-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2024 17:52 - 11.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
3804f31d7d794bf19c8c7cfc6cbc5c2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-05-014008-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.04.2024 23:35
- Протокол.pdf 14.04.2024 23:35
- Скарга текст.docx 14.04.2024 23:35
- Скарга.pdf.p7s 14.04.2024 23:35
- Тендерна документацiя.docx 14.04.2024 23:35
- sign.p7s 14.04.2024 23:36
- рішення від 16.04.2024 № 6686.pdf 16.04.2024 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7327.pdf 25.04.2024 14:50
- рішення від 24.04.2024 № 7327.pdf 29.04.2024 13:51
- Протокол Замовника від 04.04.2024.pdf 18.04.2024 20:48
- 3.Довідка про субпідрядників №3 від 13.03.2024.pdf 18.04.2024 20:48
- Пояснення Замовника.pdf 18.04.2024 20:48
- Лист -поясненя вих № 17. від 05.04.2024 (17. Довідка щодо авто).pdf 18.04.2024 20:48
- 3.Довідка про субпідрядників № 3 від 13.03.2024 подана 05.04.2024.pdf 18.04.2024 20:48
- Пояснення Замовника.docx 18.04.2024 20:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2024 23:38
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 13:52
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2024 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано Замовником
Пункт скарги
Номер:
6a21c00449a54d9087c65eabe3b053f6
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції
Опис заперечення:
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дії Замовника містять ознаки порушення вимог пункту 43 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Замовник має надати Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей яка буде відповідати вимогам зокрема п.41,п.43 Особливостей.
Дії Замовника містять ознаки порушення вимог пункту 43 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Замовник має надати Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей яка буде відповідати вимогам зокрема п.41,п.43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
По перше. Замовник не оприлюднив протокольне рішення Уповноваженої особи від 28 березня 2024 року щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій зазначено, щодо пропозиції Учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» передбачено наступні невідповідності вимогам тендерної документації.
Згідно Протоколу, протокольне рішення Уповноваженої особи від 28 березня 2024 року передбачає невідповідності в пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» вимогам тендерної документації, якими Замовник керувався в прийнятті рішенні про відхилення пропозиції Скаржника.
З огляду на відсутність оприлюдненого протокольного рішення Уповноваженої особи від 28 березня 2024 року та невідповідності які були 28 березня 2024 року встановлені Замовником вимогам тендерної документації, Скаржник вважає що Замовник порушив вимоги пп.3 ч.1 статті 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
По друге. В своїй вимозі про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника, Замовник зокрема зазначив, що Скаржником не було надано документів які підтверджують вимогу пп.3 п.1 Розділу №1 Додатку №1.
Зазначення Замовником інформації про те, що Скаржником не було надано документів які підтверджують вимогу пп.3 п.1 Розділу №1 Додатку №1 не відповідає дійсності.
Відповідно до п.3 Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: 3. Документ підтверджуючий наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль, а саме: - на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію Або на залучений спецтранспорт копію свідоцтва про реєстрацію та копію договору оренди/лізингу/надання послуг.
Разом з тим, до розміщення вимоги про усунення невідповідностей, Скаржником було надано у складі пропозиції: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 127804 та договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні № П100323 від 10 березня 2023 року. (файл: «Кваліфікаційні документи_транспорт_перевезення_Екогарант.pdf» та «Технічний документ - Договір Перевезення.pdf»).
Відповідні документи були надані Скаржником на виконання вимог п.3 Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації, як на залучений спецтранспорт.
По третє. Згідно вимоги про усунення невідповідностей Замовник в електронній системі закупівель зазначив, що у разі підтвердження даного пункту просимо оновити чи уточнити інформацію щодо п. п.1.5., п.1.5.1., п.1.5.2., п.1.6. та п.1.3 Додатку №2 Тендерної документації.
Відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ч.16 статті 29 Закону Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Разом з тим, згідно з п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, норми що передбачені п.41, п.43 Особливостей та статті 29 Закону не передбачають оновлення чи уточнення інформації.
Відповідно до п.1.3. Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог надається: копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
В Протоколі аргументуючи рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника Замовник зазначив, що Скаржником не було надано власної ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом на підтвердження п.1.3. Додатку №2 до Тендерної документації.
Вимогами тендерної документації не передбачалось що учасниками надається власна або видана на ім’я Учасника ліцензія на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовником була надана вимога про усунення невідповідностей яка не відповідає вимогам Закону та Особливостей, а саме Замовник зазначив що: Скаржник не надав документів, які підтверджують вимогу п.3 Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації; Замовник попросив оновити чи уточнити інформацію щодо п. п.1.5., п.1.5.1., п.1.5.2., п.1.6. та п.1.3 Додатку №2 Тендерної документації, в той час як норма п.43 Особливостей передбачає необхідність виявлення невідповідності в інформації та/або документах, та на надання учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Скаржник також вважає, що Замовник мав оприлюднити протокольне рішення Уповноваженої особи від 28 березня 2024 року, яким передбачено невідповідності вимогам тендерної документації, для розуміння Скаржнику що саме ж Замовник виявив.
Разом з тим намагаючись зрозуміти що Замовником було виявлено та встановлено, як невідповідність в інформації та/або документах, що подані Скаржником у своїй тендерній пропозиції, Скаржник завантажив ліцензію на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті та оновив довідку щодо субпідрядника/співвиконавця. Не маючи при цьому на меті змінювати запропонований предмет закупівлі. А маючи лише одну мету, виконати вимогу Замовника, що була оприлюднена ним в електронній системі закупівель.
В порушення вимог п.43 Особливостей Замовник не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що були поданні подані Скаржником на виконання вимог абзацу 2 підпункту 3 пункту 3.8 Розділу 3 Тендерної документації. Але згідно Протоколу це стало причиною відхилення пропозиції Скаржника.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В супереч останнім вимогам тендерної документації та Особливостей, Замовник не виявляв та не надав Скаржнику можливість виправити встановлені ним невідповідності. Чинне законодавство не передбачає процедури оновлення чи уточнення інформації в пропозиції учасників.
Відповідно до п.43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи те, що в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей Замовник не зазначав інформації про виявлені ним після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника.
Скаржник не змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В той час, згідно Протоколу пропозиція Скаржника була відхилена Замовником внаслідок невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
Скаржник також вважає, що невідповідність абзацу першому частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» не є підставою для відхилення пропозицій учасників.
Згідно Протоколу, протокольне рішення Уповноваженої особи від 28 березня 2024 року передбачає невідповідності в пропозиції ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» вимогам тендерної документації, якими Замовник керувався в прийнятті рішенні про відхилення пропозиції Скаржника.
З огляду на відсутність оприлюдненого протокольного рішення Уповноваженої особи від 28 березня 2024 року та невідповідності які були 28 березня 2024 року встановлені Замовником вимогам тендерної документації, Скаржник вважає що Замовник порушив вимоги пп.3 ч.1 статті 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
По друге. В своїй вимозі про усунення невідповідностей в пропозиції Скаржника, Замовник зокрема зазначив, що Скаржником не було надано документів які підтверджують вимогу пп.3 п.1 Розділу №1 Додатку №1.
Зазначення Замовником інформації про те, що Скаржником не було надано документів які підтверджують вимогу пп.3 п.1 Розділу №1 Додатку №1 не відповідає дійсності.
Відповідно до п.3 Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: 3. Документ підтверджуючий наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який успішно пройшов обов’язковий технічний контроль, а саме: - на власний спецтранспорт надати копію свідоцтва про реєстрацію Або на залучений спецтранспорт копію свідоцтва про реєстрацію та копію договору оренди/лізингу/надання послуг.
Разом з тим, до розміщення вимоги про усунення невідповідностей, Скаржником було надано у складі пропозиції: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 127804 та договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні № П100323 від 10 березня 2023 року. (файл: «Кваліфікаційні документи_транспорт_перевезення_Екогарант.pdf» та «Технічний документ - Договір Перевезення.pdf»).
Відповідні документи були надані Скаржником на виконання вимог п.3 Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації, як на залучений спецтранспорт.
По третє. Згідно вимоги про усунення невідповідностей Замовник в електронній системі закупівель зазначив, що у разі підтвердження даного пункту просимо оновити чи уточнити інформацію щодо п. п.1.5., п.1.5.1., п.1.5.2., п.1.6. та п.1.3 Додатку №2 Тендерної документації.
Відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ч.16 статті 29 Закону Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Разом з тим, згідно з п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, норми що передбачені п.41, п.43 Особливостей та статті 29 Закону не передбачають оновлення чи уточнення інформації.
Відповідно до п.1.3. Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог надається: копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
В Протоколі аргументуючи рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника Замовник зазначив, що Скаржником не було надано власної ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом на підтвердження п.1.3. Додатку №2 до Тендерної документації.
Вимогами тендерної документації не передбачалось що учасниками надається власна або видана на ім’я Учасника ліцензія на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовником була надана вимога про усунення невідповідностей яка не відповідає вимогам Закону та Особливостей, а саме Замовник зазначив що: Скаржник не надав документів, які підтверджують вимогу п.3 Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації; Замовник попросив оновити чи уточнити інформацію щодо п. п.1.5., п.1.5.1., п.1.5.2., п.1.6. та п.1.3 Додатку №2 Тендерної документації, в той час як норма п.43 Особливостей передбачає необхідність виявлення невідповідності в інформації та/або документах, та на надання учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Скаржник також вважає, що Замовник мав оприлюднити протокольне рішення Уповноваженої особи від 28 березня 2024 року, яким передбачено невідповідності вимогам тендерної документації, для розуміння Скаржнику що саме ж Замовник виявив.
Разом з тим намагаючись зрозуміти що Замовником було виявлено та встановлено, як невідповідність в інформації та/або документах, що подані Скаржником у своїй тендерній пропозиції, Скаржник завантажив ліцензію на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті та оновив довідку щодо субпідрядника/співвиконавця. Не маючи при цьому на меті змінювати запропонований предмет закупівлі. А маючи лише одну мету, виконати вимогу Замовника, що була оприлюднена ним в електронній системі закупівель.
В порушення вимог п.43 Особливостей Замовник не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що були поданні подані Скаржником на виконання вимог абзацу 2 підпункту 3 пункту 3.8 Розділу 3 Тендерної документації. Але згідно Протоколу це стало причиною відхилення пропозиції Скаржника.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В супереч останнім вимогам тендерної документації та Особливостей, Замовник не виявляв та не надав Скаржнику можливість виправити встановлені ним невідповідності. Чинне законодавство не передбачає процедури оновлення чи уточнення інформації в пропозиції учасників.
Відповідно до п.43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи те, що в повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей Замовник не зазначав інформації про виявлені ним після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника.
Скаржник не змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В той час, згідно Протоколу пропозиція Скаржника була відхилена Замовником внаслідок невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
Скаржник також вважає, що невідповідність абзацу першому частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» не є підставою для відхилення пропозицій учасників.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника