-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 90510000-5 - утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Забезпечення тендерної пропозиції – вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер:
a6e4f159167b43df9df83148a0b9a079
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2024 00:00
Період моніторингу:
28.03.2024 15:46 - 19.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2024 №22-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.03.2024 №22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-05-012662-a 05.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" (далі - ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС"), вимогу про усунення невідповідностей до 20 березня 2024, протокол уповноваженої особи від 21.03.2024, повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2024 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 02.04.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен подати наступні документи та інформацію: скановані з оригіналів: один (чи декілька) виконаний (их) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (локальний кошторис зі всіма розрахунками до нього або локальний кошторис з розрахунком договірної ціни зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг чи виконання робіт) разом з довідкою про вартість наданих послуг/виконання робіт та витрат або іншого документа, що підтверджує надання послуг/виконання робіт, передбаченого аналогічним договором. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації).
Учасником ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" для підтвердження вказаного критерію надано договір надання послуг від 27.12.2022 №1111/22, укладений із АТ «Укргазвидобування» на суму 7655216,04 грн., де предметом є послуги з видалення порослі та прибирання території (ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), тоді як предметом вищезазначеної закупівлі є «Послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 90510000-5 - утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)».
Слід при цьому зазначити, що Замовником було надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей щодо назви предмету договору вказаної у довідці, що не відповідає назві предмету аналогічного договору, який надано учасником, однак, учасником ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" вказану невідповідність не усунуто.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Також, учасником ТОВ"ПРОДМАШБУДСЕРВІС для підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці від 19.03.2024 №40/3, надано акти надання послуг по договору від 27.12.2022 №1111/22, укладеному з АТ "Укргазвидобування" філією ГПУ "Полтавагазвидобування" на суму 5640998,00 грн, тоді як сума договору складає 7655216,04 грн, що не підтверджує його виконання, оскільки Замовником вимагалось підтвердження саме виконаного аналогічного договору, а не у процентному співвідношенні.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
03.04.2024 12:56 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2024 12:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуте шляхом скасування рішення про визначення переможця
Дата публікації звіту:
08.04.2024 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
f7f166f0ce89475ea21ad24aeabd7258
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.03.2024 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 90510000-5 - утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-05-012662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Замовником у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен подати наступні документи та інформацію: скановані з оригіналів: один (чи декілька) виконаний (их) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (локальний кошторис зі всіма розрахунками до нього або локальний кошторис з розрахунком договірної ціни зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг чи виконання робіт) разом з довідкою про вартість наданих послуг/виконання робіт та витрат або іншого документа, що підтверджує надання послуг/виконання робіт, передбаченого аналогічним договором. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації).
Чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції не враховано, що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" для підтвердження вказаного критерію надано договір надання послуг від 27.12.2022 №1111/22, укладений із АТ «Укргазвидобування» на суму 7655216,04 грн., де предметом є послуги з видалення порослі та прибирання території (ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), тоді як предметом вищезазначеної закупівлі є «Послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 90510000-5 - утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)»?
Слід при цьому зазначити, що Замовником було надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей щодо назви предмету договору вказаної у довідці, що не відповідає назві предмету аналогічного договору, який надано учасником, однак, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" вказану невідповідність не усунуто.
3. Чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції не враховано, що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС надано акти надання послуг по договору від 27.12.2022 №1111/22 на суму 5640998,00 грн, тоді як сума договору складає 7655216,04 грн, що не підтверджує його виконання?
4. Замовником у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 1 ТД для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено, що учасник повинен надати наступні документи та інформацію: довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг та при розрахунках договірної ціни і є необхідні та достатні для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування. Серед машин та механізмів в обов’язковому порядку має бути: 2 вантажних автомобілі для перевезення подрібнених решток деревини і 2 подрібнювачі деревини. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності /володіння/ користування тощо відповідним майном, а саме свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (сканкопії з оригіналу).
Чому Замовником при розгляді тендерної пропозиції не враховано, що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС у складі тендерної пропозиції надано «Довідку, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватись при наданні послуг та при розрахунках договірної ціни і є необхідні та достатні для надання послуг» від 19.03.2024 №39/3, в якій відсутня інформація щодо наявності автомобіля Opel Combo (реєстраційний номер АТ 8952 УХ, файл «35.Копія техпаспорту Опель комбо») та автомобіля Ford Transit, який зазначений у Відомості ресурсів до локального кошторису у файлі «Кошторис.pdf».
Слід при цьому зазначити, що Замовником було надано учаснику вимогу про усунення вказаної невідповідності, а саме: «У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку, але найменування і модель вказані у довідці не відповідають найменуванням і моделям автомобілів зазначених в Актах-приймання передачі майна до договору оренди наданого Учасником».
Однак, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" вказану невідповідність не усунуто.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
095387bb62a141e0bc2f7499dfdb66a8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.04.2024 15:04
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до дефектного акту, який складений Замовником і на основі якого розроблено кошторисну документацію на послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади на загальну кошторисну вартість 300,000 тис. грн. Сканкопії цих документів додаються:
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальний кошторис № 07-01-01;
- відомість ресурсів до зведеного розрахунку.
Посилання на сторінку власного веб-сайту http://www.komynalka.com.ua/ (розділ «публічні закупівлі» «оголошення про проведення торгів»), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до абзацу 2, підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 ТД Замовник надає інформацію учасникам щодо аналогічного договору, а саме: «Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації)».
Учасником ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" для підтвердження вказаного критерію надано договір про надання послуг від 27.12.2022 № 1111/22, де невід’ємною часиною договору є Додаток № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», де чітко прописано вимоги щодо надання послуг з видалення порослі та прибирання території, в перелік яких входять і послуги з подрібнення гілля, а саме:
«При наданні послуг з видалення порослі та прибирання території Виконавець зобов’язаний:
- здійснювати видалення самосійних і поросливих дерев (чагарників, іншої рослинності) з діаметром кореневої шийки не більше як 5 сантиметрів, обрізання гілок дерев до 4 м у висоту та на відстані до двох метрів від дороги; їх подрібнення, складання та навантаження на транспорт, а також прибирання території від дрібних залишків, шляхом загрібаня, підмітання тощо;
- здійснювати подрібнення за допомогою подрібнювача з навантаженням у сітки або мішки;
- використовувати обладнання та витратні матеріали, які не спричинятимуть шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання видаленої порослі в процесі її прибирання та перевезення, не допускати забруднення навколишнього середовища паливо- мастильними матеріалами, які використовуються процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг».
Звертаємо вашу увагу, що в п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору» аналогічного договору надано Учасником є посилання на п. 1. 2. Договору, а в пункті 1.2. зазначено: «Найменування послуг, місце та кількісні характеристики послуг за цим договором визначені в Додатку № 1 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) — далі - технічне завдання, що є невід’ємною частиною цього договору».
Отже, Учасник аналогічним договором № 1111/22 від 27.12.2022 підтверджує надання послуг з подрібнення і вивезення гілля, що вимагалося Замовником у технічних вимогах до ТД, оскільки ця послуга у аналогічному договорі є у переліку послуг, які надавалися за цим договором, під загальною назвою «послуги з видалення парослі та прибирання території». Звертаємо вашу увагу на те, що Замовником у ТД зазначено вважати аналогічний договір не тільки до предмету закупівлі але й до технічного завдання (додаток № 4 тендерної документації), де йдеться про надання послуг з подрібнення і вивезення гілля. Враховуючи вищенаведене Замовник не міг вимагати іншого аналогічного договору на підтвердження цієї кваліфікаційної критерії.
Замовником було надано Учаснику вимогу про усунення невідповідностей, щодо назви предмету договору вказаної у довідці, що не відповідає назві предмету аналогічного договору, який надано учасником. На вимогу Замовника, Учасник виправив невідповідність у довідці, оскільки вказав точну назву предмету закупівлі, а саме «послуги з видалення порослі та прибирання території» із посиланнями на відповідні пункти договору та додатки, які вказані в предметі договору.
Договір з додатком № 1, довідка про виконання аналогічного договору додаються.
3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОДМАШБУДСЕРВІС» на відповідність його кваліфікаційним критеріям, Замовник керувався вимогами п. 4, ст. 5 «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Для підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав акти виконаних послуг на суму 5640998.00 грн. при тому, що сума договору складає 7655216.04 грн., що становить у процентному відношенні 73.7 % виконання договору. При цьому Замовником враховано, що термін дії аналогічного договору до 31.03.2024 року. (Кінцевий строк подання пропозиції 13.03.2024 р.). При потребі Учасник у період з 13.03.2024 р. до 31.03.2024 р. може продовжити термін дії даного аналогічного договору і вчинити інші дії щодо нього. Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник не вимагав, щоб аналогічний договір був виконаний у повному обсязі і щоб не був діючим на час проведення процедури закупівлі.
4. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, щодо наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з подрібнення і вивезення гілля Замовник вказав Учаснику на невідповідність найменування і моделі автомобілів у пунктах 1 і 2 таблиці наданої довідки № 19/3 від 11.03.2024 р. (протокол від 19.03.2024 р.) У цій довідці є зазначений автомобіль Opel Combo під пунктом 4 (копія довідки додається).
Учасник протягом 24 годин виправив вказані невідповідності у пунктах 1 і 2 таблиці довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка № від 39/3 від 19.03.2024 р.), але видалив інформацію про наявність автомобіля Opel Combo (копія довідки додається). Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник не вимагав у тендерній документації надання Учасниками кошторису, тому він не перевіряв його. Закон не містить прямої заборони для Учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання Учасником додаткової інформації, яку Замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 9 Додатку № 3 тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати у паперовій формі:
- кошторисний розрахунок на надання послуг та всі розрахунки до нього (калькуляції, тощо). Сума договору повинна відповідати остаточній ціні пропозиції переможця відкритих торгів з особливостями після аукціону. Кошторис розраховується на підставі технічних вимог замовника (додаток № 4 цієї ТД) і нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів і поточних цін на них. Обов’язково надати розрахунки загально-виробничих та адміністративних витрат».
При визначення ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" переможцем торгів, Замовник у своїх діях керувався ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей та п.1 розділу 5 ТД «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується»