• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 90510000-5 - утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Забезпечення тендерної пропозиції – вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: a6e4f159167b43df9df83148a0b9a079
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 28.03.2024 15:46 - 19.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2024 №22-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 28.03.2024 №22-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-03-05-012662-a 05.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" (далі - ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС"), вимогу про усунення невідповідностей до 20 березня 2024, протокол уповноваженої особи від 21.03.2024, повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2024 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.04.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен подати наступні документи та інформацію: скановані з оригіналів: один (чи декілька) виконаний (их) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (локальний кошторис зі всіма розрахунками до нього або локальний кошторис з розрахунком договірної ціни зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг чи виконання робіт) разом з довідкою про вартість наданих послуг/виконання робіт та витрат або іншого документа, що підтверджує надання послуг/виконання робіт, передбаченого аналогічним договором. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації). Учасником ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" для підтвердження вказаного критерію надано договір надання послуг від 27.12.2022 №1111/22, укладений із АТ «Укргазвидобування» на суму 7655216,04 грн., де предметом є послуги з видалення порослі та прибирання території (ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), тоді як предметом вищезазначеної закупівлі є «Послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 90510000-5 - утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)». Слід при цьому зазначити, що Замовником було надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей щодо назви предмету договору вказаної у довідці, що не відповідає назві предмету аналогічного договору, який надано учасником, однак, учасником ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" вказану невідповідність не усунуто. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Також, учасником ТОВ"ПРОДМАШБУДСЕРВІС для підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці від 19.03.2024 №40/3, надано акти надання послуг по договору від 27.12.2022 №1111/22, укладеному з АТ "Укргазвидобування" філією ГПУ "Полтавагазвидобування" на суму 5640998,00 грн, тоді як сума договору складає 7655216,04 грн, що не підтверджує його виконання, оскільки Замовником вимагалось підтвердження саме виконаного аналогічного договору, а не у процентному співвідношенні. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 03.04.2024 12:56 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2024 12:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуте шляхом скасування рішення про визначення переможця
Дата публікації звіту: 08.04.2024 14:31

Запити/Пояснення