• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер: 0a6e9c629ff24aaea7c22b8d750519d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.05.2024 15:23 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2024 № 106 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-03-05-014008-a, 05.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем документів при укладанні договорів про закупівлю; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено. Водночас, під час моніторингу Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів у випадках, передбачених законодавством.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем документів при укладанні договорів про закупівлю; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об'єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-05-017596-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.03.2024, від 28.03.2024, від 03.04.2024, від 09.04.2024 та від 06.05.2024; тендерну пропозицію ТОВ «Еко Захист-Україна» (щодо правомірності її відхилення Замовником), опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Еко Захист-Україна» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарга UA-2024-03-05-014008-a.c1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №7327-р/пк-пз від 24.04.2024); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення до 02.05.2024 невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» як переможцем тендеру документи; договір від 15.05.2024 №245, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення №7327-р/пк-пз від 24.04.2024), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. При цьому, у вищевказаному запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. У наданому Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби поясненні вказано, що очікувану вартість предмета закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги, а також що шляхом здійснення запиту до виконавців щодо з’ясування можливості надання послуг згідно предмета закупівлі та на прохання направити комерційні пропозиції було отримано три комерційні пропозиції. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у наданому поясненні Замовником вказано, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі потреби Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості надання послуг, з урахуванням прогнозованих обсягів медичних відходів у результаті діяльності підприємства, зокрема, для належного управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, Замовником, на підставі службової записки головної медичної сестри, підготовлено тендерну документацію, яка включає Технічну специфікацію (додатку №2) з описом та переліком технічних кількісних та якісних параметрів предмета закупівлі. Однак, жодного документального підтвердження стосовно наведеної Замовником у наданому поясненні інформації Замовником під час моніторингу не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 07.06.2024 14:14 - 22.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.06.2024 14:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо під час надання відповіді на запит про надання пояснення від 24 травня 16:34 год. була здійснена технічна помилка та не були прикріплені комерціні пропозиції до відповіді. Прикріпліємо три комерційні пропозиції, які були отримані нами для розрахунку очікуваної вартості закупівлі ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходам відповідно до надісланих запитів. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-05-21-000063 закупівлі ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а саме вжити заходів щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. З відповідальною особою проведенно роз’яснювальню роботу щодо недопущення виявлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 13.06.2024 12:06

Запити/Пояснення