44163241-1 «Ізоляційні прокладки»; 44167000-8 «Трубна арматура різна»).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Сантехнічні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-005595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), щодо наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до відомчих наказів та розпоряджень Адміністрації Держприкордонслужби, потребу в предметі закупівлі, його кількості, технічних та якісних характеристиках та очікувану вартість здійснюють особи відповідальні за укладення та виконання договору структурного підрозділу, за номенклатурою якого здійснюється закупівля або на який покладено обов’язок щодо забезпечення відповідними товарами, роботами чи послугами.
Закупівля будівельних матеріалів, а саме «Сантехнічні матеріали» за кодом ДК 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» за номером ID: UA-2024-03-06-005595-a – здійснювалась за номенклатурою відділення житлово-комунального забезпечення відповідальною особою - начальником відділення, згідно розрахованої потреби в будівельних матеріалах зазначеної у Дефектному акті на облаштування водогону та системи водовідведення відділу забезпечення навчального процесу НАДПСУ від 15.02.2024 року (файл додається у форматі pdf).
На підставі рапорту начальника відділення житлово-комунального забезпечення №06.1.3/6311/24-Вн від 04.03.2024 року та службової записки №06.1.3/6494/24-Вн від 05.03.2024 року, листа про надання дозволу від АДПСУ №06.1.3/13524-24-Вих від 29.02.2024 року, уповноваженою особою було оголошено відкриті торги за предметом закупівлі. До рапорту додано: Технічний опис предмета закупівлі; Звіт про результати підсумкового моніторингу «Сантехнічні матеріали» станом на 15.02.2024 року (файли додаються у форматі pdf).
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на підставі внутрішніх нормативно-правових актів ДПСУ, Дефектного акту на облаштування водогону та системи водовідведення відділу забезпечення навчального процесу НАДПСУ від 15.02.2024 року (файл додається у форматі pdf) та річного графіку проведення процедур закупівель Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького, а також звіту про результати підсумкового моніторингу станом на 15.02.2024 року(файл додається у форматі pdf).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, відповідають вимогам статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із врахуванням вимог чинних стандартів якості до предмету закупівлі, а також згідно Додатку 4. Технічна специфікація (файл додається у форматі pdf).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – обґрунтування) здійснено у терміни передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання на сторінку веб-сайту - https://nadpsu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/santehnika.pdf. (файл додається у форматі pdf), розміщено начальником відділення житлово-комунального забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі).
3. Надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують поставку товару відповідно умов договору від 23.04.2024 року №240-24 та його плату (за явності).
Необхідна інформація та відповідні документи, які підтверджують поставку товару відповідно умов договору від 23.04.2024 року №240-24 та його плату, що був укладений за результатом проведення процедури закупівлі UA-2024-03-06-005595-a за предметом «Сантехнічні матеріали» за кодом ДК 021:2015: 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», відображена в наступних документах, що додаються у форматі pdf, а саме: Видаткова накладна №21 від 10.05.2024 року, Платіжна інструкція №2255 (внутрішній номер 345271165) від 13.05.2024 року.